نبض خبر؛

بندر بیروت قبل و بعد از انفجار عظیم

کد خبر: ۹۹۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 05 August 2020
تعداد بازدید : 80347
بازدید 119574
۲
انفجار عظیم در بندر بیروت، سه شنبه 14 مرداد این شهر را لرزاند و موج عظیم این انفجار خسارات فراوانی در پی داشت. برآوردها از بیش از پنج هزار کشته و زخمی حکایت دارد و آمار کشته‌ها رو به فزونی است. تصاویر هوایی از بندر بیروت از قبل و بعد از این انفجار را می‌بینید که نشان می‌دهد بندر بیروت پس از این حادثه با خاک یکسان شده و روی نقشه تغییرات محسوسی رخ داده است.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همانطور که 75 سال پیش با ایجاد قارچ به اصطلاح اتمی در هیروشیما و ناکازاکی دروغ بمب اتمی را به ملتها باور دادند و انها را ترساندند و به بردگی گرفتند ، لازم بود قارچی مشابه قارچ هیروشیما و ناکازاکی در بیروت به وجود بیاید تا با دیدن تشابه انها بتوان این دروغ بزرگ را افشا نمود و دست ابرقدرتهای دروغین و پوشالی را رو نمود و بتوان قدرت انها را کم کرد تا بتوان انها را وادار به رعایت انصاف در مورد حقوق اولیه انسانها نمود.
واقعا جای سوال هست مسئولی در بندر پیدا نمی شود که از خطر مواد آگاه شود حتی در مقیاس کوچک هم اگر پیش بینی می کردند دلیل نمیشه شش سال دپو بکنند اونم کشوری مانند لبنان که در وضعیت همیشه جنگی هست از طرفی اجازه خروج ندادن توسط دولت یک سوال و غیر لبنانی بودن دو تاجر هم یک سوال و از طرفی امکان عمدی بودن در اختلاف نظر تاجران برای نیترات آمونیم هم هست یا اصلا حس انتقام خود تاجران برای لبنان هم هست یا یک کشور برای منفجر کردن مواد