بازدید 9287
موسوی:

اتهام‌زنی و دروغگویی بهانه‌ای برای پیشبرد اهداف آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح، گفت: دروغگویی واتهام زنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا به ویژه در رژیم فعلی است.
کد خبر: ۹۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 09 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید عباس موسوی در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن، گفت: دروغ‌گویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا به ویژه در رژیم فعلی است.

وی با بی اساس خواندن این اتهام واهی، اظهار داشت: آمریکایی‌ها که احساس می‌کنند برای ادامه محدودیت‌های تسلیحاتی کشورمان در صحنه بین المللی و شورای امنیت دستاوردی نداشته اند، تلاش می‌کنند با اتهام‌زنی و دروغ‌گویی بهانه‌هایی برای استمرار فشار حداکثری و پیشبرد اهداف خبیثانه خود فراهم کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه آمریکا و عربستان سعودی با برقراری محاصره پنج ساله بر مردم یمن، باعث مرگ هزاران نفر به دلیل گرسنگی و سوء تغدیه شده اند، گفت: این دو رژیم به جای اینکه پاسخگوی جنایت‌های خود در یمن باشند، با ایراد اتهام‌های ناروا و بی اساس به سایرین تلاش می‌کنند از بار مسئولیت و پاسخگویی در قبال این رفتار خلاف انسانی و جنایتکارانه خود شانه خالی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر