بازدید 9089
۱

عرق‌گیر صورتی، کار دست دزد حرفه‎ای داد

کد خبر: ۹۸۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 11 July 2020

سارقی که پیش از این ۱۳ بار به زندان افتاده بود، این‌بار به دلیل سرقت از یک مغازه دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل خبری مبنی بر سرقت همزمان چهار مغازه در محدوده شهرک ولیعصر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که به دنبال آن تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شد و تحقیقات خود را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد سرقتها از سوی فردی انجام شده که صورتش را پوشانده است.

در ادامه تصاویر بیشتری از دوربین‌های مداربسته جمع آوری و مشاهده شد. بازرسی این تصاویر نشان داد که متهم گرچه صورتش را پوشانده است، اما در زیر پیراهش عرق‌گیری صورتی رنگ به تن کرده است که همین موضوع به عنوان سرنخی برای دستگیری این فرد در پرونده قرار گرفت.

ساعاتی بعد در حالی که مشخصات ظاهری سارق به تیم‌های گشتی اعلام شده بود، یک گروه از ماموران کلانتری با مرد جوانی روبه‌رو شدند که زیرپیراهنی صورتی رنگ به تن داشت همین موضوع نیز شک ماموران را برانگیخت و اقدام به بررسی هویت وی کردند که مشخص شد این فرد از متهمان سابقه‌داری است که پیش از این ۱۳ بار به زندان افتاده است.

در همین راستا نیز متهم به مقر انتظامی منتقل شد و گرچه سعی داشت خود را بیگناه نشان دهد، اما با مشاهده تصاویر دوربین مداربسته و عرقگیر صورتی رنگی که به تن داشت به ناچار لب به اعتراف باز کرد و به جرم خود اعتراف کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که این متهم که ۱۳ سابقه زندان در پرونده‌اش دارد تا کنون به شش فقره سرقت اعتراف کرده است که تحقیقات در پرونده‌اش ادامه دارد و خودش نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا حقش بود دستگیر بشه آخه اینهمه زیرپیراهن سفید رنگ هست دقیقا رفتی رنگی انتخاب کردی که به راحتی دستگیرت کنند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر