بازدید 38642

آخرین آمار کرونا در ایران تا ششم تیر/ نزول تعداد جان باختگان روزانه به ۱۰۹ تن

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۶۲۸ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۳۵۶ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 26 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۱۷ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۰ هزار و ۲۳۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۲۹۱۲ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: در استان‌های خوزستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر و بعضی از مناطق استان‌های فارس، لرستان، کرمانشاه و گلستان کاهشی در میزان ابتلا و بستری بیماران کووید۱۹ نداشته‌ایم. استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز تغییرات فزاینده‌ای در موارد بستری داشته اند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۵ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۸.۵ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۵ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
شما که انقدر راحت آمار الکی میدین .بیاین تعداد تلفات رو زیر بیست نفر اعلام کنید پروازهای خارجی برقرار بشن.
اگر می خواهید بدانید که چرا کرونا در ایران خانه زاد شد باید ریشه ان را در صحبتهای ریاست جمهوری ایران در اسفند ببینید که فرمود این یک توطئه علیه ماست و از شنبه همه چیز باید عادی شود! حالا ریاست جمهوری نظر سیاسی اش این است. ولی ایا این ریاست جمهوری مشاور و وزیر و کارشناس اگاه و عالم ندارد که به او بفرمایند که این ویروس است نه توطئه ساختگی. اگر این اسیب در ایران ریشه یابی شود که چگونه ان تصمیم دلار 4200 تومنی گرفته شد یا چگونه ریاست جمهوری و مقامات عالی کشور در ابتدا ویروس را توطئه ارزیابی کردند به خیلی مشکلات در مدیریت کرونا و اقتصاد و سیاست خارجی و... خواهیم رسید. ظاهر سالاران کم سواد جای شایسته سالاران علمی را گرفتند. مادر همه مشکلات ایران همین است. باید انقدر گفت و تکرار کرد که حتی به سنگ خارا هم برود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
شما فقط رییس جمهور رو دیدید؟‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
عزیزم اینها با فرا فکنی و دشمن تراشی فرضی همه ناکارآمدی خود را به گردن دشمن انداخته اند تو فکر میکنی که میتوانی این موهبت را از دستشان بگیری
دیروز خبرهای سایت رو می خوندن، به ای نتیجه رسیدم که واسه ملت ۶۸ ای که برای درشکه های چینی دانگ فاگ و چانگان مانگا و دانگ مانگ و جک و جونور پول می ریزن و تازه از این شاهکارهای چینی تعریف و تمجدید هم می کنن، مریضی ایشون هم باید کرونا باشه!
لعنت خدا بر چین
کرونا همیشه و در هر چند باری که شیوع داشته از چین شروع شده
دیگه وزرای بهداشت از سراسر جهان تو صف تماس تلفنی با نمکی برای رمز پیروزی سریع بر کرونا نیستند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
رئیس جمهور فرمودند وضع ما از اونا(غربی ها )بهتره اما بعضی ها ناراحتند از این موضوع!!!!!!!
امروز گمرک چین اعلام کرده که میزان واردات نفت خام خود از ایران را نسبت به سال گذشته 90 درصد کاهش داده و عوضش واردات نفت از روسیه و عربستان را شدیدا افزایش داده! یاد عکس یادگاری اقای ظریف با وزیر خارجه چین و اجابت خواست چین مبنی بر نبستن مرزهای ایران بر روی اتباع و هواپیماهای چین افتادم. حالا همان سفیر چین به هیچ تبعه ایرانی اجازه سفر و ویزا به چین نمی دهد و حتی چینی های مقیم خارج از چین در بدو ورود باید دو هفته در پایگاههای نظامی چین قرنطینه شوند. اگر در چین زندگی گرده باشید و با چینیها معامله و تجارت کرده باشید می دانید که چین هرگز و هر گز مصلحت ملت خود و بازرگانی و جیب خود را با هیچ مرام و تعارف و شعار دوستی و اتحادی عوض نمیکند. البته این از بدی انها نیست. اینجوری تکوین یافتند و این را قاعده زندگی می دانند. مانند المانیها که حتی در تعامل با خودشان جدی و به قول ایرانیها عنق یا نژاد پرست هستند! متاسفانه مسئولان و تحلیلگران سیاست خارجی ما از سفر به خارج و ماموریت و سفیر بودن فقط همان حق ماموریت و حقوق ارزی را متوجه شدند. نه وظیفه ذاتی یک فرستاده سیاسی را که این مسایل را به تصمیم گیران داخل کشور انتقال دهد.
دست مریزاد میگم به پرسنل بهداشت و درمان که علیرغم عدم رعایت ما مردم و مسئولین، با تمام تلاش دارند زجمت می کشند. 4-5 ماهه زندگی ندارن بندگان خداا
مردی که کرونا را شکست داد، اما صورتحساب بیمارستان او را از پا درآورد!
مردی که پس از مدت‌ها بیماری، ویروس کرونا را شکست داد پس از دیدن صورتحساب بیمارستان دچار حمله قلبی شد..
اگر می خواهید آمارتون صفر بشه ،
هزینه های کرونا رو ،
از صفر تا صد
خودتون متقبل بشید .
از اینکه تعداد جانباختگان ، این ویروس خطرناک، کم شده، بسیار جای خوشوقتی است،امیدوارم روزی بیاد که دیگر جانباخته ای نداشته باشیم،و خدا کنه نرخ دلار هم بمراتب کمتر شده تامردم از ابن گرانی کمر شکن بتوانند زندگی عادی خود را ادامه دهند .امید.
خب خداروشکر بریم آماده شیم واسه عروسی
امروز جمعه داشتم از کنار یه فروشگاه رد میشدم
خیلی راحت میتونم بگم حداقل 100 نفر زیر افتاب به صف بودن برای گرفتن برنج و روغن
اکثریت مسن بودن و از روستاهای اطراف شهرستان
خلاصه که باید بین گرسنگی و بیماری یکیرو انتخاب کرد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
سخته فاصله رو رعایت کنن؟ کمی شعور اجتماعی می خواد
همای گو مفکن سایه شرف هرگز
بر آن دیار که طوطی کم از زغن باشد
(حافظ)
اها آمریکا غلط میکنه از ما جلو بیفته، انشالله با بی تدبیری های مسئولین و رعایت نکردن بیش از پیش مردم فهیم، همه رو جا گذاشته و مشت محکمی بر دهان کره زمین خواهیم نواخت.
نزول جانباختگان، دلار در سراشیبی.... تیترهای مسخره !
همین دیروز خاله من در مشهد در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند. ایشون و کل خانواده اش متاسفانه کرونا گرفتند و در بیمارستان در حال معالجه برای کرونا بودند که خاله فوت شدند. اما در کمال تعجب بعد از فوت بیمارستان دلیل فوت رو بیماری حاد تنفسی و نه کرونا اعلام کرد در حالی که تمام مدت صحبت ما با دکترها و درمان برای کرونا بود! با این آمار سازیهای جعلی دل خودتون رو خوش کردین و اصلا معلوم چه هدفی دنبال میشه!!!
بذارین مدارس با این طرح مسخره زوج و فرد باز بشه تلفات میره بالای ۳۰۰ نفر در روز!
بچه بره مدرسه برگرده خونه کتابش را الکل بزنیم ؟ یا وایتکس؟
آخه چرا اینقدر بی فکر و برنامه حرف میزنید بعد توش میمونید؟!؟
برای همینه مردم اعتمادشون را از دست دادن بی خیال همه چیز شدن حتی جان عزیزانشان!!!
کاهش مرگ و میر بدلیل افزایش تخت های آی سی یو بوده است.
روی بخش درمان فشار زیادی وجود دارد. آنها هم آدمند.
همه زحمات رو دوش کادر درمانی هست خدا حفظشون کنه اگه اینها نبودند حالا آمار تلفات خیلی بالا بود عاقبتشون به خیر و پزشکان و پرستارانی هم که به علت کرونا جان باختند و زحمت کشیدن خدا رحمتشون کنه با اولیا الله محشور بشن انشاالله
امیدوارم مردم بیشتر رعایت کنند تا زحمات کادر درمان بیشتر نشود چون سلامتی اونها هم در خطر هست و خدای نکرده از دست دادن پزشکان و پرستاران زحمتکش سخت هست و کسی جای اینها رو پر نمیکنه خدا حفظشون کنه
ما توی یک روستای تقریباً ۴۰۰۰نفری هستیم ۱۰ نفر کرونا گرفتند و۵۰ نفر هم که با اینها در ارتباط بودن رفتن تست کرونا دادند خدا کنم منفی باشه نگید کرونا دروغ هست ما دیگه دیدیم و باور کردیم .فقط رعایت کنید
خواهش میکنم مردم در شهر های خودتون بمانید سفر نکنید که علت شیوع کرونا همین مسافرت هاست چند تا از جنوب اومدن مهمانی و ۱۰ نفر رو تو محل ما کرونایی کردند و شاید بیشتر هم بشه فقط رعایت کنید تا ساخت واکسن انشاالله
شايد امروز جمعه بود ومرگي مير هم استراحت داشتند با هم مردم هم مسولين ديگر بي خيال شدم يك ساعت پيش رفتم داروخانه به خدا قسم تنه من يك ماسك پارچه اي داشتم وبعد مسولان داروخانه هيچكس ماسك نزده بود مردم با اين شرايط ديگر به مرگ راضي شده اند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل