بازدید 78523
یک فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با «تابناک»

اعلام اسامی گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ رویکرد مقبولی است / باید بدانیم مردم و جریانات سیاسی به چه کسی نظر دارند/ اصولگرایان دنبال یک رئیس‌جمهور و یک دولت جوان هستند

انبارلویی در پاسخ به این که رویکرد اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: به هر حال، اصولگرایان در وضعیت فعلی به فکر این هستند که یک رئیس‌جمهور جوان و یک دولت جوانی را در سال ۱۴۰۰ بر سر کار بیاورند که بتواند پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم باشد.
کد خبر: ۹۹۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 02 August 2020

اعلام اسامی گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ رویکرد مقبولی است/ باید بدانیم مردم و جریانات سیاسی به چه کسی نظر دارند/ اصولگرایان دنبال یک رئیس‌جمهور و یک دولت جوان هستند

«سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی»، چهره‌هایی هستند که گفته می‌شود، خروجی جلسات تصمیم گیری بخشی از اصولگرایان در «شاجا» (شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب) به منظور کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در سال ۱۴۰۰ هستند؛ هرچند برخی افراد دیگر را هم برخی گروه‌های دیگر جریان اصولگرایان مورد بررسی قرار داده اند.

به گزارش «تابناک»؛ ده ماه دیگر به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در دوره سیزدهم بیشتر زمان باقی نیست و اصولگرایان که انتخابات مجلس یازدهم را با نتیجه قاطعی از رقیب خود یعنی اصلاح طلبان برده اند، اکنون به دنبال تکمیل پیروزی خود با غلبه بر رقیب در انتخابات ۱۴۰۰ هستند؛ از این روی، با جدیت و امیدواری زیاد رایزنی‌های اصولگرایان برای رسیدن به یک کاندیدای قابل و توانمند دنبال می‌شود.

۹ گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری

«شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب» یا «شاجا» که یکی از جریانات اصولگرای پیگیر انتخابات ریاست جمهوری است، از بررسی چهره‌هایی نظیر «سیدابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی، سعید جلیلی، پرویز فتاح، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد و محمد قمی» سخن به میان آورده است تا استمزاجی در این زمینه در بین سیاسیون و مردم صورت بگیرد و میزان اقبال به این کاندیدا‌ها مشخص شود.

برخی چهره‌های سیاسی و کارشناسان مطرح کردن نام افراد در معرض کاندیداتوری در جریان اصولگرایی را رویکرد خوبی می‌دانند که می‌تواند میزان اقبال جامعه و سیاسیون و جریانات را به این افراد مشخص کند و از طرفی منجر به تصمیم گیری بهتر از سوی اصولگرایان در ارتباط با کاندیدا‌های مطرح این طیف در اتخابات ریاست جمهوری سال آینده بشود.

مطرح کردن اسامی کاندیدا‌های اصولگرا رویکرد خوبی است

در همین زمینه، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «تابناک» نظر خود را پیرامون مطرح شدن نام چهره‌های اصولگرای در معرض کاندیداتوری اینگونه بیان کرده است: طرح اسامی برخی از افراد برای انتخابات ۱۴۰۰ از سوی اصولگرایان رویکرد قابلی قبولی است که می‌تواند زمینه موفقیت اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری را بهتر فراهم کند.

«محمدکاظم انبارلویی» فعال سیاسی اصولگرا درباره طرح برخی از اسامی به عنوان گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم هیچ جلسه‌ای در ائتلاف اصولگرایان و نهاد‌های اصلی این طیف درباره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار نشده است و در حال حاضر مباحثی در این راستا در راس مجموعه اصولگرایان مطرح نیست.

وی درباره دلیل مطرح شدن نام برخی گزینه‌ها از جمله ۸ چهره‌ای که اخیرا نامشان در یکی از رسانه‌ها عنوان شده، افزود: گمانه زنی‌هایی که اخیرا درباره برخی از اسامی مطرح می‌شود، مربوط به برخی تشکل‌های اصولگراست و از نظر من شیوه بدی هم نیست.

با طرح اسامی کاندیدا‌ها می‌توان فهمید مردم چه کسی را می‌پسندند

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: این گروه‌ها و تشکل‌های اصولگر‌ها این اسامی و گمانه‌زنی‌ها را مطرح می‌کنند تا ببینند این رویکرد چه بازتابی در محافل درون اصولگرایی و بیرون اصولگرایی پدید می آورد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه اصولگرایان با طرح این اسامی به دنبال انجام نظرسنجی در بین مردم هستند، تاکید کرد: قطعا همین است و اصولگرایان می‌خواهند بدانند نظر مردم و گروه‌هایی که دست اندرکار و تصمیم گیر درباره انتخابات آینده هستند، درباره این افراد و گمانه زنی‌ها چیست.

دنبال یک رئیس جمهور و یک دولت جوان هستیم

انبارلویی در پاسخ به این که رویکرد اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: به هر حال، اصولگرایان در وضعیت فعلی به فکر این هستند که یک رئیس‌جمهور جوان و یک دولت جوانی را در سال ۱۴۰۰ بر سر کار بیاورند که بتواند پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم باشد.

وی درباره اینکه آیا اصولگرایان با افرادی که اسامی شان به عنوان نامزد مطرح شده رایزنی کردند، گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم و باید از خود گروه‌هایی که این اسامی را مطرح می‌کنند، سوال کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: درباره اینکه این دست حرکات مقبول جامعه روحانیت یا مدرسین است، بنده اطلاعی ندارم و باید از خود دوستان جامعتین در این باره سوال کرد؛ اما از نظر من، این حرکت مقبول بوده و سبب می‌شود تا اصولگرایان برآیندی را از انتخابات آینده داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۵۹
واییی زاکانی فاجعه هست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
فقط سردار اقتصاد محسن رضایی
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بزرگوار تموم شد دیگه فریب گرم کردن شما رو نمیخوریم مثلا ریس جمهورها قبلی چه تاثیر داشتن تا بعدیش داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
صبح تا شب فقط فکر و ذکرتان تقسیم قدرت بین خودتان است . کار برای کشور و مردم چی؟
عليرضا سهول زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
اشتباه نكن رفيق
سالم تر از ايشون كسي پيدا نمي شه.
خواهشا این پیام منو منتشر کنید..   حذف کنکور ناعادلانه ، بی رحمانه و غیر اصولیه


ناعادلانست. چرا؟  چون اگه بنا باشه بر طبق سابقه تحصیلی عمل بشه،  کیفیت سیستم آموزشی ما توی  کل کشور یکسان نیست‌  و همچنین امکان فساد و تقلب توی این مدل بسیار زیاده .

بی رحمانست.. چرا؟  چون هر نمره ای که توی دوران تحصیل بگیری دیگه امکان جبران رو نداری..  .  شما فرض کن یه دانش اموز یا دانشجویی به هر دلیلی توی دوران تحصیل درس نخونده باشه یا امتحاناشو خراب کرده باشه. این دیگه مثل یه لکه سیاه توی کارنامش ثبت میشه و هیچوقت نمیتونه جبرانش کنه و برای همیشه شانس راه یافتن به یه دانشگاه خوب رو از دست میده.   در صورتی توی مدل کنکور همیشه فرصت جبران هست و آدما میتونن گذشته رو جبران کنن.
 
  غیر اصولیه .. چرا ؟   چون بچه ها از همون اول دبیرستان تحت فشار شدید راهیابی به دانشگاه قرار میگیرن و هر امتحان حکم سرنوشت رو داره واسشون... .  این روش بسیار استرس زا تر از مدل کنکوره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
سلام مافیای کنکور
جریانات سیاسی رو نمی‌دونم
اما مردم نظرشون کسانی است که از فیلتر شما نمیگذرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ای آقایون از دو ماه پیش هی میگفتین میخواهیم جلوی گرونی و افزایش قیمت سکه و طلا و دلار ...را بگیریم پس چی شد؟به همین زودی یادوتون رفت.آقای همتی .آقای روحانی و قالیباف یعنی بیخود رو حرف شما حساب باز کردیم.
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
از طرف خودتون صحبت کنید... شما هم بخشی از مردمی نه همه مردم...
بهتره اول از تایید مدارک شروع کنیم تا تایید صلاحیت
سلام دکتررر بذرپاش
با چه رویی از مردم تقاضای شرکت در انتخابات را دارید؟
با درآمد تقریبی 2.5 میلیون در ماه چطور میشه صاحب خودرو شد؟ با این قیمت ها باید یک فرد عادی 44 ماه تمام درآمدش را پس انداز کند و به شرطی که تورم طی این 4 سال صفر باشد و خیلی خیلی خوش شانس در قرعه کشی، می تواند یک پژو سوار شود.
تو خارج از کشور با 44 ماه پس انداز می توان به راحتی و بدون قرعه کشی پورشه و یا لامبورگینی سوار شد.
اگر این ظلم به ملت مظلوم ایران نیست، شما بگید اسمش چیه؟
هر سال، سه برابر بدتر از پارسال. تحمل تا کی. مگه مردم عمر نوح دارند که از گلابی میل بفرمایند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
رای بی رای. عدم مشارکت در انتخابات تنها راهی است که مردم ایران بدون اینکه به آن ها انگ آشوبگر، برانداز، مزدور و غیره بزنند. البته اگر گوش شنوایی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
با شرایط موجود، تنها راه قانونی اعتراض به نحوه اداره کشور تحریم انتخابات است.
به نظرمن بهترین گزینه آقای دکترفتاح شانس بیشتری نسبت به بقیه دارد.ان شاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
چیه وعده دادن بهت
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
رئیس دستگاه قضا که دیگه دست خودش نیست هر وقت خواست بکشه کنار پس خط میخوره
جلیلی قالیباف چون قبلا بودن جذابیتی برای مردم ندارن
فتاح یا باهنر احتما زیاد یکیش قبول شه
ای کاشی یک نفر رئیس ممهور میشد و از همه جناح ها بر حسب شایستگی بهره میبرد تا مردم قربانی دعواهای جناحی نمیشدن
رئیس جمهور فتاح میشه از این لیست. ولی در کل فرقی بین هیچکدومش نیست. پس رای نمیدیم تغییر اساسی باید باشه.
یعنی هنوزم کسی هست که رای بده؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
هفت درصدی های ثابت اتوبوسی
فتاح فعلا. ولی انتخاب کردن در کلیت کشور تاثیری نداره. پس فایده ای هم نداره رای بدیم یا نه
بهترین گزینه یک اقتصاد دادن با سابقه نظامی گریست چون روحیه بالایی داره و همیشه جوان می اندیشه و امتحانشونم پس داده . محسن رضایی
تابناک ترا به هرکسی می پرسیتی این نمایش انتخاباتی سال 1400 را بی خیال. بابا چند بار مردم بیچاره بگویند هزینه بیخودی نکنید و پس از دوره حسن روحانی یکی دیگر از اذناب را بفرستید بنشیند پشت این میز و خود را سپر بلای بعدی کند.
رای دادن فایده ای نداره اینا همه تکراری هستتن مشکلات ما جای دیگری است مشکلات در صلح با امریکا است اینا هم بی فایده هستنچه احمدی نژاد چه روحانی جه فرقی با هم‌داشتن چرا خودمونو فریب بدیم اگه دموکراتها بیان میگن نفوذ من که اینا رو بی فایده می بینم‌بهترین کار حذف ریاست جمهوری است
خدا کنه یک اصولگرا انتخاب شود تا بهانه ها از بخش مسلط گرفته و تکلیف یکسره شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
قطعا همین طور خواهد شد. تنها قشری که در انتخابات شرکت می کنند، اقوام و آشنایان اصولگرایان هستند.
من میگم بذرپاش رو انتخاب کنید این بنده خدا قدرت اینو داره که نه تنها مشکلات ایران بلکه منطقه رو برطرف کنه. البته اگه جناب خلبان بذارن
قیمت دلارامروزبرای چندساعت به کانال ۲۲۰۰۰ تومان افت کردوبلافاصله بعد دوباره به کانال ۲۳ برگشت والان ۲۳۳۰۰ است سکه هم ۱۱۳۵۰۰۰۰ تومان است
دلار دیگر عمرا به زیر ۲۰ برگردد حتی اگربابدن رییس جمهورامریکاشود ! ایستگاه بعدی ۳۲۰۰۰ تومان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
نکنه دلار داری به ما نمیگی.
پس لاریجانی السلطنه و ضرغامی و سلطان محمود و ...........چرا در این لیست نمی باشند
دنبال یک رئیس جمهور و یک دولت جوان هستیم!!!
خدا رحم کنه, دولت جوان و انقلابی رو قبلا دیده بودیم
تا کی سعی و خطا
چهل سال از انقلاب گذاشته
خسته شدیم دیگه . . . .
خدا را شاکرم که احمدی نژاد نه اصلاح طلبه نه اصولگراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
احمدی نژاد فقط اشتباهی بود
بذر پاش خوبه. جوان فعال و از بیست سالگی مدیر بوده.بنا براین با معیارهای شما اصولگرایان خوب سازگاره!!! معاون اولش هم اعلام کنه احمدی نژاده حتما رای میاره
کشور بسمت نظامی شدن حرکت میکند ! پس از حضور آقای قالیباف در پست ریاست مجلس یک فرد نظامی دیگر به ریاست جمهوری خواهد رسید مگر آنکه تغییراتی غیر قابل پیش بینی ، حضور دشمن شکن مردم را در انتخابات تشدید نماید واصلاح طلبان با انتخاب خود ظاهر قضیه را تغییر دهند
تابناک داره مخاطبینت کم میشه بررسی کن چرا نمونه همین مطلب است که گذاشتی
منظور از مردم دقیقا چیست ؟؟؟ همین بیست الی سی جمعیت اخباری که تلویزیون میلی با تبلیغات یکسویه خود ساخته است ؟؟؟
خخخ...خدای روتون میشه اسم انتخابات و ریاست جمهوری رو میارید؟؟بابا ملت زیر فقر دارن سرویس میشن
ترا خدا بگذارید احمدی‌نژاد رییس جمهور شود شاید بتواند این طرح منوریل کرمانشاه را تکمیل کند از بس به این ستونهای بی‌خاصیت نگاه کردیم خسته شدیم!
اصلاح طلب، اصول گرا دیگه تمومه ماجرا. رای بی رای.
ما اگه نخواییم این آقایون در سرنوشت خود و کشورمون هیچ نقشیدداشته باشن به کی بگیم؟؟
همه تون شانس دارید نگران نباشید چون مث انتخابات مجلس شما برنده اید فقط یه برنامه برا بعدش داشته باشید که چگونه کشور را به دره ای بزرگتر هدایت کنیدهمین
قرار شده اقای جنتی یکی رو معرفی کنه
رضایی میر قاید
ای خاک بر سرما با این کاندیدا ها چقدر بدبخت بودیم و نمی دونستیم
اگر منظور از مردم ۸۵ میلیون ایرانی هستند که به هیچکدامتان نظر ندارند اگر منظور از مردم همان چند صد نفری که ۴۱ ساله پست و مقام دارند که بحث دیگری است و این مردم نظرشان را از طریق شورای نگهبان اعلام می کنند!!!!
احتمالا اون جوان هایی که با پارتی رفتن سر کار و با سفارش پست گرفتن و پله های ترقی رو با موشک طی کردن هست دیگه
چون چند تا جوونا دکتری من میشناسم که 44 سالشونه و هنوز کار پیدا نکردن
ای بابا همه امتحانشان را پس دادند دست از سرمان بردارید مشکل حل میشه
هر کدام که زبان انگلیسی اش خوبه اون بهتره چون در مذاکرات بین المللی بین رئیس جمهورها ارتباط کلامی مستقیم باشه خیلی بهتره.
احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه رای میدیم... تایید نشه رای نمیدیم
خواب شرکت مردم در انتخابات را ببینید!
مردم اینقدر ناراحتند و عصبانی هستند که انتخابات 1400 اخرین موضوعی است که ممکن است به آن فکر کنند
مردم دیگه به هیچکی نظر ندارند ، هرکی و میخواهید بیارید رییس جمهور کنید ، فقط موقع انتخابات مردم مردم میکنند.
به به زاکانی ای جانم چقدر عالی میشه
با سلام انشاء الله بهترین گزینه فرد با عزت نفس بالا آقای دکتر جلیلی می باشند
به به چه لیستی اصولگرایان رو کردن ی خروجی رئیس مجلس که قبل اتتخابات همواره دم ازمعیشت واقتصاد میزد الان سه ماه ازشروع کارشان گذشت بفرمایید چه قدمی چه مصوبه ای درباره معیشت مردم برداشته شد؟دراین سه ماه مجلس فقط دق دلی خودرابرسردولت که رقیبشان بود خالی کرد وطبق معمولی کارشون سنگ اندازی کاردولت بوده وهست؟درمورد بذرپاش وجلیلی وقمی شمارو بخدا باشعور وفهم مردم سواستفاده نکنید ایا کاقعا اینها دررده وردای لباس ریاست جمهوری هستند؟دواشتباه ملت ایران مرتکب شد اصولگرایان گول حرفهای هاله نور احمدی نژاد راخوردند وایشان که درحد یک فرماندار هم برای وی زیاد بود رییس جمهورش کردند ودومین گولی که ملت خوردن کلید بی تدبیر روحانی بود ولذا ملت نه به جریان شماها رای میدهند ونه به جریان اصلاح طلبان ملت به کسی رای میده واقعا مدرک دکتری وی بدون سهمیه وباحضوردردانشگاه ودرس خواندن اخذکرده باشد وهمچتین شجاع ونارس وبله قربانگو نباشد و واقعا سیاستمدار باشد بداند نیاز سیاست خارجی وداخلی واقتصاد ومعیشت مردم بعد41سال یعنی چه درضمن دراین لیست فقط دونفر میشه روی اونا فکر کرد رضایی وفتاح بقیه ارزش فکر کردن ندلرند
گزینه هیچکدام بهتره مردم خسته و نا امید هستند
با عرض سلام و احترام

من ٤٤ سالمه و تا كنون وابسته به هيچ طيف سياسي نبوده ام.از سال ٧٨ (حدودا ٢٠ سال روي هم رفته) در عسلويه در شركت هاي و پتروشيمي هاي مختلف مشغول بوده ام.

اگر وضعيت فساد و ريخت و پاش در پتروشيمي ها رو با چشمهاي خود ببينيد به يقين مي رسيد كه چرا كشور عزيزمان دچار اين همه مشكل مالي ،،شكاف طبقاتي،فقر و ساير مشكلات شده.
(مثلا مدير عامل متولد ٦٣ با حقوق ٧٠٠ ميليون تومان ماهانه با حضور كمتر از ٢ ساعت در روز).
قطعا يك نفر مثل آقاي زاكاني نيازه تا بتونه اين ريخت و پاش وفساد را خاتمه بده.آقاي رييسي هم انسان شريف و قاطعي هست ولي كشور به ايشان توي همين مقامي كه هست نياز داره.


من بوشهري هستم و هيچ صنمي با آقاي زاكاني ندارم.فقط از طريق كانال تلگرامش به صحبت هاش گوش دادم.
سلام؛ به نظر فردی خارج از این فهرست، احتمالا آقای مخبر (ستاد اجرایی فرمان امام)، به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان انتخاب خواهد شد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی