بازدید 5304

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از عید قربان تا غدیر بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین ۲۶ هزار کیلوگرم مرغ بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۹۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰ 09 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرکرد، علیمحمد اکبری بعد از ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، گفت: در اولین مرحله رزمایش بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد و بنده به عنوان خادم مردم در سپاه از از لطف مردم تقدیر می‌کنم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه توضیح داد: دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از عید قربان تا غدیر بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و همچنین ۲۶ هزار کیلوگرم مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش تا آخر ماه صفر ادامه دارد، توضیح داد: اقلام در دومین مرحله رزمایش به همت سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و سایر دستگاه‌های خدماتی استان جمع‌آوری شده و تا ساعاتی دیگر در شهرستان‌ها و روستا‌ها بین مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شوند.

دبیر قرارگاه استانی رزمایش مواسات و هم دلی ادامه داد: از مردم با سخاوت استان همچنان درخواست داریم و استدعا می‌کنم کمک‌های خود را از قرارگاه مواسات و همدلی دریغ نکنند و باور کنند برخی از افراد جامعه امروز به کمک‌های شما خیرین نیاز دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار