بازدید 4653

وصول ۸ میلیارد تومان از طلب شستا بابت قرارداد ویلموتس

تا این لحظه ۸ میلیارد تومان از طلب خود را از فدراسیون فوتبال بابت پرداخت حقوق ویلموتس وصول کرده ایم و پیگیر آن هستیم مابقی قرض خودمان را از فدراسیون دریافت کنیم.
کد خبر: ۹۹۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 27 July 2020

سال گذشته فدراسیون فوتبال ایران دراوج بحران مالی و ارزی، برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی سابق تیم ملی، ۲ میلیون یورو از شرکت شستا که زیر مجموعه تامین اجتماعی بود، دریافت کرد و متعهد شد این مبلغ را در فروردین ماه به این شرکت پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که حدود ۴ ماه از فرصت قانونی فدراسیون فوتبال برای تسویه و بازپرداخت گذشته بود، شرکت شستا تصمیم به توقیف اموال فدراسیون فوتبال گرفت. حالا نرخ ارز به شدت افزایش پیدا کرده و بدهی فدراسیون فوتبال نیز ویران کننده و نزدیک بخ دو برابر شده است.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر توقیف اموال فدراسیون فوتبال توسط شستا، اظهار کرد: این خبر تایید است. حکم توقیف اموال فدراسیون فوتبال توسط شستا گرفته شده است. تا این لحظه ۸ میلیارد تومان از طلب خود را از فدراسیون فوتبال بابت پرداخت حقوق ویلموتس وصول کرده ایم و پیگیر آن هستیم مابقی بدهی خودمان را از فدراسیون دریافت کنیم.

وصول ۸ میلیارد تومان از طلب شستا بابت قرارداد ویلموتس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار