بازدید 6553

شلیک ‌به‌ سینه‌ نصاب ‌ماهواره!

کد خبر: ۹۹۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 05 August 2020

مرد 50 ساله ای با شلیک گلوله به سینه یک نصاب ماهواره، او را به قتل رساند.

به گزارش خراسان، این ماجرای تاسف بار عصر روز گذشته در بولوار هدایت مشهد در حالی رخ داد که جوان 37 ساله ای با شلیک گلوله از سلاح وینچستر در منزل مسکونی واقع در خیابان هدایت 2 نقش بر زمین شد. وقتی نیروهای اورژانس به محل رسیدند که جوان 37 ساله علایم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود.

این گزارش حاکی است: مرد 50 ساله مجردی که با مادرش در منزل محل وقوع جنایت زندگی می کرد درباره چگونگی حادثه به قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) گفت: مقتول 37 ساله از دوستانم بود که او را برای نصب ماهواره به منزلم دعوت کردم و مدام می گفتم که فلان شبکه را نصب کن!

او هم به شوخی گفت: نصب نمی کنم! در این هنگام اسلحه وینچستری را که یکی از دوستانم به من امانت داده بود از خانه برداشتم و به او گفتم اگر نصب نکنی، شلیک می کنم!

او هم می گفت: بزن! وقتی ماشه را فشردم ناگهان گلوله ای خارج شد و بر سینه دوستم نشست در حالی که من از پر بودن سلاح خبر نداشتم!

با دستگیری متهم به قتل توسط نیروهای تجسس کلانتری شفای مشهد، تحقیقات گسترده ای در این باره با دستورات ویژه قاضی میرزایی در حالی آغاز شد که متهم درباره دوستی که مدعی است اسلحه را به او داده دچار تناقض گویی های آشکار شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی