بازدید 9101

مصرف بی‌رویه برق در پایتخت

با توجه به افزایش مصرف انرژی برق در این روز‌ها به دلیل بالا بودن دمای هوا و سفارش مکرر برای کاهش مصرف برق با هدف کنترل انرژی همچنان شاهد این بی توجهی در سطح شهر تهران هستیم.
کد خبر: ۹۹۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 28 July 2020
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵
مصرف برق بی رویه نیست بلکه بی لیاقتی و خیانت مسؤولین و صادرات به عراق است که این حرف ها و بهانه ها را ایجاد میکند.
پاسخ ها
یاشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
صادرات یعنی ارز آوری استاد معظم. تلاش بفرمایید در کمی هم میگو بخاطر فسفر فراوانش میل بفرمایید
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
ارز آوری به شرطی که پولی بابت صادرات دریافت گردد
شهر هست و قشنگی روشنایی شب
باید مثل شهر ارواح باشه؟
تبلیغاتیه این عکسها
جالبه واقعا مصرف برق خانوار های ایرانی نسبت به قبل به شدت کاهش پیدا کرده.من یه قبض برق قدیمی مربوط به خانه پدرم پیدا کردم مربوط به سال 63 که میزان مصرف برق با همون کونتور های قدیمی 15 امپر نزدیک 1400 کیلووات در ماه بود در حالی که پدر من به شدت نسبت به روشن بودن لامپ اضافی حساس بود.الان هموم خونه مصرف برقش در حد 170 تا 200 کیلووات در ماه هست.پس ایراد در مصرف مردم نیست ایراد از عدم توسعه شبکه برق در این 35 سال هستش و مدیران بی لیاقت و دزدی های فراوان و البته افزایش چمعیت هست.
اکثریت این موارد که در عکس ها مشاهده میشود ، مصداق مصرف بی رویه نیست. نمیشه که شب ها ، شهر رو در خاموشی فرو برد. از نظر امنیتی هم این کار صحیح نیست.
مشکل مصرف برق یکی برمیگرده به عدم برنامه ریزی صحیح سازمان ها و وزارت خانه های مربوطه و عدم ایجاد و بروزرسانی زیرساخت های تولید و توزیع برق طی دهه های گذشته و دیگری رواج بی رویه استفاده از کولرهای گازی پرمصرف در شهرهای خشکی مثل تهران می‌باشد.
اواسط شب عیبی نداره . ساعات پیک مصرف مهمه
همه این روشنایی ها از ال ای دی ها هستند که مصرف بسیار کمی دارند بهانه برای مقصر نشان دادن مردم
با وجود اینهمه کویر و زمینهای بلا مصرف در ایران به راحتی میتوان نیرو گاه های خورشیدی بسیاری راه اندازی کرد و از ساخت سدهای نیروگاهی که اکو سیستم را به هم میریزند همچنین نیروگاه های حرارتی که سوخت مصرف کرده و هوا را آلوده میکنند جلوگیری کرد.
بیشتر به نظر مصرف بی رویه بنزین شاهد هستیم توسط عکاس تا مصرف برق لامپ های LED ، جایی تو شهر نبوده نچرخیده باشه
مصرف برق در همه جای جهان نشان دهنده میزان توسعه یافتگی آن کشور است. متاسفانه مسئولین ما برداشت معکوسی از مفاهیم رفاه دارند و هدف اصلی خود یعنی تامین رفاه برای مردم را فراموش کرده اند. رفاه بیشتر عموما منجر به افزایش سطح فرهنگ جامعه نیز خواهد گردید
((همه با هم با یک صدا کوچیک و بزرگ )) 1 ........2.........3

مصرف بی رویه کار خیلی بدیه

مصرف بی رویه کار خیلی بدیه
بیش از نیمی از مصرف بی رویه برق بدلیل سیستم سرمایش بانک ها و موسسات مالی است اگر در گرمای ظهر به بانک سری بزنید یخ می کنید و بعد از ساعت کار بعد از ظهر هم تعداد زیادی لامپ بیهوده و به بهانه امنیت روشن می ماند . اگر سیستم ایمنی و ضد سرقت هست دیگر چه نیازی به روشنایی تا صبح بدون حضور احدی در بانک تعطیل
ادرس غلط به مردم ندید.برید ماینر های تولید بیت کویین توی دور افتاده ترین شهر ها و البته توی همین تهران زیر زمین اون جاهایی که برق رایگان دارند و کسی هم جرات نداره بهشون اعتراض کنه جمع اوری کنید اتوماتیک مصرف برق 20 درصد کم میشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان