بازدید 8408
جدی با اشاره به شرط رئیس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی صمت:

دولت توپ ساماندهی بازار را به زمین مجلس می‌اندازد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید رئیس جمهور در تلاش است توپ ساماندهی بازار را به زمین مجلس بیاندازد درحالیکه باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی صمت را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه بتوانند به وظایف خود در حوزه تنظیم بازار عمل کند.
کد خبر: ۹۹۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 25 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه هر زمانی که مجلس ایراد شورای نگهبان درباره طرح تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی را رفع و این قانون را ابلاغ کند، دو وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی می‌کنیم، گفت: آقای روحانی با این صحبت‌ها در تلاش است توپ ساماندهی بازار را به زمین مجلس بیاندازد، درحالیکه دولت باید هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه بتوانند به وظایف خود در حوزه تنظیم بازار عمل کند.
 


تاخیر در معرفی وزیر پیشنهادی صمت به گرانی کالا‌ها دامن می‌زند

 
نماینده مردم شیران در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت‌های بسیاری در کشور برعهده دارد که یکی از این وظایف ساماندهی بازار و تامین کالا‌های اساسی است، بنابراین تاخیر در معرفی وزیر پیشنهادی صمت، وضعیت را حادتر کرده و به گرانی کالا‌ها دامن می‌زند.



بهانه رئیس جمهور برای خودداری از معرفی وزیر پیشنهادی صمت توجیهی ندارد



و با بیان اینکه بهانه رئیس جمهور برای خودداری از معرفی وزیر پیشنهادی صمت توجیهی ندارد، اظهار کرد: آقای روحانی با صحبت‌های مذکور در تلاش است مجلس را تحت فشار قرار دهد، تا نمایندگان با تفکیک وزارت بازرگانی و صنعت موافقت کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: دولت باید با معرفی فردی متخصص، متعهد و با برنامه زمینه ساماندهی بازار و رفع مشکلات کنونی را فراهم کند.
 


تشکیل وزارت بازرگانی دردی از مردم را دوا نمی‌کند

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه مجلس درباره رفع ایراد شورای نگهبان در طرح تفکیک وزارت صنعت از بازرگانی اظهار نظر کرده و آن را اصلاح یا رد می‌کند، اضافه کرد: بیشتر اعضای کمیسوین صنایع و معادن نیز با تشکیل وزارت بازگانی موافق نیستند، زیرا به زعم آن‌ها تنها یک سال از عمر دولت دوازدهم باقی مانده و از آنجایی که تفکیک وزارتخانه‌ها و تشکل ساختار اداری زمانبر است نه تنها با تشکیل وزات بازرگانی دردی از مردم دوا نمی‌شود بلکه مشکلات بیشتر خواهد شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی