بازدید 43219
آخرین تحولات خاورمیانه

درخواست برایان‌ هوک از چین و روسیه درباره ایران / پاسخ اروپا به درخواست قانونگذاران آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله / مخالفت روسیه با طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل / اهداف سه‌گانه آمریکا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

مخالفت روسیه با طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل، درخواست برایان هوک از چین و روسیه درباره ایران، کشته شدن سرباز ترکیه‌ای در شمال عراق و اهداف سه‌گانه آمریکا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به پاسخ اروپا به درخواست قانونگذاران آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۸۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 29 June 2020

مخالفت روسیه با طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل، درخواست برایان هوک از چین و روسیه درباره ایران، کشته شدن سرباز ترکیه‌ای در شمال عراق و اهداف سه‌گانه آمریکا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به پاسخ اروپا به درخواست قانونگذاران آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ چندین نماینده مجلس نمایندگان و سنای آمریکا با ارسال نامه‌ای به اتحادیه اروپا، خواستار تروریستی خواندن شاخه سیاسی حزب الله لبنان از سوی بروکسل شدند.

این نامه که توسط نماینده جمهوریخواه «مارشا بلکبرن» و «جکی راسن» نماینده دموکرات و دونماینده دموکرات و جمهوریخواه دیگر تهیه و نوشته شده از اعضای اتحادیه اروپا خواسته که همه فعالیت‌های سیاسی و نظامی حزب الله در لیست سیاه قرار بگیرد و علاوه بر بازوی نظامی، شاخه سیاسی این گروه نیز به عنوان گروه تروریستی ممنوع شود.

در این نامه ادعا شده است، «آمریکا در مقابله با تروریسم جهانی مصمم است و ما شرکا و متحدان خود را ترغیب می‌کنیم که به تلاش‌های ما ملحق شوند. برای این منظور ما قویا از اتحادیه اروپا می‌خواهیم کل فعالیت‌های سازمان حزب الله را تروریستی اعلام کند.»

اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۳ شاخه نظامی حزب الله را در لیست تروریستی خود قرار داده؛ اما فعالیت‌های سیاسی این جنبش را تحریم نکرده است.

در ماه آوریل، آلمان به تبعیت از آمریکا علاوه بر شاخه نظامی، شاخه سیاسی حزب الله را هم ممنوع اعلام کرد و به کشور‌هایی مثل کانادا و انگلیس، پاراگوئه و آرژانتین در این زمینه پیوست.

براساس گزارش هیل، این نامه به دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در واشنگتن ارسال شده است. یک سخنگوی اتحادیه اروپا در واکنش به این اخبار گفته، ما از ارسال نامه مطلع هستیم و تاکید کرد، شاخه سیاسی حزب الله بخش اجتناب ناپذیر از فضای سیاسی لبنان است.

این سخنگوی اروپایی در ادامه تاکید کرد، با توجه به پیچیدگی توازن سیاسی در لبنان و شرایط شکننده در منطقه، اتحادیه اروپا خود را ملزم به گفت‌وگوی سازنده سیاسی با همه احزاب و طرف‌های سیاسی در لبنان می‌داند و آن را برای ثبات در این کشور و حتی اتحادیه اروپا و همچنین غرب آسیا ضروری می‌داند.

وی در عین حال تاکید کرد که اتحادیه اروپا به همکاری خود با کل دولت لبنان ادامه خواهد داد.

مخالفت روسیه با طرح الحاق کرانه باختری به اسرائیل

«محمد برکه» رئیس کمیته پیگیری امور فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی و «یوسف جبارین» رئیس کمیته روابط بین‌الملل در لیست مشترک عربی در «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) با «آنتونی ویکتوروف» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی دیدار کردند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، این نشست در راستای تلاش‌های کمیته پیگیری و لیست مشترک عربی برای مقابله با پروژه اشغال کرانه باختری در دو سطح منطقه‌ای و محلی صورت گرفت

درخواست برایان‌ هوک از چین و روسیه درباره ایران/ پاسخ اروپا به درخواست قانونگذاران آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله

بنا به بیانیه صادره، برکه و جبارین خطرات هر گونه اشغال اراضی فلسطینی در کرانه باختری را گوشزد کردند و درباره عواقب وخیم سیاست‌های خطرناک «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هشدار دادند و بر اهمیت نقش روسیه در صحنه بین‌المللی به عنوان عضو ثابت شورای امنیت و عضو کمیته چهارجانبه بین‌المللی ویژه مسأله فلسطین، تأکید کردند.

ویکتوروف نیز به نوبه خود بر تعهد روسیه و سران آن به «راهکار دو دولتی و ضرورت ایجاد کشور فلسطین در مرزهای 1967 در کنار اسرائیل» تأکید کرد و گفت: روسیه با هر گونه الحاق اراضی فلسطینی توسط اسرائیل مخالف است و برای ممانعت از اجرای این طرح تلاش می‌کند.

جبارین هم اعلام کرد، هدف از این دیدار ایجاد اجماعی بین‌المللی علیه قصد رژیم صهیونیستی جهت اشغال اراضی کرانه باختری و تعمیق نظام آپارتاید است.

درخواست برایان‌ هوک از چین و روسیه درباره ایران

«برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران روز یکشنبه مدعی شد که پایان تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل به تهران این اجازه را می‌دهد تا به واردات تسلیحات تهاجمی بپردازد.

وی که با شبکه خبری «اسکای‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «اعضای شورای امنیت سازمان ملل باید به خواسته‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران گوش فرا دهند.»

هوک در ادامه این مصاحبه مدعی شد: «تحریم‌ها علیه ایران با هدف جلوگیری از تامین مالی تروریسم و قاچاق اسلحه به گروه‌های وابسته به ایران بوده است.»

نماینده آمریکا در امور ایران اضافه کرد: «روسیه و چین باید به خواسته کشورهای خاورمیانه درباره ایران گوش فرا دهند.»

وی مدعی شد که واشنگتن انتظار دارد تا بودجه نظامی ایران طی سال جاری به دلیل تحریم‌ها کاهش یابد.

سه روز پیش «کلی کرفت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل و برایان هوک در خصوص قطعنامه پیشنهادی واشنگتن برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران، توضیحاتی به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارائه کردند.

کشته شدن سرباز ترکیه‌ای در شمال عراق

یکی از سربازان ارتش ترکیه در جریان درگیری با نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در شمال عراق کشته شد.

وزارت دفاع ترکیه به خانواده سرباز کشته شده و ملت ترکیه و نیروهای مسلح این کشور تسلیت گفت.

درخواست برایان‌ هوک از چین و روسیه درباره ایران/ پاسخ اروپا به درخواست قانونگذاران آمریکایی برای تروریستی خواندن حزب‌الله

در ۱۷ ژوئن جاری، ترکیه عملیات پنجه ببر را در حفتانین علیه پ.ک.ک آغاز کرد؛ این دومین عملیات در شمال عراق علیه پ.ک.ک بعد از عملیات پنجه عقاب است که پانزدهم همین ماه آغاز شد.

اهداف سه‌گانه آمریکا از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

«لی شیان پینگ» خبرنگار رادیو و تلویزیون مرکزی چین در تهران بر این باور است، آمریکا در عین حال که به‌ دنبال تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت است، روسیه و چین را نیز متهم می‌کند.

بر اساس باور آقای شیان پینگ، آمریکا از چنین رویکردی، سه هدف دارد؛

هدف اول: سیاست آمریکا در خاورمیانه ایجاد یک انقباض استراتژیک است؛ با این امید که متحدان واشنگتن مسئولیت‌های بیشتری را برای محدود کردن و مهار ایران بپذیرند؛ آمریکا باید برای تحقق این هدف، امنیت متحدانش را فراهم کند؛ بنابراین، اقدام به فروش تسلیحات پیشرفته‌تر آمریکایی به این متحدان می‌کند تا به آنها اطمینان خاطر بدهد که در زمینه تسلیحات و تجهیزات، از ایران برتر هستند.

از طرف دیگر، آمریکا به‌ دنبال این است تا با استفاده از هژمونی خود، این موضوع را ضمانت کند که ایران نمی‌تواند از کشورهای دیگر سلاح‌های جدید خریداری کند.

هدف دوم: آمریکا بازار تسلیحات ایران را رها کرده است و نمی‌خواهد کشورهای دیگر هم وارد این بازار شوند؛ با انقضای تحریم تسلیحاتی ایران، این احتمال وجود دارد که تهران بتواند تسلیحات خود را از روسیه و چین خریداری کند؛ بنابراین، آمریکا باید هر کاری که ممکن است انجام دهد تا مانع از آن شود که چین و روسیه به‌ تنهایی وارد بازار تسلیحات ایران شوند.

هدف سوم: آمریکا امیدوار است که برجام با تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران کامل از هم فروپاشیده شود؛ این یکی از بزرگ‌ترین حرکت‌ها در بازی شطرنج آمریکا محسوب می‌شود.

آمریکا یک‌جانبه از برجام خارج شد و تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کرد؛ این تحریم‌ها مانع فروش نفت ایران شده‌اند و اقتصاد ایران و وضعیت معیشت مردم این کشور با سختی روبه‌رو شده است؛ با وجود این، ایران همچنان در برجام باقی مانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۶
کشوری که با کشتار سرخپوست ها و برده داری شکل گرفته و با خشونت و نژادپرستی و رواج تروریسم و فروش اسلحه به قاتلین ملل مظلوم شکل گرفته چقد باید پررو و وقیح و شنیع باشه که بقیه رو به تروریسم و قاچاق اسلحه و بقیه عناوینی که در شان فقط خودش هست، متهم کنه.
یه لحظه دنیای بدون آمریکا رو تصور کنین، عربستان کارش تموم شده هست، اسرائیل هم باقی نمی مونه، بقیه کشورای خاور میانه هم آخرش به یه تعادلی می رسن. بقیه نقاط دنیا مث ونزوئلا در آمریکای لاتین هم یه نفس راحت می کشن.
شروع زوال آمریکا نقطه عطفی در تاریخ بشریت خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
وقیح تر آنکه با وجود تجریم چین و روسیه از آنها می خواهد به تحریم تسلیحاتی ایران بپیوندند. ,
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آقا یا خانم م ع : حرف شما صحیح است اما در دنیای امروز خریدار ندارد ... آمریکا نه یکی دیگه . قدرت فساد ، زیاده خواهی و ... می آورد ... از آقازاده تا ترامپ زاده
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
م. ع خیالبافی زیاد کردی . آلان که مردم سوریه و عراق و لبنان میگویند بی زحمت همه از کشور ما بیرون بروید . بدون استثنا بیرون بروید سرزمین ما جای دعوای کشورهای امریکا و ایران و عربستان و ترکیه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
یعنی چین و روسیه مغز ..خوردن می دانند هنوز امریکا بر ایران مسلط نشده داره آنها را محدود می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
همین جوری هم روسیه و چین آزارهای امریکا که مشغول ایران و عراق دل خوشی ندارند وای به حال روزی که امریکا از ایران و عراق فراغ شود.
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
شاید روسیه به راحتی فراموش کند که چطور امریکا صد تیکه اش کرد ولی چین فکر نکنم به عاقبت شوروی دچار شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
تاثیر روحانی در قطعنامه شورای حکام این پالس‌ها اروپا راگستاخ کرد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
چرا لبنان باید سفیر آمریکا را اخراج کند؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دوست عزیز ؛ از مسلمانان اویغور چین چه خبر ؟؟؟ از تخریب 3000 مسجد مسلمانان چین توسط دولت چین چه خبر ؟؟؟؟ فقط مسلمانان لبنان و سوریه و یمن برای شما مهم هستند؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اثرات مصرف ساندیس تاریخ گذشته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ساندیس امریکایی چطور است کم کم دارد به ته می کشد و نمی توانی بیایی ها؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
یعنی سیاست به این می گن امریکا جنگ راه می اندازد بین عربستان با یمن بین اعراب آن وقت دلش به حال مسلمانان چین می سوزد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
آریایی 11:43، خودتی.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حالا چرا دلتان به حال مسلمانان میانمار نمی سوزد، چین فقط مسلمان دارد.
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
علی 12:29
از حرف حق سوختی ؟؟؟؟ بقول مموتی آب رو بریز ادنجات که سوخته !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
معلومه که کتابهای ژول ورن را خوانده اید چون در ساختن داستان های تخیلی تبحر دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
یمنی ها هم مسلمان هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ملت فلسطین هم مسلمان هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سیاه پوست تان آمریکا هم آدم هستند.
دوتا لاین بالا، یه لاین پایین، یه دونه هم وسط صفحه
وسط این تبلیغ ها یه بند انگشت خبر هم میشه دید.
عدم پذیرش ایران به درخواست های آمریکا، مذاکره یا هر چیز ادعایی دیگر، مسئله عدم پذیرش تنها یک کشور نیست، مسئله به چالش کشیدن هژمونی جهانی آمریکا آن هم توسط یک قدرت دسته دوم یا جهان سومی هست و این برای آمریکا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
فشارهای هر چه بیشتر برای تسلیم ایران و حفظ هژمونی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
بر خلاف ادعای شما، این درخواست از سوی همسایگان ایران قبلا درخواست شده وحتی بابت آن به ابرقدرتی در دور دستها کلی باج و امتیاز هم داده اند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
دوست عزیز با این وضع تورم قیمت نظر نویسی نسبت به سال ۹۸ تغییر نکرده؟؟!!!!! خدا قوت بتون بده برادرا صبح تاشب در توییتر و فضای مجازی نظرهای تکراری و یک جور می نویسید واقعا هسته کنندس!!! اما احتمالا به دستمزدش می ارزه اجرکم عندا..!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
من به نوبه خودم وظیفه دینی دارم که از اصل نظام دفاع کنم و تخلف بعضی از مسئولان هم باعث نمی شه که وظیفه خودم رو که وظیفه همه مردمه انجام ندم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
مزه ساندیس های جدید را می پسندی؟
این هوک خیلی باحاله
از یک طرف می گوید ما باعث شدیم ایران دیگر پولی نداشته باشد از یک طرف دیگر می گوید ایران می خواهد تسلیحات بخرد باز می گوید ایران میخواهد سلاح به دنیا صادر کند و توریست ایجاد کند و باز می گوید امیدواریم تا پایان سال بودجه نظامی ایران کمتر شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
تو خیلی باحالی که نقل قول های تحریف شده از هوک را که تابناک مثل نظرات مردم تحریف می کنه باور می کنی و قضاوت می کنی اول برو اصل سخنان هوک را از خبرگزاری های معتبر خارجی بخون بعد بیا خوشمزگی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
زیاد پاچه خواری نکن برای امریکا و یهیویی ساندیست نمی دهند فحش به انها می دهی!!
خطاب به 12:01
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناشناس 12:01 تو خیلی باحالی مفت برای آقای هوک کار می کنی، مفت.
ناشناس
| France |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
به 12:21 ها
از سفیر چین در تهران اجازه گرفتید نظر می نویسید؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
سفیر چین دارد قربون و صدقه ما میرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناشناس ۱۳۲۵ پرچمتو چطوری از افقی به عمودی تبدیل کردی!؟ میشه به ما یاد بدی؟
به کی باید بگیم یه کولر 30هزار که باید توی خونه باشه توی خوزستان حداقل15میلیونه.
به کی بگیم ما توی خوزستان هرماه کلی هزینه فیلتر و پمپ آب و تصفیه اب خانگی میکنیم تا یه لیوان آب بخوریم اونوقت سددز باشیرین ترین و زلال ترین آب فقط200کیلومتر لوله کشی میخاد برای رسوندن آبش به مردم شهرهای استان.
کسی صدای ما خوزستانی های بدبخت رو میشنوه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
چی میگی شما امریکا داره فرومیپاچه تو توی فکر کولری برا زن و بچت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
زنده باد سید حسن نصرالله
فکر و ذکر امریکا، سنا شده ایران جنگل اتش می گیرد خبردار نمی شوند، تیر اندازی و تبعیض است خبردار نمی شوند.
دنیا با این امریکا آرامش ندارد، بهتر است جنوبی ها کشورخودشان را داشته باشند، شمالی ها چینی ها و ایرانی ها، مکزیکی ها هر کدام کشور خودشان را در امریکا داشته باشند خودمختار باشند.
بابا سرپیازیم ته پیازیم --------پیازیم وبیاید بازی کنیم
حذف نام رئیس‌جمهور سابق آمریکا از دانشکده پرینستون به دلیل "نژادپرستی" واقعا اینا این همه نژاد پرست بودند و به ما پز برابر می داند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
حالا کثافت های دیگه آمریکا یواش یواش میاد بیرون
اسرائیل شبکه تلویزیونی مسیحیان را قطع کرد.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اینا صاحب اختیار سازمان ملل هم هستند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
لابد به نقل از کیهان و تسنیم و فارس!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
جنابعالی مسیحی هستید یا یهودی؟ پس لطفا ساکت باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
ناشناس ۱۴۲۸ امریکایی ها حکومت اسلامی دارند؟؟؟ توی خاورمیانه چه غلطی میکنند؟؟!!!
شماها علیه ایران انواع تحریم ها را اعمال کردین ولی نتوانستید نفوذش را درجهان کم کنید ان وقت می خواهید یک از دوستان ایران را تحریم کنید و ان را نابود کنید بی خیال
اتحاد جامعه- انقلاب فن اوری -کمک به متحدین از بنیان هایی بود که امریکا را در تاریخ بی بدیل کرده بود و براحتی میتوانست بعد سقوط شوروی اگر وارد فتنه خاورمیانه نمیشد که بیشتر ان ناشی از دام اسرائیل بود و خاورمیانه را بعنوان یک محیط متنوع مدیریت میکرد میتوانست تاریخ را عوض کند ظاهرا کوروش اگر راست باشد هزران سال قبل این را فهمیده بود وقت نیست تمام این وقایع نشان میدهد امریکا در باطن فاسد بوده و لیاقت اداره جهان را نداشته دقت دقت کنید دقیقا الان روح و انسجام که جوامع در لایه های عمیق دارند و جامعه را اداره میکند الان دارد در امریکا میپاشد دقت کنید چطور ترامپ براحتی جامعه را دو پاره میکند تا فساد قدرت داشته باشد من کار میکنم میفهمم واقعا در فن اوری خدا هستند انقدر فاسد شده اند کورند نمیبینند و براحتی بقیه جهان دارند نه تک بلکه باهم این مزیتش را میربایند فقط یک نکته را تکرار میکنم ابله هستید که برای کوتاه مدت ارزو کنید ترامپ رای نیاورد او دوستانش خیلی صداقت دارند که روز روشن دارند اهداف امریکا را فریاد میزنند مانند این است که در میدان اصلی شهر شلوارت را در اوری و ادرار کنی مشکل شما خودتان هستید نه تحریم امریکا تحریم ها نشامنتان میدهد چقدر لایه های فکری جامعه فاسد است نگاه کنید 40 سال گذشته در دو مدیر در جه یک مانده اید مات شده اید اینها در حد دو معاون وزیرندفقط این که ماندن ترامپ ابدا بد نیست در کوتاه مدت ظاهرا سخت تر است اما صبر کنید با این از هم پاشیدگی مدیریتی عمیق امریکا در عمل تحریم امریکا کشک میشود خودشان دارند داشته هایشان را نابود میکنند اصلا دشمنی کشوری مانند ایران لازم نیست فقط فساد را کم کنید توسعه فن اوری ها را الگو کنید دقت کنید یک رجاله ریاست جمهور نشود حداقل یک تست هوش بگیرید بالای 110 باشد در دهه 50 ان را نفوذ نداده باشند حداقل در یک عملیات جنگ عراق 3 ماه در خط مقدم بوده باشد دکتر قلابی دانشگاهی نباشد بدون بورس و سهمیه و تقلب خودش دکتر باشد حوصله ندارم خلاصه این که دموکرات ها بیایند با ایران بدتر میکنند و عمیقتر بازی میکنند و ابدا از امریکا انتظار مصالحه را نداشته باشید که اگر این بود الان امریکا به این فلاکت نمیافتاد اسرائیل به ارامی تصورات انها را از خودشان را چنان تغیر داده که ایران را دشمن میدانند فقط باید خودمان را قوی کنیم فقط الان هم پلی نداریم به مفت بدهیم روسیه 40 تا جنگنده بدرد نخور بخریم که همه ان دام است یک بهپادی که بالای پادگان دشمن از هم باز میشود و صده بمب مینیاتوری را در چند هکتار میریزد یک هزارم جنگنده هزینه دارد و ده برابر ان از دشمن هزینه میگیرد به امثال من که اعتماد ندارید انقدر میتوانید با هزینه کم دشمن خود را کلافه کنید الان هم فقط سانتریفوژ هایی کارامد با حداقل 100 سو را توسعه دهید راه هایی بهتر را توسعه دهید این کار ها پادگان نمیخواهد باید با کمی گاز رادون و جند لایه بازی انها را سر کار بگذارید و در یک زیر زمیم کوچک در یک روستای کوچک با چند ده دستگاه بازی کنید تا به جایی برسید هر هفته برای دو بمب اورانیوم غنی کنید و ذخیره کنید باید بعد به غلط کردن بیفتند که تصور میکردند اول دستشان را در جام میگذاریم و بعد با گردن کلفتی ارام ارام دموکراتیک خفه شان میکنیم انها وارونه هستند شما هم باید وارونه باشید
پاسخ ها
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خدا وکیلی مایه رئیس جمهور شدن رو داری . ترو خدا بگو اسمت چیه . من بهت رای میدم
به خاطر خودتون میگم کمتر غصه دردهای آمریکا و آمریکایی ها رو بکشین!
یه ذره چشم باز کنین ببینین مردم به
پارکینگ خوابی
انباری خوابی
پشت بام خوابی
گور خوابی
خیابان خوابی
افتادن!!
........
خدای من خدای من
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
اول ثابت کن که دردها و بدبختی های این ملت، برای مسولین محترم اهمیت دارد ! شعارهای مرگ بر آمریکا هم صرفا برای توجیه معضلات کنونی و فرار مسئولین از پاسخگویی به ملت است
د
اروپایی ها رفتار شان همانند اب پز کردن قورباغه زنده است تا از داخل دیگ نپرد و متوجه نشود برای همین حزب الله و ایران را ارام ارام پختن و شما خبر دار نشدید !
شادی نکنید اروپا دقیقا در خط کد خدا است
روسيه مخالف بي خاصيت
از چاله به چاه افتادیم ، دولت تدبیر ،و امید ،‌در حقیقت نه تدبیری داشت ،و نه امیدی آفرید ؟ ،،
سلام
سلام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر