بازدید 11614

بایدن: تک‌تک روز‌ها بهای بی‌کفایتی ترامپ را می‌پردازیم

نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به آمار بالای مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور نوشت که مردم آمریکا هر روز در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی ترامپ هستند.
کد خبر: ۹۸۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 11 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از نحوه مدیریت دولت کنونی این کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقا دکرد.

وی در پیامی توئیتری نوشت: «مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۳ میلیون نفر عبور کرده و بیش از ۱۳۰ هزار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دونالد ترامپ همچنان می‌گوید که این (ویروس) ناپدید خواهد شد.»

بایدن در ادامه نوشت: «این غیر قابل باور است. ما تک تک روز‌ها در حال پرداخت بهای بی‌کفایتی این رئیس جمهور هستیم.»

دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (شنبه) گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۳۴ هزار و ۶۷ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سه میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۵۶ نفر رسیده است.

علیرغم تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده، اختلاف‌نظرات زیادی در میان مقام‌های آمریکایی در خصوص موضوعاتی، چون بازگشایی مدارس و کسب و کار‌ها و زدن ماسک در ملاء عام وجود دارد و این در حالی است که تقریباً کارشناسان بهداشت در خصوص استفاده از ماسک بعنوان یکی از مؤثرترین شیوه‌های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اتفاق‌نظر دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل