بازدید 9091

۹ شهرستان خراسان جنوبی در وضعیت قرمز و نارنجی

خراسان جنوبی در حالی به وضعیت هشدار رسیده است که براساس آخرین آمار ۶ شهرستان این استان در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) و سه شهرستان در وضعیت نارنجی (پرخطر) هستند.
کد خبر: ۹۹۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 22 July 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شامگاه سه‌شنبه درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، قاینات، نهبندان، فردوس و طبس در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر) هستند.

کامبیز مهدی‌زاده افزود: شهرستان‌های سرایان، بشرویه و درمیان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های خوسف و زیرکوه در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

بر این اساس از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی در حال حاضر هیچ شهرستان در وضعیت سفید (کم‌خطر) نیست.

وی گفت: در حال حاضر آمار بیماران حاد تنفسی که در بیمارستان‌های استان بستری هستند، ۲۱۷ نفر است که ۹۶ بیمار دارای تست کرونا مثبت و از این تعداد ۱۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال چهار نفر از این افراد نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی داشتیم.

وی اظهار داشت: از همه هم‌استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنیم با توجه به افزایش خطر انتقال بیماری کرونا در استان، تمام تلاش و همت خود را برای پیشگیری از انتقال بیماری که با استفاده از ماسک، شستن مکرر دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی هنگام خروج از منزل است، به کار گیرند تا موارد ابتلا به بیماری به حداقل برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار