بازدید 11696
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

مهم‌ترین مشکل در حوزه نیرو و آب، بودجه است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احقاق حق این مردم با کسی تعارف نداریم.
کد خبر: ۹۸۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ 29 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مرتضی محمودوند در جلسه کارگروه آب و انرژی استان که امروز نهم تیرماه در سالن جلسات شرکت برق برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل در تمام حوزه به‌ویژه در نیرو و آب بحث بودجه است که طبق روال گذشته بودجه توسط مدیران هزینه و مدیریت شده است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و ... ملت در محاصره است و این تحریم‌ها به خاطر دشمنی است که اعتقادی مبارزه می‌کند و از هر جنایتی نیز فروگذار نیست.

محمودوند ادامه داد: امروز به‌حق بودجه بر اساس شرایط نرم و استاندارد در دسترس هیچ‌کس در کل کشور نیست، اما موضوعی که خیلی اهمیت دارد مردم نجیب و مظلوم کشور مخصوصاً لرستان است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در زمانی که بودجه و ثروت‌های افسانه‌ای بوده متأسفانه کار خاص و ویژه‌ای برای مردم لرستان انجام نشده که نمود عینی داشته باشد.

وی تصریح کرد: آب و انرژی حوزه کاری فوق تخصصی، حساس و موردنیاز کشور است و انتظار می‌رود مدیران استان بر اساس راهکار‌های قانونی با توجه به مسئولیت بنده هر جا دیدید نیاز است از این ابزار به نفع مردم استفاده و بهره‌برداری شود موارد را انعکاس دهید.

محمودوند عنوان کرد: ما هیچ‌چیز مهم‌تر از دولت و ملت نداریم، امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی بالاتر و والاتر از ملت نیست پس نباید در هیچ حوزه‌ای کوتاهی داشته باشیم.

وی افزود: در بحث سدسازی بودجه هم تخصیص داده شده است، اما امروز این کار راکد است، در حوزه سرمایه‌گذاری خصوصی مدیران بر اساس اولویت‌بندی عمل کنند.

محمودوند تصریح کرد: نهاد‌های بزرگ و تأثیرگذاری خواهان سرمایه‌گذاری در استان هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر