بازدید 60749
دو هزار و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حرف‌های پر رمز و راز آقای معاون در مورد گشایش اقتصادی / خاتمی جانشین عارف شد؟ / طعنه عطاءالله مهاجرانی به برایان هوک / راه اندازی نهضت شکایت از وزیر ارتباطات!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نسخه زاکانی برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن / واکنش معنادار شمخانی به استعفای برایان هوک / حکم حبس برای دو برگزار کننده عروسی در نمین اردبیل / چرا میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ۸۸ شد؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 07 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
محسن هاشمی، آماده کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود؟

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران: حزب کارگزاران، چون پایه‌گذار اصلاحات است، در انتخابات ۱۴۰۰ نمی‌تواند جدا از اصلاح‌طلبان تصمیم بگیرد، اما اینکه آیا کارگزاران کاندیدا خواهد داشت یا خیر، بستگی به موضعِ نظام دارد. سیاست کلی حزب کارگزاران این است که در انتخابات شرکت کند و هیچ‌ گاه با نظام قهر نمی‌کند. در واقع با همه نامهربانی‌هایی که نظام نسبت به بسیاری از مدیران کارگزاران روا داشته، اما کارگزاران هیچ‌گاه با نظام، قهر نخواهند کرد. محسن هاشمی مدیر شایسته‌ای است که با مقاماتِ بالای نظام، هیچ مشکلی ندارد و دارایِ محبوبیتِ عمومی است همان‌گونه که شاهد بودیم در انتخابات شوراها، یک میلیون و ۷۰۰ هزار رأی کسب کرد که طی تاریخ چهل ساله انقلاب سابقه نداشته که یک نماینده شورا، حداقل نصف رأی محسن هاشمی را کسب کند. /برنا
 
راه اندازی نهضت شکایت از وزیر ارتباطات!

گروهی با نام «جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی» نهضت شکایت از وزیر ارتباطات به بهانه عدم اجرای دستورات و مصوبات بویژه در مورد اینستاگرام راه انداخته‌اند. این گروه شکایت خود را در محاکم ثبت و در شبکه‌های اجتماعی برای دیگران به اشتراک می‌گذارند. روزنامه اعتماد چند روز پیش در گزارشی از اعلام جرم دادستان کل کشور علیه وزیر ارتباطات و احضار به دادستانی تهران خبر داد. پس از موج مجلس علیه اینستاگرام این‌ بار نوبت به موج استفاده از اهرم فشار قضایی علیه اینستاگرام رسیده است.جهرمی مدتی قبل در مصاحبه با رادیو دلیل اقدام خلاف قانون دو اپراتور تلفن همراه در گرانفروشی اینترنت را حمایت از پیام رسان‌های داخلی ذکر کرده بود. به نظر می‌رسد ابعاد عملی محدودسازی فضای مجازی با هماهنگی سهامداران دو اپراتور در دور زدن وزارت ارتباطات و تخلف از مصوبات آن از یک سو و اعمال فشار قضایی برای فیلترینگ بر وزیر از سوی دیگر در حال شکل‌گیری است.وزیر ارتباطات حدودا یک ماهی است که فعالیت هایش در شبکه‌های اجتماعی را تعطیل کرده و به باور بسیاری، پیام اعمال فشار سنگین بر خود را از این طریق به جامعه مخابره کرده است. /اعتماد
 
چرا میرحسین موسوی کاندیدای انتخابات ۸۸ شد؟

محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب و استاد دانشگاه: آقای موسوی گفت که به سمت شکر می‌روی یک آقازاده یک مافیا، چای می‌روی یک آقازاده یک مافیا، من چه کار می‌توانم بکنم؟ آقای خاتمی گفت: آقای میرحسین اعلام کاندیداتوری کرده، من هم به مردم گفتم که باید یا من باشم یا میرحسین.وقتی خاتمی گفت، میرحسین اعلام کرده می‌آید تقریباً تمام اصلاح‌طلبانی که در جلسه بودند در نفی کاندیداتوری میرحسین صحبت کردند.کسانی که مخالف کاندیداتوری میرحسین موسوی بودند، سر از ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی درآوردند. الان هم در فضای جریان اصلاح‌طلبی همین‌ها دارند جریان اصلاح‌طلبی را بی‌حیثیت و بی‌شخصیت می‌کنند.توقع این است کسانی که آن روزها به دنبال یک عکس سلفی با مهندس موسوی بودند الان هم یافت شوند و تلاش کنند به این حصر پایان دهند./ اعتمادآنلاین
 
شهادت یک مرزبان در ارومیه

سردار یحیی حسین‌خانی در این خصوص اظهار کرد: شهید صیادی، که اهل اسلام آباد غرب استان کرمانشاه بود، در پاسگاه مرزی زینی شهرستان ارومیه بر اثر انفجار نارنجک دستی شهید شد. /مهر
 
حکم حبس برای دو برگزار کننده عروسی در نمین اردبیل

دادستان نمین: پیرو ممنوعیت تجمعاتی از جمله مراسم عروسی و ترحیم، ۲ نفر از اهالی این شهرستان که اقدام به برگزاری مراسم عروسی در ایام کرونایی کرده بودند، توسط دادگاه به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شدند.
 
واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: علامت‌هایی از کشور‌های اروپایی و آسیایی دریافت کرده‌ایم که نشان دهنده ماه‌های پایانی تحریم است.محمود واعظی در مراسم رونمایی از دو مدل جدید (فیس‌لیفت) شرکت سایپا و خروج خودروی پراید از خط تولید افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده شرایط تحریمی کشور تغییر کند، زیرا هدف آن‌هایی که ما را تحریم کردند، تسلیم شدن ایران در ۳ الی ۴ ماه بود، اما الان ۲.۵ سال گذشته است و ما در این مدت علاوه بر اینکه تسلیم نشدیم، اتکایمان به خودمان نیز افزایش یافت.
 
وی تصریح کرد: زندگی مردم سخت شده، اما چیزی متوقف نشده است؛ تحریم‌کنندگان فقط ایجاد مزاحمت کردند.رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری گفت: با علامت‌هایی که از کشور‌های اروپایی و آسیایی و دیگران دریافت کرده‌ایم در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم، زیرا تحریم‌کنندگان به هیچ یک از اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی خود نرسیدند. باید تاکید کنم که ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود.آقای واعظی تصریح کرد: ترامپ خواب این را نمی‌دید که در چهلمین سالگرد انقلاب، نظام ما سرپا باشد، اما دیدیم که کماکان سر پاست.
 
واکنش معنادار شمخانی به استعفای برایان هوک

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره کناره گیری برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران عنوان کرد: «برایان» هم مثل «جان» ناکام از کاخ سفید رفت، شاید «مایک» هم قبل از رفتن «دونالد» مجبور شود، چمدان هایش را ببندد. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهپری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توئیتی با اشاره به استعفای برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نوشت: «هدف راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ از فروپاشی و تغییر نظام، به جلوگیری از ثروتمند شدن ⁧‫ایران‬⁩ تبدیل شد! «برایان» هم مثل «جان» ناکام از کاخ سفید رفت. شاید «مایک» هم قبل از رفتن «دونالد» مجبور شود، چمدان هایش را ببندد.» ⁧‫وی از هشتگ مقاومت فعال در این توئیت استفاده کرده است.
 
طعنه عطاءالله مهاجرانی به برایان هوک

سید عطاالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر به موضوع استعفای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران پرداخت. مهاجرانی در این رابطه نوشت: «برایان هوک برکنار شد. ظاهرا چاهی که برای ترامپ و پمپئو می کند به آب نرسید. حالا وقت آن است که کتابی درباره ایران بنویسد و مثل بولتون به جیب بزند. بگوید چرا نتوانست ایران را به مذاکره وادار کند و ناکام از سیاست رفت.»
 
خاتمی جانشین عارف شد؟

یک فعال سیاسی اصلاح‎طلب گفت: تا این لحظه هیچ گونه صحبت یا تشکیل جلسه‌ای اتفاق نیفتاده و هیچ گزینه مشخصی هم وجود ندارد که در مورد او بحث شده باشد و تا الان هم تمام گزینه‌هایی که مطرح هستند و قابلیت برعهده گرفتن ریاست شورای عالی را دارند، تنها در حد بیان نظر بوده و هنوز جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است. جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در خصوص مطرح شدن شایعاتی پیرامون صورت گرفتن برخی تلاش‌ها با هدف ریاست محمدرضا خاتمی بر شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، گفت: این خبر طبق معمول همانند القای اخبار کذبی است که برخی تلاش دارند یکطرفه به جامعه منتقل کنند، نادرست است.

وی ادامه داد: تا این لحظه هیچ گونه صحبت یا تشکیل جلسه‌ای اتفاق نیفتاده و هیچ گزینه مشخصی هم وجود ندارد که در مورد او بحث شده باشد و تا الان هم تمام گزینه‌هایی که مطرح هستند و قابلیت بر عهده گرفتن ریاست شورایعالی را دارند، تنها در حد بیان نظر بوده و هنوز جلسه‌ای در این خصوص تشکیل نشده است.امام همچنین اظهار داشت: آقای خاتمی به هر حال شخصیت ارزنده و محترمی است که جایگاه خاص خود را در جبهه اصلاحات دارد، ایشان شاید یکی از گزینه‌ها باشد اما تاکنون نه جلسه و بحثی صورت گرفته است و نه این دوستان نیاز به تلاش دارند، بلکه اگر این دوستان قرار باشد این مسئولیت را بپذیرند، مقبولیت و پذیرش لازم در جریان اصلاح‌طلب را دارند و نیاز به این تلاش‌هایی که مطرح می‌شود، نیست.
 
حرف‌های پر رمز و راز معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری در مورد گشایش اقتصادی

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور خطاب به مخالفان تصویب لوایح مرتبط با FATF، نوشت: «در گمانه‌زنی فعالان اقتصادی و شهروندان، تصویب لوایح چهارگانه و جای نداشتن در لیست سیاه FATF، «گشایش اقتصادی» محسوب می‌شود.» علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، در حساب توییتری خود با هشتگ رئیس جمهور و FATF نوشت: «گرچه خبر مهم اقتصادی که رییس جمهور از آن سخن می‌گوید، درباره‌ی لوایح مرتبط با FATF نیست، ای کاش آنها که بر خلاف نظر دولت و مجلس وقت، راه را بر آن بستند، دریابند که در گمانه‌زنی فعالان اقتصادی و شهروندان، تصویب لوایح چهارگانه و جای نداشتن در لیست سیاه FATF، «گشایش اقتصادی» محسوب می‌شود».
 
نسخه زاکانی برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توطئه فرهنگی دشمن را باید با استفاده از توان جوانان مومن و همچنین تقویت و حمایت از گروه‌های فرهنگی خنثی کنیم. علیرضا زاکانی ظهر جمعه در دیدار با خانواده جمعی از شهدا مهمترین گام در دفاع از خون شهدا را حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها بیان کرد و افزود: دشمن سال هاست بیشترین توطئه را برای تضعیف و از بین بردن ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه ایران اجرا کرده و همچنان به این دشمنی ادامه می‌دهد. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه خانواده معظم شهدا نسبت به معضل بدحجابی در قم گفت: یکی از هدف‌های دشمن، شهر‌های مذهبی مثل قم است. ما نباید فرصت ترویج بی بندباری و بی حجابی را به آن‌ها در قم بدهیم. وی افزود: این توطئه‌های دشمنان را باید با استفاده از توان جوانان مؤمن و همچنین تقویت و حمایت از گروه‌های فرهنگی خنثی کنیم. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی توجه به اقدامات ایجابی همچون حمایت از نهاد‌ها و گروه‌های فرهنگی فعال در عرصه عفاف و حجاب از سوی نمایندگان مجلس بسیار مهم دانست و افزود: ما در مجلس برای مقابله با این توطئه‌ها باید با استفاده از مشاوره‌ها و ایده‌ها و تجربیات گروه‌های فرهنگی استفاده کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۶
ملت اگه نخوان این زاکانی راجع به فرهنگ جامعه نظر بده کی رو باید ببینن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
اهان اینجا که دوستان ما نیستند نماینده نباید حرف بزند!
حالا چه حرفی ؟حرفی که فرهنگی است و کلی است و توهین به کسی هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
من تا اسمشو می بینم حرفاشو نگاش هم نمیکنم، چه برسه به اینکه بخونمش.
قرمساق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
آبناک عکس خانم فاطمه گودرزی و سحر قریشی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
تحریم خرید اسلحه برداشته میشود ولی بقیه در جای خودش فعلا میماند ،یعنی بدتر!!@
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
آقای زاکانی یه فرد انقلابی،ولایی و مردمی است . به جای انتقاد باید از ایشان تشکر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
شما سخنگوی ملتی یا قیم اونا؟
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
توییتهای این بنده خداها به زبون فارسی بدرد کی میخوره؟ مردم ایران که ممنوع التوییترن، خارجیها هم فارسی نمیفهمن، حداقل انگلیسی توییت کنن یه کار تبلیغاتی کرده باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
دوره حرف درمانی والقای روانی برای کاهش قیمتها خیلی وقته گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
وقتی ملت سفیه محسوب شوند حق نظر هم ندارند امیدوارم درک کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ملت باید بخواد، مگه دست خودشه نخواد؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
حیفت به هوش زکاوتش نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از کجا به این نتیجه رسیدی که نظر شما همان نظر ملته؟
درست است برایان هوک گم و گور می شود ولی بهتر در مورد ارزش ریال هم یک تویت بنویسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
ارزش ریال را خود اقایان دستکاری کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
مهاجرانی بجای طعنه زدن به هوک
بهتر است بداند که جانشین او صد مرتبه بدتر از او می باشد
و به جای ماندن در لندن ، تشریف بیاورد ایران
و در کنار مردم ، مقاومت کند !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
هر چیزی به جای خودش
پر رمز و راز کجا بود؟ هر ادم اقتصادی میدونه که گشایش بانکی با رفع تحریم اف ای تی اف حاصل خواهد شد و اوراق نفت رو کسی در ایران نمیخره چون پولش قراره دو سال بعد پرداخت بشه که تا اونزمان معلوم نیست کی مرده کی زنده!!!. بنابراین شاید موافقت مسئولان حاصل نشده و مثل جناب وزیر ارتباطات که خبر برداشتن فیلتر تلگرام را با پهباد پستی عوض کرد شاید اینجا هم پذیرش اف ای تی اف به وقتی دیگر موکول شده باشه و یک خبر جایگزین براش بسازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خخخه ان زمانی که جز اف ای تی اف نبودین کار بانکی انجام می شد
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
اوراق نفتی هم می شه مثل حسابهای ارزی و پیش فروش سکه. وقتی خر دولت از پل گذشت چنان خریداران رو نقره داغ می کنه که هرگز فراموش نکنند. اعتماد قارچ نیست که بچینی دوباره دربیاید جناب دولت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
من که فکر نمیکنم اینها گشایشی برای من ایجاد کنند.
یعنی تا به حال مدام صحبت از گشایش و امید بوده ، ولی همیشه عقب تر رفتم.
البته گشایش به نام ما و به کام اونهههههاااا شاید !!!!
برای امثال من در ناامیدی بسی نا امیدیست .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
فقط یه نااگاه دوبار به حرف روحانی گوش میده. انچنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم...
بیشتر از هفت سال کاری نکردن امروز میخواهد یک هفته وضعیت اقتصاد نابود شد ایران درست کنند ایشان اقتصاد با کنترل قیمت خیار و پیاز اشتباه گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
ان وقت زیر دستان توییت هم می زنند اگر اف ای تی اف تایید می شد معیشت مردم خوب می شد
یعنی اخر سیاسی کاری هستند و فرع بر اصل جا می زنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تا افراد ناکارامد راس کار هستند و پستهای مدیریتی را بین خود دست به دست میکنند و جز ر بی عدالتی چیزی و در سر ندارند این کشور درست بشو نیست
تقویت فرهنگی و توسعه فرهنگی یعنی کاهش جرائم و احترام به حقوق همدیگر و کاهش خشونت و رعایت مقرارت بسیار وابسته به وضعیت اقتصادی یک ملت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تقویت و توسعه فرهنگی یعنی روی کار آمدن یک دولت فرهنگ دوست و کارآمد.
احتمالا بسته خفن اقتصادی دولت مثل پهپاد پست از آب در میاد
وقتی مهاجرانی از عبارت به جیب بزند استفاده میکند آدم خنده اش میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
دکل حفاری چی شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
مهاجرانی انسان وطن دوستیست بی انصافی نکنید
چالش به غرب توسط اصولگرایان و درگیری لفظی و نیابتی با امریکا نتیجه اش خروج از برجام و تحریم و افتادن در دام ممالک سوسیالیست . و پذیرش اف ای تی اف در دقیقه ۹۰ . آخه چرا ؟ آیا فکر نمیکنید که اگر همچنان با دول خاورمیانه بدون دلیل درگیر باشید و از آنطرف با غرب درگیر باشید تنها خواهید ماند و بعد مجبور میشوید اجناس بنجول چینی را با منت وارد اقتصاد ایران کنید ؟ در صورتی از همین حالا بازار ایران پر از لوازم آشغال چینی هست . تعامل با دنیا چه ایرادی دارد . تعامل و عدم مداخله با همسایگان اشکالش،چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
دوستان شما همیشه می خواهند با غرب توافق ببندن ولی همون ها دست دوستانتان را در پوست گردو می گذرند ان هم برای چندمین بار
حداقل تاریخ بخون تا سوتی ندهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
عدد 30 سال اینقدر براتون ناگوار است که پاکش کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
یه سوال هم از آمریکا بپرس که چرا اونا تو امور دیگر کشورها دخالت میکنن اصلا ناو و نظامیان اونا اینجا چکار میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
دنیا مساوی با غرب
چین و روسیه و شرق با میلیاردها جمعیت اصلا جزء دنیا حساب نمیشن
باید برای پی بردن به خبر روز دوشنبه روحانی از رمل و اسطرلاب استفاده کنیم
خیلی زور داره این نحوه برخورد دولت با مردم قشنگ دارن میگن ملت ما رانت خبری داریم شما دلتون بسوزه همون کاری که در دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی و بنزین کردند و اون همه فاجعه آفرید این دولت واقعا چرا اینطوریه در روز روشن داره رانتی عمل میکنه
محموله و کمک های از طریق هوایی طی ۴ پرواز بسمت لبنان زودتر از کرمانشاه و خوزستان رسید . چون مهمان زن لبنانی برنامه تلویزیونی ایران گفته بود اگر به ما مردم لبنان پول و سلاح و غذا و دارو میدهید بخاطر امنیت خود ایرانیان هست نه لبنان ..... آیا بخاطر عدم نگهداری مواد منفجره در بندر لبنان و سپس فاجعه انسانی و تخریب گسترده بیروت چه ربطی به من ایرانی دارد . اشکال کشور لبنان مربوط به سو مدیریتی هست که این کشور همیشه درگیر ان میباشد . نه مردم لبنان و نه مردم ایران لا هیچ کشوری دشمنی ندارند که مجبور شوند هزینه بارگزسازی خرابی سو مدیریت ها را بدهند . وضعیت ایران هم ربطی به لبنان ندارد . هر کس مسول شادی و رفاه کشور خودش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
ادم های مغرضی مثل تو....
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
کمک به کشورها در چنین شرایطی امری رایج وانسانی است ولی بحث اینجاست آیا در شرایط بحرانی کشور ما مثل جنگ وسیل وزلزله دولت لبنان کمکی به ما کرده واگر کمک نکرده ما چرا با وجود بحران ومعیشت بد مردم اندک داشته خود را به این وآن پیشکش میکنیم در صورتی که این ملزومات برای مناطق آسیب دیده .کشورمان لازم وضروری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ما نه با اسراییل و نه هیچ کشور دیگری مشکل نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اسراییل نابود می شود پس کشور محسوب کردن خطا است
ما میگیم رای نمیدیم تابناک هر روز اسم جدید رو میکنه!!!
یکسری ادمای تکراری اسمهای تکراری مملکت قحط رجال
اول اثبات کنید رای من ارزش داره بعد رای بخواید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بذار خوش باشن اتفاقا اینطوری تاثیر رای ندادن ما بیشتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خو رای نده. کی خواسته به تو اثبات کنه رایت ارزش داره؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
رئیس جمهری را انتصابی می کنند و از رای دادن راحت میشیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
خوب نده چرا عصبی می شی؟
مجالس عروسی و ترحیم شش ماه زندان دارد . مراسم سوگواری تشویق !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
اندازه قد و قواره خودت می فهمی چون انجا پروتکل را باید رعایت کنند ولی در مراسمات دیگر پروتکلی وجود ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
چقدر هم موقع نذری گرفتن و بخور بخور پروتکل ها رعایت می شه
!
گشایش اقتصادی انجام نخواهد گرفت . حتی با ورود و پذیرش پروتکل های اقتصادی و بین امللی و اف ای تی اف و حتی با برجام و بدون تحریم هم مقولات سیاسی و اقتصادی ایران حل نخواهد شد . دلیلش این هست که بین علوم سیاسی و علوم اقتصادی با مفاهیم ایدولوزیکی اصولگرایان نمیسود میوند علمی و عقلی ایجاد کرد . اصولگرایان مبگویند میخواهیم طرحی نو دراندازیم و تجربه نویی معرفی کنیم . من میگم من که پیر شدم و موی سرم ریخت شما هنوز در فکر طرحی نو در عدالت و آزادی و رفاه برای جامعه هستید . اگر مقیاس ایران جهت توسعه ارمانهای شما بزرگ هست حداقل در قیاس کوچک در فم و مشهد اجرا کنید تا ملموس تر باشد. اصولگرایان برای توسعه سیاسی محتاج اقلیت شدند چون نتوانستند قشر باسواد اکثریت جامعه را جذب کنند و حالا دنبال مطالبات اقتصادی جهت گشایش اقتصادی هستند . سوالم از با سوادهای اصولگرا این هست با کدام الگو . با کدام ابزار علمی ؟ شما که مدعی هستید ابزارهای علمی در حوزه اقتصادی غرب کشور را بسمت لیبرالیسم سوق میدهد در صورتی تمام امور اقتصادی کشور لوازم غربی هست . واقعا چه جوابی برای قشر پرسشگر جامعه دارید . بی زحمت بدون توهین جواب دهیید و مشارکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سی سال کشور دست شما ها بوده و اش اینقدر شور شده که مجلس انتقلابی فعلی زور بالای سر دولت چپ گرا اورده که از علم اقتصاد پیروی کنید و مالیات را اجرا کنند و نه دنبال خارجی ها باشید برای فروش نفت و سرکوب اقتصاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
۲۳.۴۱
با این طرحهای مجلس انقلابی که میخواد از سازنده مسکن انتقام.. ببخشید مالیات بگیره ما ایرانیها همه کانکس نشین نشیم صلوات بفرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بنظر میاد تبلیغات مرتبط با ریزش موی تابناک برای شما مفید باشد
آقای مهاجرانی تو که دو سویه به جیب می زنی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
دو سویه نیست چند سویه است
ببینید چه آدمایی اینجا مسئولیت داشتند یکیش مهاجرانی کاملا نامتعادل یه زمانی اینجا وزیر فرهنگ بود بعد فرار کرد رفت انگلیس بعد شد کارشناس بی بی سی مهاجرانی از لندن به نفع حکومت ایران توییت میکنه
هیچ گشایشی در کار نیست.خودشونم فهمیدم چه گافی دادن و الکی مردم رو متوقع کردن.ماجرای امروز ایران خیلی تلخه.خیلی
لعنت بر تروریست های پژاک که دستشان به خون مرزبانان بیگناه آغشته است.
در این دنیا هر کی برای مردم کار کرد اسمش به خوبی میمونه من احمدی نژاد رو قبول دارم برای اینکه به قشر مستضعف کمک کرد خاتمی رو هم قبول دارم برای اینکه به طبقه متوسط کمک کرد ولی روحانی نه روحانی اصول نداشت یه مدت از برجام حرف میزد بعد با مخالفین برجام کنار اومد مرد باید اصولی داشته باشه شکست خوردن مهم نیست اما همکاری کردن با مخالف خودت آدم رو بی اعتبار میکنه
ادم عو۱ی که میگن این مهاجرانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
اقای تابناک چرا نقد بی انصافی؟؟
.ما هربار یه انتقاد معمولی کردیم سانسور کردی بعدملت به یه شخصیت فحش میدن منتشر میکنی؟!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
خودتی....که توهین میکنی
داشتن ریش و تسبیح زدن جز سجایای اخلاقی نیست بلکه اصولگرایان از این روش ها برای بیرون کردن متخصصین و روشنفکران در حوزه سیاست استفاده میکنند . باور کن دروغ نمیگم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
ضد در صد باور میکنیم
زاکانی از ترس رای نیاوردن و عدم جذب حداکثری به قم فرار کرد و با رای همان طیفی که برنده انتخابات شد که میگویند زنان حتی دست و پایشان و حتی صورتشان بجز دماغ دیده نشود که زنان بیچاره کشورم مجبور شدند برای دیده شدن دماغ زیر تیغ جراحی بسپارند . از توسعه فرهنگی گفتند . کدام فرهنگ ؟ آخه حجاب اجباری را اسمش گداشتند فرهنگ . تعدد زوجات . صیغه . اعدام در ملا عام . تفتیش عقیده . مخالفت با اعتراض شهروندان . عدم تعریف جرم سیاسی . دمکراسی فرمایشی . دار زدن طلا فروش . ........اخه از کدام فرهنگ فرمایش میکنید . من میگم فرهنگ یعنی دروغ نگفتن . فرهنگ یعنی شفافیت مالی . فرهنگ یعنی دوری از ریا . فرهنگ یعنی احترام به عقیده و ادیان دیگر . فرهنگ یعنی تحمل مخالف سیاسی و نقد پذیری .....آخه حجاب اجباری شد فرهنگ ؟
پاسخ ها
اسفندیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
قاطی پاتی، چرند پرند نگو بفهمیم چی میگی!احکام صریح قرآن رو نمی فهمی به خودت مربوط هست. بیست تا دختر و پسر لخت برن تو استخر اسمش روشنفکریه اما یک مرد بره طبق آیات قرآن همسر دوم بگیره یا صیغه کنه میشه وا مصیبتا!!! وا خیانتا!! وا حقوق بشرا!!! در مورد ازدواج و نزدیکی خانمها باسگها توی غرب نظری نداری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بنظر میاد شما سنت زیاده و از مسافتی چند هزار کیلومتری کامنت میزاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
از اخلاق به معنی واقعی آن گفتی آفرین
تابناک میشه بفرمایید نظر تویتری یه آدم بی لیلقتی همچون مهاجرانی چه ارزشی داره که با مخاطبان به اشتراک گذاشتین!؟
توطئه فرهنگی دشمن ؟ منظور فرهنگ اختلاس است؟
آیا خاتمی کاندید ۱۴۰۰ میشود . سوال اگر رییس جمهور شور چه گشایشی برای مردم ایجاد میشود . یادم هست بعد از هر انتخاباتی حتی در دوره خاتمی مردم فکر میکردند چون بالاترین مقام سیاسی را انتخاب میکنند پس توسعه سیاسی هم اتفاق میفتد و بعد از هر انتخابی جوان و پیر و تحصیلکرده به امید اینکه فارغ از مشکلات اقتصادی ......کشایش سیاسی . آزادی مطبوعات و بدون سانسور خبری . حاکمیت رای مردم . حقوق شهروندی و حق انتقاد و اعتراض مدتی و آزادی قلم و بیان اتفاق میفتد . اما انگار هر انتخاب برای این بود که بخسی در صدد این هست که مردم را محک بزنند که چگونه میشود خودی از عیر خودی را تشخیص داد راه حل این هست که یک آزادی نسبی ساختگی و گذرا ایجاد کنیم و با این روش میتوانیم چالشگران و کنشگران سیاسی را الک بزنیم د در حبس و محاکمه کنیم و این داستانها .......نه داداش رای بی رای . رای فقط با لوازم دمکراسی سازگاری دارد .
اقای واعظی گفته عرضه «فیس لیفت» سایپا بنده میگویم «لفت لیس» خخخ
لطفامنتشر نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
دمت گرمممم
سیاسیون ما بجز طعنه زدن کاری بلد نیستند و نابناک هم نشسنه و برای آنان کف می زند
با توجه به اینکه بحث تحریم های هسته ای ایران تو هفته اینده در میان هست دولت فقط با عوام فریبی میخاد بار روانی تحریم ها و مکانیسم ماشه کم بشه وقتی شاخص بورس سر به فلک زده و فلاکت ملت رو به ارمغان اورده میخاد دولت معجزه کنه ؟؟ بورس بزرگترین کلاه برداری دولت سر ملت مظلوم و بیکار جامعه است که حتی تونسته پای بازیگران رو تو ایندبازار مکاره باز کنه ؟؟ وقتی با توجه به شاخص بورس از اول سال ۴ برابر شده یعنی تورم ۴۰۰ درصدی در انتظار مردم هست ؟؟ تا بورس اصلاح نشه هیچ چیز تو کشور درست نمیشه ، فعلا وزیر اقتصاد با یک طناب پوسیده همه رو وارد چاه کرده والسلام من التبع الهدی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
حاجی به جای لجبازی بیا تو بورس
تابناک خواهشا چند ماه آینده سعی کنید جانب مردم را بگیرید دست از مهاجرانی بردارید و مدتی هم فرض کنید آمریکا را به کل محو کرده آید وببینید مردم ایران چه می خواهند
با این فیلم هایی که حسن روحانی کارگردانی میکنه فقط داره دلار ۵۰ هزار تومانی رو به تاخیر میندازه تا هدیه خوبی به دولت بعدی داده باشه ؟؟؟ مجلس یازدهم که دلار ۱۵ تومانی رو یه ماهه ۲۵ تومان کرد با طرح خروج از ان پی تی ؟؟؟؟ دولت انقلابی بعدی خدا به خیر کنه ؟؟؟
خیلی زور داره در این مملکت نظر من رو نمیپرسن و به جای من و به نفع خودشون تصمیم میگیرن چرا نباید بتونم درباره سرنوشت خودم تصمیم بگیرم‌ مگه انسان نیستم تا یه حرفی هم زدی میگن پیاده نظام دشمن من نه پیاده نظام دشمن هستم نه پیاده نظام دوست فقط میخوام مثل آدم زندگی کنم
خیلی دلم برای اونایی که پولشون رو این یک ماهه بردن در بورس میسوزه واقعا عاقبت این گمبلینگ چی میشه اونایی که آخرین قماربازها هستند بازنده های بزرگند؟ اونا باید جور سود افسانه ای قبلی ها رو بکشند؟ وگرنه تمام سودها یا حتی اصل سرمایه تبخیر میشه
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
حالا شما بشین دلت بسوزه
پرستاران عزیز واقعا خسته نباشید ، فقط خواهشن دلخوش به وعده های تو خالی نوبخت ندین ، متاسفانه یکی ازناکارامدترین افراد کابینه هست واقعا درود به شرفتان که با این حقوق اندک و بخور نمیر فداکارانه دازید کار میکنید ، این فوق العاده هم چیزی جز فریب نیست چرا که ۸ ساله نیروهای ستادی و نور چشمی ها ی وزیر دارن میگبرن ولی به پرستار مظلوم که میرسه امروز و فردا میکنند اخرش هم بخاطر ۴۰۰ هزار تومانی که فرهنگیان اضافه کردن به شماها هم اضافه میکنند و ابروی شما رو هم به سخره میگیرن ؟؟؟
شماها که نیترات امونیم تو اسکله هاتون انبار نکردین ؟؟؟
باز هم مهاجرانی؟؟؟؟؟
جناب روحانی ففط مواظب باشید این خبرتون مثل دلار جهانگیری برای کشور نصیبت نشه ؟؟
میدونی یک ساله محصولات کشاورزی خراسان جنوبی رو دستشون مودنده و زرشک و زعفرون و ... داره کپک میزنه و کسی به دردشون رسیدگی نمیکنه
میدونی بازنشسته صندوق بیمه روستایی داره ۳۵۰ هزار تومان مستمری بازنشتگی میگیره یعنی به اندازه پول ۶ ویزیت یک دکتر عمومی
میدونی ۱۴ میلیون جوان این مملکت دیگه دارن قید ازدواج رو میزنن ووام ازدواج فقط نصف یه یخجال هم نمیشه ؟؟
میدونی فاصله طبقاتی تبدیل به گسل طبقاتی شده
میدونی ویلاهایی که یه عده ساختن به اندازه ده برابر کاخ شاه قیمت داره
میدونی ففر و فساد جامعه رو فراگرفته
میدونی بنیان تمام خانواده ها بخاطر مشکلات اقتصادی داره نابود میشه ؟؟
داری از کدوم گشایش حرف میزنی ؟؟ نوش دارو بعد از مرگ سهراب دیگه فایده نداره ؟؟؟
بدون شک مقصر تمام این بدبختی ها شما هستید چرا که بخاطر معاملات پشت پرده به ۲۴ میلیون رای دهنده اعتماد ملی رو نابود .
اقای زاکانی توراخدا ازخواب بیدارشین نه ببخشید برید بخوابید خواب های خوش ببینید که فردا سروفت برین سر کار
برایان هوک از ترس شهرداری که مبادا ویلای اورا تخریب کنند استعفا داده
صبح است به قول استاد شهریار علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را وادامه آن شعر معروف ولی چه شد آنهایی که دم از عدل علی ع میزدند اندک کور سوی زندگی را از مردم مسلمان ایران سلب کردند از عدالت دم زدند ولی خود به آن عمل نکردند دست در بیت المال بردند وآنرا خالی کردند وچنان که دیدیم در در گفتار وعمل فاصله افتاد عقیده ها سست شد قول وقرارها از یاد رفت وکاخ نشینی رایج شد وهنوز وعده سر خرمن وزیر و وکیل ادامه دارد ولی نمی دانند دیگر آن حرفهای غیر عملی را مادر بزرگ من روستایی هم باور ندارد چه برسد مردمی که هر روز روزگارشان سیاه وسفرهشان خالی میشود
این جماعت اصلاح طلب و اصولگرا مردم را چه فرض کرده اند؟
پقتی در ساختار و سیستمی تنها چند نفر عوض می شوند و دوستان او می روند و این میآیند انتظار تغییرات با کدام فمر سیستمی و ساختاری؟
در یک کلام, با این افراد مانوس و مالوف با این سیستم هیچ چیز تغییر نمی کند و کمامان در بر این پاشنه خواهد چرخید
تنها زاکانی که ما به رسمیت می شناسیم عبید زاکانی است و لا غیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
لایک داری نه یکی دوتا
تروریست باید محو بشن
تو این مملکت مسئولین به اندازه ای نادرست گفتن که راست هم بگویند باور کردنی نیست
هر روز بدتر از دیروز ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
دیگه به روز هم نمی رسه هر ساعت بدتر از ساعت قبل
این بنده خدا مهاجرا
سلام
دیگه احیاء قلبی تنفسی هم نمی تونه اصلاحات را نجات بده. سرمایه اعتماد مردم را از دست داده اند به خاطر سیاسیون ابن الوقت و دارای ژن خوب
سلام
آقای مهاجرانی آقازاده فارغ التحصیل شدن؟ میشه یه بورسیه هم برای من بگیرید؟
بی صبرانه منتظر روئیت فرج اقتصادی ایشان هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
""گشایش اقتصادی عجل علی وقوعک""
چرا بعضیا زندگی با سگ و گربه را فرهنگ می دونن ولی ازدواج قانونی را ضد فرهنگ
""گشایش اقتصادی عجل علی وقوعک""
آقای واعظی مسوولیت آدرس غلط تحریمهای غرب دا به عهده مگیرد؟چه اقدام تعیین کننده ای انجام شده که ایشان می گوید تحریمه مرده خواهدشد.جزاینکه گرده مردم مستضعف دارد می ترکد چیزی عایدملت نشد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان