بازدید 20478
خبر

فیفا پرسپولیس را محکوم کرد؛ نقره‌داغ با دلار ۲۲هزارتومانی

کد خبر: ۹۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴ 07 July 2020

براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت ۷۴۵ هزار دلار به مربیان سابق خود محکوم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جدایی گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس، این مربی به خاطر به موقع پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد و در نهایت هم برای احقاق حقوق خود شکایتی نزد فیفا برد.

فیفا پرسپولیس را محکوم کرد؛ نقره‌داغ با دلار ۲۲هزارتومانی

با وجود اینکه چند ماهی این شکایت در فیفا مطرح بود اما حالا منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کردند، حکم پرونده کالدرون و دستیارانش شب گذشته به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است.

بر همین اساس، فیفا در پرونده گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار معادل مابقی قراردادش و همینطور مبلغی بابت حق دادرسی محکوم کرده است. فیفا همچنین در پرونده خواکین و والنسیا دو دستیار کالدرون نیز پرسپولیس را به ترتیب به پرداخت ۹۰ و ۷۵ هزار دلار محکوم کرده است.

از حالا سرخ‌ها تنها یک ماه فرصت پرداخت یا ارائه درخواست گردش کامل رای (گراند) را دارند، در غیر اینصورت رای صادره نهایی و برای اجرای آن محکومیت‌های جدیدی در نظر گرفته می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
اشکال نداره بیت المال حی و حاضر اماده است نوش جونشون
اره از پول بیت المال پرداخت میکنن دیگه
باور کنید تیم های ایرانی برای خارجی ها شده یه دکان
دیدن یه سری ببو گلابی نشستن از قوانین و مقررات چیزی حالیشون نیست اینها هم میان یه سری دلال همه دورشون را میگیرن میان یه چند ماه یه کارایی میکنن بعدشم میرن و پول یه سال را می گیرن مفتی تر از این مگه داریم جایی
حالا تازه بیاد پیدا کنید اون ایرانی هایی که میان اینا را راهنمایی میکنن که بیایید قرارداد ببندید و چند ماه بعد فسخ کنید و کل مطالباتتون را بگیرید و یه درصدی هم به ما بدبد...
درد این دلال ها هستن...
پول مفت حلال بیت المال جمع کنید بابا این تیم رو دیگه خسته کردید هی از جیب ما پول برداشتید
باید از کسانی که این قراردادها رو بستن بگیرید و در این خونه فساد تخته بشه.
آخه آدم های بی لیاقت !!!
شما که ارزه بستن یک قرارداد ساده رو ندارید بی خود می کنید پول بیت المال رو اینجور حیف و میل می کنید ...
به خدا اگر لیگ فوتبال کلا تعطیل بشه سودش برای این مملکت خیلی بیشتره
یک حساب سر انگشتی بکنید ببنید ظرف یکسال گذشته به دلیل بی سوادی و رشوه خواری آقایان چقدر پول این مردم بیچاره به مربیان بی لیاقت خارجی که ذره ای فایده برای فوتبال مان نداشته اند پرداخت شده است آنهم بقول شما با دلار 22000 تومانی !!!...
اونوقت چه پدرانی که در این سرزمین شرمنده زن و فرزندانشان هستند و بایستی شبها سرگشنه بر بالین بگذارند ......
کجایید جناب آقای رییسی؟ بازرسی قوه قضاییه؟ارگانهای نظارتی؟مگر سالها همین علی پروین مربی پرسپولیس وتیم مای نبود چه اتفاقی افتاد؟چرا به فساد ویله در فوتبال رسیدگی نمی شود.مردم پول ندارند دارو بخرند آقایان میلیون دلاری به خارجیها هبه می کنند.
ایراد نداره، تیم فدراسیونه و فدراسیون از جیب ملت پرداخت میکنه
لطفا" از حق من که بیت المال است یک تومن هم ندین !!!!
از مدیران بی عرضه بگیرید و بدهید؟؟؟؟؟؟
سوال اینجاست که درزمان وزارت آقای سلطانی فر و ریاست فدراسیون آقای تاج این قراردادها سیر صعودی پیدا کرد نه اینکه قبلش نباشه ولی مثلا در دهه هشتاد تنها یک پرونده ژوزه برای ایران مشکل ساز شد و قراردادهای دیگر مبالغ چندان و قابل ذکری نبود که مشکل ساز بشه ولی الان فوتبال ایران با حداقل پنج پرونده وحشتناک روبه رو است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها