بازدید 58266
۶

یک نماینده: جرم قالیباف تایید شود، با او مقابله می‌کنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مقام معظم رهبری در خصوص استیضاح رئیس جمهور نظری داشتند ما باید تابع امر ایشان باشیم، اما تاکنون رهبر انقلاب هیچگونه نظری نداده‌اند، ما نباید کارهای‌مان را منتسب به رهبری کنیم و از ایشان هزینه کنیم. ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و در صورتی که رهبر انقلاب فرمودند که فعلا مصلحت کشور به استیضاح نیست ما حتما اطاعت خواهیم کرد اما تا زمانی که منعی از سمت ایشان نیامده ما باید کار خود را انجام دهیم، وظیفه ما نظارت درست است.
کد خبر: ۹۸۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 12 July 2020

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت‌وگو با ایلنا گفت: کشور ایران اکنون به مثابه بدنی است که سکته قلبی کرده و باید عمل قلب باز انجام دهد، این عمل طبیعتا باعث خون ریزی و درد در کل بدن خواهد شد اما اگر این عمل قلب باز انجام شود باعث زندگی در سالیان بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برجام معاهده دوطرفه است، گفت: طبق گفته پیامبر اسلام که فرمودند "ما اگر با دشمن خود عهد ببندیم زیر عهدمان نمی‌زنیم" ما بر تعهدات برجام پایبند بودیم و اکنون نیز ما سایت نطنز و موارد مشابه را راه اندازی کرده‌ایم.

نیک بین گفت: متاسفانه ما یک قانون غلط نانوشته داریم که بیش از 35 سال است در کشور در حال تکرار است و آن هم این است که هر مسئولی به رای مردم انتخاب شد، هر خطا و جرمی را مرتکب شود تا پایان دوره نمایندگی هیچ نهادی با او کار ندارد و او را مواخذه نمی‌کند و همه این موارد بنا به سفارشات و حکم مصلحت و جایگاه وی است.

نیک بین ادامه داد: اگر ما جلوی احمدی نژاد و دیگران در زمان تخلف‌شان محکم ایستادگی می کردیم قطعا دیگران این اشتباه را مرتکب نمی شدند، اکنون در آغاز چهل ساله دوم انقلاب باید مردم ایران و جهان بدانند که وقتی فردی مجرم و خطاکار است ، در مقابل آن فرد مجلسی نیز هست که جلوی او را بگیرد و قانون نیز به نمایندگان اجازه طرح سوال و استیضاح را داده است.

نماینده کاشمر گفت: اگر مقام معظم رهبری در خصوص استیضاح رییس جمهور نظری داشتند ما باید تابع امر ایشان باشیم، اما تاکنون رهبر انقلاب هیچ گونه نظری نداده‌اند، ما نباید کارهایمان را منتسب به رهبری کنیم و از ایشان هزینه کنیم. ما وظیفه خود را انجام می دهیم و در صورتی که رهبر انقلاب فرمودند که فعلا مصلحت کشور به استیضاح نیست ما حتما اطاعت خواهیم کرد اما تا زمانی که منعی از سمت ایشان نیامده ما باید کار خود را انجام دهیم، وظیفه ما نظارت درست است.

وی تاکید کرد: این نظارت هیچ فرقی در رد‌ه‌های گوناگون ندارد و در تمام نهادها از نهادهای زیر مجموعه رهبری تا مجلس ما نظارت بر اجرای قانون داریم و هرکس در هر رده‌ای از این نظام تخلفی داشت باید با او مقابله کرد و هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی در خصوص مسائلی که در رسانه ها در خصوص تخلفات محمد باقر قالیباف رئیس مجلس وجود دارد گفت: ما دو بحث داریم، یک اتهام و دیگری جرم، من هم مانند رئیس مجلس متهم هستم، اما اتهامات منتسب به قالیباف را در هیچ جایی کسی تایید نکرده و در صورتی که این تخلفات ثابت شود حتما مقابل شخص قالیباف هم خواهیم ایستاد و تمام اخبار در خصوص 12 هزار پرونده رئیس مجلس دروغ و کذب محض است.

نماینده کاشمر گفت: برجام تاکنون فایده‌ای نداشته و عملا ما نیز از برجام خارج شده‌ایم، برجام مانند زمین کشتی بود که حریف تشک مسابقه را ترک کرده و حضور ما به عنوان یک نماینده عملا فایده‌ای ندارد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸۵
انتشار یافته: ۶
نظری که راجع به قالیباف دادند کبنی بر برخورد در صورت اثبات جرم،
مصداق مثل معروف: از کرامات شیخ ما چه عحب، حلوا را چشید و گفت شیرین است
من به عنوان یک ایرانی از این نماینده یک سوال دارم اگر اقای قالیباف تخلف در شهر داری ندارد چرا قایم مقام ایشان اقای عیسی شریفی در زندان هستند امکان ندارد که قایم مقام مرتکب خلاف شود و ما فوقش بی اطلاع باشد و انتشار لیست بدهی 69 هزار میلیاردی شهرداری تهران چیست که در همین سایت تابناک با کد خبر 921294در 10 شهریور 98 منتشر شده است
۱۲هزار پرونده؟قالیباف ۱۲هزار پرونده داشت و شورای نگهبان تاییدش کرده؟من فکر میکردم نهایتا هفت هشت تا پرونده داره.یا خدا،دوازده هزار تا!!!!
این اقا چند درصد رای داره
تو که هیچ، کل مجلس هم کاره ای نیست
نماينده كاشمر قبل ازاينكه دادگاه درباره پرونده تخلفات شهرداري درزمان قاليباف حكمي صادركندباقاطعيت حكم صادر كرد وگفت اين اتهامات دروغ محض است .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی