بازدید 14543
۳

۶‌کشته دربرخورد پراید با تریلی در‌محور تویسرکان-کنگاور

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان- کنگاور، شش نفر سرنشینان پراید جان باختند.
کد خبر: ۹۹۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ 09 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرشاد عبدالمالکی با اشاره به اینکه ساعت ۱۶:۳۱ امروز-شنبه ۱۸ مردادماه- با اورژانس تویسرکان تماسی مبنی بر وقوع تصادف گردنه باقرآباد در محور تویسرکان- کنگاور گرفته شد، افزود: بلافاصله نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان ادامه داد: با این وجود به علت شدت بالای تصادف با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی توسط تکنسین‌های اورژنس، متأسفانه هر شش نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته بودند.

عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی‌ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.

به گزارش ایسنا، هنوز علت اصلی تصادف مشخص نیست، اما شنیده‌ها حاکی از انحراف پراید از لاین مربوطه و بروز این تصادف مرگبار بوده است، اما رئیس اورژانس پیش بیمارستانی گفت: اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.

وی در پایان از زحمات نیرو‌های اورژانس و آتش نشانی که در اسرع وقت برای کمک به مصدومان حادثه دیده در محل حادثه حاضر و شروع به امداد رسانی کردند تشکر کرد و گفت: امیدواریم که زودتر مسئولان عملیات عریض سازی این جاده را که داری گردنه وپیچ خطرناک‌باقر آباد - تویسرکان است را در اولویت قرار داده و به اتمام برسانند تا دیگر شاهد چنین حوادث دردناکی نباشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
پراید بیچاره کروک شده
وقتی هر شش نفر در دم جان باختند، چه نیازی به ارسال اورژانس
با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد، پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.
پرايد ارابه مرگ...
قابل توجه حاميان لنگ سازي در ايران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل