بازدید 11210
فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر اعلام کرد:

دستگیری بیش از ۳۰ مجرم و متهم فراری در خمینی شهر

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام برگزاری طرح نصر در شهرستان خمینی شهر از دستگیری بیش از ۳۰ نفر از محکومین غایب و مجرمین تحت تعقیب خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷ 14 July 2020

دستگیری بیش از ۳۰ مجرم و متهم فراری در خمینی شهر
ایسنا/اصفهان 

سرهنگ غلامرضا براتی، صبح امروز (دوشنبه-۲۳ تیر ماه) در جمع خبرنگاران با اعلام برگزاری طرح نصر در روز گذشته در سطح شهرستان خمینی شهر از دستگیری بیش از ۳۰ نفر از محکومین غایب و متواری و مجرمین تحت تعقیب خبر داد.

وی اظهار کرد: در سال جاری طرح‌هایی تحت عنوان طرح نصر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و همچنین بالابردن احساس امنیت، در سطح شهرستان عملیاتی شده که با افرادی که هر گونه بی نظمی و ناهنجاری‌های اجتماعی ایجاد کرده و مخل نظم اجتماعی هستند برخورد قاطع شده است.

وی در مورد کشفیات و دستگیری‌های این طرح گفت: در روز گذشته ۵ نفر از اوباش شهرستان توسط پلیس دستگیر شدند. همچنین ۹ نفر معتاد دستگیر شدند که از آنان مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۶ سارق خودرو، موتورسیکلت و منزل خبرداد و افزود: در بازدید از منازل این سارقان اموال مسروقه به همراه یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

براتی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی ادامه داد: در طول یک ماه گذشته بیش از ۴۸۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ داشته ایم و امنیت فرایندی است که همه مردم باید در آن مشارکت داشته باشند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر آموزش‌های همگانی و هشدار‌های پلیس را جز برنامه‌های پلیس عنوان کرد و افزود: از طریق کارشناسان مجموعه اجتماعی هشدارها، آگاه سازی و ارتقا دانش مردمی را در صدر برنامه‌ها قرار داده ایم. همچنین در ماموریت‌ها به خصوص در منطقه جوی آباد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

براتی خاطرنشان کرد: دستگیری بیش از ۳۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر از جمله این اقدامات است. البته نیاز است ظرفیت نگهداری کمپ‌های نگهداری این افراد افزایش یابد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی