بازدید 71163
دو هزار و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده‌ای که خودش را لو داد! / حمله تُند عضو هیات رئیسه مجلس به رئیس جمهور / ادعای ارسال نامه محمود احمدی نژاد به محمد بن سلمان / نماینده مجلس: دولت مردم را به گناه وامی‌دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آخرین وضعیت مرزبانان ربوده ‌شده در مرز میرجاوه / واکنش ضرغامی به ازدواج زینب حاج قاسم / چهار منطقه دارای بیشترین فوتی‌های کرونا در تهران و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 08 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش تلویحی روحانی به جلسه پرتنش مجلس با حضور ظریف

حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بدون اشاره مستقیم به حملات اخیر برخی نمایندگان مجلس به محمدجواد ظریف در جلسه علنی پارلمان گفت: سمبل سیاست ما وزارت خارجه و سمبل وزارت خارجه، شخص وزیر است و اینکه امام همیشه تاکید داشتند وزیر خارجه مورد احترام باشد. روحانی با اشاره به روز تصویب برجام و با تاکید بر اینکه ۲۳ تیرماه روز تعامل ما با جهان بود، خاطر نشان کرد: می‌خواهم از ملت ایران به خاطر حمایت‌هایشان از سیاست خارجی دولت، از مقام معظم رهبری به خاطر هدایت‌ها و حمایت هایشان در سیاست خارجی، شورای عالی امنیت ملی و از وزارت امور خارجه تشکر کنم.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها: شورای عالی امنیت ملی «بسیج» را مسئول دفاع از وزارتخانه‌ها کرده است

«سید حمیدرضا قریشی» فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: بسیج وزارتخانه‌ها از بین ۳۰۰ هزار کارمند شاغل در تهران بزرگ تعداد ۱۷۵ هزار نفر را تاکنون موفق شده جذب و سازماندهی کند؛ این عزیزان می‌توانند فعالیت‌هایی را ساماندهی کنند که در امور جاری وزارتخانه‌ها و ادارات ممکن است مورد غفلت واقع شده باشد؛ لذا یکی از فعالیت‌هایی که بسیج وزارتخانه‌ها انجام می‌دهد، الگوسازی است. وی افزود: ما در بسیج وزارتخانه‌ها از شورای عالی امنیت ملی در مهر سال ۱۳۹۸ مصوبه‌ای داریم که بر اساس آن، عهده‌دار دفاع از «مقر» در همه وزارتخانه و ادارات هستیم. در تهران بزرگ، چون ساختمان وزارتخانه‌ها در محیط سرزمینی سپاه محمد رسول الله (ص) است، به همین خاطر بسیج وزارتخانه‌های تهران بزرگ عهده دار تأمین امنیت و دفاع از «مقر» و تأمین گروه‌های واکنش سریع برای مقابله با مخاطرات و حوادث غیرمترقبه در وازرتخانه‌ها و ادارات است.

ابتلای ۵۰ نفر از کادر درمان مسیح دانشوری به کرونا

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری از ابتلای ۵۰ نفر از کادر درمان مسیح دانشوری به کرونا خبر داد. وی با اشاره به نبود تخت خالی در این بیمارستان گفت: به صورت حدودی روزی ۱۰ نفر از بخش کرونای بیمارستان مرخص می‌شود و ۳۰۰ نفر به اورژانس مراجعه می‌کنند که از این تعداد اگر ۱۰ درصد هم نیاز به بستری داشته باشد، ۳۰ نفر کاندیدای بستری شدن است، اما از این ۳۰ نفر فقط ۱۰ نفر می‌توانند بستری شوند، چون فقط ۱۰ تخت خالی شده است و بقیه بدون تخت می‌مانند.

کشور‌های جنگ‌زده منطقه به اندازه ما محدودیت اقتصادی ندارند

ابوذر ندیمی در گفتگو با «آزادی» درباره سقوط ارزش ریال با تاکید بر اینکه «واقعیت این است که هیچ کشوری در دنیا مثل ما نیست» گفت: «حتی کره شمالی هم که گا‌هی مثل ایران تعریف می‌شود، محدودیت‌های ما را ندارد. مثلا اسرائیلی‌ها کاری به کره شمالی ندارند یا همسایگان این کشور – غیر از کره جنوبی – آن را با هیچ محدودیتی روبه‌رو نمی‌کنند، اما همسایگان ما انواع حمل‌ونقلی و انتقالی و ... را ایجاد می‌کنند.» این نماینده پیشین مجلس خاطرنشان کرد: «بر اساس متغیر‌های اقتصادی و نقش آنان در اقتصاد ما از جهت اداره اقتصاد و به تبع شاخص‌های اقتصادی با این کشور‌ها تفاوت داریم و مساله ارزش پول ملی را نیز باید در همین چارچوب دید». وی در پاسخ به اینکه آیا وضعیت فعلی بازار ارز نشانه ضعف ایران در مدیریت اقتصاد است، گفت: «محدودیت‌های ما با محدودیت‌های کشور‌های جنگ‌زده منطقه اصلا قابل قیاس نیست. ما هم محدودیت‌های تحریمی داریم و هم محدودیت‌های ارتباطی، بازاری و سرمایه‌گذاری؛ بنابراین نتایج نیز در اقتصاد ما و آنان متفاوت است و در اینجا بحث فقط نحوه مدیریت نیست و به مسائلی جامعی برمی‌گردد که یکی از آن‌ها مدیریت است و باید در کنار آن به روابط بین‌المللی، اداره اقتصاد و ... نیز توجه کرد.»
 
نماینده مجلس: دولت مردم را به گناه وامی‌دارد

سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۸ تیر) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۱۳۱ قانون اساسی در تذکری به رئیس‌جمهور در مورد وضعیت مسکن، ارز و سکه گفت: خبرنگاری در گفت‌وگویی از من پرسید که با توجه به اینکه دو خانواده برای گرانی اجاره مسکن یک منزل را اجاره کردند، بُعد شرعی این موضوع چیست؛ پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب دیدن چنین مسائلی مایه تأسف است و دولت باید تدابیر خود را در بحث مسکن افزایش دهد و مسکن مناسب در اختیار نیازمندان و افرادی که امکان ساخت مسکن ندارند قرار دهد.نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی مردم در رابطه با همه مسائل کشور در میدان هستند و به رهبری لبیک می‌گویند باید از آنها حمایت کرد، این مملکت، مملکت رسول‌الله است. متأسفانه دولت با انجام کارهایی ضمن در تنگنا قرار دادن مردم آنها را به گناه وامی‌دارد.
 
چهار منطقه دارای بیشترین فوتی‌های کرونا در تهران

زالی فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران با ابراز نگرانی از افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در تهران، افزایش اختیارات ستاد کرونا استان تهران را خواستار شد. دکتر علیرضا زالی در جلسه اضطراری ستاد کرونا پایتخت که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، در تشریح وضعیت بروز و فوتی کووید-۱۹ در تهران گفت: از هشتم تیر ماه به تدریج آمار مراجعان به مراکز درمانی تغییر کرد؛ به طوری که ابتلا و بستری در بخش‌ها و همچنین بستری در آی سی یو همچنان در حال افزایش و ترخیص بیماران در حال تقلیل است.وی عمده فوتی‌های کرونا در تهران را مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵ اعلام کرد و گفت: بالاترین تراکم جمعیتی را در منطقه دو و چهار داریم.
 
نامه محمود احمدی نژاد به محمد بن سلمان

روزنامه اعتماد از تلاش احمدی‌نژاد برای میانجیگری در جنگ یمن و نامه‌نگاری‌های متعدد او خبر داد.محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت نهم و دهم در ادامه نامه‌نگاری‌های خود این بار به محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی نامه‌ای نوشته است. برخی منابع اطلاع دادند که این نامه خطاب به محمد بن سلمان بوده بر سر طرح صلح یمن است. این منبع آگاه گفتند، احمدی‌نژاد برای میانجی‌گری در جنگ یمن با سران دو طرف درگیر و سازمان ملل وارد گفت‌وگو شده است و تلاش دارد یک هیات میانجی‌گر که در آن چهره‌های بین‌المللی حضور داشته باشند را تشکیل دهد. این منبع خبر داده که رییس‌جمهوری پیشین ایران تلاش دارد این هیات را به زودی تشکیل دهد و اسناد آن را نیز منتشر خواهد کرد.
 
واکنش ضرغامی به ازدواج زینب حاج قاسم

سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حساب اینستاگرامی خود پستی در رابطه با ازدواج زینب سلیمانی، فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر کرد. ضرغامی در اینستاگرام خود نوشت:
"زینب حاج قاسم!
از صمیم قلب، ازدواج زینب خانم را به او تبریک گفتم. چه کار خوبی کرد که به توصیه بزرگان، امر ازدواجش را که مقدمات آن قبل از شهادت پدر، طی شده بود را بیش از این به تأخیر نینداخت. مانند پدرش، شجاع، متواضع و با کیاست است.
از آقای امیرعبداللهیان که زحمت عکس را کشیدند سپاسگزارم. "
 
آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه

‌فرمانده مرزبانی ناجا ‌درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه گفت: ‌با آژانس امنیت ‌پاکستان برای انتقال مرزبانان به ایران رایزنی شد‌ه است.سردار ‌احمدعلی گــودرزی‌ در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران‌ در خصوص آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه نیز گفت: گفت‌وگویی با آژانس امنیت داخلی پاکستان در خصوص وضعیت دو مرزبان عزیز انجام شده است و در این رابطه وزارت امور خارجه و مرزبانی در حال رایزنی برای انتقال مرزبانان به خاک جمهوری اسلامی هستند.
 
حمله تُند عضو هیات رئیسه مجلس به رئیس جمهور

موسوی لارگانی عضو هیات‌رئیسه مجلس خطاب به رئیس‌جمهوری عنوان کرد: گفتید هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد؛ متاسفانه هر دو چرخ به دلیل بی‌تدبیری شما و دولت خسته و لیبرالتان از کار افتاده است. تحریم‌ها همگی برگشته است. شما در هفت سال گذشته به هیچ یک از توصیه‌های رهبری عزیز عمل نکردید و در موارد متعدد به مانند یک نفوذی تقابل و ستیزه با ارکان نظام را در راس برنامه‌ها و سخنانتان قرار دادید.
 
ادعای شاذ مامور سابق موساد درباره برجام

مقام صهیونیست مدعی شد: از وقتی که ترامپ از این توافق خارج شد، سران ایران اورانیوم غنی شدۀ کافی برای ساختن یک بمب اتمی ظرف چند ماه را دارند. به گزارش تایمز آو اسراییل، «شابتای شابیت» مامور سابق موساد مدعی شد: از نظر اسرائیل بدترین سناریو این است که سران ایران از تصمیم خود برای دستیابی به سلاح اتمی منصرف نشوند. این مامور سابق موساد ادعا کرد: برجام پانزده سال دستیابی حکومت ایران را به سلاح اتمی به تاخیر انداخت و از وقتی که ترامپ از این توافق خارج شد، سران ایران اورانیوم غنی شدۀ کافی برای ساختن یک بمب اتمی ظرف چند ماه را دارند.
 
نماینده ای که خودش را لو داد!

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس نهم و یازدهم مجلس، به سخنان ظریف واکنش نشان داده و با اشاره به اظهارات محمدجواد ظریف که گفته بود یکی از نمایندگان محتوای محرمانه یکی از جلسات را به بیرون درز داده است، سوابق خود را لو داد.وی گفت :«اصلا چنین صحبتی صورت نگرفته است و اگر آقای ظریف چنین سندی دارد، لطف کنند و منتشر کنند. مطمئنا مذاکرات از سوی سفارت ایران در مسکو ضبط شده و اگر آقای ظریف دلیل یا سند دیگری دارند، ارائه بدهند. تنها صحبتی که ما با آقای پوتین داشتیم، درباره بحث نفت در برابر کالا بود که آقای ظریف حاضر نشد این موضوع را دنبال کنند و پیگیر باشند. من حاضر هستم با آقای ظریف در یک مناظره شرکت کنم و اسناد خودم را ارائه دهم؛ ضمن اینکه آقای وزیر هم می‌تواند اسناد و مداک خودش را منتشر کند. بنده به‌قدر کافی کار اطلاعاتی و امنیتی انجام داده‌ام که بدانم کدام خبر سری است و کدام خبر غیرسری. آقای ظریف بهتر است کم‌کاری‌ها و عدم پیگیری‌های مطالبات بحق مردم را در حوزه دورزدن تحریم‌ها بهانه نکنند».ظریف در صحن مجلس بدون اشاره به نام نماینده خاصی گفته بود «یکی از نمایندگان می‌گفت چرا شما نمایندگان را در جلسات خود راه نمی‌دهید؛ اتفاقا همان برادر در مذاکرات به کلی سری من و پوتین حضور داشت و بعد از آن گفت قرار است روسیه از ما نفت بخرد؛ همان گفته موجب قطع خرید نفت ایران از سوی روسیه شد؛ چون هرکجا که روس‌ها خواستند از ما نفت بخرند، آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفتند؛ درحالی‌که می‌شد جور دیگری رفتار شود. درباره چین و برجام هم همین‌گونه است؛ این معضلی است که سیاست خارجی با آن روبه‌رو است و کسی هم به کمک ما نمی‌آید».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۴
"مالیات مبارزه با استکبار" که اینروزها مطرح شده پیشنهاد خوبی است که میتواند در این روزهای سخت منبع درامدی برای دولت ایجاد کند و باید از ثروتمندان و نجومی بگیران جامعه گرفته شود و چون میدانیم خیلی از این ثروتها بخاطر کاسبی از تحریمهای استکبار و دور زدن ان بدست امده عادلانه است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خخخ چرا ما کتاب جک صادر نمیکنیم؟
اقتصادمونم نجات میده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اقای خوشحال جک نیست در حال حاضر همه ملت دارن پرداخت میکنن. بزار لا اقل قانونمند بشه و از کسایی که توانایی دارند بگیرن نه اون کارتن خواب بیچاره که امروز پنیر میخره ده تومن فردا میخره ۱۵ تومن. خوب اون ۵ تومن همین مالیاته دیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دلیل اصلی اصرار تو ودوستانت برای برداشتن تحریم این است که
بتونید نفت بفروشید
بعد پول نفت رو اختلاس کنید
بعد با پول ا ختلاس برید بنجل وارد کنید
بعد با رانتی که تو دولت دارید انحصار واردات اون بنجل رو هم بگیرید
بعد پدر مردم رو دربیارید
از روی خونه هاتون تو باستی هیلز معلومه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
22.48
معلومه باستی هیلز نشین و نجومی بگیر هستی که بهت برخورده ها کلک. وقتی مالیات از ثروتمند گرفته بشه یعنی اول باستی هیلزیها باید بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
از برادران چینی چه خبر ؟تابناک بی خبری مردم را خوش خبری میدانی ؟ حتما شما هم فکر میکنید مردم ندانند بهتر است ،نه ؟
.......
آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
حرف آقا صفری درست هست، چون زنگنه در سفری به روسیه توافق کرد روسیه از ایران نفت بخرد و آن را علنی اعلام کرد!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اون نوابغی که این طرح دادن به فکر انتقال بار مالیاتیش نبودن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
روحانی: فصل بگومگونیست!!!
جناب روحانی اگربا دلار ۲۳۰۰۰ تومانی و سکه ۱۱ میلیونی ومسکن متری ۲۰ میلیونی و پراید ۱۰۰ میلیونی وبورس نورچشمی دراستانه ۲ میلیونی ! فصل بگومگو و پاسخدهی نیست پس فصل چیست ؟؟؟!!! فصل بگووبخند است ؟؟!!!
یکی از مجلسی ها :گفتید هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد؛ متاسفانه هر دو چرخ به دلیل بی‌تدبیری شما و دولت خسته و لیبرالتان از کار افتاده است) یعنی سازمان جهانی انرژی اتمی هم دروغ میگه ایران ذخایر تولیدات هسته ایش بسیار بسیار بیشتر از توافقنامه شده ؟! مگر همفکران شما نبودند که انرژی هسته ای هست و نیستشان بود و میگفتند همه چی فدای انرژی هسته ای چی شد الان که داریم کرور کرور تولید می کنیم تازه یادتان افتاده معاش مردم هم مهم است چرا به عتیقه های محفلهایتان نمی گویید برای همین معاش مردم و غذا و دارو باید لوایح اقتصادی بین المللی تصویب شوند و گرنه کسی حتی با پول هم به ما غذا و دارو نمی دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
امروز دقیفا مثل سال ۹۲ شده که دولت جدید تمام مشکلات رو گردن دولت قبل مینداخت.ولی خب یک سوال دارم از دوستان نماینده امروز که قبلا در مسندی چون وزارت سفارت و استانداری و مدیر کلی حضور داشتند خب شما هم کم تقصیر نداری اگه عملکرد خوبی داشتید که ملت در انتخابات ۹۲ و ۹۶ و ۹۴ هم به شما رای میدادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ساعت خواب
ایران 10تا سال قبل از اینکه اقایان بروند تعهد به اف ای تی اف تعهد بدهند هم داشت نفت میفروخت و هم واردات وصادرات می کرد وهم پولش را را می گرفت و حتی یک فرد عادی هم میتوانست از طریق شعبه ارزی بانکها حواله دلاری انجام دهد
این را گفتم که خودت را گول نزنی و دنبال مسائل حاشیه ای نباشی
در ضمن کسی فدای انرژِی هسته ای نکرده و ایران دارد از حق وحقوق قانونی خودش دفاع می کرده تا این که اقایان مثل زمان دولت اصلاحات امدن و ان را تعلیق کردن واگر فکر کردی این بحث تمام می شود ودنبال برجام دیگری نبودن داری خودت را گول می زنی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
قرار است به دولت حمله شود حتی با دروغ و تهمت
مملکت رو هواست ، ارزش پول ملی زیر زمین ، افرین به مسئولین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ساعت 5:30 صبح  باصدای زنگ در خانه از خواب پریدم.یعنی کیه؟هنوز صبح نشده. در را که باز کردم.یک نفر چشم بادامی سفید پوش با کلاه زردو قرمز به همراه یک نفر راهنما بود.گفتم بفرما.گفت این خانه قبلافروخته شده زودتر تخلیه کنید.گفتم اما.دیدم سر کوچه چندتا تفنگ به سمت من نشانه رفته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
ولی اوضاع کاسبان تحریم
طبق معمول عالی است !!!؟؟؟
از دیروز که مرز شلمچه باز شد
زدند در کار صادرات مرغ و تخم مرغ و شیر مرغ وووو و
دلاری را هم در بازار آزاد ۲۲ هزار تومان نقد میکنند !؟
وزیر خارجه ویترین هر کشور است. توهین به ظریف با استقبال رسانه های امریکایی و اسراییلی نشان داد اقایان توهین کننده مصالح ملی مملکت را یا تشخیص نمیدهند و یا منافع جناحی خود را بدان مقدم میدانند. باید به اقایان گفت شما که چنین قصدی برای حراج ابروی خود داشتید حداقل جلسه را غیر علنی میکردید تا تشت رسوایی چنین پر صدا بر زمین نیفتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ان زمانی که این اقای ویترین شما که داشتیم برای برجام مذاکره می کردیم در یک صحبتی فرمودن امریکا می تواند با یک کلید کل کشور ما را نابود کند کجا بودی؟
یا همین دو روز پیش چنان با خفت فرمودن اگر برجام شکل نمی گرفت جنگ می شد به شما بر نمی خورد که این اقای ویترین شما این طور عامیانه حرف می زند و از جنگ صحبت می کند؟
و چیزهای دیگر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چرا نظرم را دستکاری کردی و ناقص کردی در مورد جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگر از نظر شما خوشحالی و استقبال رسانه های امریکایی و اسراییلی برخلاف مصالح و منافع ملی ایران بود اون زمانی که بی بی سی و منوتو رنگ‌بنفش را به شما پیشنهاد میکردند باید متوجه میشدید که انتخاب برگه رآی بنفش موافق مصالح و منافع ملی نیست و یا زمانی که منوتو و بی بی سی و ووآ خبر دادند که هیلاری کلینتون از توییتر خواسته برای کمک به سرسبز شدن ایران تعطیلی موقت خودش را به تاخیر بندازه باید متوجه میشدید سبز شدن توی کوچه و خیابونها در جهت منافع ملی آمریکاست نه ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
مگر در دولت احمدی نژاد یادت رفته
که نتانیاهو بارها از احمدی نژاد
برای کمک کردن به آشتی اعراب با اسرائیل
که ۷۰ سال در حال جنگ و قهر بودند تشکر کرد
حالا میخواهد ، یمن و عربستان را هم آشتی دهد !؟
واقعا، چه خبر است ؟
یک کشور چند تا دولت و وزیر امور خارجه دارد ؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
برای کسی که سواد کافی در رشته ای خاص ندارد چه انتظاری دارید
مجلس شرایط مناسب تخصصی ندارد و تازه اول مشکلات است
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
ما به به بیبیسی و و وا سبز و بنفش پیشنهاد دادیم چون انتخاب بهتری بود و نه اونا به بما. تو فکر کردی همه مثل خودت طوطی هستن و باید نظر یکی دیگه رو دنبال کنن که طبیعتا اینطور نیست
بابا کار اطلاعاتی و امنیتی .... یکی این اصفری رو بگیره.... خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ایشون علاوه بر کارهای اطلاعاتی ، فعالیتهای عمیق اقتصادی هم داشته و در دوره قبل هم شورای نگهبان ردصلاحیتش کرد ، ولی ظاهراً توبه ایشون پذیرفته شده
و در دوره جدید دوباره تایید شد
مگر اینکه محمود کاری بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
محمود فعلا کاره ای نیست و نوشتن نامه و ادعای بر قراری کردن صلح ، میتواند تبلیغی نادرست برای ایشان باشد ،گرچه از ایشان میتوان اینچنین پروپاگاندایی را هم انتظار داشت!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
محمود هر کاری از دستش اومد در اون 8 سال با نفت بشکه ای 150 دلار کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
آیا بهتر نیست تا احمدی نژاد به جای نامه نگاری با مسولان کشورهای متخاصم
دنبال عیادت و بردن کمپوت و بیسکویت و آب میوه برای معاونان زندانی اش ، در زندان اوین باشند !!؟؟؟
کدام مجلس
کدام دولت

ما که رای ندادیم !!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
کدوم‌دولت ؟
کی بود کی بود من‌نبودم شروع شده
تا دیروز که ۲۴ میلیون نفر بودید و الان هم‌باید برید توی پیاده رو هایی که دیوار کشی نشده سراغ دلار بیست ووووو ۵هزارتومنی را بگیرید . فقط ی گوشه زیر سایه جنگ‌وایسید که آفتاب بهتون نخوره

یعنی واقعا هنوز بعد از ۲۸مرداد ۳۲ و یا چندصدسال خدمات سفارت بریتانیای کبیر ، هنوز بعضیا نمیدونن‌امریکا و انگلیس به دنبال منافع امریکا و انگلیس هستند و نه منافع ایران
اگر در ۱۴۰۰ هم مثل ۹۸ رای ندهند بزرگترین خدمت را به کشورشون کردند چون اینها اصلا صلاحیت برای انتخاب کردن ندارند چون اصلا قدرت انتخاب ندارند و فقط به توصیه دیگران عمل میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
مجلس که قدم اول را محکم برداشت و فردایش نتیجه دلخواه را گرفت !!!!!؟؟؟؟
امروز ، با سوالهای جنجالی و دادن ناسزا به ظریف
فردا ، دریافت چکهای ۲۳۱ میلیون تومان شان را دریافت کردند !!!؟؟؟
چه پیگیری و طراحی و پیروزی درخشانی !!!!؟؟
آفرین هزار و سیصد آفرین
ناشناس
| Bulgaria |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
۸.۳۵
از کرامات شیخ ما اینبود شیره را خورد و گفت شیرین است!!! غیب گفتی که امریکا دنبال منافع خودشه!!! حرف من اینه شما چرا دنبال منافع ملت ایران نیستید و دنبال منافع جیب خودتونید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ناشناس نا محترم ۸:۳۵عجیب نیست چشم رو بستی و دهن رو باز کردی و الفاظی که مناسب خودت و خانواده و همفکران بدتر از خودت هستند به دیگران نسبت دادی چون امثال شنا رو زیاد دیدم و با شاخصه اصلی اخلاقی شما اشنا هستم که مردم یا با ما یا علیه ما .
امثال شماها با در انداختن با دنیا هم چرخ سانتریفیوژها را از کار انداختید و هم اقتصاد را ، این
گونه نمیشود مملکت اداره کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ببخشید که در مقابل کشورهای گستاخ مدینه فاضله تو که بمب اتمی دارند نمی گذاریم حتی یک فعالیت صلح امیز را از ما بگیرند
و اینقدر هم از شانه دولتتان مسوولیت خالی نکنید که به گردن دیگران بیاندازید چون همه میدانند در این 7 سال چی کار کرده و نیازی به دفاع نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
موشکها را فراموش نمی کنیم
زنده باد دکتر ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
برو بابا دلت خوشه ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
ما به سیاستمدار های مستقل با اعتماد بفس احتیاج داریم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
هیهات من الذله
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
کلا نمک نشناسیم
تا دیروز جلوی فرودگاه از ظریف استقبال میکردیم اما امروز مقصر است
ملت زنده باد و مرده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
زنده باد خودم
گور بابای چپ و راست
نماینده اردبیل دولت پول مردم را بی ارزش کرده و انها را مجبور کرده تا برای نصف شدن کرایه دو تا یک خانه اجاره کنند؟؟؟ اگر علت واقعی را نمیدانی و نگفتی که وای بر تو
و اگر میدانی و نگفتی که شرم بر تو. علت واقعی اینست :فقط زورتان به مردم رسید
کیش = چین
از ترس از دست ندادن شغل، باید عضو بسیج کارمندی ادارات دولتی بشیم و دیگران با آمار ما حال کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یادم نمیره در کارخانه ای کار میکردیم بسیج کارخانه فرمهایی تهیه کرده بود که در آن از عقاید سیاسی کارگر و دوستان نزدیکش سوال میکرد که همگی تصمیم گرفتیم از پر کردن فرم خودداری کنیم و بسیج هم وقتی دید کسی این فرمها را پر نمیکند از خیر آن گذشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
وقتی همه کارمندان و کارگران در ادارات و کارخانه ها
از چگونگی و کیفیت و نحوه عضویت !!!؟؟؟
در بسیج ادارات خبر دارند
طرح این موضوع به این شکل ، ساده انگارانه
و قطعا بیشتر موجبات خطای محاسباتی
و بروز خسارات بیشتر را بدنبال خواهد داشت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
این حرفها مال دهه 60 و اوایل 70 مگه هنوز هست
حالا چه روسیه نفت بخره چه تهاتر کنه با کالا ! سوتی دادی برادر گند زدی به سیاست پول مملکت ! طلبکار هم هستی !؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگر کار و اموزش اطلاعاتی و امنیتی کرده بودی
و باز این خطا را کردی
که دیگر عذر بدتر از گناه انجام دادی
و بهتر است سکوت کنی
خیلی جالبه که اسراییل و تند روهای غربی بسدت با ظریف مخالفند و روزی کا ظریف نباسه براشون عروسیه و چقدر جالبه که عده ای در ایران هم دقیقا در جهت منافع اونها گام برمیدارن و خواستار برکناری ظریف هستند. !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خداروشکر که تا ۱۴۰۰ دیگه چیزی نمونده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اتفاقا دوست دارند ایشون باشد چون با انها راه می اید و منافع کشور را ....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
مگر همین تند روهای اصولگرا و جبهه پایداری ها مخالف جدی برجام نبودند ؟
و خواستار نابودی برجام نبودند ،؟
خوب حالا نابود شده است
چرا ناراحت هستید و طلبکار ؟
واقعا این تناقض و تضاد مضحک را چگونه تفسیر و تحلیل کنیم؟
اگر هم خوب بوده است ؟
که واقعا بوده است
پس چرا اینقدر سنگ اندازی کردید و مانع تراشی کردید؟
اگر ترامپ کار خوبی کرده است ، که برجام را کنار زده
شما ، پس چرا به او هم ناسزا می گویید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
یادمان نمی رود
که نتانیاهو در مجلس کنیسه اسرائیل
رسما در سخنرانی اش گفت ،: هیچ دوست اسرائیل، همچون احمدی نژاد در رفع تنش های ۷۰ ساله ما با اعراب
و نجات اسرائیل از زیر فشار های بزرگ جهانی به ما کمک نکرده بوده است
و ما از خدمات و کمک های او متشکریم !!!!؟؟؟
آقای سیدکاظم موسوی لطفا شما کاری بکنید و قانونی را مصوب کنید که مردم به گناه نیافتند . زیرا شاید یک یا چند خانواده که با هم مشترکا خانه اجاره کردند را به کل ممکلن تعمیم ندهید و اگر خیلی دلت میسوزه لطفا اون 200 میلیون را بده به اونا بذار خونه رهن کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یا یه راه دیگه هم هست اون خونه های مجلس هشتم که دیگه نشد پس بگیرن رو الان پس بگیرن بدن به همون خانواده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
واقعا باعث گناه و روابط نامشروع میشه .جلوی اقتضای بلوغ را هم که نمیشود گرفت
اقای موسوی لارگانی مهم نیست که مفت حرف میزنی مهم اینه که حرف مفت نزنی . شما پای رهبری را به عداوت و کینه های خود نسبت به روحانی را پیش میکشید
بله متاسفانه ما مثل هیچ کشوری نیستیم
کاس ما هم یک کشور عادی بودیم
برخی از نمایندگان چون آقای موسوی لارگانی تا کی خودشانرا بکوچه علی چپ میزنند ونمیدانند که مردم واقف هستند چگونه همفکران ایشان برای سود شخصی ومنافع فردی برجام را به این روز کشانیدند و با بایکوت کردن EFTF این روز وروزگار را برای مردم به ارمغان آورده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
یک بار متن بنویس
احمدی‌نژاد الان چه کاره هست، بدبختی های به جا مانده از دوران شوم وی را الان هم داريم تحمل می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دستهایی تلاش دارند ایشان را بر خاک و خاشاک ها دوباره مسلط کنند!
چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژ چیه این چرخ خودمونم پنچر کرده
حمله تُند عضو هیئت رئیسه مجلس به رئیس جمهور !!!!!!!!!!!!
متاسفانه این روزها از درون مجلسی که قرار بود عصاره فضایل ملت باشد صداها و الفاظی خارج می شود که به جز بدآموزی عرق شرم و خجالت بر جبین مردمی که نمایندگان دور اول و دوم را دیده اند می نشاند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خجالت از دولت شما است با ان ادبیات ها ی.....
احمدی نژاد وروحانی 99 درصد مثل همدیگر هستند با یک درصد تفاوت و آن اینکه احمدی نزاد روزانه چهار میلیون بشکه نفت 160 دلاری فروخت وروحانی نمیتواند روزانه 4 بشکه نفت شصت دلاری بفروشد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مقداد جون اون فرق اوباما و ترامپه.مثلا به اوباما ژاپن میگفت این ماه خرید نفت منو از تحریمت معاف کن میگفت باشه. فرداش کره میگفت پس منم معاف کن میگفت باشه. اروپا میگفت پس بزار منم بخرم میگفت باشه. روسیه یواشکی نفت ما رو میخرید خودشو به ندیدن میزد. ولی حالا طرف ترامپه داداش شوخی نداره
ناشناس
| France |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خیلی جالبه که همه مسئولان دولت ایران از اول انقلاب از جمله بازرگان، بنی صدر، موسوی، هاشمی رفسنجانی، خاتمی، احمدی نژاد و الان روحانی باعث شرایط فلاکت بار کنونی هستن.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خصوصی سازی ،سهام کشوری را احمدی نژاد طرح ریزی کرد و خودش جرات انجامش رانداشت ،ولی روحانی مثل آب. خوردن آنرا اجرایی کرد،شما حق دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
مقداد جان اون زمان تازه اول دعوا بود و معجزه هزاره سوم تحریمها را کاغذ پاره میدانست و اونهمه پول را که در تاریخ ایران بی سابقه بود نفله کرد و رفت الان هم دیگه اون ممه رو لولو برده
لطف یک خبر در مورد کنکور کار کنید سنجش میخواد تحت هر شرایطی برگزار بشه با این گرما و اوج کرونا چطور میخوان برگزار کنن جای تاسفه که هیچ خبر گزاری از دانشجوها حمایت نمیکنه دانشجو ها باید خودشون برن زیر پست های مسئولان کامنت بزارن لطفا شما پیگیری کنید خیلی ممنون
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
شما به فکر یه کنکور چهار ساعته هستی که حداقل دو متر از همدیگه فاصله دارید . ما بدبختا نزدیک 5 ماهه هروز با وسایل حمل و نقل عمومی داریم میریم سرکار که از خجالت سرمون پایین نباشه . حرف از گرما و کنکور گذشته.
در اقتصاد یه چیزی هست هرچقد عرضه زیاد بشه قیمت ان جنس کم میشه مسکن نساختندتا همیشه پول در بیاورند مسکن مهر هم همه گی مسخره کردند
بازم این ضرغامی حرف زد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
داره تلاش میکنه تا پست بالاتر بگیره
ملی نمی دونه
که دیگه تموم شده تاریخ مصرفش
عملکرد آقای ظریف را از تعداد دوستان و دشمنان کشور در آغاز صدارت ایشان و امروز مورد ارزیابی قرار داد. ایشان حتی شهامت انتشار قراردادشان با چین را برای اطلاع عموم منتشر نکردند! اگر قرارداد بنفع کشور بود پنهان کاری چه دلیلی داشته است؟! آیا میشود قراردادی اینچنین تاثیرگزار را حتی در مجلس طرح نکرد؟
جالبه اقاي نماينده تازه فهميده اند دولت مردم را به طرف گناه ميكشد خيلي وقت است كه مردم را وادار ميكنند دين ايمان بر باد دهند
اقای سید کاظم موسوی! خوب شد بالاخره یکی از نمایندگان منتصب، مضرات شرعی فقر ملت را هم در نظر گرفتند.
احمدی نماد = تشنه جان قدرت
خیلی جالب است یک زمانی محمود هم بشدت موافق تقابل با همه جهان بود ولی الان فهمیده که راه را اشتباه می رفته و راه تعامل تنها راه توسعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
بیاد سر کار دوباره باید همون راه قبلی را طی کنه
آقای لاریگانی فرض که شما درست می گید شما که تدبیر دارید چقدر برای رهبری خدمت کردید؟ و به رهنمودهای ایشان پایبندید؟
کرونا چیز مهمی نیست . من کرونا گرفتم . عین سرماخوردگی هست و با استراحت خوب مشین . مسولین همه کرونا گرفتن اصلا ترس نداره . این ترس را ضد انقلاب و مخالفین تبلیغ میکنند . این ویروس ترس که نداره . عجب ؟ !!!!
پاسخ ها
عصبانی
| United States of America |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
روزی ۱۵۰ تا خانواده بدبخت میشن چیزی نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
بله این کروناهراسی توطئه دشمن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
امروز ۵ شنبه ۲۲۱ نفر به رحمت خدا رفتند
و شما هنوز باور نکردید
و به گردن دشمن بیندازید!!؟؟
انتقاد تند هیت رییسه مجلس از رییس جمهور . که قرار بود هم سانتریفوژ بچرخه هم اقتصاد بچرخه . واقعا این اصولگرایان چه رویی دارند . جناح سیاسی به این‌پررویی فکر نمیکنم در دنیا وجود داشته باشه . برجام حق غنی یازی بود نه چیز دیگر . برجام دلیل بر این نبود که همچنان اختلاعپفات بین غرب را اصولگرایان تمام نکردند و هنوز هم ادامه میدهند . اگر کشورهای عربی با مسولان درگیر نمیشوند بخاطر ملت ایران هست نه مسکلان
مسول بسیج گفت حفاظت از ادرات و وزراتخانه با بسیج هست . ... برای هم‌جناحی کار و بار جکر شد . کاری راحت و بی درد سر با بودجه عمومی کشور . انوقت فلسفه اصلی اینکار این هست که هر کسی کار اداری دارد به موی و سبیل و ریش و ارایش مردم‌گیر بدن . دوباره درگیری با مردم. در صورتی روسری و سبیل بلند و جز جرایم نیست .
هر کی با تبلیغ بگوید که کرونا خطرناک هست و مردم‌متوجه خود بشوند نباید اعلام‌میکرد و باید بخاطر تبلیغ و اخبار کذب بازخواست شود و اگر دوست ندارد کرونا بگیرد و مخالف هست اگر دوست داره باید از ایران بره . ما که تعارف نداریم . کرونا جز وجود زندگی و همراه زندگی ما هست چون سوغات چین هست
لطفاً به این ده درصدی اشغال کننده کرسی مجلس بفرمائید، آیا واقعاً شما خودتان را نماینده مردم میدانید؟ !!!!!!!!!!!! اگر واقعیت را بخواهید بدانید مردم را به خاک سیاه نشانده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اینها نماینده مردم نیستند!
به لطف حمایت های شبانه روزی ازبورس نورچشمی این بازار تا قبل ازاین بهترین بازدهی راداشته ولی بااتفاقات بسیارمهم وتاثیرگذار داخلی وخارجی اخیر از حالا به بعد بطورقطع ویقیین بورس بشدت سقوط و طلا و ارز بصورت تصاعدی جهش و خواهند کرد و درصورت درگیری نظامی ملک هم سقوط خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خب بعدش به تو چی میرسه .چی رو میخوای به ملت قالب کنی
بسیار نادرست است یک وزیر که وقتی توسط کسانیکه عامل اصلی وضعیت موجودند مورد سوال قرار میگیرد سعی کند به این و آن ثابت کند که من همواره در خط شما حرکت میکرده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
دوست عزیز این اوج ذلت نیست بر عکس عزت هست . وقتی شما مسئولیت قبول میکنی و کاپیتان کشتی میشی حتی اگه مسافران توی کشتی بهت سنگ بزنن سکان رو ول نمیکنی همه برن ته دریا. ما همه تو یه کشتی نشستیم. داشتن چنین وزیر خارجه ای ارزوی هر کشوری در دنیاست. گیریم وزیر خارجه ما بیاد علت اصلی رو بگه. کی استفاده میبره غیر از حریف؟
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
22:22
حقیقتا کیست که این نکته را درک کند
فکر میکنم آمریکا اگر به دنبال مذاکره بود سردار سلیمانی را شهید نمیکرد مسئولین هم این را متوجه شده اند و این سایه ای از ناامیدی بر سیاست ایران انداخته آنها الان فقط منتظر انتخابات و شکست ترامپ هستند
بزرگترین اشتباه ظریف و روحانی این بود که ایران را وارد بازی بزرگان کردند ای کاش از همان اول فقط با آمریکا مذاکره میکردند الان ایران به نحو تاسف باری دارد بین چند قدرت دست به دست میشود قبلا ما از آمریکا امتیاز میگرفتیم و به او امتیاز میدادیم الان چین و آمریکا بر سر ایران امتیاز میدهند و میگیرند حتی اگر بایدن انتخاب بشود آنها که خدای اینطور بازی ها هستند ایران را بیچاره میکنتد
قبلا اسم ایران ژی ژان بوده بعدا یه عده با فریب مردم آن را به ایران تبدیل کرده اند ما بعد از تبت ایالت غربی چین بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
نگران نباش با قراردادهای فعلی با چین.. .کاش یکی از ایالت ها بودیم حداقل چینی به حساب می آمدیم
اقای همتی ، بخاطر همت و مدیریت مدبرانه شما و جناب روحاتی طلا فقط طی ۱۱ روز ۲۰۰ هزار تومان دز هر گرم افزایش پیدا کرره و سکه ۶ میلیون تو ۱۰ روز افزایش یافته یعنی روزی ۵۰۰ هزار تومان ؟؟؟ ۴۸ دزصد افت پول ملی تو ۱۰ روز فقط از هنرمندی مثل تو اقای همتی بر می اید ؟؟
امیدوارم دروغ باشه...
یک خونه به خانواده اجاره داده شده؟
مگه میشه؟
کدوم بنگاه ... این قراردادو ثبت کرده؟
کدوم صاحب خونه بی وجدانی برای چند صد تومن پول اضافه این شرطو گذاشته؟
و کدوم مستاجر بی غیرتی حاضر شده بره زیر یه سقف با ادم نامحرم؟
من اگه بودم می رفتم توی پارک چادر می زدم
یه چیزایی شوخیشم زشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
یه روزیتو مترو مشهد بودم تو یکی لز ایستگاهها سه چهار نفری که از سرو وضعشون پیدا بود کارگرن سوار شدن .یکی که سن بالاتری داشت شروع کرد ناله که پول بیشتری بهم بده اونی که اوستا بود در جوابش گفت برو عمو خداتو شکر کن بعد ۱۰ روز رفتی سرکار همین ۳۰ تومنم از سرت زیاده .و انجا بود که عمق فاجعه رو فهمیدم
به نظرم هسته ای ارزش از دست دادن این همه چیز را نداشت. معیشت، اخلاق، اعصاب، بنیان خانواده، فرهنگ و....
برخی آقایون انقلابی میگویند به جای سازش با عرب چالش کشیدن غربی ها منفعت بیشتری دارد و اگر فلسفه وجودی تحولات غربی ها را به چالش نکشیم امکان دارد بسرعت مورد اقبال مردم قرار میگیرد . پس به جای تعامل راه تقابل را در پیش،گرفتند و میگویند منفعت زیادی دارد . واقعا چه منفعتی هست من نمیدونم . شما کاربران میدونید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
برای بعضی ها منفعت بسیار داشته و دارد
این که دو خانواده در یک خانه زندگی کنند ناخوشایند است ولی من چندین سال قبل از دانش آموزی پرسیدم میگفت پدرم دستفروش است و چندین برادر و خواهر هستیم و یک خواهرم ازدواج کرده با دامادمان در یک اتاق زندگی میکنیم چند بار پرسیدم خانه؟ میگفت نه یک اتاق خیلی سعی کردم تصوری از زندگیشان داشته باشم نمیتوانستم
اولین دستاورد سیاسی دمکراسی این هست که اختلافات بین مردم باهم و بین مردم با مسولان کشور تمام شود و دومین دستاورد این هست که پس از شمار آرا و پایان رقابت حزبی و سیاسی جناح بازنده انتخابات به پیروز انتخاب تبریک میگوید و طی جلسه ای علت شکست خود را بررسی میکند و یا با جنتج پیروز همکاری میکند . . همکتری نمیکند که مطالبه مردم به رای گیری چی بود . چرا مردم به افراوی که حتی وعده سه برابری یارانه را داده بودند رای ندادند . آبا وعده ها آرمانی بود ؟ بنابراین هنوز مشخص نشده است که انتخابات برگزار میکنیم که چی شود . رای مردم اکثریت ملاک هست یا اقلیت ؟
به جای اینکه اینقدر ناز ظریف رو بکشید بیاید ببینید خونه ای که قبلا با ۷۰ میلیون میشد خرید الان با ۷۰ میلیون رهن میدهند یک شهر کوچک ظریف فقط یک قلم آن ۵۰۰ سکه ای که گرفت الان ۵ میلیارد ارزش دارد
مجلس فعلی انقلابی چرا قرار داد چینی ها را لعو نمیکنه . مثل قضیه بنزین شد ؟ آلان مجلس در راس امورهست . چون شمس الدین حسینی قول داده بود مجلس در راس باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
حکم شرعی معامله با کفار چیست؟؟؟؟
متاسفانه در مجلس جدید که فقط با 15 درصد رای ملت ایجاد شده هر روز شاهد بی ادبی و بی ......... نمایندگان هستیم که خداوکیلی باعث آبروریزی ملت ایرانند.
من از دولت آمریکا متنفرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
خوب برو تو آمریکا بمبگزاری کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
منم از ادم فریبکار دورو ریاکار متنفرم
با سلام
کاش میشد بر اساس قانون یا دستور و یا حکمی بلا فاصله 290 نفر نماینده مجلس را با اعضای دولت از رییس جمهور تا وزرا و معاونین تعویض کرد و کار را آنچنانکه میدانند و میخواهند شروع نموده و نه وقت خودشان و نه وقت مردم را با اسیضاح و این مسایل نگیرند.
آقای ظریف شما و ریس جمهور
هم عزت را دادیم و اقتصاد مان را/
اقای ظریف سکه ها را باید پس دهد حالا که آبی از برجام گرم نشد
یعنی الان که ما تحریم شدیم به مردم ربط دارد و هیچ ربطی به تصمیم گیران کشور ندارد؟؟؟؟
آقایان نمایندگان مجلس شمارابه خدا، شمارا به پیر به پیغمبر بگذارید دراین وضعیت اسف ناک د.ولت به کارش برسد.آقای آصفری وقت وزیر خارجه نگیریدکه برودبرای تو مستندات پیداکندیا بسازداو باید کارهای مهمی انجام دهد.شمارا به خدا خودزنی نکنید.انگلیسی ها برای دویست سال دیگر دنیابرنامه می نویسند،اجرا می کنند وکسی هم خبردارنمی شود. نه شما مجلسی ها ونه دولتی ها نمی دانید برای فردا چه برنامه ای دارید!!!!
فرض براین می گذاریم که ما در حد قابل قبول اورانیوم غنی شده تولید کردیم باز هم می خواهیم افزایش بدیم. وقتی استفاده ای ازش نمیشه کرد یا خریداری نداره این همه فشاری که بر مردم وارد کردید چه فایده ای داشته تا حالا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
برا اونایی کا باید نون میداشته داشته بابا جان
دولت مردم را به گناه وامی‌دارد.اتفاقا هفته پیش در پیچ و خم راهروهای سازمان تامین اجتماعی به همین نتیجه رسیدم.
آقای نماینده لابد می خواهند اسناد باقیمانده را هم لود بدهند. امروزه همه به دنبال مشهور شدن هستند حتی به قیمت قربانی کردن منافع ملی.
50 سال پیش همین غربیها برای دادن انرژی هسته ای به ما از هم سبقت میگرفتند.الان ما در بزرگترین معدن اورانیوم جهان با فرانسه شریکیم.انگلیسیها با تفرقه افکنی خاورمیانه را نابود کردن.
چنتا دولت بیاد و بره تا ملت ایران متوجه بشن دولت نیست.!
باشه اقای ضرغامی باشه . حل شد
این نماینده هنونز هم نفهمیده که موضوع چیست ما دلملن را به کساانی خوش کردیم
لطفاً به این ده درصدی اشغال کننده کرسی مجلس بفرمائید، آیا واقعاً شما خودتان را نماینده مردم میدانید؟ !!!!!!!!!!!! اگر واقعیت را بخواهید بدانید مردم را به خاک سیاه نشانده اید.
کدام نماینده وکدام مجلس
چه خبرتونه ملت چرا این همه اختلاف دارید برادران خواهران بزرگان اندیشمندان بازاریان به کجا چنین شتابان
ابن همه اختلاف در یک ملت واقعا کم نظیره
چرا ملت ما این هم حقد کینه دارد
بیاید دست در دست هم دهیم و کشور را نجات دهیم
بیخودی تعصب چپ و راست نداشته باشید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار