بازدید 8532
۱

آتش‌سوزی در پارکینگ‌ خودروهای سنگین

فرماندار کرمانشاه گفت: دود سیاه مشاهده شده در آسمان شهر کرمانشاه ناشی از آتش‌سوزی در یکی از پارکینگ‌های خودروهای سنگین در محله دولت‌آباد این شهر است.
کد خبر: ۹۹۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 28 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فضل‌الله رنجبر درباره جزییات این حادثه گفت: ما هیچ گونه انفجاری امروز در هیچ نقطه از شهر نداشتیم و دود سیاهی هم که شهروندان در آسمان کلانشهر کرمانشاه مشاهده می کنند مربوط به آتش سوزی در پارکینگ خودرو بوده است. این آتش سوزی ابتدا در یک تانکر اتفاق افتاده و سپس به چند خودرو دیگر سرایت کرده است.

وی ادامه داد: از اعزام تیم های آتش نشانی به محل خبر داد و گفت: نیروهای آتش نشانی هم اکنون در حال اطفای حریق هستند. هنوز جزییاتی از خسارات جانی و مادی در دست نیست و پس از اطفای حریق و گزارش آتش نشانی، اطلاع رسانی می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این یعنی خرابکاری داعشی ها اتش زندان جنگلها بستانها مزارع مراکز تجای بهداشتی و ساختمانهای با ارتفاع بلند اینها همه خرابکاری عمدی است شما یک امار بکیرید در این چند ماه چتد جاه اتیش گرفته فکر کنم ار کل اتش سوزیها جهان امار اتش سوزیهای در ایران بیشتره اینها نمی تونه تصافی باشه هرچند علت انها هرگز منتشر نمی شود وبه اینده موکل میشه تاز هم علتش یک چیز الکی است که بدر هیچی نتمیخوره در نتیجه همین طور انواع اتش سوزیها ادامه داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار