بازدید 8003
۱

بایدن به ترامپ: مردم آمریکا قربانی جهل تو می‌شوند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معتقد است مردم این کشور قربانی جهل و نادانی دونالد ترامپ می‌شوند.
کد خبر: ۹۹۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 20 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرنگاران جوان، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در ادامه سلسله انتقادات خود از دونالد ترامپ، بار دیگر عملکرد او را در مدیریت بحران شیوع کرونا به چالش کشید.

در حالیکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به مرز ۴ میلیون نفر نزدیک می‌شود، نامزد دموکرات‌ها ناکارآمدی دولت ترامپ را در این زمینه مورد انتقاد قرار داد. بایدن در حساب توئیتری خود آورد: آقای رئیس جمهور، جهل شما فضیلت یا نشانه قدرتتان نیست، بلکه تنها واکنش ما به این بحران بی سابقه را از هر نظر تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و به بهای (از دست دادن) شغل و زندگی آمریکایی‌ها تمام می‌شود.

بایدن همچنین با قرار دادن ویدئویی در حساب توییتری خود نشان داد که چگونه آمریکا روند صدرنشینی در جهان را از نظر ابتلا به ویروس کرونا در ماه‌های اخیر طی کرد و همه کشور‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت. نامزد دموکرات ها در انتخابات نوامبر یادآور شد حقیقت تلخ این است که نباید شرایط مدیریت ویروس کرونا در کشور این قدر بد می‌بود. دونالد ترامپ با نادیده گرفتن نظر متخصصان، از انجام اقدامات لازم خودداری کرد. او مردم آمریکا را سرافکنده کرده است.

تاکنون ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار تن در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این میان، ۱۴۲ هزار تن جان خود را از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
امریکا بیشترین اسیب را ازکرونا متحمل شد وچین که مبداکرونا بود کمترین تلفات روداشت چرا؟!!!
چینی هاعمدا کل دنیارو الوده کردن برای چند دلیل مهمترینش باخت ترامپ درانتخابات ریاست جمهوری بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل