بازدید 29004
۵

سرقت در آذربایجان‌شرقی رو به افزایش است

رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: جرایم سرقت، کلاهبرداری و تصرف عدوانی در این استان رو به افزایش است. سرقت و کلاهبرداری در آذربایجان‌شرقی رو به افزایش است
کد خبر: ۹۸۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ 11 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، خلیل اللهی رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان شرقی، گفت:جرایم و آمار‌های ارائه شده توسط دادگستری آذربایجان شرقی نشان دهنده واقعیت‌های موجود در جامعه بوده و قابل احصاء است.

او افزود: هر چند جرایم یاد شده در استان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است، اما افزایش این جرایم برهم زننده امنیت روانی جامعه است و بر همین اساس باید تدابیر جدی پیش بینی شود.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه به دنبال کاهش آمار ورودی زندانیان در استان هستیم، گفت: در این زمینه باید آسیب شناسی دقیق روی علل و نوع جرایم ارتکابی و بازداشت‌ها انجام و راهکار‌های مناسب پیشگیری ارائه شود.

او از کاهش آمار زندانیان آذربایجان شرقی در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: با توجه به دستورالعمل رئیس قوه قضائیه در ماه‌های اخیر، ۵۴ درصد محکومین استان به مرخصی رفته اند که از این میزان نیز ۲۳ درصد با راهکار‌های مختلف قانونی به زندان بازنگشتند.

خلیل اللهی بر بحث ساماندهی کودکان کار در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص سمن‌ها و تشکل‌های مردمی ایجاد شده اند که باید از ظرفیت آن‌ها در راستای ساماندهی کودکان کار استفاده بهینه شود.

او با اشاره به تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت در آذربایجان شرقی، یکی از مسائل مهم جامعه را جرایم مربوط به خشونت دانست و گفت: در این خصوص با توجه به تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت باید با آسیب شناسی جرایم مرتبط راهکار‌هایی تدوین و به صورت کاربردی توسط دستگاه‌های مسئول اجرا شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
آسیب شناسی نمیخواد همه چیز 4 برابر شده و چرخ زندگی مردم نمیچرخد
حالا کجاشو دیدی؟
فعلا که دغدغه مسوولین شده است دوچرخه سواری خانم ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
مسول بی کفایت نتیجه اش میشه دزدی .
قیمت دلارلحظه ای وافزایشی دقیقه ای بدون دلیل منطقی وقانع کننده وعدم نظارت وکنترل اساسی وپایدار بربازار از طرف بانک مرکزی ودولت وقوه قضاییه نتیجه اش ......
بنده چندروز قبل براي مشكلي رفتم اداره مخابرات گفتند شبانه كابلهاي تلفنهاي ثابت خانگي 50كوچه به سرقت رفته است روز به روز بدتر از ديروز
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر