بازدید 14723
روحانی:

حرف زدن با آمار و زمان‌بندی یکی از آرزوهایم بود

رئیس‌جمهور گفت: اینکه بتوانیم با آمار و زمان‌بندی حرف برنیم، یکی از آرزو‌های من بود. در کشور‌های غربی و اروپایی اینطور است، مثلاً می‌گویند تا پایان سه سال دیگر این ۱۰ پروژه به افتتاح می‌رسد. حتی تاریخ و روز آن را هم اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 02 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس: حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه ۱۲ تیرماه) در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملّی وزارت نیرو در دو استان فارس و کرمانشاه، گفت: در شرایطی که یک ستم‌گری به اسم آمریکا هر روز ما را تحت تحریم و فشار قرار می‌دهد، ما داریم با افتخار از دستاوردهای‌مان سخن می‌گوییم.

وی با بیان اینکه از ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در قبل از انقلاب به ۲۴۲ تصفیه‌خانه رسیده‌ایم، گفت: قبل از انقلاب ۲۷ تسویه‌خانه آب داشته‌ایم که این عدد، هم‌اکنون به ۱۵۶ رسیده است. یعنی حرکت ما حرکت پرشتابی بوده و مردم برای آبادانی سرزمین‌شان تلاش کرده‌اند.

روحانی، نظم و ترتیب در بهره‌برداری از پروژه‌ها را حائز اهمیت خواند و گفت: یک زمان ما وعده می‌دهیم که در این دولت تعدادی سد را ان‌شاءالله به افتتاح می‌رسانیم، اما یک زمان دیگر، دقیق‌تر حرف می‌زنیم می‌گوییم تا امروز ۴۳ سد را افتتاح کرده‌ایم و تا پایان دولت ۵۸ سد را به افتتاح می‌رسانیم.

وی ادامه داد: اینکه بتوانیم با آمار و زمان‌بندی حرف برنیم، یکی از آرزو‌های من بود. در کشور‌های غربی و اروپایی اینطور است، مثلاً می‌گویند تا پایان سه سال دیگر این ۱۰ پروژه به افتتاح می‌رسد. حتی تاریخ و روز آن را هم اعلام می‌کنند.

روحانی با بیان اینکه امروز در کشور در قسمت الف و ب، یعنی آب و برق به این نقطه رسیده‌ایم، گفت: امیدوار هستیم این روند را تا‌ی حروف الفبا پیش ببریم.

وی ادامه داد: اینکه وزیر ما می‌گوید در ۱۲ ماه امسال چند طرح افتتاح می‌شود و بعد از آن هم تا پایان دولت چه تعداد دیگر افتتاح می‌شود، بسیار مهم است. منظم بودن و با محاسبه حرکت کردن، مردم را امیدوار و بانشاط می‌کند. فقط دبستان نیست که آغاز و پایان آن مشخص است، در همه طرح‌ها باید بتوانیم با زمانبندی حرف بزنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار