بازدید 92902

«ناطق» یا رسایی؛ یک‌ کدام «دروغ» می‌گویند!/ لطفا در مورد این پرونده سیاسی صلح نشود

چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است؛ حتی برخی نام‌ها در جریان این بررسی‌ها مطرح شده که عمده این افراد جزو مفسدان اقتصادی هستند، اما زمانی که کار به مطرح شدن نام یک مسئول در این پرونده...
کد خبر: ۹۸۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 29 June 2020

«ناطق» یا رسایی؛ یک‌کدام «دروغ» می‌گویند!/ لطفا در مورد این پرونده سیاسی صلح نشود

پس از ادعای «علیرضا زاکانی» نماینده مجلس یازدهم درباره ارتباط طبری با گروهک مجاهدین خلق، این بار «حمید رسایی» نماینده سابق مجلس مدعی نقش حجت الاسلام «علی اکبر ناطق نوری» که مسئولیت‌هایی همچون وزیر کشور، ریاست مجلس، عضویت در مجمع تشخیص و ریاست بازرسی دفتر رهبری را بر عهده داشته؛ در ماجرای مطرح و رشد کردن طبری در سیستم اداری کشور نقش داشته است.

به گزارش «تابناک»؛ چند وقتی است که پرونده اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است؛ حتی برخی نام‌ها نیز در جریان این بررسی‌ها مطرح شده که عمده این افراد جزو مفسدان اقتصادی هستند، اما زمانی که کار به مطرح شدن نام یک مسئول در این پرونده می‌رسد، اوضاع فرق می‌کند.

«حمید رسایی» با طرحی ادعایی درباره تاثیرگذاری حجت الاسلام ناطق در سرنوشت طبری در توییتر نوشت: «اکبر طبری با سابقه عضویت در ‎گروهک منافقین در زمانی که آقای بشارتی وزیر کشور بوده، با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند.»

‏او ادامه می‌دهد: «مرحوم آقای مروی در زمان آیت‌الله شاهرودی، طی نامه‌ای خطرات (‎اکبر طبری) در قوه قضاییه را یادآور می‌شود. اما چرا ناطق به وظیفه نظارتی‌اش به خوبی عمل نکرده که امروز با چنین پرونده‌ای مواجهیم؟! لازم است در پرونده طبری، روابط وی با ناطق‌نوری بررسی شود، به وِیژه درباره منبع تامین هزینه ساخت ‎حوزه علمیه مجلل ناطق‌نوری در لواسان و ارتباطش با طبری، سئوالات مهمی مطرح شده!»

بلافاصله پس از این ادعای رسایی درباره ارتباط بین طبری و عضو فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دفتر حجت الاسلام ناطق نوری گفت که وی این بار قصدی برای اغماض و سکوت در برابر نشر اکاذیب با هدف تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی ندارد.

رییس دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در واکنش به توییت اخیر یکی از اعضای جبهه پایداری که اتهاماتی را متوجه ناطق نوری در پرونده طبری دانسته، این اتهامات را ادعای وی دانسته و با تکذیب آن هدف از طرح آن را «تشویش اذهان عمومی در پیشگاه مراجع ذیصلاح و همزمان سکوت آن‌ها» دانست و گفت: البته در این مورد برخی قائلند چه بسا طرح چنین شایعات کذب، با نیت ایجاد انحراف در مسیر دادرسی و اخلال در روند رسیدگی به این پرونده است.

وی ارتباط طبری با ناطق نوری و یا حتی حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) را رد و تاکید کرد: صراحتا عرض می‌کنم که این مطلب، مطلقا و تماما خلاف واقع و کذب محض است. «تشخیص کذب بودن این سخنان، کار دشواری نیست» اولاً؛ آقای طبری اساسا هیچگاه فرماندار شهرستان نور نبوده است. ثانیاً؛ این شخص مطلقا و در هیچ دوره‌ای نه آشنایی شخصی، نه ارتباط کاری و سازمانی، چه بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم با حوزه علمیه، دفتر جناب آقای ناطق نوری و یا شخص ایشان نداشته است. ثالثاً؛ بر خلاف اظهارات حمید رسایی، نه تنها هیچ توصیه‌ای برای آقای اکبر طبری از سوی جناب آقای ناطق وجود ندارد بلکه برعکس، در زمان مسئولیت ریاست فقید قوه قضاییه، جناب آقای ناطق نوری، صریحا ایشان را از مخاطرات احتمالی حضور افرادی در قوه قضاییه از جمله همین آقای طبری مطلع نمودند که بحمدالله شاهدین این موضوع در قید حیات هستند.

رییس دفتر ناطق نوری خاطرنشان کرد: همچنین با یک بررسی ساده اینترنتی، معلوم است که جناب آقای ناطق هرگز در سال ۹۵ با حکم رهبری معظم انقلاب، برکنار نشده اند بلکه در سال ۹۶ به دلیل مصالحی که در همان مقطع عمومی نیز مطرح گردید، از سمت بازرسی رهبری استعفا و کناره گیری کرده اند و ضمناً لازم به ذکر است بر خلاف ادعای فرد مذکور، تا زمان حضور جناب آقای ناطق در بیت رهبری، هیچ گونه ارجاعی در این خصوص وجود نداشته است.

وی با تایید اقدام قضایی از سوی دفتر ناطق نوری در این خصوص گفت: علی رغم سعه صدر و تحمل بالای ایشان در برابر ظلم‌هایی از این دست که مسبوق به سابقه است، این بار قصدی برای اغماض و سکوت در برابر نشر این اکاذیب با هدف تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی ندارند. مراحل اولیه طرح شکایت صورت پذیرفته و اخبار تکمیلی در این باره، ظرف روز‌های آتی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. امیدواریم رسیدگی سریع و عادلانه قضایی در این مورد، نقطه‌ی عطفی برای جلوگیری از این نوع سم پاشی ها، لجن پراکنی در فضای جامعه و از دست رفتن اعتماد آسیب دیده‌ی مردم نسبت به خادمین شان باشد.

حالا پس از چند روز از مجادله رسانه‌ای عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با ادعا‌های مطرح از سوی «حمیدرسایی»؛ وکیل مدافع حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از پیگیری قضایی جدی این موضوع سخن گفته و عنوان کرده است که «شکایت موکلش از حمید رسایی در حال پیگیری است.»

وکیل حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با اشاره به شکایت ناطق نوری از اظهارات خلاف واقع حمید رسایی اظهار کرد: شکایت از این فرد در دادسرای ویژه روحانیت تقدیم و دستور ثبت و شعبه رسیدگی کننده تعیین شده و مراحل تعقیب قضایی نامبرده در حال پیگیری است.

نکته قابل توجه این که در چنین پرونده‌هایی عمدتا کار با مصالحه و عذرخواهی یک طرف جمع می‌شود؛ اما حساسیت این پرونده و ادعا‌های صورت گرفته آن هم علیه فردی که سال‌های در مناصب مهم و تاثیرگذار کشور مسئولیت داشته است، به اندازه‌ای است که انتظار می‌رود در این ماجرا حتما خیلی شفاف تعیین تکلیف شود و برای افکار عمومی مشخص بشود که کدام یک از طرفین این دعوا دروغ می‌گویند؟!

رسایی مدعی است که ظهور و بروز طبری و طبری‌ها که بخشی از سیستم حاکمیتی را مورد پرسش‌های جدی در بین افکار عمومی قرار داده، نتیجه حمایت افراد ذی نفوذی نظیر حجت الاسلام ناطق نوری هستند و حتی فراتر از این را مطرح کرده و گفته است که ارتباط این دو حتی فراتر رفته و به حوزه‌های مالی هم کشیده شده است تا جایی که رسایی درباره منابع ساخت حوزه علمیه امام حسن مجتبی لواسان، طرح ابهام کرده و آن را به طبری نسبت داده است.

دفتر حجت الاسلام ناطق نوری هم ادعا‌های رسایی را کذب دانسته و ضمن تاکید بر انجام پیگیری قضایی یادآور شده است که مطرح شدن چنین سخنانی ممکن است در شرایط بررسی پرونده برای منحرف کردن مسیر بررسی‌ها در خصوص طبری باشد؛ لذا این نکته مهمی است که باید در مسیر شکایت انجام شده مشخص بشود که آیا مطرح کردن نام فردی مثل ناطق با نام‌های بزرگ دیگری که در این خصوص از آن‌ها یاد شده و در یک مورد هم مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفت، برای انحراف مسیر پرونده مهم طبری است یا نه؟

لذا انتظار می‌رود، این پرونده با یک صلح و یا عذرخواهی سر و تهش هم نیاید و اطلاع رسانی دقیقی به افکار عمومی در مورد آن انجام بشود که مسیر بررسی‌ها به کجا رسیده و کدام یک از طرفین و با چه هدفی در خصوص موضوعی به این مهمی دروغ گفته است؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۲۲
سلام دوستان تابناک

اگر همین یک سوال ساده را مردانه تا انتها پیگیری کنید و مصالحه نکنید و نتیجه نهایی را به مردم اطلاع دهید خیلی چیزها مشخص می شود که چرا دروغ آن هم در این سطح؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
نتیجه ای نخواهد داشت
ناشناس
| Cyprus |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ای بابا اخوی میخوای درب این یک سایت رو هم ببندن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
تهمت زنی پایداری ها شهره شهر است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اصلاً هردو دروغ می گویند.مگر می شود کسی در ایران مسئول باشد و دروغ نگفته باشد...کمترین دروغشان این است که می گویند احساس تکلیف!!! می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
استغفرالله، !؟
مگر روحانیت دروغ هم می دانند و میگویند ؟؟
اصلا و ابدا !!؟؟؟؟
هرچند از طرف ، جناب رسایی بارها و بارها و بارها ادعاها و رفتار و حرفهایی بسیار بسیار مشکوک صادر شده است !؟
که البته هیچ وقتی پیگیری نشد و هیچی به هیچی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ای کاش رییس سابق قوه قضاییه را هم بصورت نمایشی به عنوان مطلع به دادگاه احضار می کردند و یکسری صحبت هم می کرد.
اونوقت می تونستین بگین بله حضرت علی رفت در دادگاه با مرد مسیحی نشست ما هم رییس سابق قوه قضاییه را به عنوان مطلع توانستیم به دادگاه بیاوریم و با او صحبت کنیم
چرا هر فرصتی برای بهبود زخم های ملت را باید بسوزانیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
باید دید سمبه کدام یک پر زورتر است ....بالاخره این قضیه یه فدایی میخواد...البته شاید با توبه هم سروته قضیه هم بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
آقا جان جواب ی سوال رو خبرنگارها هم میتونن در بیارن
آیا آقای طبری فرماندار شهرستانن نور بوده یا نه؟؟؟
این که باید اطلاعاتش جزء بدیهیات باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
زنگ زدم به روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور و پرسیدم که آیا آقای اکبر طبری هیچگاه فرماندار شهرستان نور بوده است یا نه و صراحتاً گفتند خیر. حالا خود نتیجه بگیرید چه کسانی دروغ می گویند ...
ناشناس
| France |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
رسایی و دوستان ایشان احتمال میدن که ناطق در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 شرکت کنه و از همین الان در صدد تخریب مضاعف ایشان برامدند که موانع پیروزی یاران رسایی برداشته شود . همین کار را با خانوادهه لاریجانی کردند تا علی لاریجانی را از مجلس دور کردند و هم از کاندیاتوری دور کنند . این شگرد بازی های سیاسی کثیفی است که در ایران جز اخلاق حرفه ای سیاسی شده است. چون این استراتژی در مورد لاریجانی جواب داد الان روی ناطق اعمال کردند . و چرا رسایی برای اینکار انتخاب شد ؟ زیرا رسایی در نظام پست ندارد و فقط با اندخته های فرهنگی و مالی خود کار فرهنگی میکند و مهره ای سوخته محسوب میشود لذا ایشان را برای اینکار انتخاب کردند و از طرف دیگر رسایی نه به اخلاق انسانی پایبند است و نه اخلاق حرفه ای . زیرا در حوزه ای درس خوانده و زمانی درس خوانده که در ان اخلاق تدریس نمیشد و یا ایشان در اخلاق شرکت نمیکردند و تلاش و حرفه و یادگیری های ایشان فقط از منظر سیاسی و انقلابی بود . برای همین است که رسایی چشماشو میبنده و دهانش را باز میکند
خوب حمید رسای جون که از خودمون هست تا حالا هرچی تهمت و افترا ببخشید موضوع به دیگران نسبت داده که قوه قضائیه این عزیزدل را مورد عنایت قرار نداده،خوب دیگر بگذارید هرچه می خواهد دل تنگش بگوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اگر عدالتی بود تا بحال حمید رسایی بخاطر تهمت هاش جوسازیهاش باید چندین بار محاکمه و خلع لباس می شد
از قرار معلوم دست های همه به فساد کشانده شده است، اکنون اتهام زنی ها که تو بیشتر فساد کردی هم مشکلی را حل نمی کند ، همه باید در برابر قانون و مردم جوابگو باشند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آرزو بر جوانان و مردم ایران عیب است !!؟؟؟؟
هیچ امیدی به رفتار عادلانه در مورد گروه تند روی جبهه پایداری ها نیست
رسایی بارها و بارها به دیگران تهمت های سنگینی زده و بسیاری از حرف هاش بعدا معلوم شد که دروغ و کذب محض است ، اما هیچگاه کسی به ایشون نفرمود خرت چند

امثال رسایی مصونیت نمی دونم چی چی دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اینها همه از هم اتودارند ...بستگی دارد کی بیشتر بدونه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
البته میدانید که
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیرها
راست يا دروغ خيلي از مسائل كشور را ايندگان درتاريخ خواهند خواند
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اینحرف مال گذشهگانمونه الان دیگه انقد ردروغاشون
شاخداره که به ایندگان نمیرسه
طرح چنین موضوعی خود نشان دهنده گستردگی فساد در کشور است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
مگر شک دارید
جناب ناطق که از باجناقش با اون فجایع دفاع می کرد که تا استیضاح شدنش ماست مالی بشود بعید نیست در داستان طبری هم دخالت داشته باشد که امیدوارم نباشد!!! یعنی بازپرس رهبری همچین خطایی کرده باشد خیلی ناراحت کننده است.
بالاخره از این دو نفر یکی دارد دروغ می گوید و این دروغ اصلاً به مصلحت نظام نیست و باید دروغگو مشخص و به سزای عملش برسد.
پاسخ ها
سید محمد
| Sweden |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
فقط به پرونده دزد گوسفندان مشهد میشه دقیقا رسیدگی کرد
کشور ما با ان عظمت تاریخی و دارای با ارزشترین منابع طبیعی چرا با این روز و حال افتاده است و هر کسی در این کشور در راس امور قرار می گیرد گذشته اش را فراموش می کند و به مردم دروغ می گوید اینهمه از اول گفته اند دروغگو دشمن خداست جک نیست واقعیت است این جمله را اگر می گفتند دروغگو دشمن مردم است کسی قبول نمی کرد این حرف را گفته اند تا مردم از خدا خجالت بکشند و دروغ نگویند ولی متاسفانه در کشور ما دروغگویی و ریا تزویر و چابلوشی ریشه دوانده است این حرفهایی که اقای رسایی به اقای ناطق نوری نسبت می دهد اگر راست باشد وای به حال کشوریکه اینگون مسولانی داردذ و اگر رسایی دروغ بگوید و اینها تهمت باشد مسولان رده بالای کشور باید توضیح دهند چرا این افراد با لباس روحانیت بهمدیگر تهمت می زنند . مشکل اساسی در کشور ما این است که هیچ کس در جای خودش نیست افرادیکه به مقام و مسولیتی می رسد خودشان را فراتر از قانون می دانند اگر در کشور ما قانون اجرا می شد و هر فرد نسبت به صلاحیتش مسولیت می داند الان گرفتار نبودیم و به خصوص بعد از جریان احمدی نزاد تند روها در کشور میداندار شده اند و با نام دین هر کاری دلشان خواست انجام می دهند متاسفانه افراد تندرو از حمایت و پشتیبانی قوی بر خوردار هستند و مشکلات کشور ناشی از عملکرد اینها می باشد
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
همه چی رو خوب اومدی ولی آخرشو خراب کردی. احمدی نژاد وقتی رئیس جمهور شد یک باب منزل مسکونی در محله ناروک داشت و هنوز هم تو همون ملک زندگی میکنه. حالا آیا رئیس جمهوری خوبی بود یا نه یک بحث جداس. ولی این بازا دزد نیست. چه بسا در زمان ریاست جمهوریش دستشو کرد تو لانه زنبورها با مطرح کردن از کجا آوردی به برخی از مسئولین که به این روز افتاد.
منیره
| Sweden |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
محبوب عزیز مشکل همینه که توگفتی الان چند سالیه که قبح گناهان کبیره ازجمله شرک وریا و تظاهر وتصرف بیت المال و عفو وبخشش بی اهمیت شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ناشناس ۱۸:۳۱ اینکه احمدی نژاد شخصا . مالی را ندزدیده را می شود پذیرفت. اما
ایشان با بازگزاردن دست غارتگران بیت المال و رانت خواران در حقیقت دوره دوم صدارت را برای خودش خرید. دزدی راه داره. اینم یک راهش بود. ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی را تا همین امروز هم نمیگوید چه کسانی بردند وخوردند و جیب ملت را زدند.
اخرش خوش میشه؟؟؟؟؟؟؟
این دو روحانی هستند
مگر روحانیون هم دروغ می گویند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
قبل از اینکه وارد سیاست بشوند
بسیار بسیار بسیار کمتر می گفتند
اما !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
نه....اصلا
تابی جون من یه سئوال دارم. چرا هرکس برا خودش حوزه عامیه میزنه؟؟؟ مگه مشهد و قم کافی نیستن؟ پولشو از کجا میارن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خخخخ این همه دانشگاه عین قارچ در اومده براتون موردی ندارد فقط دو تا حوزه بشه سه تا یک هو یاد پول میوفتید دین ستیزان حقیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
در ئانشگاه انواع و اقسام رشته های درسی آموزش داده می شه
ولی حوزه اینطور نیست
دانشجو مثل طلبه حقوق نمی گیره داداش !
هر انتقادی بشه فوری برچسب دین ستیزی می زنید
علی
| United States of America |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناشناس ۱۸:۰۶، حوزه ها معمولأ در محلات مذهبی و مردم عادی دایر میشه. نه تو به قول بعضی‌ها تو باستی هیلز. جایی که اکثر ابرای خودشون کاخهای مجلل در رقابت با هم دیگه ساختن. یا بیدار شو اگه خوابی
آخوند خراسانی
| Sweden |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
پدرجان این حوزه ها تا ابد مدیریت وتولیتشان با شخص بانی واولاد واحفاد اومیباشد یعنی ملک لا یفنی
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آقای ناشناس ۱۸:۰۶ دانشگاه از اول میگه من می خوام پول دربیارم ولی حوزه علیمه اداعای دیگری دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
دیندار۱۸:۰۶ عزیز. دانشگاه بودجه و درآمدش مشخصه. شهریه میگیری و اموراتت میچرخه. اما ساخت حوزه ها بخش عمده اش از طریق پرداختهای مردمی در قالب نذورات و خمس و.... نظایر آن است که منشا درآمد واقفین معلوم نیست. و از طرف دیگر طلاب در حوزه ها برعکس دانشجویان دانشگاهها شهریه دریافت میکنند که بسیار فراتر از شهریه دانشگاهها . است. از اینرو ساخت مدرسه خصوصا توسط مسولین همیشه شائبه دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
تعداد دانشگاه ها خیلی کمتر از حوزه علمیست در ضمن هزینه دانشگاه ها که پر آخونده از دانشجوهاش در میاد ولی هزینه های حوزه علمیه از کجا میاد ؟ بیت المال ؟ یعنی جیب تک تک مردم حتی ارمنی و مسیحی
وقت کردین هفته ای یک بار راجب اعتراضات و کشتار مردم در آمریکا هم مطلب بزنید تابناکی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اونا باید بیان از ما یاد بگیرن/ صدا وسیما وسیع پوشش می ده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
شما خودتون خدای سانسور و مخفی کارین یادمون نمیره از ترس 2 هفته اینترنتو قطع کردین پا میداد آب و برقم رو مردم قطع میکردین حالا با یه اعتراض خیابونی عقده گشایی میکنید
چرا وقتی خطای بعض آقایان مطرح میشه فرصت نمی دهند پیگیری لازم صورت بپذیره خوب آقای ناطق معصوم که نیست 8
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
از نظر تابناک هست
طناز
| Sweden |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناطق و پیش کشیدن تا کار به جاهای باریک نکشه والا شخص ناطق اهل خلاف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
هیچ احدی در دنیای امروز معصوم نیست
با این موارد مشخص میشه چگونه فساد در تارو پود مملکت ریشه دوانده وهیچگونه نظارت و برخوردی دیده نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
فساد که چه عرض کنم خیانت است که در تار و پود ما ر یشه دوانده است
لطفا با این شعر و ور رسایی را بزرگش نکنید و ناطق را کوچک . رسایی خودش میدونه وقتی نوجوانی بیش نبود ناطق چکار میکرد . شگرد رسایی همینه که اسم بزرگان را بزبان بیاره که خودشو مطرح کنه . کاش یکنفر از رسایی بپرسه در طول 40 سال انقلاب یک نمونه از کارهاییی که در راستای اسلام ، انقلاب و مملکت انجام داده نام ببرد .
هر دو و همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
افرین به این نظر
وکیل آقای ناطق نوری، وجود حوزه علمیه ی لاکچری آقای ناطق را در لواسان تکذیب نکرده است. بد نیست خبرنگاران از این ساختمان گزارش تهیه کنند.
چرا به ازای هر روحانی صاحب منصب باید یک حوزه علمیه لاکچری داشته باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حوزه علمیه لواسان ، لاکچریه؟ چرا مزخرف میگی؟از کی تا حالا ساختمان اجر قرمز لاکچری شده؟ ندید بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حجه الاسلام و والمسلمین رسایی فرموده اند این حوزه لاکچریست. اگر دروغ است شما بفرمایید که چرا یک روحاتی تراز اول دروغ می گوید؟
علی
| United States of America |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناشناس ۱۸:۰۹، اصلأ تو لواسان محل تجمع اختلاسگران با کانهای آنچنانی. مگه نیست که طلابی که تو این حوزه‌ها تحصیل میکنن از طبقه محروم و عادی جامعه میان؟ و معمولأ هم زود ازدواج میکنن که خودشونو از گناه دور کنن؟ حالا فکرشو بکن یک طلبه با چند سر عائله تو باستی هیل دنبال یک خونه اجاره‌ای میگرده. مگه امکانش هست یک جایی پیدا کنه که کمتر از ۱۰ ملیون اجاره‌اش باشه؟ خوب این بنده خدا از کجا بیاره یک همچین مبلغی بابت اجاره خونه در هر ماه بده؟ ما رو گرفتی یا جدی یک همچی نظری دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اولا تراز اول نیست این بابا را اینقدر بادش نکنید تمام این حرفها برای مطرح شدن است اگر درین مملکت غدالت حاکم باشد باید بااین اقا برخورد جدی شود تا دست ازاین تهمت زدنهابه دیگران بردارد ان شاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
ناشناس 18:12
از کی تا حالا رسایی روحانی طراز اول شده؟
اگه ایشون تراز اول است که وای به حال ما
هر دو تا دو روی یک سکه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
نه برادر من یه جوجه طلبه تازه به دوران رسیده دروغگو رو با یار دیرین امام و انقلاب یکسان نبینید
چه بسيارند افرادي که با تظاهر به دين و مذهب و عدالت و جاي مهر بر پيشاني و ... در نظام و حکومت رخنه کردند بعد با رانت و قدرت و ... رشد کرده و چپاول راه انداخته و حتي فرار کردند از اين عده درون نظام کم نداريم داماد وزراء و يا فرزندانشان و اقوام سببي و نسبيشان چه بسا بدون معرفي از سوي مسئول مورد نظر نيز از رانتهاي حاکميتي سوء استفاده کرده و غارت راه انداخته اند اين در دفاع از ناطق نوري و ... نيست صرف تذکر به کسانيست که داعيه عدالت و درستي دارند مردم همه را مي شناسند و شناسايي کرده اند و به موقع پاسخ همه مفسدان را خواهند داد
پاسخ ها
ولی کاربراتوری
| Sweden |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درود برسید محمد خاتمی که هرچه گشتند چیزی ازش پیدا نکردن
باسلام
کشوری با صاحب منسبانی به غایت عجیب !!!!
سالها قبل آیت ا... مروی و بعدها دیگرانی و تا حجت السلام ناطق نوری در خصوص فردی به نام اکبر طبری به رؤسای وقت قوه هشدار می دهند ولی کارساز نیست .
چند سؤال ساده ذهن آدمی را آذار می دهد.
1- امثال طبری آنقدر درشت شده اند که بزرگان قوه هم یارای مقابله با آنها رو ندارند ؟
2- امثال طبری آنقدر ریشه دوانده اند که بزرگان را جرأت برخورد نیست ؟
3- امثال طبری آنقدر کاردان و مفید هستند که جانشینی برای آنها پیدا نیست ؟ ( قطع الرجال )
4- امثال طبری حامیانی دارند که از دست مافوق کاری ساخته نیست ؟
5- امثال طبری توانایی ( یا اشراف ) در خاموش کردن مافوق دارند ( استخوان لای زخم هستن ) ؟
و یا ....
هر چه هست باشد ولی جای تأسف آنجایی است که با این همه هشدار ( که اگر حقیقت داشته باشد ) گفته می شود تخلفات طبری ( و احیانا موارد مشابه ) برای ما و ... محرز نشده بود .
و آنوقت چند توصیه :
یا چشمتان را باز کنید
یا به تذکر دیگران حداقل گوش کنید
یا تشکیلات بازرسی و حراست مجموعه ( مجموعه ها ) را کارا تر کنید
و حرف آخر :
برای حفظ اعتقاد مردم به باورهایشان حد اقل در این مورد برخورد بدون اغماض داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
داداش قحط الرجال عزیز نه قطع الرجال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بابا جون امثال طبری در اصل کار چاقکن هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
درود بر تو دوست عزیز . اشکار است که شما دارای ئاندیشه والایی هستید
"دروغ" هیچوقت در ادبیات سیاسی کشور برای سیاسیون
استفاده نشده و همیشه از عباراتی مثل "سوء تفاهم" "سوء برداشت" "تشویش اذهان" و ...
استفاده شده و فقط برای دشمنان استفاده میشه

چون ما در این ۴۰ ساله مسئول دروغگو نداشتیم خوووووشبختانه
دروغ ماله دشمن هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
هردواشان راست میگویند!
رئیس دفتر ناطق نوری؟! هر کدوم واسه خودشون دم و دستگاه دارن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
هر کدام از مسولین که در این ۴۲ ساله وارد مسئولیت شده اند
واقعا ۹۹ درصدشان تا زمان مرگ در ارگان ها و بنیادها و سازمان ها و مراکزی که بیشتر برای حفظ آنها ساختند
مشغول شدند
و بدلیل اینکه اینقدر هزینه های گزافی برای مردم و کشور به بار آمده است
باعث شده تا برای رفاه و آسایش خود مردم دیگر چیزی در ته کاسه بودجه نمانده است
واقعا چنانچه هزینه های کشور داری مسئولان خودمان را به نسبت کشورهای مشابه
مقایسه کنید اصلا قابل قیاس نخواهد بود
گیج شدیم، بیچاره مردم.
"از دست رفتن اعتماد آسیب دیده‌ی مردم نسبت به خادمین شان باشد" در تمام متن بالا این عبارت بسیار جالب است. خوب است که تمام مسئولین از صدر تا ذیل می دانند که عامه مردم دیگر هیچ اعتمادی به آنها ندارند ولی آنها هنوز خود را خادمین مردم می دانند. بزرگواران اگر ما مردم عادی نیاز به خادمینی چون شما نداشته باشیم چه باید بکنیم؟ شما را به هرکسی می پرستید سوگند می دهیم به همان حوزه های علمیه 50 سال پیش (نه این این حوزه های فوق مدرن امروزی) برگردیدو اداره کشور را به اهلش بسپارید تا آنرا از این منجلاب نجات دهد.
سابقه رسائی در افراط و تفریط در اظهار نظر برای همگان روشن است ، رسائی مورد بازیچه و تحریک دیگران قرار گرفته است که به جان هم لباس خود افتاده است و انتساب این تهمت ها بر فرض اثبات چه توفیری دارد و چه دردی را دوا می کند ؟ آیا جز این است که اعتماد عمومی مردم نسبت به مسولین نظام ازبین می رود .
رسایی و جبهه پایداری وضعشان مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
جبهه چهیداری خیلی عجله دارد،اصوگراها را هم میخواهند به خارج پرتاب کند،شاخه زیر پا بریدن هم مانند مرغ یک پا دارد برایشان محکم و منسجم است!
تابناک لطفا در یک مقاله اسامی مسئولان پاکدستی که هیچ حرف و حدیثی پشتشون نیست رو منتشر کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
........................................
هیچوقت نتونستم ناطق نوری رو مردمی بدونم.
تابناک جان اینقدر برا ی اصولگرا تبلیغنکن اینها برای انتخابات به شما رای نمیدن ‌۱۲
آنچه مشخص است این است که قدرت, به انسانها توانایی میدهد تا هر کاری را حتی به صورت غیر قانونی عملی کنند و چنین تواناییهایی را که معمولا غیر قانونی نیز هستند فساد میگویند اما آیا آقایان ناطق نوری از قدرت سیاسی و مسئولیتی خود برای منافع شخصی و خانوادگیش استفاده نکرده اند؟ با توجه به آنچه که دیدیم و شنیدیم بعید میدانم
از نظر افکار عمومی این حجم عظیم از فساد بدون آگاهی مقامات بالاتر از اکبر طبری در دستگاه قضا نا ممکن است , مردم انتظار دارند که لااقل آقای آملی لاریجانی بعنوان رئیس اکبر طبری به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شود
هر دو طرف را باید محاکمه کنید
قبل از این سوال اگر پیگیری میکردند صاحاب حوزه لاکچری پول ساخت وسازو از کجا آورده و چگونه آن مکان اشرافی را تحت سیطره درآورده دیگه کار به اینجاها نمیرسید
قبل از این دو‌نفر، دو‌تا از فقهای شورای نگهبان که اتفاقا عضو مجلس خبرگان هم هستن، همین حرفا رو‌ به هم نسبت دادن ولی حکایت نه خانی اومده و نه خانی رفته، هیچ چیزی مشخص نشد. این قضیه نه از اون مهمتره نه پیچیده‌تر
الکی حساسیت درست نکنید
ایا سایت تابناک خجالت نمیکشه که ناطق نوری را با رسایی مقایسه میکنه و سوال میکنه که کدام دروغ میگویند . البته گردانندگان سایت تابناک و نویسنده این مقاله حق دارد زیرا نه ناطق را میشناسد و نه رسایی را . فقط در صدد استفاده از موج جریانات ، ولو غیر اخلاقی باشد .
همه مردم بایدخوشحال باشندکه بدون تعارف..اقای رسایی افشا کرده است..مگرچه اشکالی دارد اقای ناطق مثل بقیه جواب بدهد مال و اموال و ویلا و باغ و حوزه علمیه وووورا ازکجا اورده؟...هرکسی درهرموردی..افشایی دارد مامردم ممنونش هستیم و برایش دعا میکنیم
معلومه دیگه جبهه پایداری.
هرچه هست اینکه هر دو طرف دعوا راست راست راه میروند وموضوع دعوا هم مر بوط به بیت المال وتضضیع حقوق مردم است یک جای کار ایراد دارد
امثال رسایی و حسین شریعتمداری و اون نماینده مشهد که یادم رفت کی بود اینها مگه اشتباه هم می کنن؟؟؟؟؟؟!
کدهای که آقای رسایی میدن درسته
آقایان تندروهای اصولگراباتوجه به رسوایی شان میخواهند با مطرح کردن نام اصلاح طلبان برای خودشان شریک جرم بتراشتندآنهم توسط بدنام ترينهاي جناح که سابقه فتنه انگیزی شان طولانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
اصولگراها که دیگه دستشون برای ملت رو شده ، ولی شرافتاً دیگه از این اصلاح طلبان دفاع نکنید که حالم از همشون به هم میخوره
اموال آقای رسایی هم مورد بررسی قرار گیرد
خدا وکیلی ما خسته شدیم از شنیدن چنین حرفها چرا با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع نمیشه تا درس عبرتی بشه برای دیگران
صادقانه بگم که دیگر راغب به خواندن هیچ خبری نیستم فقط تیتروار مرور میکنم . چون در طول عمرم ندیدم یک خبری نتیجه داده باشه معمولا سروته همه چیز را هم میارند و تمام . از رانت خواری و دزدی بگیر تا وعده های مسولان و تفحص مجلس و ... هیچکدام نتیجه نداده و نخواهد تا . کشور ما مثل باغی هست که علف های هرز دورگل ها ودرختها پیچیده اند .
جناب رسایی شما که هیچ فسادی ندارین و پاک پاک هستین
پاکی زبان خود را هم حفظ کنید
طبق شنیده ها اکبر طبری خواهر زاده ناطق نوری است.
احتمالا هردو دروغ میگویند
مگه میشه این همه فساد ودزدی تومملکتی باشه که اطلاعاتش میدانه چند نخود تو ابگوشت یه کارگره یعنی نفهمیدن اینا این پول را از کجا اوردن بنظر من کهمردم بخت بگشته ایران را چیز خور کردن همه مسخ شدن
آقای رئیسی باید دورغگو را بشدت مجازات کند بدون اغماض آقای ناطق خیلی پاک است بابا درشبهای قدر چقدر اشک میریزد ..اگر دستگاه قضائی توان ندارد خدا توان دارد انشاالله خدا مفسدین را میزند
حالا لزوما نباید گفت یا این دروغ میگوید یا آن شاید یکی بر اساس اطلاعات اشتباه حرفی نادرستی زده باشد. چقدر راحت یکدیگر را متهم به دروغ گویی میکنیم. تابناک جان احسنت
هر دو
جمله معروف یکی از بزرگان در مناظرات ریاست جمهوری:
اگه به شما 300 میلیون بدهند، شما نمی گیری؟!!!!!
هر دو !!!!!!
چگونه ممکن است افرادی ده سال تمام ریاست قوه قضاییه را در اختیار داشته باشند و حق انتخاب معاونین و مسئولان را داشته باشند ولی از تخلفات صورت گرفته توسط منسوبین خود مطلع نباشند
مساله پیچیده نیست. چه کسی فرماندار نور بوده و با حکم چه کسی. این راحت معلوم میشود. پول ساخت حوزه علمیه از کجا آمده، شفاف بگویند. ... در ضمن ثروت آقای ناطق و فرزندانش از کجا ست؟....
رسایی خودش رای نیاورده همون موقع هم که در مجلس بود داد و بیدادمی کرد اینها مهارتی جز حاشیه سازی ندارند و به این شیوه فقط و فقط می خواهند خودشونو مطرح کنند والا سابقه و عملکرد خودشون خیلی بذتراز دیگران
من از این متاسفم که میلیاردها پول ملت بدست طبری های بیسواد که ملت نادان فرض کردن که در روز روشن داره میگه من دوستانی دارم که میلیارد ها پول بخوام میدن بمن آقای طبری کسی هزار تومان بهت نمی‌ده کسی عاشق رخسار تو نبوده اگه میبیتی با این اعتماد به نفس میگی بخاطر شغلتون بوده که کاری کردی هیچ مفسدی نتونسته بنظرم رسایی راست میگه همه ملت آرزوی دیدن روزی هستیم که از روحانی تا قالیباف ثروت شأن شفاف سازی بشه مردم اعتماد شأن ازدست دادن بخاطر همین طبری های بی لیاقت هست که یه جوان ایرانی نمیتونه یه ماشین پراید براحتی بخره
فساد از همه جا زده بالا ظرفیت بیش از حد پر شده
و جعل عالیهم سافلهم یکی از عذاب های الهی ست که بر برخی اقوام به جهت قدرناشناسی و ناسپاسی و کفران نعمت نازل می گردد.. این نوع عذاب که ماحصل رفتار خود انسان هاست با به زیر کشیده شدن نخبگان پاکدست و روی کار آمدن پخمه گان دزد شروع می شود و تا زمانی که کل ملت توبه نکرده و روزی هزار بار الهی العفو نگویند و رفتار و کردار خود را اصلاح نکنند، ادامه خواهد داشت....الهی العفو...الهی العفو....الهییییییییییی
اصلاحطلبی مرد!
دیگه هیچ عاقلی رای نخواهد داد.
دیگه هیچ عاقلی بع این اصلاح طلبان رای نخواهد داد
درود بر مرد شجاع اقای رسایی
هر دو طرف دروغ می گویند.
بزرگان در جمهوری اسلامی واقعا خراب کردند
مخصوصا آقایان روحانی

جز عده ای معدود
اعتماد دیواریست که اگر خراب شود بر پا داشتنش کاریست بسیارسخت وچه بسا عبث و بیهوده
این چندسال کشور هم دست اصولگرا بوده وهم دست اصلاح طلبان هیچ وقت دست متخصصش ومتدینش نبوده حمید رسایی اگر مطمئن نبود الکی حرف نمیزد از ناطق نوری بعید نیس چونکه توبرنامه تلوزیونی باجناقش هم از دست کارهای خلافش مینالید
ای کاش تمامی کسانی که مثل این رسایی فکر میکردن رو از کشور اخراج میکردیم ، چه گلستانی میشد این مملکت .
مدارس دینی را معمولا افراد خیر و مومن و دیندار برای نشر احکام شریعت و مذهب میسازند و تا بحال شائبه ایی اینچنینی در خصوص این مدارس نبوده یا علنی نشده ، ولی در خصوص دو مدرسه آملی لاریجانی و ناطق نوری هنوز به بهره برداری نرسیده اند تشکیک در تامین بودجه آنها باعث میشه این مدارس وجهه خودشان از دست بدهند .....
خاوری هم با سفارش ناطق شد رریس بانک ملی در حالیکه قبلش از مدیرعاملی بانک صادرات اگر اشتباه نکنم عذل شده بود
راحت تر این کار زدن زیر همه جیز و شکایت هست
نظر دادن خوبه ولی حرس خوردن بده چون نه دزدی ها تمام میشه نه گرانی پس زیاد حرس نخوریم چون جز خدا کاری از دست کسی بر نمییاد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی