بازدید 9824
نماینده مردم بابل:

دولت از هجوم مسافران به شمال جلوگیری کند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از آنچه بی تدبیری ستاد ملی مقابله با کرونا برای عدم برخورد با مسافران شمال در تعطیلات پایانی هفته می‌داند، انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۹۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 07 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجایی کفت: باتوجه به قرمز بودن وضعیت استان‌های شمالی بویژه مازندران در بحران کرونا سفر آزادانه مسافران به این استان‌ها جای سئوال دارد.

وی گفت: هجوم بی سابقه مسافران آخر هفته به شمال، سلامت مردم این خطه و مسافران را تهدید می‌کند.

عضوهیات رئیسه مجلس یازدهم لزوم اتخاذ تدابیر سختگیرانه در برابر مسافران تابستانی را خاطرنشان کرد و افزود: بی توجهی به اعمال مقررات سختگیرانه، شرایط غیر قابل پیش بینی را برای هفته‌های آتی در مازندران رقم خواهد زد.

کریمی فیروزجایی بی پروایی مسافران تابستانی از انجام سفر‌های تفریحی را در شرایط کرونایی معضل فرهنگی دانست و افزود: مسامحه در برابر رفتار‌های پرخطر مسافران هزینه‌های مادی و معنوی سنگینی را برجای خواهد گذاشت.

این نماینده مجلس یادآورشد: مدیریت جامع و یکپارچه ملی و استانی برای صیانت از جان مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا ضرورت دارد.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تلاش بی وقفه کادر پزشکی و درمانی برای مهار کرونا گفت: همپوشانی فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در شرایط کرونایی عزم ملی مردم و مسئولان را می‌طلبد.

وی با اظهار تاسف از جان باختن ۱۸هزار نفر از هموطنان در اثر کرونا گفت: گسترش این ویروس مهاجم در اثر بی دقتی و بی مبالاتی فاجعه فرهنگی و غیر قابل جبران است.
نماینده مردم بابل همچنین با اشاره آماده نبودن زیر ساخت‌های مازندران برای پذیرش مسافران میلیونی گفت: دولت باید با اعتبارات ملی نسبت به تامین و تجهیز زیر ساخت‌های مازندران و رونق گردشگری این استان اقدام کند چراکه امکانات و اعتبارات عمرانی مازندران برای این منظور محدود و ناکافی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان