بازدید 23151

ورود کمیسیون اصل ۹۰ به موضوع برگزاری کنکور

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع برگزاری کلیه آزمون‌ها و کنکور خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 19 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: با توجه به گزارش‌ها و شکایات واصله در خصوص برگزاری کنکور و آزمون‌ها، کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از شکایات داوطلبان و خانواده آن‌ها به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه امکان حضور و شرکت در هیچ آزمون و کنکوری را به علت نامساعد بودن شرایط کشور و همه گیری ویروس کرونا ندارند.

پژمانفر در ادامه خاطرنشان کرد: ما این موضوع را به کمیته مربوطه محول کردیم تا به‌طور دقیق، مشخص و جدی بررسی‌های لازم را صورت داده و گزارش آن را به این کمیسیون ارائه کند تا بتوانیم تصمیمات لازم را در این خصوص اخذ کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما پس از به نتیجه رسیدن بررسی‌هایمان با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز هماهنگ خواهیم بود تا بر این اساس تصمیمات لازم و منطقی در این خصوص اخذ شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد که قطعاً برای مجلس شورای اسلامی جان و سلامت داوطلبان اولویت خواهد بود و این موارد را حتماً از طریق ستاد مقابله با کرونا و به ویژه وزارت بهداشت پیگیری و رایزنی خواهیم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان