بازدید 6933

انهدام ۶ باند سارق مسلح در دزفول

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از انهدام ۶ باند سارق مسلح در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ عضو این باندهای سرقت مسلحانه دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 29 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، منصور محمدی خباز یکشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: با شکایت و گزارش چندفقره سرقت مسلحانه و زورگیری در چند نقطه شهر، بررسی این موضوع در دستور کار گروه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اداره آگاهی دزفول قرار گرفت و با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از ماموران اداره آگاهی، نیروی مقاومت بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ۱۳ سارق در قالب ۶ باند سرقت مسلحانه و زورگیری، سرقت به عنف طلاجات، کیف و موبایل قاپی، سرقت عنف موتورسیکلت و خودرو دستگیر شدند.

وی گفت: در این عملیات افرادی که در ماه گذشته به نیروهای جهادی حمله‌ور شده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند که پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان برای صدور حکم به دادگاه ارجاع می‌شود.

محمدی خباز افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به زورگیری‌های مسلحانه در بلوار شهید دانش، کوی آزادگان، مهرشهر و مطب پزشکان متخصص اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی از مخفیگاه سارقان، تجهیزات پزشکی سرقت شده از مطب پزشکان، چهار دستگاه خودروی شخصی، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۲ تیغه قمه، ۲ تیغه چاقو، قطعات خودرو و موتورسیکلت و موبایل کشف شد.

محمدی خباز از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی، سربازان امام زمان (عج) و پلیس آگاهی برای برقراری امنیت قدردانی و بیان کرد: بطور قاطعانه و قانونی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار