بازدید 10746
۱

تمدید تعطیلی یک هفته‌ای برخی صنوف از امروز

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از تمدید تعطیلی مجدد یک هفته ای برخی صنوف پر تردد و پر ریسک به دلیل موج دوم شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تعطیلی این صنوف از امروز دوازدهم مرداد ماه به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است.
کد خبر: ۹۹۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 02 August 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" با اشاره به مصوبه جدید ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تهران، اظهار داشت: به علت عدم کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا و ادامه دار بودن این روند، به مدت یک هفته دیگر کلیه آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی و چایخانه ها، سینماها، مراکز فرهنگی و هنری اعم از کتابخانه ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی تعطیل هستند.

وی افزود: کلیه مراسم عروسی، ترحیم و همایش ها که باعث شیوع ویروس کرونا می شوند نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به اینکه این موارد طی جلسه به روسای اتحادیه های مربوط ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: تعطیلی این صنوف پر ریسک از امروز دوازدهم مرداد ماه به مدت یک هفته دیگر تمدیدشد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران طبق برنامه ریزی های اندیشیده شده بازدیدهای غیر مترقبه از صنوف های پر ریسک خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف، برابر دستور قضائی واحد های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
در حالیکه ادارات دولتی با حداکثر نیرو مجبور به ادامه کار هستند بخش خصوصی با فشار و اجبار دولت مجبور به تعطیلی است!!! چرا دولت از خودش مایه نمی گذارد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر