بازدید 10931

بنزین در عربستان گران شد

غول نفتی آرامکوی سعودی از افزایش قیمت بنزین در بازار داخلی در ماه میلادی جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 11 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قیمت جدید هر لیتر گرید اوکتان ۹۱ از ۰.۹۸ به ۱.۲۹ ریال سعودی و گرید اوکتان ۹۵ از ۱.۱۸ ریال در ژوئن به ۱.۴۴ ریال سعودی افزایش پیدا خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری SPA عربستان سعودی، از ماه فوریه امسال قیمتهای داخلی سوخت به جای هر سه ماه یکبار، دهم هر ماه بروزرسانی می شود.

آرامکو اعلام کرده که قیمت سوخت در عربستان سعودی با قیمتهای صادراتی در بازار جهانی مرتبط شده است و بنابراین قیمتهای داخلی مطابق با تغییرات بازار بین المللی، تغییر می کند.

غول نفتی آرامکوی سعودی به دنبال رکود بازار جهانی نفت در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، ماه گذشته اخراج صدها کارمند خود را آغاز کرد. این شرکت بیش از ۷۰ هزار کارمند دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
دقیقا ملاحظه بفرمایید این گرونی مال همه جا هست فقط مال ایران نیست اشتباه فکر نکنیدا
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
کمی راجع به درآمداشون هم صحبت کنیم و مثال بگیم یک معلم اونجا چقدر حقوق میگیره
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
دقیقا مال همه جا هست منتها نمیدونم چرا ارزش پول ملی ما نسبت به سایر ارزها داره پایین میره
مجتبی
| Netherlands |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
ایراد نداره
درست میشی
بلاخره مملکت به ادم هایی مثل شما هم احتیاج داره
در عربستان دقیقا" 22% به قیمت بنزین اضافه شده است.
در ایران یهو 200% اضافه شد
گرانی در همه جا هست . باز هم دم مسئولان کشورمان گرم که کمتر گرانی ایجاد می کنند و می توانند ان را مدیریت کنند . الان در ایتالیا گوجه فرنگی کیلو دو یورو هست که به پول کشورمان می شود پنجاه هزار تومن و به روایتی بیشتر هم هست . مسئولان . مچکریم
همین الان 1 ریال سعودی برابر با 1120 تومان است. یعنی بنزین معمولی لیتری حدودا 1450 و بنزین سوپر حدودا 1600 تومان. البته با جهش نرخ ارز در شرایط کنونی. خب مقایسه بفرمایید البته برابری ریال عربستان در آبان گذشته نسبت به ریال ایران. و همینطور سرانه مردم را.
ببخشید یعنی مقدمه چینی برا خودمونه؟
اینها همه نشان از ورشکستگی عربستان دارد عربستان در باتلاق یمن گیر کرده تمام پولهایش را ترامپ قمارباز گرفته و مردم عربستان را به روز سیاه نشانده است مردم عربستان از ترس موشک های یمن امنیت ندارند ایران قویترین کشور منطقه است چون بالاترین ضریب هوشی در جهان را داریم
اولا علت افزایس بنزین بالا رفتن بهاء نفت شکل گرفته ان کشورهای مردمی با کاهش قیمت نفت خام بنزین را ارزان وبا بالا رفتن قیمت جهانی نفت بنزین نیز درصدی گران میشود شما به اشتباه فکر میکنید ملت نمیفهمند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس