بازدید 11024

تعطیلی مجدد آرایشگاه‌های تبریز بدلیل کرونا

رئیس گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تعطیلی برخی مشاغل سطح سه و چهار به ویژه آرایشگاه‌های تبریز و ورزشگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷ 09 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیمین خیاط زاده روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمان اعلام وضعیت قرمز در برخی از شهر‌های استان به خصوص تبریز، تصمیم به تعطیلی مشاغل سطح سه و چهار مانند استخر‌ها و آموزشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها گرفته شد.

وی تاکید کرد: مردم برای به خطر نیفتادن اقتصاد خانواه و استان با ما همراه باشند و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست و بهداشت فردی را رعایت کنند تا از وضعیت کنونی در استان بیرون بیاییم.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر اماکن و اصناف، گفت: در ستاد مبارزه با کرونا در استانداری تصمیم گرفته شد تا طی بررسی‌های مشترک همکاران بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای که نماینده نیروی انتظامی و سازمان صمت نیز گاهی اوقات حضور دارند، با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شده و اماکن و اصناف متخلف نیز پلمب شده و از ادامه فعالیت باز بمانند.

به گزارش ایسنا، خیاط زاده در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: همچنان تاکید داریم تا کسبه و اصناف و اماکن، نکات ساده را رعایت کرده و از یک چهارم ظرفیت شان استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار