بازدید 63959
آخرین تحولات خاورمیانه

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران / نامه «محمود عباس» به بشار اسد / حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق / نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران، نامه «محمود عباس» به بشار اسد، نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه و اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس به ایران در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به حملات سنگین توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شمال عراق نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۹۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 14 July 2020

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران، نامه «محمود عباس» به بشار اسد، نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه و اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس به ایران در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به حملات سنگین توپخانه‌ای ارتش ترکیه به شمال عراق نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ یک منبع آگاه در استان دهوک در شمال عراق از حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به چند روستا در این استان خبر داد.

این منبع اعلام کرد: ارتش ترکیه مجددا، روستاهای ناحیه کانی ماسی در استان دهوک را امروز دوشنبه به شدت گلوله باران کرد. تاکنون گزارشی از کشته و زخمی شدگان ناشی از این حملات توپخانه ای مخابره نشده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری عراق (نینا) هم گزارش داد: حملات توپخانه ای و هوایی ترکیه به استان دهوک در شمال عراق ادامه دارد و ارتش ترکیه به دنبال تسلط بر مناطقی راهبردی در عمق اراضی این استان است.

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران/ نامه «محمود عباس» به بشار اسد/حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق/نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه

این رسانه عراقی اعلام کرد: آن گونه که منابع محلی گزارش داده اند، نیروهای ارتش ترکیه به دنبال تسلط بر کوه کیسته در ناحیه کانی ماسی از توابع استان دهوک هستند. این در حالی است که چندی قبل، «احمد ملا طلال» سخنگوی نخست وزیری عراق در بیانیه‌ای، حملات ترکیه به شمال این کشور را نقض حاکمیت، تمامیت ارضی و ثبات عراق برشمرد و خواستار توقف فوری آن شد.

وی گفته بود: ترکیه مدتی است دست به تجاوز مکرر به خاک عراق می‌زند. ما ضمن محکومیت این اقدام که به روابط مستحکم و دیرینه بین دو ملت، ضربه می‌زند و تعرض به حاکمیت، جان و مال شهروندان عراق است، خواهان توقف فوری این حملات هستیم.

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران

کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از طرح تجهیز تسلیحاتی نیروهای عراقی توسط جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای دوست عراق خبر داد.

«کریم علیوی»، عضو این کمسیون به پایگاه خبری «المعلومه» گفت، در سال های گذشته به خاطر قراردادهای تسلیحاتی با آمریکا، پرونده تجهیز تسلیحاتی ارتش عراق با مشکل روبه رو شده است.

وی با تأکید بر اینکه عراق باید کشور دیگری را جایگزین خرید سلاح از آمریکا کند، تصریح کرد: «طرف ایرانی آماده است، به ارتش عراق سلاح بفروشد».

این نماینده عراقی با اشاره به اینکه کیفیت سلاحهای ایران بالاست، خاطرنشان کرد، این سلاح ها می‌تواند تحولی در نیروهای عراقی به همراه داشته باشد.

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران/ نامه «محمود عباس» به بشار اسد/حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق/نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه

علیوی با بیان اینکه مساله خرید سلاح از ایران را با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق مطرح خواهند کرد، تأکید نمود: زمان دیدار با نخست وزیر مشخص نیست، ولی این مساله به همراه تجاوزات ترکیه و آمریکا مطرح خواهد شد.

پس از ترور شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده فقید شاخه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس نائب رئیس فقید سازمان الحشد الشعبی، پارلمان عراق مصوبه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی را تصویب کرد.

این در حالی است که آمریکایی ها با استفاده از نفوذ شخصیت های سیاسی وابسته به خود تا کنون مانع اجرای این مصوبه شده‌اند. بارها رسانه‌ها و تحلیلگران عراقی از نقش منفی آمریکا در حمایت از تروریسم و ایجاد ناامنی در عراق انتقاد کرده‌اند.

نامه «محمود عباس» به بشار اسد

«زیاد ابوعمرو» معاون نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، ابوعمرو در این دیدار، نامه «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان به «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه را تحویل داد.

این نامه درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین بود و عباس در آن تأکید کرده که سوریه و فلسطین در یک سنگر در مقابله با طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

ابوعمرو در دیدار مذکور که در مقر وزارت خارجه سوریه برگزار شد، بر عمق روابط فلسطینی-سوری و هماهنگی دائم میان سران دو کشور تأکید کرد.

درخواست نماینده پارلمان عراق برای خرید سلاح از ایران/ نامه «محمود عباس» به بشار اسد/حملات سنگین توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق/نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه

وی در ادامه موضع رام‌الله و محمود عباس و ملت فلسطین در رد معامله قرن و طرح اشغال اراضی کرانه باختری را به اطلاع مقداد رساند.

ابوعمرو سپس بر همبستگی فلسطین با سوریه که مورد هجمه آمریکایی-اسرائیلی قرار گرفته، تأکید کرد و گفت، فلسطین در کنار سوریه برای مقابله با برنامه‌های اسرائیلی-آمریکایی ایستاده است.

مقداد هم بر تماس مستمر با فلسطینی‌ها تأکید کرد و گفت، مسأله فلسطین برای سوریه موضوع اصلی است و به هیچ وجه نمی‌توان از آن شانه خالی کرد.

وی تصریح کرد، معامله قرن و طرح اشغال شکست خواهد خورد زیرا ملت فلسطین همچنان آماده فداکاری است و سوریه در این جنگ در کنار فلسطین ایستاده است.

مقداد در پایان تأکید کرد که آمریکا نمی‌تواند نظریات و هیمنه خود را بر ملت‌های منطقه تحمیل کند.

نشست حضوری وزیران خارجه اتحادیه اروپا در مورد سوریه

وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه برای اولین بار پس از آغاز پاندمی کرونا در بروکسل گرد هم می‌آیند.

تنش حاکم میان اتحادیه اروپا و ترکیه در ارتباط با نقش آنکارا در بحران سوریه و لیبی، از موضوعات محوری این نشست خواهد بود.

وزیران خارجه اتحادیه اروپا در نشست حضوری خود همچنین در مورد قانون چینی امنیت هنگ‌کنگ بحث و رایزنی خواهند کرد.

اتهام‌زنی شورای همکاری خلیج فارس به ایران

«نایف فلاح مبارک الحجرف»‌‌ دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، روز دوشنبه، در ادعایی ایران را عامل عدم دست‌یابی به راه حل سیاسی در یمن دانست و مدعی شد، کمک تسلیحاتی ایران علت این مساله است.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه «الشرق الاوسط»، دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس با متهم کردن انصارالله مدعی شد: «اقدامات خصمانه پیاپی و عمدی حوثی‌ها علیه اهداف شهری، نقض آشکار قوانین بین‌الملل و پروتکل‌های بین‌المللی است».

این اظهارات درست پس از آن است که نیروهای مسلح یمن در پاسخ به تجاوزهای اخیر ائتلاف سعودی به یمن در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی دولت سعودی با موشک‌های بالستیک و پهپاد خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳۹
خودشان داعشی های وحشی را فرستاد سوریه را با خاک یکسان کردند حالا هم برای صلح جلسه می گذارند، اینجوری غربی ها جهان را مدیریت می کنند. 8 سال به صدام کمک کردند وقتی حسابی دو طرف زخمی شدند میگن حالا صلح کنید جنگ خوب نیست، سر بوسنی هم همین بلا را آوردند به صرب ها اجازه دادند حسابی مسلمانان را بکشد بعد خیلی سلانه سلانه جنگ بد است زشت است. حالا هم بن سلمان مزدوری غربی ها را در منطقه می کند. همین بلاها را سر یمن درآمی اورند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
به خاطر این است که تجارت سلاح سود ساز است حتی شده به قیمت از دست رفتن جان انسان ها
متاسفانه سازمان صلح جهانی و سازمان ملل ناکارآمد هستند و نمی توانند جلوی جنگ ها را بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خود امریکا برخلاف قوانین بین المللی و سازمان مللی که ساخته خودشونه ایران را تحریم میکنه و حتی غذا ودارو را از روی مردم ایران قطع میکنه و بعد هر اقدامی که برای رفع مشکل مردم ایران باشه را اقدام خطرناک و به ضرر مردم ایران معرفی میکنه ، مثلا در قرارداد با چین ناگهان نگران متضرر شدن ایرانیها میشه و اینکه خدای نکرده منافع مردم ایران به خطر بیوفته
و متاسفانه عده ای که معلوم نیست چه منطق و تفکری دارند هم همونطور که بدون اطلاع از مضمون برجام‌براش کف و سوت زدند الان بدون اطلاع از مفاد این قرارداد براش عزا گرفتند و شیون میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دقیقا
اول خودشون ی کشوری را دچار مشکل و بحران میکنند و بعد خودشون را بعنوان فرشته نجات به مردم اون کشور مهفی میکنند
مثل کشور خودمون ، الان ایران و مردمش را تحریم کردند و دچار مشکلات کردند بعد دعوت به مذاکره میکنند تا بیاند و مشکلاتی که خودشون بوجود آوردند را حل کنند
آقاجون ، مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان اگه میخوای کمک کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
از اون‌بدتر مردم بی فکری هستند که این همه جنایت و خیانت و کثافتکاری امریکا در حق همه دنیا و نه تنها ایران را میبینند ولی بازم از درک حقیقت عاجزند. این امریکاییا دیگه باید چه جنایتی و در حق کدوم کشور دنیا بکنند تا شماها مغزتون بتونه مسائل به این واضحی را درک کنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
چرا ایران ناو امریکایی را زد در این اوضاع کرونایی اشتباه بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
هدف شان هر چی که بود زمان مناسبی برای زدن ناو امریکایی نبود.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
عجب استدلال هایی!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
هشت سال روسیه برای بمباران و موشک باران مردم غیرنظامی ایران به عراق پل هوایی بست. صدام از روسیه قول گرفته بود که در حمله به ایران ازاو پشتیبانی بکند.کمپین شرقگرا در ایران در حال شستشوی گندکاریهای روسیه هست
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دقیقا - فقط ظاهر گول زننده ای دارن و چند نفر رو گمراه میکنن ولی باطن سیاه است و از کشته شدن آدم ها و مخصوصا مسلمون ها پول در میارن
ناشناس
| Romania |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
داعش کمترین حملات را به ترکیه و ایران داشت می شه بفرمایید دلیلش چی بود؟؟؟!!!!!
یک کشوری مثل چین پیشرفت کرده توی کت شان نمی رود چرا یک کشوری شرقی که با ماها فرق دارد کره باشه، ژاپن باشه این از خودشان هستند، حالا دنبال بهانه هستند. چطور محدودش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
پیشرفت کرده؟؟؟؟ عقیم کردن مسلمانان اویغور را پیشرفت می نامی؟؟؟؟؟ زندانی کردن یک میلیون مسلمان اویغور را پیشرفت می نامی ؟ سرکوب تبتی ها را چطور؟ سرکوب مردم هنگ کنگ چی؟ ثروت اندازوی سران فاسد حزب کمونیست چین نامش پیشرفت است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
چرا حرف بدون پشتوانه و باد هوا میزنید ،؟
یعنی از ۲۳۰ کشور در جهان که ۱۳۰ توسط
پیشرفت کردند و استقلال دارند
و در صلح و رفاه زندگی میکنند
هما نوکر و برده آمریکا هستند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
برای چین هم نقشه دارند طور دیگری به روز شوروی سابق می افتد.
این همه کشور عربی امریکا و اروپا هم همه جوری کمک شان می کند چون خدا نمی خواهد و یاور مظلومان است حریف یمن نمی شوند یمنی که از زمین، هوا و دریا محاصره است اگر محاصره نبود؟ اگر محاصره نبود؟ خدا اینجوری حقایق را نشان ملت ها می دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بن سلمان هم مثل بقیه همفکرای امریکایی ,..توی توهمه
بعد از ۵سال جنگی که امریکا و اسراییل امارات و.... کنارش بودند از عهده یمنیها برنیومده اونوقت توهم کشوندن جنگ به خیابونای ایران را به زبون میاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
راستی امریکایی ها اعلام نکردن علت آتش سوزی در ناوشان چیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اگر آتش سوزی ناو امریکایی کار نیروهای ایران باشد مگر امریکایی ها اعتراف می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
امریکایی ها خودشان ناوشان را آتش زدند تا قدرتشان را به رخ همه بکشند.
کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بٳذن الله
واقعا ذهن مادی و خمار زده بدبخت دنیاپرستان سر در نمیاره که چطور گروهی با دست خالی تمام معادلاتشونو به هم ریخته و شروع میکنن به تهمت زدن تا آبروی نداشتشونو حفظ کنن. تازه اگه هم ایران بدست اونا سلاح رسونده باشه با این محاصره و اون ماهواره ها که حتی رزولوشن دوربیناش طوریه که خط روزنامه رو از فضا میتونن بخونن، واقعا آمریکا و مزدوراش خودشونم گیج و منگ هستن که چطور ممکنه.
و جعلنا من بین ایدیهم سدا و من خلفهم سدا فٲغشیناهم فهم لایبصرون.
با این سلاح هایی که سعودی و امارات دارن کل خاور میانه رو میشه شخم زد ولی انصار الله هر از چن گاهی با دو تا موشک صفحه برمیگردونه. چه اسم زیبایی انتخاب کردن و عجب یاری ای هم از طرف خدا نصیبشون شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اینطور که داره بوش میاد تا چندوقت دیگه هم یک گروه از سعودیها با سردستگی بن نایف به جون ی گروه به سردستگی بن سلمان میوفتند و اونوقت باید دید اره برقی و اسید سراغ کدومشون میره
ناشناس
| Bulgaria |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
حالا تو از کجا میدونی که با رزلوشن ماهواره بالا نمیخوان سلاح بدست حوثی ها برسه؟ عربستان ببره که امریکاییها باید اسلحه تاریخ گذشتشون رو بریزن توی دریا
«نایف فلاح مبارک الحجرف»‌‌ دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس، روز دوشنبه، در ادعایی ایران را عامل عدم دست‌یابی به راه حل سیاسی در یمن دانست و مدعی شد که کمک تسلیحاتی ایران علت این مسئله است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
حرف درستی زده
بله ایران مانع رسیدن به اون راه حل سیاسی شده که شما دلتون میخواد بهش برسید شده وگرنه هم‌ایران و هم حوثیها صدبار تا حالا گفتند جنگ را متوقف کنید و بیاید مذاکره کنید ولی سعودیها حاضر نشدند چون از نظر اونها مذاکره یعنی قبول کردن تموم نظرات اونها از طرف گروه مقابل
دقیقا مثل چیزی که امریکا در مذاکره با ایران در نظر داره
خوب صلح کنید با عربستان.این جنگها به نفع کیه؟ نه اونها اهل جنگیدن هستن و عرضه شو دارن و نه بنفع مردم یمن و ایرانه.پس چرا مشکلات رو با دیپلماسی حل نمیکنید؟مگه از فروش اسلحه امریکا به عربستان درصدی هم به کشور ما میرسه یا مفتی خدمت میکنیم؟ وقتی تو راهپمایی سال قبل اربعین یک عراقی داشت با تمام وجود بما ایرانیها خدمت میکرد از ماساژ پا گرفته تا غذایی که شاید خودش در خونش پیدا نمیشد رو جلوی ما گذاشته بود،یاد جنگ هشت سالمون افتادم و جونهایی که از هر دو طرف پر پر شدن. راستی قرار نیست دوباره هیچ ایرانی برای حج به عربستان مشرف بشه؟ التماس تفکر.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
جنگ باید هدف و مدت زمان داشته باشه. مثلا امریکا طرف کمتر از یکماه جنگ واقعی در افغانستان یا عراق رو به پایان رسوند(جنگهای پارتیزانی که هزینه زیاد ندارند منظورم نیست) امریکا از جنگ ویتنام درس خوبی گرفت. جنگهای ۸ ساله ایران و عراق یا داخلی سوریه یا جنگ یمن که طولانی مدت شده به اضمحلال قوای دو طرف و نابودی زیر ساختها و سوختن نسلها منجر خواهد شد و از طرفی فایده اون چیه؟ تصرف ریاض توسط حوثیها یا نابودی کامل حوثی ها توسط عربستان؟ هیچکدام محقق نخواهد شد پس صلحی که قراره ۸ سال دیگه انجام بشه بهتره که امروز انجام بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
صلح با کی ؟
کسی باید در طرف مقابل وجود داشته باشه که به مذاکره و صلح اعتقاد داشته باشه
شما که ملتمس تفکر دیگران هستید آیا اصلا چشمتون جایی را میبینه و گوشتون چیزی را میشنوه ؟
چندبار همین حوثیها و حتی ایران از سعودیها دعوت به مذاکره کردند ولی اونها با بمب جواب دادند
این حرف باکلاس و روشنفکر نمایانه شما دقیقا مثل حرفیه که کرباسچی توی دانشگاه اصفهان‌زد و گفت چرا بجای جنگیدن با داعش و به کشتن دادن جوانان کشور کسی نمیره با اونها مذاکره کنه و مشکلات را با گفتگو حل کنه
شما اول لطف کنید بیدار بشبد تا ببینید دوروبرتون چه خبره و گوشتون بشنوه که چه حرفایی زده میشه تا بعد دیگران را به تفکر دعوت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
۱۰:۰۴
اونوقت میشه بفرمایید هدف امریکا از این جنگهای یک ماهه در عراق و افغانستان چی بود که میفرمایید جنگ‌باید هدف و مدت زمان معینی داشته باسه؟
اگه هدف امریکا در افغانستان نابودکردن طالبان بود که الان داره با همونا مذاکره میکنه و اگه در عراق تغییر صدام و ایجاد یک عراقه همسو با امریکا و مخالف ایران بود که الان اونهم محقق نشده
درمورد جنگ پارتیزانی هم که این امریکا نبوده که بعد از ۱ ماه بمباران وارد مرحله جنگ‌چریکی شده بلکه این گروهای مقابل بودند که امریکارو با این روش گرفتار کردند و بهش ضربه زدند
پس امریکا هیچ یک از ۲ موردی که شما گفتید را نتونسته به انجام برسونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
شما میتونی بری زیر بمباران جنگنده های عربستان و از صلح با اون کشور حرف بزنی. التماس تعقل
لعنت به جنگ افروزان جهان
اتحادیه اروپا در مورد هنگ کنگ، سوریه، ترکیه، لیبی و... بحث و گفگو کردند، اما در مورد تعهدات شان در برجام و ایران هیچ گفتگو نکردند
در مورد چیزی که به اونها مربوط میشه، گفتگو نکردند و در مورد چیزی که بهشون مربوط نمیشه، گفتگو کردند
اينهاچه سلاحهايي ميخواهندازايران بخرندمگرايران مولدچه سلاحهايي است كه مانميدانيم ولي نماينده عراق ميداند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سخت نگیر ،تبلیغاته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
مستعان ۱۱۰
برای نابودی کرونا !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
شما خیلی چیزا نمیدونی، ولی بقیه میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ندونستن تو نشونه نبودن نیست، آقای عقل کل
دلار ۲۳۴۰۰
سکه ۱۰۸۰۰۰۰۰
البته ارزو برجوانان عیب نیست !!!!
کجایید اقای همتی ؟ چندوقتیست از دیدن خنده ملیحتان محروم شده ایم !!!!!
تابناک کامنت ها کاملا جعلی و ساختگی هستش،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار