بازدید 34841
دو هزار و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ناگفته‌های مازنی از استعفای عارف و موسوی‌لاری / طعنه مهاجری به تازه وارد‌های مجلس / ادعای توکلی درباره سفر جنجالی هادی غفاری به توکیو و سئول / واکنش متفاوت کرباسچی به استعفای عارف

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شناسایی یک ویروس جدید در چین با قابلیت «همه‌گیری جهانی» / ریاست جمهوری: تلاش‌های کیهان علیه دولت براندازانه است / روحانی میزبان پوتین و اردوغان می‌شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 30 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
عناصر موثر در ترور شهید سلیمانی شناسایی شدند

اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اشاره به درخواست اعلان قرمز و حکم دادرسی برای قاتلان شهید سردار سلیمانی: بارها اعلام کردیم که از خون شهید سلیمانی نمی‌گذریم و ما به عنوان دستگاه قضا در بخشی که در صلاحیت مرجع قضایی ایران است پرونده تشکیل داده ایم و با کشور عراق همکاری های خوبی انجام دادیم و تعدادی از عناصر موثر در این اقدام را شناسایی کردیم. کسانی که در این اقدام تروریستی مباشرت داشتند و رسما آن را گردن گرفته اند اسامی شان فهرست و تحقیقات اولیه انجام شده و اعلان قرمز آنها صادر شده است.پیگیر هستیم تا هر زمان که دستمان به آنها برسد محاکمه شان کنیم و این موضوع اصلا سیاسی و منطقه ای نیست، بلکه قتل انجام شده و کشتن یک انسان بی گناه که مهمان عراق بوده و خودش نماد مبارزه با تروریسم بوده به هیچ عنوان سیاسی نیست و ما از پیگیری قتل او کوتاه نمی‌آییم./باشگاه خبرنگاران

اشتباه مهلک در معاملات دارایکم؛ مبتدی‌ها مراقب باشند

چند روزی است، معامله صندوق دولتی واسطه گری مالی یکم با نماد «دارا یکم» آغاز شده است. این صندوق‌ها بر خلاف سایر نماد‌های بورسی و فرابورسی، دامنه نوسان ندارند که این موضوع باعث شده، تعدادی از معامله گران، به خاطر یک اشتباه کوچک، ضرر بزرگی بدهند. برخی از افراد هنگام وارد کردن قیمت مورد نظر خود برای فروش، به جای ریال، قیمت را به تومان وارد می‌کنند و به همین دلیل سهام آن‌ها ۹۰ درصد پایین‌تر از قیمت تابلو به فروش می‌رود. امروز هم در ریز معاملات مشاهده شده که یک یا چند معامله در قیمت ۲۸۲۵ تومان انجام شده، در حالی که قیمت دارایکم در آن لحظه، ده برابر این نرخ بوده است. به عبارتی در این معامله، فروشنده، دارایی خود را با ۹۰ درصد تخفیف به فروش رسانده است!

واکنش متفاوت کرباسچی به استعفای عارف

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: شورای سیاستگذاری الان ماهیتی ندارد و معلوم نیست اعضای آن چه کسانی هستند. تعریف اصلاح‌طلبان روی هواست؛ یکی می‌گوید می‌خواهیم از ریشه بزنیم و دیگری می‌گوید می‌خواهیم اصلاح کنیم و معلوم نیست اصلاح طلبان چه کسانی هستند و می‌خواهند چه کنند. باید معلوم شود چه کسانی با چه هدف مشترکی می‌خواهند شورا ایجاد کنند. یک شورا در شرایطی ایجاد می‌شود که افرادی بر اساس اهداف مشترک دور هم جمع شوند. اگر نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، ایجاد شورا هم معنایی ندارد./ایسنا

سفر جنجالی هادی غفاری و خانواده‌اش به توکیو و سئول

احمد توکلی، نماینده ادوار مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاطره ای می گوید: هادی غفاری که از جناح چپ و رئیس کمیسیون پست و تلگراف در مجلس سوم بود، به دعوت شرکت NEC که تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در ژاپن و کره جنوبی است، همراه همسر و ۴ فرزند و ۲ محافظش یک هفته مهمان سئول و یک هفته هم مهمان توکیو بودند. من پس از اطلاع از این موضوع، ماجرا را در روزنامه رسالت منتشر کردم. آقای قرائتی تماس گرفت و اصرار داشت که این کار (انتشار خبر سفر تفریحی غفاری به همراه خانواده) خلاف شرع است و آبروی مومن می‌رود. آخر سر من به او گفتم، آقای قرائتی! شما متخصص اخلاق فردی هستی و من خود را در امور اجتماعی مجتهد می‌دانم و معتقدم که کار آقای غفاری از نظر اسلامی حرام است.

طالبان مدعی دیدار نماینده ظریف با معاون سیاسی این گروه شد

سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، مدعی دیدار «محمد ابراهیم طاهریان فرد» نماینده ویژه وزیر امور خارجه ایران در امور افغانستان با «ملا عبدالغنی برادر» معاون سیاسی طالبان در دوحه شد. به گفته «سهیل شاهین»، دو طرف در این دیدار در خصوص مسائلی از جمله موضوعات مرزی، مشکلات پناهندگان افغان در ایران و مذاکرات صلح گفت‌وگو و تبادل‌نظر کردند.

عروسی به سبک سیندرلا در لواسان با یک میلیارد تومان هزینه

در تالاری در لواسان، به جز مراسم عروسی، داستان «سیندرلا» هم برای مهمانان با ایفای نقش توسط‌ عروس و داماد بازآفرینی می‌شود. فضایی مدرن با طراحی داخلی به سبک فیلم و کارتون مشهور سیندرلا که زندگی اشرافی طبقه خاصی در ایران را به تصویر می‌کشد. در این تالار ۱۵۰ خدمه به عنوان بازیگر برای بازآفرینی پویانمایی سیندرلا حضور دارند و هزینه هر مهمان برای صاحب این مراسم، حدود یک میلیون تومان برآورد می‌شود. هزینه یک مراسم ازدواج در این باغ مجلل، به بیش از یک میلیارد تومان هم می‌رسد./خراسان
 
شانس پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات ۷۰ درصد است

احمد خورشیدی آزاد، چهره نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم: همه مراجع نظرسنجی، شانس و اقبال احمدی‌نژاد را ۷۰ درصد اعلام کرده و می‌کنند. خود احمدی‌نژاد نه رسما اعلام نکرده و نه در جایی اظهار نکرده می‌خواهد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شود. سخنگوی وی هم در این باره، چیزی نگفته است.احمدی‌نژاد پیشروتر از افراد دیگر است؛ یعنی حداقل ۵۰ درصد جلوتر از بقیه است. به این دلیل که مشکلات را از نزدیک مشاهده کرده و با آن آشناست. او افراد را می‌شناسد و اینکه چگونه باید این افراد را برای حل این مشکلات سازماندهی کند می‌شناسد.احمدی‌نژاد هم مثل بقیه باید اکشن پلن داشته باشد. فساد مالی دولت احمدی‌نژاد را قبول ندارم. خدمات احمدی‌نژاد را نمی‌توانیم نادیده بگیریم، همان‌گونه که خدمات خاتمی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم./برنا
 
پولشویی ۱۰ میلیاردی طبری به بهانه کارشناسی املاک واهی

قهرمانی، نماینده دادستان در هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم اکبر طبری، معاون حوزه ریاست قوه قضائیه در دوره صادق لاریجانی گفت:در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۰ متهم طبری در معاوضه‌ای با رویکرد پولشویانه ملک ارزان قیمت خود را با اختلاف قیمت ۹ میلیاردی با واحد‌های روما معاوضه می‌کند. طبری گفته ملک کریم خان متری ۲۰۰ میلیون است و از روما هم گرانتر بود. یکی از متهمان پرونده محمدباقر صدوقی است؛ صدوقی در قالب قرارداد کارشناسی املاک بیش از ده میلیارد به طبری واریزی داشته است، حال آنکه در برخی موارد اصلا ملکی وجود نداشته و اقدامات صورت گرفته صرفا به منظور پولشویی بوده است.
 
طعنه مهاجری به تازه وارد‌های مجلس: انقلابی‌گری به هیاهو نیست!

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دولت کنونی را نباید یکپارچه قضاوت کرد. دولت یازدهم انصافاً موفق بود به طوری که توانست آرامشی در اقتصاد ایجاد کند، تورم را تک‌رقمی کند، با اجرایی کردن برجام امکانات زیادی را به کشور بیاورد و بسیاری از موانع را برطرف نماید. برجام را ترامپ و مخالفان داخلی دولت و سران ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی مشترکاً از کار انداختند. بسیاری از مشکلات موجود نیز نتیجه همین از کار انداختن برجام است که مخالفان داخلی دولت در آن سهیمند. البته دولت نیز در چینش نیرو‌ها بد عمل کرده و در مدیریت بحران‌ها گاهی ملاحظه‌کاری می‌کند. دولت دوازدهم به لحاظ مقاومت در برابر بحران‌هایی مثل سیل، زلزله، از کار انداختن برجام، تحریم و کرونا قابل تحسین است و به لحاظ کوتاه آمدن در برابر تحمیل‌ها، زیاده‌خواهی‌ها و کوتاهی در جایگزین کردن نیرو‌های قوی به جای افراد ضعیف، مستحق سرزنش است. مهم‌ترین واقعیت، که متأسفانه مورد غفلت هم هست، این است که حل مشکلات کشور به همدیگر را مقصر دانستن نیست. این روش، فقط به بدتر شدن اوضاع منجر می‌شود و جنگ قدرت را طولانی‌تر و حتی بی‌انتها می‌کند. راه درست این است که قوای سه‌گانه، تمام دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و تمام افراد دست به دست همدیگر بدهند و با تقویت نقاط قوت و از بین بردن ضعف‌ها مشکلات را برطرف کنند. ظرفیت کشور ما این اجازه را به مسئولین می‌دهد که اجازه ندهند مردم در محرومیت دست و پا بزنند. راه‌حل مشکلات مردم، وحدت شما مسئولین است، اگر از این اصل مهم و حیاتی غفلت کنید، مردم ملاحظه شما را نخواهند کرد. تازه‌وارد‌های مجلس یازدهم هم بدانند که انقلابی‌گری به هیاهو نیست، انقلاب یعنی خدمت به مردم.
 
زاکانی: نامه موسوی خوئینی‌ها سبک و ناشیانه بود

علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس در گفت‌وگو با فارس، در باره نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب یک فرار رو به جلو بود و شگرد تبلیغاتی انتخاباتی است که خیلی ناشیانه و سبک از طریق موسوی خوئینی‌ها اعمال شد. وی افزود: ماحصل نامه موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب حتماً به شفاف شدن و از پرده درآمدن چهره‌ها بیشتر کمک خواهد کرد. زاکانی می‌گوید: یکی از مشکلات ما در کشور اعتماد به لیبرال‌هاست که امام (ره) فرمودند، ما اشتباه کردیم که اول انقلاب به لیبرال‌ها اعتماد کردیم؛ صد رحمت به آن لیبرال‌ها. ما امروز با کسانی مواجهیم که همان ویژگی‌های لیبرال‌ها را دارند، اما نقاب انقلابی‌گری و خط امام اهداف آن‌ها را دنبال می‌کند و با این حرکت خط امام و مکتب امام را منکوب می‌کنند. این نامه یکی از این مصادیق است.
 
روحانی میزبان پوتین و اردوغان می‌شود

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که اجلاس فوق العاده سران روند آستانه فردا (چهارشنبه) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که اجلاس فوق العاده سران روند آستانه فردا (چهارشنبه) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. معزی اظهار داشت: در این نشست سه جانبه مجازی جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه، پس از سخنرانی روسای جمهور سه کشور، بیانیه اجلاس اعلام و منتشر می‌شود.وی افزود: سه کشور ضامن صلح آستانه در این نشست مجازی به تبادل نظر درباره راه‌های برقراری و تقویت صلح پایدار در سوریه می‌پردازند.
 
ادعای رسانه «عربی پست» درباره دیدار با آیت الله جنتی برای احمدی نژاد

عربی پست نوشت: پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های ایرانی نزدیک به محمود احمدی نژاد سفر‌های وی به استان‌های مختلف را به شکلی گسترده پوشش دادند. در آن زمان، برخی تحلیلگران سیاسی گمان می‌کردند که علت فعالیت سیاسی احمدی نژاد، تمایل وی به ورود به انتخابات مجلس است، اما در واقع امر، تحرکات او تنها یک ابزار تبلیغاتی بود برای حمایت از تعدادی از نزدیکانش، برای ورود به مجلس. در ادامه این مطلب آمده است: پس از برگزاری انتخابات مجلس و مشخص شدن نتیجه، آنچه باعث جدال زیادی شد، وجود تعداد زیادی از نمایندگان طرفدار احمدی نژاد در مجلس و بهره مندی آن‌ها از قدرت بود. برای مثال، نایب رئیس اول مجلس، سیاستمدار اصولگرا، امیر حسین قاضی هاشمی، به رابطه نزدیک با احمدی نژاد معروف است و نایب رئیس دوم، نیکزاد است که در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد سمت وزارت داشت.
 
لازم به ذکر است نزدیک به ۶۰ نفر از مسئولان دوره ریاست احمدی نژاد هم اکنون در مجلس جدید ایران حضور دارند و همین مساله باب پیش بینی‌ها در مورد بازگشت وی به میدان سیاست برای یک بار دیگر را گشوده است.در شرایطی که شورای نگهبان با نامزدی ۶۰ نفر از نزدیکان احمدی نژاد به مجلس موافقت کرده است، چه چیزی می‌تواند مانع از نامزدی خود وی در انتخابات سال ۲۰۲۱ شود؟در همین رابطه، مرتضی طلایی، سیاستمدار اصولگرا به عربی پست می‌گوید: «در هفته‌های اخیر، دوستان احمدی نژاد شروه به مذاکره با شورای نگهبان کرده اند، تا موافقت آن با پذیرش صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات آینده را تضمین کنند.»

این مساله‌ای است که یکی دیگر از اعضای مجلس که نزدیک به احمدی نژاد است، در گفتگو با عربی پست گفت: «در این باره با آیت الله احمد جنتی دیدار کردیم، اما ایشان خواستار زمان کافی برای فکر بیشتر شدند.» این در حالی است که یک منبع نزدیک به احمدی نژاد در گفتگو با عربی پست تاکید کرد که مذاکره با شورای نگهبان مستقیم انجام شده و احمدی نژاد شخصا با تعدادی از اعضای شورای نگهبان دیدار کرده، تصمیم جدی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دارد و از طریق راه‌های مختلف تلاش می‌کند از مانع شورای نگهبان عبور کند. برخی تحلیلگران معتقدند که نسبت بازگشت احمدی نژاد به انتخابات ریاست جمهوری، بیش از ۷۰ درصد است. به گفته یک تحلیلگر سیاسی مقیم تهران، باید در نظر داشت که مشارکت اصلاح طلب‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده، ضعیف خواهد بود.
 
ناگفته‌های مازنی از استعفای عارف و موسوی‌لاری

مازنی در خصوص چرایی استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اظهار کرد: روز شنبه که جلسه گفتگوی ملی برگزار شد، قبل از تشکیل جلسه در این مورد از عارف سوال کردم و وی گفت درست است، اما استعفای مکتوبی ارائه نشده است. در حقیقت مساله به این صورت است که داود محمدی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران که در مجلس دهم نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید بود، از طرف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مامور شده بود. براساس قانون جدید احزاب، در کنار مجوز احزاب برای شورا از وزرات کشور مجوز جبهه بگیرد، در نتیجه محمدی، به عنوان دبیرکل یک حزب اصلاح‌‍طلب و از طرف شورا مجوز گرفت، به عبارت دیگر در حال حاضر مجوز شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان یا هر اسم دیگری که دارد، به نام داود محمدی است.این نماینده سابق مجلس یادرآور شد: عارف گفت به داود محمدی گفتم من هم نیستم و شما بدون حضور اینجانب جلسه برگزار و تکلیف شورا را روشن کنید، که همین عبارت حمل بر استعفا شده است. مازنی با بیان اینکه موسوی‌لاری به علت کسالت استعفا کرد، گفت: تا همین اندازه از جریان استعفای عارف اطلاع دارم.
 
ریاست جمهوری: تلاش‌های کیهان علیه دولت براندازانه است

دفتر رییس جمهور پیرو طرح برخی مطالب و «ادعا‌های سست، مغرضانه، خلاف عدالت و واقعیت» نسبت به دولت، همچنین انتساب برخی «اتهامات ناروا» در ستون سرمقاله روزنامه کیهان مورخ هشتم تیرماه ۱۳۹۹، جوابیه‌ای منتشر کرد. در بخشی از این جوابیه آمده است: حجم تلاش‌های براندازانه کیهان علیه دولت به حدی است که گویا در پوشش دفاع از نظام و رهبری به‌دنبال انتقام از مردمی است که به دولتی مخالف منویات جریان مورد نظرش رای داده‌اند. طرح حاکمیت دوگانه و جداسازی دولت از نظام همان دام خطرناکی است همیشه در آن گرفتار بوده‌اید. غافل از آن که تجربه شورش‌سازی‌ها در سال‌های اخیر بار دیگر نشان داده، عبور از دولت و عبور از نظام از یک جنس است و نادیده گرفتن خدمات دولت نه‌ تنها خلاف مروت که خلاف مصلحت نظام و سیاست راهبردی و اعلام شده مقام معظم رهبری هم هست و به همین علت، بر خلاف رویه‌ی کیهان و امثال کیهان، ایشان تاکنون از همه دولت‌های کشور تا روز پایان مسئولیت قانونی خود حمایت کرده‌اند.

شناسایی یک ویروس جدید در چین با قابلیت «همه‌گیری جهانی»

محققان در چین یک ویروس جدید از رشته ویروس‌های آنفلوآنزا پیدا کرده‌اند که توان بالقوه برای تبدیل شدن به یک همه‌گیری جهانی را دارد. آن‌ها می‌گویند این ویروس اخیرا در میان خوک‌ها ظهور کرده است، اما امکان سرایت آن به انسان‌ها هم وجود دارد. آن‌ها گفته‌اند این ویروس آنفلوآنزا «تمامی ویژگی‌های لازم» برای سازگار کردن خود با ایجاد عفونت در میان انسان‌ها را دارد و باید به دقت تحت نظر گرفته شود و از آنجا که جدید است ممکن است بدن انسان‌ها توان مقابله اندکی در برابر آن داشته باشد. دانشمندان چینی می‌گویند نگران تغییر و جهش ژنتیکی این ویروس هستند که به آن توان سرایت گسترده‌تر و انتقال انسان به انسان را خواهد داد؛ ویژگی که می‌تواند علت زمینه‌ساز یک اپیدمی جهانی شود.

تست کرونای استاندار قم مثبت شد

طبق اعلام دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه ۹۹، تست کرونای دکتر بهرام سرمست استاندار قم مثبت اعلام شد. استاندار قم در گفت وگوی کوتاه با ایلنا در قم، با تأیید خبر فوق گفت: طبق توصیه پزشکان، مجبور هستم که در دو هفته پیش رو در منزل در قرنطینه باشم. سرمست اضافه کرد: در این دو هفته پیش رو، امورات اجرایی استان را از منزل مدیریت خواهم کرد. استاندار قم در پایان تأکید کرد: از همه مردم تقاضا دارم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت مسائل پیشگیرانه، مراقب سلامتی خود باشند؛ همچنین از شما خبرنگاران که دائما در جلسات مختلف حضور دارید می‌خواهم بیشتر مراقب باشید و واقعا نگران سلامتی شما عزیزان هستم.

فلاحت‌پیشه: شاید شورای نگهبان احمدی‌نژاد را برای ۱۴۰۰ تایید صلاحیت کند

حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره احتمالات مطرح پیرامون تایید صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان، گفت: بنده نمی‌توانم در خصوص نوع تصمیم‌گیری اعضای شورای نگهبان نظر قطعی ارائه بدهم، زیرا روند «تأیید» و یا «رد صلاحیت» در آن نهاد سازوکار مختص به خود را دارد، اما اگر به حافظه تاریخی خود رجوع کنیم، افرادی را پیدا خواهیم کرد که گاهی در یک دوره رد و در مرحله‌ای دیگر توانسته‌اند از شورای نگهبان اذن ورود به عرصه انتخابات را بگیرند. با این تفسیر می‌توان گفت شاید آقای احمدی نژاد نیز بتواند به عنوان یک کاندیدا در انتخابات سال ۱۴۰۰ حضور داشته باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱۰
زیباکلام در کل عمرش یه حرف زیبا زد اونم این بود که گفت احمدی نژاد در صورت تایید صلاحیت بیش از ۲۰ میلیون رای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اوه اوه
قیمت جهانی طلا یک جهشی کرد و رفت بالا و منتظر حداقل 200 هزارتومن افزایش سکه در فردا باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
لعنت خدا بر هر چه دلال سکه و ارز هست که هر چه بدبختی هست بخاطر این جماعت پست فطرت و از خدا بیخبر است
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
زیبا کلام هز هواداران احمدی نژاده است !
احمدی نژاد رای بیار نیست ،میکین نه!؟
انتخابات آزاد با کنخرول احزاب مثل کشور های سالم بر قرار کنید و احمدی نژاد را هم کاندیدا!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
سیاست های حاکمان ما موجب منفی شدن رشد شده هست با برجام و بی برجام سر نوشت یکی بود شاید با اختلاف زمانی!
اگر برجام نبود که باز نمی گشتیم به سال 92 و الان داشتیم برنامه ریزی می کردیم برای رشد اقتصادی و نه برون رفت از رشد منفی اقتصادی به خاطر ان برجامتون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگر برجام نبود
جنگ شده بود
والان شما تو غار زندگی می کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ااکه برجام نبود همون سال ۹۲ باید دلار ۲۰ هزار تومانی رو تجریه میکردی و حالا سوریه و عراقی دیگه در خاورمیانه تشکیل میشد ، فقط دو ماه دیگه صبر کن بعد خواهی فهمید برحام چه نعمتی بود ، اگه مهر ۹۸ افراطیون به روحاتی اجازه ملاقات با ترامپ رو میدادن کشور در اوج شکوفایی اقتصادی بود ، مشکل اینه شما کاسبان تحریم نمیخواهید مردم طمع ارامش رو بچشند ان شالله در ان دنیا هم خدا ارامش رو از شما بگیره و شک نکن خداوند عادل و حسابرس قهاری است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
جوک های خنده داری میخونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
یاد دلار 1000 تومانی سال 92 افتادم !!!یا این که اگر ما نیاییم جنگ می شود ولی کاری که امریکا تا قبل برجام جرات نداشت به صورت مستقیم با ایران درگیر شود امد در سال گذشته سردارمان را شهید کرد
در ضمن اگر برجام نبود الان پول نفت را نمی ریختید در بودجه برای سرکوب دلار والان صحبت از دلار زیر 8 الی 9 هزار تومانی می کردیم و تورم زیر 15 درصد و اگر ساختار اقتصادی هم درست می کردیم چون مجبور بودیم وباید می کردیم چون دیگر ارزش پاشی نداشتیم تورم به زیر 5 درصد می رسید الان
در ضمن قبل از این دولت در سوریه بودیم و جلوگیری می کردیم از ورود داعش به ایران
اوج شکوفایی اقتصادی رو خوب اومدی ان هم 90درصد شکوفایی در رشد فروش نفت که به اقتصاد می زدین و دل ملت را خوش می کردین که دارید بخشی از اقتصاد را سرکوب می کنید ولی همان موقع ما می گفتیم با این کارتون اقتصاد را در سال های بعد به متلاشی سوق می دهید که همان جور هم شد
برو عمو به فکر افراطی خودت باش!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بعدها در تاریخ خواهند نوشت جناب دکتر محمدجواد ظریف چه خدمت بزرگی به ایران وایرانی کرد و باعث حفظ تمامیت ارضی ایران با کاردانی و دیپلماسی که از یک نخبه انتظار می رودشد
در کل اردوگاه اصولگرایی یک نفر که همسنگ او باشد پیدا نمی شود ویقینا اگر کاندید ریاست جمهوری شود رای بالای بی نظیری کسب می کند..
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگر برجام‌نبود آنوقت باید با قدرت های بزرگ جنگ میکردی .جنگی با تمام قدرت . فکر کن چه اتفاقی میفتاد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بعدها خواهند نوشت برای این که فروش نفت داشته باشی حق وحقوق کشور را فروختیم تا در قبالش نفت بفروشیم و مایه تاسف ایندگان خواهد شد
در ضمن یک فرد عادی جای ایشون بود بهتر توافق می کرد چون می داند برای یک توافق یک بیعانه باید گرفت و نه همه چیز را بدهیم که بعدا به ما چیزهای درخواست شده رابدهند ان هم در مقابل کسانی که اعتمادی به انها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
شما که اینقدر ترامپ دوست داری فقط بدون
خود اروپایی ها گفته بودن ما هم اخرش از برجام خارج می شدیم اگر ایران مولفه های قدرتش را ندهد ولی ترامپ یک کمی زود خارج شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فکر کردی ۵۰۷ میلیارد دلار برای بقای اسد تو این چند سال از کجا تامین شد ؟؟؟؟؟
اتفاقا کیهان در این مورد درست گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تابناک ؟ در مورد آتیش سوزی بیمارستان از ارایه خبر حتی از بی بی بی سی و فردا و ناشیونال عقب تر هستی ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
برو همون بی بی سیت را نگاه کن که حتی یک اتش سوزی در ساختمان در ایران هم مثل فشنگ مخابره می کنند که انگار موشک زدن
آقای هادی غفاری شایدبرای خیلی ها زیاد شناخته شده نباشد.درحالیکه ایشان ازیاران نزدیک فخرتاریخ معاصر ایران زمین حضرت خلخالی بود.وبخصوص درماههای اول انقلاب که خلخالی با تمام وجود برای اعتلای ملک وملت ایران شبانه روزی تلاش میکرد آقای غفاری هم درآن کارهای خداپسندانه یارویاور آن بزرگمرد فرهیخته ومظهر رافت وعدالت بود.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
منفی دهنده ها دوزاریشون نیافتده
آخر سر من به او گفتم، آقای قرائتی! شما متخصص اخلاق فردی هستی و من خود را در امور اجتماعی مجتهد می‌دانم و معتقدم که کار آقای غفاری از نظر اسلامی حرام است.) بعله در جناح شما همه مجتهدند و برای خودشان صاحب نظرند بهمین خاطر حتی وقتی رقیبشان را در انتخابات برایشان حذف می کنند باز هم با هم کنار نمی ایند این اخلاق جناح راست است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
یاد بگیر و خودتان را پشت حرف ها قایم نکنید و بگویید کی بود کی بود من نبودم!
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
وقتی آقای غفاری و خانواده از جانب کشوری دعوت شده اند وکل هزینه سفرباآن کشوراست، کجای آن حرام است؟ فکرمی کنم حرام بودنش به لحاظ حسادت باشد که چرا مارا دعوت نکرده اند؟شاید ازیک جنبه هم درست باشدوآن نداشتن تخصص آقای غفاری در زمینه ای که برای آن به این سفررفته است.اما آن کسانی که این آقا را دراین کمیسیون انتخاب کرده اند، نمی دانستنداین فرد تخصص کافی را ندارد؟ اصلا مشکل کشورما نداشتن تخصص افراد در زمینه ای که درآن مامورشده اند، ات.
من برده خوبی هستم
سن 32 سال ومجرد
رانندگی بلدم.گواهینامه موتورسیکلت هم دارم.
مسلط به کامپیوتر واینترنت هستم
تا 80 کیلو گرم بار  هم می توانم از زمین بلند کنم.اهل هیچ گونه خلافی نیستم.سر بزیر وخونسرد .خوشرو و خوش برخورد و کارکن
مسکن نمی خوام.مزایا هم نمی خوام.
فقط غذا می خواهم از گرسنگی نمیرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
منم همینطور
فوق لیسانس هم دارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
همین ترس از مردن انسان را تبدیل به برده میکنه زندگی اینقدر ارزش نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
بجای اینکه هرشب مزه بریزی و کامنت کنی،بیکاریت را با مطالعه کتاب درمان کن البته اگر مشکلت فقط بیکاریست نه درد دیگری
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
می گوید من گرسنه ام
شما می گی کتاب بخوان
مرفه بی درد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خودی هستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دندونات چی ؟ سالمن !؟
ما قبل از کرونا به ازمایش تست نمی گفتیم!!!!!!
ولی الان راحت می گوییم ان وقت ادعای سواد هم داریم!
حاج محسن رضایی وقتی بگه برجامی ها و غربگرایان خراب کردند باید قبول کرد
ایشان انسان منصف و بی طرفی بوده در همه رویدادهای مهم کشور

به امید روزی که حاج محسن رضایی رییس جمهور بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
محسن رضایی از جمله معدود آدم های سالم درون سیستم است رییس جمهوری را نمیدانم ولی آدمی که از دوره احمدی نژاد جان سالم به در ببره معلومه مشکل اقتصادی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
23:51
فعلا که دوره شما رکوردهای تاریخی در فساد بر جای گذاشته
احمد خورشیدی آزاد، چهره نزدیک به رئیس دولت نهم و دهم: همه مراجع نظرسنجی، شانس و اقبال احمدی‌نژاد را ۷۰ درصد اعلام کرده) آخ بمیرم عجب پدر زن خوبی اما این 70 درصد ی که میگی 70 درصد رای دهندگان در انتخابات است که میشه همون چهار درصد منظور نظر اقای قالیباف است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
۷۰ در صد از اون چهار در صدی ها!
فتاح یا محسن رضایی باید بیایند وکس دیگری در حد این دو نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
رئیس جمهوری که شاید تواند مملکت را از بحران خارج کند در حصر است!
انتخابات باید آزاد و همه گیر باشد نه انحصاری و کنترول شده،که هر که بیاد جا خواهد زد!
هم اصلاح طلب
هم اصولگرا
آزمون خود را چندین وچند بار داده اند ومردود شده اند.
حالا دیگر درد ناچاری اسم کسی را پیش کشیده اند که توانایی اداره یک نانوایی هم ندارد.
اگر کار زیر ساختی احمدی نژاد با کار پولی و بانکی خاتمی در کنار هم قرار بگیرد قدرت خرید مردم ایران در 8 سال اینده دو برابر قعلی خواهد شذ
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
تضاد به این گندگی!
زاکانی :ما امروز با کسانی مواجهیم که همان ویژگی‌های لیبرال‌ها را دارند، اما نقاب انقلابی‌گری و خط امام اهداف آن‌ها را دنبال می‌کند و با این حرکت خط امام و مکتب امام را منکوب می‌کنند.)آخه حتی رهبری هم به موسوی خوئینی ها لیبرال و خارج از خط امام نمی گه موقعی تو اصلا درکی از سیاست نداشتی ببخشید الان هم نداری تندتر از و انقلابی تر از خوئینی ها نبود اما الان به اشتباهاتش پی برده اما تو هنوز ادراکت ضعیفه و دنبال کسب منفعت از تحریمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اصلا می دونی لیبرال چی هست؟
سه شنبه ۱۰ تیر ساعت ۱۸:۴۰
سکه ۹۲۰۰۰۰۰ تومان !!!!
دلار ۲۰۷۰۰ تومان
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ان هدیه مجلس انقلابی و دستپخت جناب جنتی با مشارکت کدخدای همه فن حریف شوارای نگهبان است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
واقعا سنگ پای قزوین از رو رفته
هفت سال دولت با حمایت مجلس گند زده حالا هنوز یک ماه از مجلس جدید نگذشته مجلس رو مقصر میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
خخخه
مجلس ناظر تغییر مسیر داده و رفته به سمت قوه مجریه!!!!
عزیزم حالا اگر دولت و بانک مرکزی از عمد این دلار را بالا می برد چه نظری داری؟
چون تورمتان در اوجش 30 درصد است طبق امار خودشان البته تا اخر سال باید صبر کرد ولی این ها پیش پیش دلار را بالا بردن و دلار الان باید زیر16 هزار تومان باشد و نه 20 هزار تومان
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
در عوض اب و برق را مجانی می کنیم
خوب معلومه یه همچین معامله ای باطله طرف داراییش رو به اشتباه یک دهم قیمت فروخته بعد خریدار میتونه اونو صاحب بشه؟
بیچاره دولت اخی!!!
بنزین را هم کیهان یکباره افزایش داد و شما دولتی ها جمعه صبج فهمیدین!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
همه می دونند دولت هیچ کاره است.
مجلس هم بود ونبودش یکی است
این وضع موجود را باید در جای دیگری دنبال علتش بگردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
هنوز عده ای می خواهند خودشان را به خواب بزنند و برای خود توجیه درست کنند که دولت کاره ای نیست پس نیازی به توضیح نیست
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
همه این دولت ها با خط کیهان هدایت شدند!
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دستور داده شد که بنزین بخاطر مصرف زیاد محدود بشه مثل اینکه سخنان مطهری در مجلس قبل را نشنیدی . اتفاقا همان سخنان مطهری باعث رد صلاحیتش شد .
این شرایط وانفسا نتیجه تصمیمات همان آقایان به اصطلاح با تجربه است. اجازه بدهید چند دیوار را هم ما کم تجربه ها تخریب کننم. به گواه تاریخ ظاهرا هیچیک تجربه مدیریت اجرایی کشوری و نمایندگی مجلس را نداشته. إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا
مثلا امروز چه اتفاق مثبتی برای اقتصاد ما افتاده که شاخص بورس 5 درصد رشد داشته.

سهام این شرکت های بورسی مانند بیت کوین شده
ومعامله بر روی چیزی است که ارزش واقعی آن خیلی کمتر از ارزش و اعتبار بورسی آن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
یک قدم به ونزولا نزدیک شدیم گردنه بعدی مقبره هگو چاوز معلومه ؟؟ی
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بعضی ها متوجه نیستند که در بورس کل پشتوانه منقول و غیر منقول به حراج ءذاشته شده است به اضافه بدهکاری ها و اختلاسها!
در نتیجه بخشی با ارزش در آن هست و در آینده خود را نشان می دهد،ولی من در آن شرکت نمی کنم!
روحانی خرداد ۹۶ از مردم رای گرفت تیر ۹۶ به قول آقایون خودش رو از رای مردم بری الذمه کرد و مسولیت رو از گردن خودش برداشت مرداد ۹۶ هم در مجلس یک مراسم تحلیف صوری برگزار شد و بعدا مملکت رو به حال خود رها کرد
دعواهای زرگری سیاسی بابا مردم اون مردم چهل سال پیش نیست به فکر مردم باشید
احمدی نژاد فقط یک خاصیت دارد وآن کشیدن مخالفان خود بپای صندوق رای که در آنصورت بیست درصد هم رای نخواهد آورد مگر بلطف بزرگان و اندیشمندان سال 1388 وبا مهندسیهای معمول
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
این حرفا کهنه شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اگر سال 88 تقلب بود و مهندسی شده بود سال 92 روحانی هم رای نمیاورد جالبه که هزینه هایی که کشور الان میده به خاطر افکار بینوانمایانی مثل جنابعالی در اون مقطع بوده
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
احمدی نژاد با هزار من عسل هم نمیتونه شرین بشه ،فکر دیگری بکنید
هادی غفاری با کدام تخصص رییس کمسیون پست وتلفن مجلس که یک کمیسیون فنی وتخصصی است شده بود؟. ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تخصص می خواد
خوب کجا متخصص هست که اینجا دوم ش باشه.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
انقلابی گری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خیلی جاها مدیران متخصص داریم
واقعا من اینو تجربه کردم هرملتی لیاقت مسئولانش مستقرش رادارد _ان خيرا فخیر و ان شرا فشر___اگر چارتا مثل امیر کبیر دردربار قاجار بودند کار به جدائی نیمی از وطن وازبین رفتن استقلال وغقب ماندگی از قافله بشریت نمیرسید رفتار عده ای از قلم بدستان وسینه چاکان بیشتر شبیه به رفتار میرزا آغاخان نوری میماند تا یک مصلح واقعی مثل برادران صنیع خانی وشهید مدرس
تروریستهای شهید سلیمانی که دستور به شلیک به او به صورت غافلگیرانه دادند باید رسوا شوند. باید تحت تعقیب قرار گیرند.باید استانداردهای دو گانه دنیا در مورد تروریسم تغییر کند و باید که مردم جهان منجمله امریکا و اروپا بیشتر فکر کنند. کشورهای خاور میانه و نفتی مصرف کننده سلاح های خطرناک هستند اما تولید کننده این سلاح ها چه کشورهایی هستند؟؟ چرا جنگ و نابودی در این منطقه ومناطق نفتی دیگر هیچوقت پایان نمیابد؟ گروهکهای تروریستی نظیر داعش و طالبان از کجا حمایت میشوند؟ مگر میشود امریکا با ان سیستم اطلاعاتی دقیق که از هر معامله ای در تحریم ایران با خبر میشود نداند منابع مالی گروه های تروریسیتی از کجاست؟ مگر سیستم پهبادی انها که قادر به دنبال کردن رهبران این گروههای تروریستی است و میتواند از یک اطاق در واشنگتن یا نیویورک کنترل شود نمیتواند تروریستها را در صعب العبور ترین مناطق کوهستانی دنبال و نابود کند؟ اینها سوالاتی است که اگر پاسخ داده شود معلوم میشود چه کسی در مبارزه با تروریسم جدی و چه کسی در ظاهر دشمن انها و در باطن تقویت کننده انهاست
هادی غفاری چیکاره بوده که به دعوت nec رفته کره و ژاپن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
فوق لیسانس مخابرات گرایش رمز یا میدان و موج
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
طرف پول داشته و مسافرت کرده!!!!
حضرات شما رو بهرمقدساتتون قسم به فکر ملت باشید ملت با کدوم درد بسازند . تورم ، تحریم ، کرونا ، دلار ۲۰ هزار تومانی ، سکه ۹ میلیون تومانی ، ایا شما انگیزه ای برای ملت ایران برای ادامه حیات گذاشته اید دیدید که مجلس انقلابی نیامده چه بر سر کشور امد، به خدا قسم ملت دارن نابود میشن ؟؟ شما دلخوش به چند نفر بورس باز و دلال ارز نباشیدشرم کنید .
جناب توکلی مشکل کشور تفکر شماست این ته مانده اعتبار خودتان را با این توجیهات از بین نبرید
اقای کرباسچی انکه میگوید میخواهم از ریشه بزنم اصلاحطلب نیست و بر انداز است و سفسطه نفرمایید‌ اصلاحطلبی یعنی اصلاح شرایط موجود و انکه از اصلاح ناامید میشود به سمت بر اندازی میل میکند. البته در بین گروه اصلاح طلب اصولگرا و سوپر انقلابی قطعا افرادی با اهداف متمایز نفوذ میکنند ولی قاطبه جریان اصلاحطلبی از ریشه زدن را کار درستی نمیداند و چنانکه در کشورهای منطقه نظیر عراق و سوریه و لیبی دیدیم تضعیف حکومت و از ریشه زدن الزاما به بهبود اوضاع منجر نخواهد شد و کشورهای زیادی انتظار این لحظه را میکشند تا از تکه های ایران لحاف ۴۰ تکه بدوزند و اینجا را با خاک یکی کنند پس امیدوارم امید به اصلاح هیچ زمانی ناامید نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اصلاح که همه می خواهند ولی اصلاح طلبی شما برای اشوب درست شده
افراد پیر مثلدعارف باید بازنشسته شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تخم کفتر بخورن بهتره
احمدی نژاد یک مدیر انقلابی و حامی قشر مستضعف است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
بله دکلهای نفتی را به مستضعفان داد!
گرفتن عروسی یک میلیاردتومانی درکشوریکه بعضی زندگی سختی دارندکارپسندیده ای نیست ولی بمن وشماآنقدرربط نداردکه کار آن بی انصافی که چندصدمیلیاردتومان ارزدولتی میگیرد لوازم پزشکی برای بیماران واردکند ارزرابالا میکشدیاانکه بااختلاس املاک وکارخانه هارامتصرف میشود عروسی گران قیمت یک میلیاردی الزاماازاختلاس تامین نشده درست است پسندیده نیست ولی بمراتب بهتراز خارج کردن ارزمملکت برای واردات ضروریات ولی بالا کشیدن ان ...درهرحال بجای اینکه ذره بین برداریم درزندگی خصوصی مردم دخالت کنیم بهتراست دنبال کشف فسادواختلاس هائی باشیم که بطورمستقم روی زندگی تک تکمان اثردارد
علیرضا زاکانی . از اول انقلاب اشتباه کردیم که به لیبرال ها اعتماد کردیم ....... اتفاقا در حوزه سیاسی و اقتصادی و دمکراسی و وضعیت فعلی کشور نتیجه همان نادیده گرفتن لوازم لیبرال دمکراسی هست . یعنی اقتصاد خصوصی و قدرت سیاسی از طریق احزاب آن‌مردم هست . دلیلش این هست که ابزار نیزه و شمشیر بالای سر اقتصاد و قدرت سیاسی مردم با افزایش جمعیت جواب نمیدهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
جمع کن این چرندیات رو محمود انقلابی تو با نفت ۱۲۰ دلاری و فروش ۵ میلیونی نفت تو ۴ ماهه کشور رو تا لبه پرتگاه برد ، حداقل روحانی که ۵ سال ثبات اقتصادی و تورم رو تک رقمی کرد ولی حیف که شما جماعت افراطی اجازه مذاکره مجدد به او ندادید و احمقی مانند ترامپ شماها رو به ارزوتون که خراب کردن دولت بود رسوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چهار ماهه کشور رو لب پرتگاه برد ؟ افراط به چی میگی ؟ آلزایمر که نگرفتیم هر چرت و پرتی رو به خورد دیگران میدید میتونی بری امار رشد اقتصادی دو دولت رو از منابع رسمی ببینی فیر از این که اون زمان آدم های دیگه هم بودن
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
یک بار دیگر نظر اصلی را بخوان بعد پا نویس کن ؟ عجله نکردی ؟
کرونا را امریکا به چین برد و آنفلوآنزا خوکی در چین باز کار آمریکا هست .؟ چینی ها هر آشغالی را میخورند تاوانش را مردم دیگر جهان میدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
ایندیگه نوبر است!
آب آنچنان گل آلود شده است و مردم آنچنان گیج که پرو پاگاندای احمدی نژاد و هوادارانش را جا بیندازند و ریاست جمهوری را به این گروه انتقال دهند!
اما با همه این تلاش ها مردم خط صحیح را خواهند یافت و جامعه راهی جز تصحیح خود ندارد
اصلا از شعارهای اصولگرایان هیچ خوشم نمیاد . دلیلم این هست که چه لزومی دارد شعار ساده زیستی و کپر نشینی را اصولگرایان میدهند ولی در کپر و خانه گلی زندگی نمیکنند . چه لزومی دارد که شعار اخلاقی شامل مروت و مهربانی و کرامت و گذشت بدهند ولی یک جوانی که احساسی هست و شور و شوق و انرزی جوانی دارد حتی در کارهای سیاسی اشتباه کرد نبخشند ولی چهل سال هست که در همه امور سیاسی و اقتصادی اشتباهات زیادی دارند و انتظار دارند مردم یا تحمل کنند یا ببخشند و از مردم عذر خواهی نکنند . یعنی اصولگرایان کلا عذر خواهی بلد نیستند . اینقدر در مسایل سیاسی و اقتصادی ازمون و خطا انجام دادند که واقعا دیگر هیچ آزمونی دیگر وجود ندارد که تکرارش کنند . دوباره به ایده های اول انقلاب برگشتند . چند روز دیگر خودروهای زرد با افراد مسلح در خیابانها شاهد خواهیم بود یا نه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دقیقا
دیدار با نماینده طالبان در قطر .... . مگر مردم افغانستان نگفتند که از هر چه طالبان و داعش رای نمیدهیم . خود مردم افغانستان دست رد به سینه آین افراطیون دینی و مذهبی زدند . طرفدار انها در افغانستان متولدین بی سواد دهه ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ هستند . دنبال اشعار صیغه و تعدد همسر زن هستند .‌پیر مردانی که با دختران کوچک ازدواج‌میکنند .
احمدی نژاد اگه صلاحیتش تایید بشه تو مناطق محروم رای میاره و شانسش بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اونا هم دیگه گول ایشان را نمی خورند!
جالبه توکلی از هادی غفاری ایراد گرفته چرا دو هفته رفته ژاپن و کره جنوبی زمان احمدی نژاد مشخص شد خود آقای توکلی با خرج دولت برای دریافت مدرک دکتری هفت سال در انگلیس اقامت داشت البته به ایران رفت و آمد هم میکره و موضوع جنجالی اینکه با خانواده پرجمعیت خودش به انگلیس میرفت و هر بار ظاهرا صدها پوند هزینه بلیط هواپیمای اینها میشده ابن موضوع مهمی بود و علی لاریجانی هم خودم شنیدم در مجلس از توکلی پسر خاله اش دفاع کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
لطفا به بزرگان پاکدست توهین نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
در جریان بررسی مدرک مرحوم کردان، در کنار افشای تقلبی بودن مدرک دکترای معاون اول رییس جمهور، مشخص شد آقای توکلی بدون داشتن فوق لیسانس و صرفا با مدرک لیسانس، بورس دکترای خارج از کشور گرفتن که البته این برای ایشان اصلا غیر شرعی نیست البته
تابناک ، کشور در اتش تورم و کرونا میسوزه ، مسیولین گرانقدر بخصوص کیهان مواظب باشید که در اتش خشم ملت گرفتار نشوید ، یک صفحه تخم مرغ و یک منیر و یک سزل ماست ۶۷ هزار تومان ؟؟؟؟؟؟؟!!!! تموم کنید لجاجت با ملت رو ، این مردم چه گناهی کردن ، ولله قسم کادر درمان کشور ۵ ماهه با تمام بد عهدی مسیولین دارن فداکارانه جان میدن بهیار بیمارستان با ۴ میلیون حقوق داره جور نجومی بگیران ۲۰۰ میلیونی رو میکشه ، نماینده ای که ۴۰ میلیون دریافتی داره هیچ وقت درد کارمند ۳ میلیونی رو نمیفهمه و تو مجلس نشسته و چرت میرنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
اتش خشم را در آتش سوزی ها بی دلیل باید جست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
هیچ وقت نماینده ها حقوق های این قدری دریافا نمی کنند.
بزرگترین مشکل ایران الان اینه که بعد از اومدن ترامپ ایران وارد یک جنگ با آمریکا شده البته جنگ بدون شلیک‌ گلوله ولی با همان نتایج ویرانگر اقتصادی برای همین یه عده یه شبه میلیاردر میشن یه عده به خاک سیاه میشینن تا اینجا قابل تحمل شاید باشه اما چیزی که وضعیت رو غیر قابل تحمل میکنه نپذیرفتن مسولیت این جنگ از سوی روحانی است
اصولگرایان دیگه حنای شماها رنگی نداره که تقصیرات رو گردن ریییس جمهور بیاندازید ؟مردم کاملا اگاهند که رییس جمهور یعنی تدارکاتچی و جاده صاف کن خواسته های دولت در سایه ، شریعت مداری دنبال مقصر جلوه دادن دولت هست ، حاج حسین خان شریعت زمانی که محمود انقلابی تو ۴ ماه بارنفت ۱۲۰ دلاری و فروش ۴ میلیونی نقت کشور رو نابود کرد کجا در خواب بودی ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
چند بار یه حرف مضحک رو تکرار میکنی
آدم فاسد نمیتونه برای جامعه مفید باشه
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
خاک بر سر من و امثال تو که همیشه از روی بی عرضگی دنبال ناجی و قهرمانیم
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
هر چه سیاستمدار و پروفسور را از سیاست با سیاه نمایی و هوچی گری و شلوغ بازی از سیاست بیرون کردند و حالا میخوان دوباره فرد تکراری را بزور به خورد مردم بدهند . چون در کشور حزب را تعطیل کردند و جاش حزب ساختگی و دولتی و صوری دارند . رای گیری را جمع کنید .
پیوند مبار ک زینب سلیمانی با پسر معاون حزب الله رو خدمت مقام عظمای ولایت تبریک میگویم ، امید است این پیوند زناشویی باعث نزدیکی بیشتر دو ملت لبتان و ایران شکد .ولی چه بهتر بود حداقل بعد از سالگرد شهادت پدر صبر میکرد . کشور دو انسان بزر گ از دست داد ، مرحوم هاشمی و سهید سلیمانی .
احمدی نژاد یه ادم بیسواد سیاسی ولی خوش شانس بود که نفت بالای صد دلار مبفروخت.چقدر خوس خیال وساده اند کسانی که فکر میکنن انتخاب احمدی نژاد میتونه تغییر ایجاد کنه در وضعیت مردم.ایران خواب نفت صد دلاری رو باید بببنه دیگه .احمدی نژاد که هیچی صد تا مث اون هم نمیتوانند شرایط رو تغییر بدن.تخت گاز به یمت ناکجا اباد در حرکتیم
جناب روحانی به خدا قسم وقت فدا شدن برای ملت است ، واقعا اگه رییس جمهور و منتخب ۲۵ میلیونی ایرانی هستی به ظریف اجازه ملاقات با ترامپ و پمپئو بده تا مصدق وار از حقوق ملت مظلوم دفاع کنه ، ولی اگه مجری اوامر کیهان و کیهانیان هیستی که هر چه زودتر عطای ریاست جمهوری رو به لقایش بده و محترمانه استعفا بده تا در تاریخ از تو به نیکی یادت کنند همچون مصدق .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان