بازدید 14533
۸

جنایت با ماسک‌های بازیافتی

چند روزی است در فضای مجازی، پیامی درخصوص ماسک‌های دست دوم منتشر شده است
کد خبر: ۹۹۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 15 July 2020

به گزارش «تابناک»، روزنامه خراسان نوشت: چند روزی است در فضای مجازی، پیامی درخصوص ماسک‌های دست دوم منتشر شده است و اعلام کردند از این به بعد ماسک‌ها را قیچی شده به سطل زباله بیندازیم تا زباله‌گردها نتوانند ماسک‌ها را دوباره بعداز شست‌وشو و اتو به مردم بفروشند.

البته ویدئویی هم در این باره در شبکه های اجتماعی منتشر شد که به گفته خبرنگار صداوسیما جمع آوری ماسک هایی بوده که به خاطر گودبرداری غیر حرفه ای انبار یک کارگاه تولید ماسک تخریب شده است.

البته معاون وزیر بهداشت هم اعلام کرده که به هیچ عنوان از دست فروش ها ماسک نخرید و از مراکز معتبر ماسک تهیه کنید.

کاربری نوشت: « بازگشت دوباره ماسک های آلوده یک جنایته که می تونه آدمای زیادی رو نه تنها به کرونا که به بیماری های زیادی مبتلا کنه.» کاربر دیگری نوشت: «موقع امحای ماسک یا بنداش رو جدا کنید یا سوراخش کنید که قابل استفاده نباشه»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
اگر اتو کنند تمام ویروس ها و باکتری ها کشته می شوند. استفاده مجدد از این ماسک ها حال بهم زن است اما غیر بهداشتی و جنایت نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
هم وطن عزیز و دانشمندم
مسلما اتو کشی تا دمایی بالا نمی رود که میکروب ها را از بین ببرد
زیر منجر به تغییر شکل ماسک خواهد شد بزرگوار
آره خب بهونه همیشه هست ! ماسک تمیز رو هم بدی دست این دو تا ، آبوده میاد بیرون دیگه ! نه ؟
مگه اقلام بهداشتی رو میشه هر جور دلشون خواست بازیافت کنن ؟ چه مصرف شده چه ریخته رو زمین ! آلودست دیگه ...
ما کی میخوایم آدم بشیم نمی دونم.
نه تنها بايد ماسكها را منهدم كنيم و در سطل زباله بيندازيم بلكه هرگونه بطري پلاستيكي، كارتن، نايلون، قوطي، گوني، دبه هاي پلاستكي يا شيشه اي، ظرفهاي مايع دستشويي و ظرفشويي و ضدعفوني كننده و آب و همه چيزهايي كه دور مي اندازيم را بايد داغونش كنيم و در سطل زباله بيندازيم چون بارها شاهد بودم كه زباله گردها اينگونه چيزهاي سالم را تفكيك مي كنند و مي فروشند به كساني كه دوباره مورد استفاده قرار مي دهند. شايد دليل اين كارها فقر مالي و بيشتر فقر معنوي و ندانم كاري است.
باید باندهای مافیایی که برای سود دست به هر جنایتی میزنند شدیدا برخورد شود کسی که ماسک مستعمل را دوباره وارد چرخه مصرف میکند قادر به هر جنایتی است..
دلم نميخواست بنويسم اول ازخودم شروع ميكنم عجب ملت بي وجداني هستيم داروي تقلبي ميفروشيم مايحتاج مردم را احتكار ميكنيم اختلاس ميكنيم بيت المال را غارت ميكنيم با خودروي غير استاندارد مردم را ميكشيم ديگر ماسك الوده فروختن كه جاي خود دارد
واقعا جای تاسف این به خاطر بی تقوایی هست مگر نه هیچ انسان باایمانی این کار رانمیکنه پول میخوای کارکن کار درست و حسابی چراجنایت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار