نمادی که بخاطر آتش، دست به افشای اطلاعات بااهمیت زد!

در مورخه 18 تیرماه 1399 14 نماد دست به افشای اطلاعات بااهمیت زدند که در این بین افشای اطلاعات بااهمیت یکی از نمادها در نوع خود جالب بود.
کد خبر: ۹۸۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 10 July 2020

افشای اطلاعات بااهمیت همواره جزء مواردی است که مورد توجه بسیاری از سهامداران قرار داشته است. این افشای اطلاعات هم می تواند موجب رشد قیمت سهام و هم می تواند باعث اُفت قیمت سهام شود.

به گزارش بورس تابناک، بررسی سایت کدال نشان می دهد که در مورخه 18 تیرماه سال جاری 14 نماد دست به افشای اطلاعات بااهمیت از نوع گروه الف و ب زده اند که این 14 نماد عبارتند از: وخارزم، شساخت،  خچرخش، دسانکو، شفا، وثنو، فالوم، دلقما، کسعدی، ثپردیس، کپشیر، ختراک و قشرین.

در بین نمادهایی که دست به افشای اطلاعات بااهمیت زدند، افشای اطلاعات بااهمیت نماد "کپشیر" در نوع خود جالب بوده است. این نماد در مورخه 18 تیرماه سال جاری طی اطلاعیه ای که بر روی سایت کدال قرار داده اعلام کرده است که واحد موادسازی کارخانه ایزوگام اشتهارد دچار آتش سوزی شده است. در متن این افشای اطلاعات بااهمیت که از نوع گروه ب می باشد، آمده است:

"در تاریخ 18 تیرماه 1399 واحد موادسازی کارخانه ایزوگام اشتهارد دچار آتش سوزی گردید که با عنایت به بیمه بودن کارخانه درخواست مکتوب جهت اعزام کارشناس صورت پذیرفت لذا به محض مشخص شدن مراتب به حضورتان اعلام می گردد".

محل اتش سوزی ایزوگام اشتهارد

درست دو روز قبل از این افشای اطلاعات بااهمیت (16 تیرماه 1399)، هیئت مدیره این شرکت به مجمع فوق العاده پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 15 میلیارد تومان به مبلغ 50 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور انتقال کارخانه توليد پشم شيشه از محل فعلي واقع در شهرستان شيراز به مکان جديد واقع در منطقه ويژه اقتصادي را داده بود.

گفتنی است قدمت شرکت پشم شیشه ایران به دهه 40 شمسی باز می گردد و سهام این شرکت هم اکنون با نماد کپشیر در بازار دوم بورس مورد معامله قرار می گیرد و قیمت پایانی کپشیر در آخرین روز معاملاتی (18 تیر 1399) با رشد 4.67 درصدی نسبت به روز قبل به 5967 تومان افزایش یافته بود. سهامدار عمده کپشیر، شركت سرمایه گذاری صدرتامین (سهامی عام) می باشد که 49.37 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان