بازدید 11968

عبور مبتلایان به کووید-۱۹ در جهان از مرز ۱۹ میلیون تن/ تداوم پیشتازی ایالات متحده آمریکا در همه آمار‌ها

در نتیجه سرعت گرفتن روند شیوع ویروس کرونا در جهان، به فاصله چهار روز، یک میلیون نفر بر شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا افزوده شد؛ مبتلایانی که ابتلایشان با آزمایش مولکولی ویژه (پی‌سی‌آر) به اثبات رسیده، نه مبتلایانی که مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند و نه شمار بسیار افراد مبتلایی که فاقد علامت هستند.
کد خبر: ۹۹۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 06 August 2020
تابناک اجتماعیروند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان، با سرعت ادامه دارد تا جایی که دقایقی قبل شاهد عبور تعداد مبتلایان از مرز ۱۹ میلیون نفر بودیم.

عبور مبتلایان به کووید-19 در جهان از مرز ۱۹ میلیون تن/ تداوم پیشتازی ایالات متحده آمریکا در همه آمار‌هابه گزارش «تابناک»؛ در نتیجه سرعت گرفتن روند شیوع ویروس کرونا در جهان، به فاصله چهار روز، یک میلیون نفر بر شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا افزوده شد؛ مبتلایانی که ابتلایشان با آزمایش مولکولی ویژه یا همان پی‌سی‌آر به اثبات رسیده، نه مبتلایانی که مورد آزمایش قرار نگرفته‌اند و نه شمار بسیار افرادی که فاقد علامت بودند و هستند و حتی خودشان به ابتلایشان پی نبرده و نمی‌برند.

دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که همچنان ایالات متحده آمریکا بالاترین شمار مبتلایان را با حدود ۵ میلیون بیمار (دقیقا ۴ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۷۴۱ تن) به خود اختصاص داده و رتبه دوم در اختیار برزیل است که بیش از ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار مبتلای قطعی شناسایی کرده است.

بر اساس آمارها، رتبه سوم در اختیار هند است که در آستانه ۲ میلیون نفری شدن است (حدود یک میلیون و ۹۷۰ هزار مبتلای شناسایی شده دارد) و پس از آن، روسیه با بیش از ۸۷۰ هزار مبتلای قطعی در جایگاه چهارم قرار گرفته است. آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو، شیلی، اسپانیا و کلمبیا، رتبه‌های پنجم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند و کشورمان با یک پله نزول در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

این در حالی است که بر اساس آمار‌ها، شمار جان باختگان کووید-۱۹ در جهان از ۷۱۰ هزار تن عبور کرده است. آماری که همچنان بیش از یک سوم آن متعلق به دو کشور ایالات متحده آمریکا (با بیش از ۱۶۱ هزار جان باخته) و برزیل (با بیش از ۹۷ هزار جان باخته) است و پس از آنها، مکزیک، بریتانیا، هند، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، پرو و ایران رتبه‌های سوم تا دهم را از آن خود کرده‌اند.

نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که از ۱۲ میلیون تن فراتر رفته است؛ آماری که رتبه اول و دوم آن در اختیار آمریکا و برزیل با بیش از ۴.۵ میلیون بهبود یافته است و جایگاه کشورمان در آن، رتبه نهم جهان است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
هزاران بار لعنت خدا بر کشوری که این ویروس را به جان انسانها انداخته

چین ، روسیه ، آمریکا و اروپا مظنونین اصلی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
موافقم .
ناشناس
| Luxembourg |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
چین بود لعنت بر نظام فاسد کمونیست چین
آمار ایران رو بگید . جدیدا دیگه فوتی ها هم اعلام نمیکنن .
نمی دونم چرا هربار که میام سایت تابناک، ناخودآگاه یاد شعر کچل کچل کلاچه، آبگوشت کله پاچه می افتم!
شما که آمارتون به درد به دیوار می خوره پدر من دقیقا به خاطر کرونا تو بخش کزونا فوت کزد گواهی فوت دلیل دیگه خورده
با دروغ هیچ چیز دزست نمیشه
یک ادمی ادعا می کرد ویروس کار امریکا می باشد
آمریکا به خاطر شفافیت امارش بالا هست تو ایران به خاطر دلایل نامعلوم آمار بیشتر از 200 نمیشه مگر ممکن هست تو کشور هشتاد میلیون نفری آمار فوت و ابتلا اینقدر یکنواخت باشه از لحاظ اپیدمیولوژی غیر ممکن هست آمار ایران
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سلام نمیشه نظر قطعی بده ادم چرا که ب جمعیت هر کشور پراکندگی جمعیت و... بستگی داره
پس ما رکورد نزدیم؟
چرا نمینویسید چند روز قبل رتبه ایران " که با واقعیت بسیار فاصله دارد " در تعداد فوت شدگان در رده سوم جهان بود و پس از آن ظاهرا قرار شده است حتی همان تعداد نصفه ونیمه را هم از درگذشتگان اطلاع رسانی نکنند
شما کلاه خودتون را بگیرید باد نبره، نمیخواهد غصه آمار کرونا تو آمریکا را بخورید.!!!
یه امار ازتهدادتستهای انجام شده وبیماریابی امریکا هم جهت اطلاع خوانندگانتون محبت بفرمایید
جالب آمار همه کشورها هست الا چین.
بنظر شما چرا؟ فکر کنم ملاحظات سیاسی است
اینکه آمریکا دروغ نمی گه و آمار واقعی را اعلام می کنه یک چیزه دروغ گویی و آمار سازی عده ی دیگر یک چیز دیگه در ضمن آمریکا درصد تلفاتش نسبت به مبتلایان کمتر از ۳.۵ درصده که خیلی بهتر از بقیه جاهاست. شما غصه آمریکا را نخورید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل