بازدید 22696
۴

۱۰میلیون نفر دیگر سهام عدالت دریافت خواهند کرد

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک بیش از ۱۰میلیون نفر دیگر از هموطنان به لیست دریافت کنندگان سهام عدالت اضافه خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 06 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت السلام سید کاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: تصمیماتی که در این کمیسیون اتخاذ گردید از طریق کارگروه‌های مربوطه برای چکش کاری هرچه بیشتر به کمیسیون بر می‌گردد و در نهایت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای گیری خواهد شد.

وی در این جلسه به وضع نابسامان قیمت ارز و سکه اشاره کرد و گفت: این اتفاق تورم زا است و بر مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دامن می‌زند به طوری که لازم است دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی همچنین افزایش حبابی قیمت مسکن در کشور و ایجاد بازار افسار گریخته و مشکل ساز را از دیگر موضوعات مطرح شده در کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد و گفت: دهک‌های پایین جامعه به ویژه مستاجر‌ها و جوانانی که در شرف تشکیل خانواده هستند با این وضعیت برایشان حتی اجاره کردن خانه سخت و بعضا غیر ممکن است.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه به تشریح راه کار‌ها و تصمیمات اخذ شده در کمیسیون اقتصادی مجلس پرداخت و اضافه کرد: اخذ مالیات از مالکانی که ساخت و ساز‌های کلان انجام داده و ساختمان‌های قابل توجهی دارند که خالی از سکنه هستند از جمله راهکار‌های ارائه شده در جهت شکستن قیمت حبابی مسکن و کنترل آن می‌باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین با اعلام این خبر که در آینده نزدیک بیش از ۱۰میلیون نفر دیگر از هموطنان به لیست دریافت کنندگان سهام عدالت اضافه خواهند شد، خاطر نشان کرد: این تصمیم پس از انجام بحث‌های تخصصی و کارشناسی شده در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولین و کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد، گرفته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
مرحله اول سهام شامل بیکارا وکسایی که شغل ثابت نداشتن نشد اینبار به بیکارا سهام بدید بیکارا هم ایرانی هستن به خدا اکثریت نه خونه دارن نه ماشین نه حساب بانکی.اینها از همه نیازمندترن.
هیچ کار نمیتونید بکنید تا 1 همدل و همفکر و و.حدت نداشته باشید با هر 3 قوه ..انتقاد و گیر دادن به همدیگه بخاطر مسایل و دیدگاهای سیاسی و شخصی مشکلی حل نمیکنه 2 باید با جهان خوب بشید با امریکا خوب بشید تا مشکلات حل شود در غیر این صورت روز به روز بدتر میشود
سلام وقت بخیر همسر من در مرحله اول سهام عدالت سال های قبل ثبت نام کرده بوده ودر مرحله دوم جا مانده ایشان ویزیتور است وحقوق بخور و نمیر داریم تو را بخدا در سهام عدالت افرادی این گونه هم در نظر گرفته شوند
بجای سهام عدالت جلوی بالا رفتن قیمت دلار وبی ارزش شدن پول ملی گرفته شودوگرانی کمر شکن رامهارکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل