بازدید 6036
۱
واکنش

ادعای پرسپولیس: فیفا درپرونده برانکو حکم محرومیت نداد

کد خبر: ۹۹۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ 08 August 2020

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، در روز‌های گذشته دو نامه از فیفا در ارتباط با پرسپولیس به باشگاه و فدراسیون فوتبال ایران رسیده است. در این بیانیه اثری از محرومیت ناشی از عدم تسویه با مرد کروات مطرح نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس در ارتباط با نامه های فیفا اعلام کرد؛ به اطلاع هواداران پرسپولیس و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که نامه‌ها و مستندات ارسالی دو طرف را دریافت و بررسی کرده است و ادامه اقدامات باشگاه در انجام پرداخت‌ها را از طلبکار جویا خواهد شد.

ادعای پرسپولیس: فیفا درپرونده برانکو حکم محرومیت نداد

در این نامه آمده که وکیل طلبکاران در نامه‌ای به تاریخ ششم آگوست اعلام کرده‌است که دریافتی‌هایی داشته‌اند، ولی هنوز تا اجرای کامل حکم فاصله وجود دارد. همچنین با اشاره به نامه و مستندات دریافتی از پرسپولیس به تاریخ پنجم آگوست، در این نامه آمده است که با توجه به این موارد به نظر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس به دنبال اجرای رای صادره از سوی فیفا به تاریخ ۲۶ فوریه و انجام تعهدات خود است و فیفا این موضوع را تا انتها پیگیری می‌کند.

همچنین کمیته حسابداری فیفا در پاسخ به درخواست پرسپولیس و نامه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون، در مورد نامه‌نگاری باشگاه برای پرداخت مطالبات زلاتکو و ایگور از محل دارایی‌های خود نزد فیفا، اعلام کرد: فیفا با توجه به شرایط موجود در زمینه این پرداخت‌ها از باشگاه‌های ایرانی حمایت می‌کند. در این نامه تاکید شد، این پرداخت‌ها با توجه به ماهیتی که دارد زمان‌بر است.
باشگاه پرسپولیس این نامه را هم برای کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد کرد تا مشخص شود بعد از طی شدن روند اداری در فیفا مطالبات این دو مربی را پرداخت خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی محروم شدین متوجه میشین که نامه هارو درست نخوندین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر