بازدید 14266

افشای نقش سازمان ورزش در سرمربیگری مایلی‌کهن

در آن زمان حتی انتخاب و برکناری رییس فدراسیون هم با مجمع فدراسیون‌ها بود. سازمان تربیت بدنی در کار فدراسیون فوتبال هم دخالت نمی‌کرد و تنها یک بار محمد مایلی‌کهن را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که پذیرفته شد.
کد خبر: ۹۸۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 26 June 2020

معاون سابق سازمان تربیت بدنی گفت: سازمان هیچ‌گاه در کار فدراسیون فوتبال دخالت نمی‌کرد و تنها یک بار مایلی‌کهن را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید فائقی در خصوص این که در زمان وی در سازمان تربیت‌بدنی، چگونه برای ورزش کشور تصمیم‌گیری می‌شد؟ اظهار داشت: در زمان ما سازمان تربیت بدنی همه امور را به خود باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها واگذار کرده بود و در واقع قدرت در ورزش کشور تقسیم شده بود. سازمان تربیت بدنی اختیارات را توزیع کرده و قدرت تقسیم شده بود!

وی در ادامه در خصوص مقایسه ورزش کشور در زمانی که سازمان تربیت بدنی متولی ورزش بود با اکنون که وزارت ورزش امور را در دست دارد، تصریح کرد: مصطفی هاشمی‌طبا که رییس سازمان تربیت بدنی بود به مدیران ورزشی اعتماد داشت و هیچ‌گاه هم نمی‌گذاشت حتی برای یک روز، پستی در ورزش کشور خالی بماند.

معاون سابق سازمان تربیت بدنی پیرامون دخالت‌های این سازمان در کار فدراسیون‌های ورزشی، افزود: در آن زمان حتی انتخاب و برکناری رییس فدراسیون هم با مجمع فدراسیون‌ها بود. سازمان تربیت بدنی در کار فدراسیون فوتبال هم دخالت نمی‌کرد و تنها یک بار محمد مایلی‌کهن را برای هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که پذیرفته شد.

وی در پایان در مورد اینکه در آن زمان فوتبال ایران چه معضلاتی داشت، خاطرنشان کرد: در آن زمان مشکلات فوتبال کشور کمتر بود؛ هرچند معضلاتی هم بود. در آن مقطع اگر داریوش مصطفوی از فدراسیون فوتبال استعفا نمی‌کرد خطر تعلیق فوتبال ایران وجود داشت، اما او فداکاری کرد و استعفا داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر