بازدید 19075

کشف و ضبط ۱۹۱۸ سکه عتیقه در میانه

فرمانده یگان حفاظت اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌ شرقی از کشف و ضبط ۱۹۱۸ قطعه سکه در شهرستان میانه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 28 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، کاظم داداشی اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش غیرقانونی اموال عتیقه در شهر میانه، طی عملیاتی جامع نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل مورد نظر، از خرید و فروش غیرقانونی اموال تاریخی جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، فرد مظنون در یک گاوداری در روستای یوشانلو شناسایی و ۱۹۱۸ قطعه سکه که پیش از این از استان لرستان خریداری شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: فرد خاطی به همراه اقلام مکشوفه به عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شد و مراحل قانونی برابر مقررات برای اخذ نظریه کارشناسی اموال مکشوفه، طرح شکایت و اقدام حقوقی مقتضی با هماهنگی اداره کل انجام خواهد شد.

داداشی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با شماره تلفن ۰۹۶۶۲ مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار