بازدید 91025
دو هزار و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای تازه درباره مرگ قاضی منصوری / زاکانی: کمیسیون تحقیق مجلس رفوزه شد / بقایی در جاده‌های غرب کشور چه می‌کرد؟ / رسایی، پای ناطق‌ نوری را به پرونده طبری باز کرد / الیاس نادران رئیس‌ می‌شود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: درخواست ویژه علی مطهری درباره قتل‌های ناموسی / معلم اخلاق احمدی‌نژاد رئیس شد / علت مشکوک بودن مرگ قاضی منصوری از زبان عباس عبدی / درخواست امام جمعه مشهد از معاون وزیر بهداشت و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 23 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
جای بیان دلایل اتفاقات آبان ماه مجلس نیست

«عبدالرضا رحمانی فضلی» روز سه شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس راضی نیست قطره خونی از دماغ هموطنی ریخته شود. افزایش قیمت بنزین مصوبه سران قوا بوده و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود. بنده از همین جا از تمام نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در صحنه بودند تشکر می‌کنم. دلیل آن اتفاقات نیز به رخدادهای خاصی باز می‌گردد که اینجا جای گفتن آن نیست.

نماینده ملایر: وزیر کشور از قیمت پراید خجالت بکشد

حضور وزیر کشور در جلسه علنی مجلس، سیلی از تذکر و متلک و شماتت به همراه داشت. نماینده گرمسار، وزارت کشور را مسئول بی‌تدبیری و خسارات جانی و مالی مردم در قضیه بنزین خواند و خواستار دادگاهی کردن رحمانی فضلی شد. نماینده رشت نیز گلایه کرد که زن‌ها در بسیاری شهر‌ها بدون روسری قدم می‌زنند و وزارت کشور در خصوص آمران به معروف و ناهیان از منکر موضع خوبی ندارد. نماینده ملایر هم رحمانی فضلی را خطاب قرار داد و پرسید: «آیا خجالت نمی‌کشید که پراید ۸۰ میلیون تومان شده، در حالی که حقوق کارگر دو میلیون تومان است.»

بحران مسکن؛ رواج هم‌خانگی دو خانوار در یک واحد

ایلنا می‌گوید به دلیل مشکلات مالی، درخواست اجاره مسکن به صورت هم‌خانگی بالا رفته است. ایلنا می‌نویسد به خاطر جهش کرایه‌ها و ناتوانی مردم از پرداخت اجاره، مدتی است زندگی دو خانواده در یک واحد مشاهده می‌شود. حسام عقبایی، نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک، اما چنین چیزی را تایید نکرده و گفته که این موضوعات در معاملات فراگیر نیست: «در حال حاضر وقتی محل سکونت جدا از خانواده همسر یکی از شروط ازدواج است، پذیرش این که دو خانواده غریبه در یک منزل زندگی کنند سخت است.» عقبایی می‌گوید هرچند مستاجران در فشار و تنگنا هستند، این خبر‌ها بزرگنمایی است و مشاوران املاک نیز برای تنظیم قرارداد در این زمینه‌ها اقدام نمی‌کنند. با این همه، او تصدیق کرده که از نظر قانونی، اجاره یک واحد به دو خانواده اشکالی ندارد.

پلیس امنیت تهران: لایو اینستاگرام زیر ذره‌بین ماست

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ می‌گوید، بررسی و رصد فضای مجازی از سال گذشته به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار این نهاد قرار دارد. علی ذوالقدری افزوده که پلیس امنیت در هماهنگی با دستگاه قضایی برخی را احضار کرده و با بعضی برخورد قانونی کرده است. ایسنا به نقل از ذوالقدری می‌نویسد: «در زمینه رفتار مبتذل و ناشایست یا سخنان مستهجن در لایو‌های اینستاگرامی، قطعا برخورد خواهیم کرد. ما با دستگاه قضایی هماهنگ هستیم و اشرافیت خوبی در این فضا داریم.» رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ توضیح داده که اقدامات آن‌ها تخصصی است و ربطی به پلیس فتا ندارد که به صورت عمومی کارش را انجام می‌دهد.

فلاحت‌پیشه: نباید به رای وتو چین و روسیه خوشبین بود

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده سابق مجلس ایران می‌گوید باید از ارجاع پرونده هسته‌ای ایران از شورای حکام به شورای امنیت جلوگیری کرد. او به ایسنا گفت: «تا زمانی که پرونده در شورای حکام باشد، خودمان مسئول پرونده مان هستیم، ولی اگر این پرونده به شورای امنیت برود، آن موقع سرنوشت آن متاثر از، اما و اگر‌های ناشی از تعاملات بین دولت‌های بزرگ خواهد بود.» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با بیان اینکه ثمرات دیپلماسی که منجر به برجام شد، به تدریج در حال از بین رفتن است، افزود: «قطعنامه اخیر شورای حکام، یکی از اساسی‌ترین ضرباتی بود که به برجام وارد شد.» فلاحت‌پیشه خوشبینی به حمایت روسیه و چین را اشتباه خواند و گفت: «به کسانی که فکر می‌کنند اگر پرونده ایران به شورای امنیت برود در آنجا حفاظی به نام حق وتوی روسیه و چین وجود دارد، باید گفت این افراد دچار خوش‌بینی هستند و این خوش‌بینی آن‌ها به لحاظ تاریخی قابل رد است.»
 
برگشت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط فیفا

در نامه‌ای که روز گذشته به فدراسیون فوتبال کشورمان رسیده، فدراسیون جهانی (فیفا) توضیحاتی را درباره اصلاح اساسنامه ارسالی داده و آن را بازگردانده است. این نهاد اعلام داشته که "لازم است اصلاحات برای رعایت کامل الزامات فیفا انجام شود" و برای این هدف نیز تا ۲۸ ژوئن (هشت تیر ماه) به فدراسیون فرصت داده تا تغییرات مورد نظرش را اعمال کند. /صدا و سیما

درآمد خانوار ۶ میلیون جلوتر از هزینه‌اش است

بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط هزینه کل خالص سالانه یک خانوار شهری ۴۷ میلیون و ۴۳۷ هزارتومان بوده است که نسبت به رقم مشابه در سال قبل (۱۳۹۷) ٢٠.٦ درصد افزایش نشان می‌دهد. از هزینه کل سالانه خانوار شهری۱۱ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان با سهم ٢٤.٨ درصد مربوط به هزینه‌های خوراکی و دخانی و ۳۵ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان با سهم ٧٥.٢ درصد مربوط به هزینه‌های غیرخوراکی بوده است. اما متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری ۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده که نسبت به سال قبل، ٢٤.٤ درصد افزایش داشته است. / خبرآنلاین

جنتی به پرونده اعتبارنامه تاجگردون ورود نمی‌کند

عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس، درباره نشست مشترک نمایندگان پارلمان و شورای نگهبان، گفت: آیت‌الله جنتی عنوان کرد که شورای نگهبان به موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون ورود نمی‌کند، اما مجلس شورای اسلامی هر تصمیمی در این خصوص بگیرد، ما از آن حمایت می‌کنیم. آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم در ادامه جلسه تاکید کرد که ما برخی اسناد را در زمان تایید صلاحیت ایشان بررسی نکردیم و برخی مستندات مربوط به بعد از زمان بررسی صلاحیت منتخب مردم گچساران بوده است. /فارس

عزم و تصمیم عارف برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ جدی است

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات و از اعضای شورایعالی سیاستگذاری به خبرآنلاین گفت: اصلاح طلبان همانند اصولگرایان مجال حضور و شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را نخواهند یافت. نظارت شورایعالی سیاستگذاری بر نمایندگانش در مجلس به شکل توصیه اخلاقی یا میثاق نامه بود. عارف تصمیم جدی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ دارند و شواهد نشان می‌دهد، برای این کار عزم جدی نیز دارند. آقای خاتمی تا کنون در جریان اصلاحات داعیه رهبری نداشته‌اند و جایگاهشان فراتر از یک جایگاه تشکیلاتی است. در انتخابات ۱۴۰۰ باید با کاندیدای اصلاح طلب وارد میدان شویم، مردم کاندیدای غیر اصلاح طلب را از ما نمی‌پذیرند. خاتمی گزینه حداکثری اصلاح طلبان است، اما شاید به خاطر شرایط سنی ردصلاحیت شود. جریان اصلاحات برنامه جدی برای ریاست جمهوری دارد و البته شورای شهر تهران را نیز نمی‌خواهد از دست بدهد.

یک بانک سکه را گران کرده است!

حسین راغفر مدعی شد: یک بانک در ماه‌های اخیر اقدام به خرید سکه با اختلاف ۷۰۰ تا ۵۰۰ تا هزار تومانی در بازار آتی می‌کرد که امروز باعث شده قیمت سکه به بالای ۸ میلیون تومان برسد، بانک مربوطه قیمت سکه را بالا می‌برد و بانک مرکزی به خاطر اعتراض صنف طلا فروشان خرید و فروش سکه در بازار آتی را ممنوع می‌کند، اما واکنش دیگر مشاهده نمی‌شود. / ایلنا
 
درخواست امام جمعه مشهد از معاون وزیر بهداشت

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مساله تعطیلی و بستن در‌های حرم فشار سنگینی را به تولیت آستان قدس رضوی وارد کرد، گفت:درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه‌ای نگاه کنید.آیت الله سیداحمد علم الهدی در دیدار با معاون وزیر بهداشت گفت:از شما آقای حریرچی درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه‌ای نگاه کنید، مساله تعطیلی و بستن در‌های حرم یک جریان برخوردی شدید با عمق عواطف و احساسات عاشقان اهل بیت علیهم السلام در سراسر دنیا بود و فشار سنگینی را به تولیت آستان قدس رضوی وارد کرد، شما مستحضرید که حرم امام رضا علیه السلام وسعت زیادی دارد و بحمدالله با دقت عظیم، پروتکل‌های بهداشتی در حرم رعایت می‌شود.او ادامه داد: فشار سنگین دو جانبه‌ای هم از سمت مردم و هم از سمت اصناف و بازاری‌های اطراف حرم برای مسائل اقتصادی وجود دارد که باید با توجه به این خواسته‌ها برای مشهد طرح محدودیت زیارت و اقتصادی ریخته شود. با اینکه الان در دهه کرامت هستیم و اوج حضور زائران در مشهدالرضا بوده است، به دلیل محدودیت‌ها مقدار حضور زائران بسیار کم شده است و این مهم معضل اقتصادی جدی‌ برای مردم مشهد ایجاد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان با تاکید به نقش ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: همینطور که به مردم گفته می‌شود با کرونا زندگی کنند ما هم باید بر اساس کرونا شهر‌ها و استان‌ها را مدیریت کنیم تا فشار اقتصادی بیش از این مردم را آزار ندهد.او در ادامه گفت: ما باید برای مشهد برنامه ریزی خاصی داشته باشیم تا هم جوابگوی عواطف زیارت باشد و هم اقتصاد شهر مشهد فلج نشود. با یک مدیریت صحیح و تأمین منابع می‌شود زائران را در ورودی‌های شهر غربالگری کرد تا اقتصاد و عواطف زائران سرکوب نشود.آیت الله علم الهدی اضافه کرد:مردم مشهد در وضعیت اقتصادی نامطلوبی هستند، زیرا اقتصاد مشهد حول محور زیارت می‌چرخد،خداراشکر در جهت درمان، مشهد مقدس با کمبودی مواجه نشد و با همراهی بسیج دانشگاه علوم پزشکی، غربالگری گسترده مردم در خانه‌هایشان صورت گرفت. ان شاء الله با عنایت خداوند و مدیریت صحیح بتوانیم از این بحران عبور کنیم.
 
الیاس نادران رئیس‌می‌شود؟

نام ‌الیاس نادران بیش از دیگران‌ برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح است. رئیس مجلس شورای اسلامی از چند نفر خواسته تا رزومه خود و برنامه‌هایشان را برای اداره مرکز پژوهش‌های مجلس ارائه کنند. در این میان نام‌الیاس نادران بیش از دیگران‌ مطرح است و به نظر می رسد تصمیم قالیباف سپردن مرکز به اوست. به گزارش اعتمادآنلاین، بر اساس قانون، هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، هیات امنای مرکز پژوهش‌های مجلس به شمار می‌رود و با تایید هیات امنا و ابلاغ رئیس مجلس که رئیس هیات امناست، رئیس مرکز منصوب می‌شود.مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از دستاوردهای مجلس پنجم و از ابداعات محمدجواد لاربجانی بود که امروز یکی از مهم‌ترین‌ بازوهای مشورتی کمیسیون‌های تخصصی مجلس به شمار می‌آید و می‌تواند در اولویت‌بندی و جهت‌دهی موضوعات در دستور کار کمیسیون‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.پس از انتصاب کاظم جلالی به سفیری ایران در روسیه، طی یک سال گذشته مرکز پژوهش‌ها با حکم‌ سرپرستی اداره می‌شد.
 
رسایی، پای ناطق‌نوری را به پرونده طبری باز کرد

پس از ادعای زاکانی نماینده مجلس یازدهم درباره ارتباط طبری با گروهک مجاهدین خلق، این بار حمید رسایی، نماینده سابق مجلس مدعی نقش ناطق نوری در ماجرای انتصاب طبری در قوه قضائیه شده است! حمید رسایی در توئیتر خود مدعی شد:اکبر طبری با سابقه عضویت در ‎گروهک منافقین در زمانی که آقای بشارتی وزیر کشور بوده با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند.‏ مرحوم آقای مروی در زمان آیت‌الله شاهرودی، طی نامه‌ای خطرات ‎اکبر طبری در قوه قضاییه را یادآور می‌شود. اما چرا ناطق به وظیفه نظارتی‌اش به خوبی عمل نکرده که امروز با چنین پرونده‌ای مواجه‌ایم؟!‏ لازم است در پرونده طبری، روابط وی با ناطق نوری مورد بررسی قرار گیرد. خصوصا درباره منبع تامین هزینه ساخت ‎حوزه علمیه مجلل ناطق نوری درلواسان و ارتباطش با طبری، سوالات مهمی مطرح شده!
 
بقایی در جاده‌های غرب کشور چه می‌کرد؟

وکیل‌ مدافع حمید بقایی در خصوص مدت مرخصی استعلاجی بقایی گفت: هفته بعد و یا دو هفته دیگر به زندان برمی‌گردد که البته بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.در واکنش به انتشار خبر تصادف «حمید بقایی»، معاون احمدی‌نژاد در جاده‌های کردستان، این سوال مطرح می‌شود فردی که به علت پرونده‌های مالی، محکوم به حبس است، به چه علت خارج از زندان بوده و سر از جاده‌های غرب کشور درآورده است؟ «مهران عبدالله‌پور»، وکیل بقایی، در پاسخ به این پرسش گفت: طبق بخشنامه رئیسی، بسیاری از زندانی‌ها بیرون آمدند که وضعیت آن‌ها بسیار بهتر از بقایی بود. در واقع بقایی به دلیل مرخصی استعلاجی بیرون است و بیماری‌های متعددی دارد که هنوز هم تحت درمان است. براساس گواهی‎های پزشکی و مرخصی استعلاجی بیرون از زندان به سر می‌برد. این وکیل دادگستری ادامه داد: بقایی بعد از سکته دچار بیماری‌های متعددی شده است، رگ قلب و مغز او پاره شده، علاوه بر این‌ها بیماری داخلی و عصبی دارد و براساس گواهی پزشکی بیرون از زندان است.عبدالله‌پور در خصوص مدت مرخصی استعلاجی بقایی خاطرنشان کرد: هفته بعد و یا دو هفته بعد به زندان برمی‌گردد که البته بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.
 
علت مشکوک بودن مرگ قاضی منصوری از زبان عباس عبدی

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب ماجرای مرگ قاضی منصوری و سکوت مقامات محلی را بودار خواند. به دنبال مرگ قاضی منصوری، عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی با تیتر «بودار است» که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، نوشت: «تا به حال به یاد ندارم که اتفاقی در اندازه ادعای مرگ (اعم از قتل یا خودکشی) قاضی منصوری رخ داده باشد و پس از دو روز مقامات محلی سکوت محض کرده و کوچکترین اطلاعی را در اختیار قرار نداده و حتی از بیان جزییات به دولت ذینفع نیز پرهیز کرده باشند. به نظرم این رفتار بودار است و احتمالا باید شاهد اتفاقات خاصی بود. جالب‌تر این که منابع غیررسمی رومانی، چون مطبوعات و رادیو تلویزیون و شبکه‌های مجازی نیز خبری را منتشر نکرده‌اند. بعید است که اِعمال این حد از محدودیت خبری پس از رویداد، تصمیم‌گیری شده باشد.»
 
معلم اخلاق احمدی‌نژاد رئیس شد

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شد. حجت‌الاسلام آقا تهرانی با ۹ رأی مثبت اعضای کمیسیون فرهنگی، رئیس این کمیسیون شد. همچنین بیژن نوباوه نماینده مردم تهران و غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان به عنوان نواب رئیس کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند. همچنین نصیرایی به‌عنوان سخنگو و جلالی و زهره سادات لاجوردی نیز به‌عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند.
 
جلسه ستاد پیگیری شهادت شهید سلیمانی برگزار شد

تازه‌ترین جلسه ستاد پیگیری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه برگزار شد. به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، تازه‌ترین جلسه ستاد پیگیری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، سید صادق خرازی رییس ستاد، زینب سلیمانی رییس بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر اعضای این ستاد ملی از نهاد‌های مختلف در وزارت امور خارجه برگزار شد.نیرو‌های آمریکایی در عراق در اقدامی جنایتکارانه به دستور «دونالد ترامپ» بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در حومه فرودگاه بین المللی بغداد در غرب پایتخت عراق، سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را ترور کردند.
 
درخواست ویژه علی مطهری درباره قتل‌های ناموسی

علی مطهری خواستار مجازات سریع عاملان قتل‌های ناموسی اخیر برای درس عبرت دیگران شد. علی مطهری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس دهم، در توئیتی نوشت: در روز دختر مناسب است به ظلمی که به دختران سرزمین ما رواداشته می شود بپردازیم. هنوز حکم پدر رومینا که با قصد قبلی او را به‌ نحو فجیعی کشت اعلام و اجرا نشده‌ است، همین طور قتل‌های فجیع ریحانه‌ عامری و فاطمه‌برحی، در حالی که مجازات برای تسکین جامعه و عبرت دیگران است. اگر به تاخیر بیفتد، فایده‌ای ندارد.
 
اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تأیید شد

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه مجلس تأئید شد.نشست کمیسیون اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی با حضور اعضا و با دستور بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برگزار شد. در این نشست اعتبارنامه غلامرضا تاج‌گردون منتخب مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی بررسی شد و پس از تبادل‌نظر و رأی‌گیری، اعتبارنامه این منتخب در این کمیسیون تأیید شد. به گزارش فارس، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و گزارش کمیسیون برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس ارسال شد.
 
ادعای بی‌بی‌سی: مرگ قاضی منصوری با "خشونت" همراه بوده است

رسانه‌های رومانی گزارش داده‌اند که نتایج اولیه کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری، قاضی ایران نشان می‌دهد که مرگ او با "خشونت" همراه بوده است. بی بی سی نوشت: رسانه‌های رومانی گزارش داده‌اند که نتایج اولیه کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری، قاضی ایران نشان می‌دهد که مرگ او با "خشونت" همراه بوده است. این رسانه‌ها به نقل از دفتر دادستانی بخارست گزارش داده‌اند که روی جسد او اثر "جراحات ناشی از ضربه" دیده شده است که نمی‌تواند در حالت طبیعی ایجاد شود.
 
کنایه سنگین شمخانی به اروپا و آمریکا

دبیر شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد: چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آن‌ها شد؟ علی شمخانی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیترش با اشاره به کتاب جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید و واکنش ترامپ به انتشار این کتاب و الفاظی که این دو در این مدت در قبال یکدیگر استفاده کردند و همچنین قطعنامه ضد ایرانی پیشنهادی سه کشور اروپایی که روز جمعه در شورای حکام به تصویب رسید، نوشت: «بولتون در کتاب خاطراتش ترامپ را دمدمی مزاج و احمق خطاب کرده و ترامپ هم در مقابل او را یک احمق بی کفایت خوانده است. چرا اروپا دستپخت مشترک دو احمق بی‌کفایت را در خروج از برجام نادیده گرفت و با ارائه قطعنامه ضدایرانی بازیچه دست آن‌ها شد؟»کتاب جدید «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید تحت عنوان «اتاقی که اتفاق آنجا افتاد» به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده است. او در این کتاب به افشاگری علیه ترامپ و اعضای کابینه‌اش پرداخته است.
 
زاکانی: کمیسیون تحقیق مجلس رفوزه شد

علیرضا زاکانی در واکنش به تائید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران نوشت:‌درتایید تاج گردون، کمیسیون تحقیق مجلس در آزمونی بزرگ رفوزه شد که ان‌شاءالله رای نمایندگان در صحن، زشتی آن را بزداید. در توسعه ‎فساد شبکه‌ای با سوءاستفاده از ویژگی‌های کمیسیون برنامه و بودجه، اقدامات ‎تاج گردون را می‌توان نمونه‌ای از نقش آفرینی ‎طبری با کارکرد‌های قوه قضاییه دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۴۵
چند وقت دیگه از تولد خانم نسرین مقانلو خبر جدیدی نمی زارین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
حداقل حقوق رو هر چقدر ضربدر 12 میکنم اعداد بالا بدست نمیاد !!! جماعت کارگر کشور ظاهرا جز آدمیزاد حساب نمیشن از نظر بالایی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
سلام بر این همه بیکار که نشستند نظرات یک من صدغاز میدند وخودشون هم نمیدونند چی میگن
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
حالا مجلس نو اصولگرا با ترکیب گفتمان قالیباف و احمدی نژاد با توضیحات وزیر کشور دغدغه گرانی بنزین را داشتند یا کشته شدگان را . یا نه با توضییحات وزیر کشور به این نتیجه رسیدند که بی خیال بابا . انگاری هیچ فرقی بین دولت اعتدال و نو اصولگرا نیست . بی خیال تفسیر بیشتر شدند ؟
وقتي بي بي سي حرف زد يعني طرف هنوز زنده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کاملا داستان مشکوکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خودش به درک زنده و مردش را کاری ندارم . پولها چی شد
ناشناس
| Australia |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
چه اهمیتی دارد . مهم وضعیت اقتصاد و زندگی و آینده سیاسی اقتصادی این کشور است که رو هواست.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
تو رومانی کفن میت چقدر با کلاسه . سر و گوشش را با زیپ میبندند میت با آن چاقی کوچک به نظر میاد .
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
نگران پولها نباشید یک مقدارش صرف رد مظالم شد یک مقدارش هم صرف بانوان مسکین رومانی و آلمان
طبری همشهری ناطق و صادق بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
همشهری دژپسند هم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
هم باند و تیم آنها بود. وگرنه به غیر از این چند نفر و یکی دوتا جدای از اینها مثل رویانیان مردم شریف شهر های نور و لاریجان در استان مازندران انسانهای زحمتکش و درستکاری هستند.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
قوم و خویش و خودی و غیر خودی کار دست ملت داده . شاخص های اخلاقی اصولگرایان در استخدام کارمندان عقلانی نبود و هنوز هم نیست . این شاخص های استخدام هیچ بدرد مردم نمیخورد بلکه بیشتر در حوزه شخصی افراد هست . ساده زیستی و ظواهر مذهبی چه بدرد مردم‌میخوره ؟
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
داداش ! یعنی بچه کمربندی بود؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
واقعا چه استدلالی
میشه بفرمایید کار ستاد پیگیری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چی هست؟ اگه کارشون رسیدگی به نحوه شهادت هست و یا اینکه رسیدگی به این موضوع که چه کسی یا کسانی اطلاعات تردد شهید بزرگوار را در اختیار امریکایی ها قرار دادن که کار درستی نیست اون هم در وزارت امور خارجه!!! مگه مملکت سازمان های امنیتی کم داره که حالا یه ستاد برای رسیدگی به شهادت بزرگوار تشکیل شده! کار رسمی و سازمانی نیروهای امنیتی مثل وزارت اطلاعات و یا اطلاعات سپاه همین موضوع رسیدگی به نحوه شهادت، پیدا کردن نفوذی های دشمن، ارائه راهکارهای امنیتی جهت جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه برای دیگر مقامات نظامی و سیاسی هست و لزومی نداره یه ستاد دیگه تشکیل بشه که اصولا به اطلاعات امنیتی دسترسی نداره و صرفا فقط یه هزینه دیگه به بودجه کشور تخمیل میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
هدف زنده نگهداشتن یاد اون شهید هست.اونها باید بدونن و بفهمن یک سردار شهید درست به اندازه سردار زنده براشون خطر داره و میتونه مشکل ایجاد کنه باید بفهمن که ریختن خون سردارهامون باعث رویش هزاران جوان خواهد شد و دیگه جرات همچین غلطی پیدا نکنن. البته بنظر من در هزینه کرد بودجه در این مورد باید کمی در این شرایط محتاط بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
بلاخره برای بعضیا نون و اب داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
اشتباهی مثبت دادم. حق الناسی نباشه گردنم
محمد
| Sweden |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
هدف اختصاص بودجه برای ............ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مرکزیت ستاد در وزارت امور خارجه است ولی تحقیقات در نهادهای امنیتی انجام می شود و پس از بررسی برای پیگیری در مجامع بین المللی، از طریق وزارت خارجه ارسال می گردد.
خوب شکر خدا معلوم شد در ماجرای طبر همهیچ تقصیری متوجه اصولگراها نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
اصولگراها مثل ماهی از توی دست لیز میخورن
و از قبول مسولیت فرار میکنند
دقیقا کاری که با خرابکاری های احمدی نژاد کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
اصواگراها تا سال 90 که احمدی نژاد در مسیر مردم و ولایت حرکت کرد حامی او بودند و بعد از آن تا کنون هم منتقد جدیش هستند اتفاقا شاه ماهی شما اصلاح طلبان هستید که از دست مردم لیز می خورید و پاسخگوی عملکرد مصیبت بار دولت اجاره ای تدبیر و امید نیستید
طبری محصول ملت نبود
محصول مشترک سه قوه بود
این آقای صوفی ظاهراً در هفت سال گذشته در ایران زندگی نکرده است!!! چه آرزوهای بزرگی در سر دارد! گرچه آرزو بر جوانان عیب نیست!
کسانی که فکر می کنند اگر پرونده ایران از شورای حکام به شورای امنیت برود دارای حفاظی بنام حق وتوی روسیه و چین است، خوشبین نیستند خائن به ملت و مملکت هستند، کسانی هستند که منتظرند تا دوباره مملکت دچار بدترین نوع از تحریم بشه تا کاسبی پر رونقی به قیمت خون این ملت مظلوم و شریف بکنند . بیایید باور کنیم هرکس داد زد و یقه جر داد به نام وطن ، وطن پرست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
احنت.نمونش خاوری و طبری و منصوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
کسی منتظر رفتن پرونده ایران به شورای امنیت نیست. فقط نکته اینه که آقایون از خواب بیدار شوند که برجام بی فرجام بود. وقتی سانتریفوژها را نابود میکردند رییس جمهور و مشاوران اصلاح طلب باید این روز ها را پیش بینی میکردند.
اطلاع رسانی قطره چکانی در مورد منصوری بسیار عجیب است
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
هیچ اهمیتی ندارد . در هر صورت طبق معمول عوامل اصلی این افتضاح که اسمشان برده نمی شود و پولها هم که برنمی گردد. باقی داستان و سرگرمی است که دردی درمان نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
فقط بگید چجوری از ایران رفت بیرون
ناشناس
| France |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
سفارت ایران در رمانی چه می کند. آیا جسد را دیده و شناسایی کرده؟ این وظیفه کنسول است چون باید گواهی فوت را تایید کند
الان زمان مناسبی هست تا انقلاب داخلی از طرف نظام صورت بگیره و نفوذیهای غارتگر مجازات و اموالشان مصادره شود تا کی تحمل کنیم که یک عده با دلالی و رانت میلیاردر و عده ای نون شب نداشته باشند بیشتر از تحریم عوامل داخلی کشور رو به فلاکت کشاندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خسارتهایی که مسولان مثلا خودی های داخلی
با فساد و ناکارآمدی و بی کفایتی و رها نکردن صندلی های قدرت و کم سوادی و بی تجربه گی
و در عین کهنسالی و عدم توانایی
به کشور و مردم زدند
هیچ دشمن خارجی در ۱۰۰ سال گذشته نزده است
نماینده عزیز وزیر کشور چکار کند؟؟!! مگر قیمت پراید به وزیر کشور مربوطه؟؟!!اخه بابا کمی فکر کنید و لازمه حوزه کاری وزرا برای عزیزان نماینده تشریح شود تا دیر نشده؟؟؟!+
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
وقتی وزیر کشور به سیوالاتی که در حوزه مسیولیتش میباشد نمیتواند ویا نمیخواهد پاسخ بدهد باید از قیمت پراید ونرخ جراحی پلاستیک وسیوالاتی در این حوزه ها از ایشان پسید
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
تعداد اصول قانون اساسی هم به آنان آموخته شود
دلیل آن اتفاقات نیز به دلایل خاصی باز می‌گردد که اینجا جای گفتن آن نیست.) پس کجا جای گفتنشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
یواشکی به تو می گم که بدونی
اقایان از صندوق بین المللی پول و بانک جهانی نسخه دریافت کردن که یهویی و بدون اطلاع رسانی قبلی قیمت بنزین را افزایش دهند
ناشناس
| Australia |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
21:34 هر مفت بس است دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
دوست عزیز مگه نمیدونی که مردم تو این کشور نامحرم محسوب میشن؟؟؟ از ما بهترون هم میشن محرم که به اونها یواشکی میگن.
عجب! فقط مردم مشهد در تنگنا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
از نطر جناب علم الهدی فقط دادن نذورات ضروری است
حالا صد هزار نفر هم با کرونا قربانی شدند
اشکالی ندارد !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
ناشناس 22:29. ولی حرفش چه ربطی به نذورات داشت؟؟ داره میگه معیشت مردم به خطر افتاده. هتلها و مسافرخانه ها و مغازه ها و تاکسی ها و .. در مشهد وابسته به مسافرن. و با توجه به اینکه در حرم امکان رعایت مسائل بهداشتی وجود داره و تا حالا هم خوب رعایت شده این امکان هست که درهای حرم رو باز کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
نگران غبار روبی سالانه هستند.امیدوارم مردم به آن سطح از آگاهی برسند که این غبار ها را صرف محرومان دور و بر خو د کنند.
مشهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
غربالگری در خانه از ما بهترون شاید انجام شده باشد و الا در مشهد کسی به درب منازل ما مراجعه نکرد .
ناشناس
| France |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
اصرار ایشان که منجر به مخاطره جانی برای مسلمین می شود منع شرعی ندارد؟
علم الهدی در دیدار با معاون وزیر بهداشت گفت:از شما آقای حریرچی درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه‌ای نگاه کنید) نگاهش چطوری ویروس را میکشه ؟! دست بردارید ائمه (ع) همواره به فکر مردم بودند چطور شما فکر می کنید که روح امام رضایی (ع) که ضامن آهو است از اینکه جان مردم به خطر بیافنتد راضی است وضعیت اقتصادی برای همه کشور و جهان همینطور سخت است فرقی ندارد حتی عربستان فریضه واجب حج را تعطیل کرد چطور شما این دستور اسلام را که سهل انگاری در حفاظت از جان را حرام میداند را لاپوشانی می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
خودش گفت، جیب خالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
جناب علم الهدی، حداقل یکبار و فقط یکبار
به مشکلات و معضلات اقتصادی حاد مردم فلکزده
هم اشاره کنید
بخدا گناه نمی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
بی خیال آقای علم الهدی بشید . ظاهرا هدفی جز مطرح شدن اسمش نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
ناشناس 22: 30
صحبتاشو نخونده جواب میدی؟ دقیقا به مشکلات اقتصادی اشاره کرده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
در خانه خدا غباری نیست که سالانه بروند غبار روبی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
اتفاقا علم الهدی گفته حرم رو باز کنید تا کاسب های اطراف حرم بتونن کاسبی کنن.
این چرخش عجیب نیست؟
به نظرم از اول هم نگرانی ایشونهمین بوده !
کاسب های اطراف حرم جزو قشر آسیب پذیر به حساب میان؟ فکر نکنم!
خوندن این اخبار به تنهایی برای سکته دادن کافیه .
«جای بیان دلایل اتفاقات آبان ماه مجلس نیست»

واقعاً مردم هم از مجلس توقع و انتظار بیان دلیل هیچ اتفاقی را ندارند
راحت باشید
اعتبارنامه‌های یکدیگر را تصویب کنید و به امور خودتان بپردازید
کاری به کار مردم نداشته باشید, بلکه وضع حیات مردم بهتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
جناب وزیر کشور به مردم که نگفتید
حداقل به این نمایندگانی
که جزو خودی های خودی خودتان هستند
بگوئید که چرا این تعداد از مردم!؟
بخاطر اعتراض قانونی طبق قانون اساسی باید قربانی میشدند ؟؟؟
رسایی :اکبر طبری با سابقه عضویت در ‎گروهک منافقین در زمانی که اقای بشارتی وزیر کشور بوده با اصرار ناطق نوری و بدون نیاز به استعلامات رایج از مراکز امنیتی، به فرمانداری شهرستان نور منصوب می‌شود و در نیمه دهه هفتاد باز با همان لابی به قوه قضاییه کوچ می‌کند) سلام بر پهلوان ناطق نوری که یکبار دیگر از اینکه می بینم امثال رسایی به او می تازند مطمئن می شوم که کارش درسته . اما در این مطلب اگر اگر اگر راست باشد اولا کسی که به وظیفه اش عمل نکرده بشارتی بوده ثانیا تا کسی جرمی مرتکب نشده نمی شود او را محاکمه کرد ثالثا چرا شما در زمان ریاست لاریجانی بر قوه قضا و معاونت طبری ساکت بودی رابعا الان که همه میدانند اقاتهرانی گرین کارتیه چرا بر علیه او بیانیه نمی دهی تا از ریاست بر کمیسیون فرهنگی برکنار شود پنجما اینقدر فکر دنیا و جناحت نباش بفکر اخرت هم باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
گرین کارت داشته ولی باطل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
چه فرهنگی بسازند !!!!؟؟؟؟
این کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم
صلوات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
از نوزادی عضو سازمان بوده؟ به سنش نمی خوره
تااینجابرای پلیس ومقامات قضائی رومانی مشخص شده که قتل باملایمت کامل صورت نگرفته آن مرحوم هم بدسلیقگی کرده برای مرگش کشوری پیشرفته ترنمیتوانست پیداکندرفته رومانی همه رابرق میگرفت آن خدابیامرز راچراغ موشی گرفته حالاچه بروزش میآورندکه بفهمندچی بوده وچی شده اگرآخرش هم شانس بیارندوبفهمندودست ازسروتنش بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
خودش رومانی نرفته بردنش. اونجا راحت تر بود
متلک چه دردی دوا میکنه ؟عرضه دارید استیضاح کنید ندارید لطفا خاموش
بسیار هم عالیست که پدر ژن خوب در انتخابات شرکت کند و متوجه جایگاه و وزن خود درصورتی که طرف مردم نباشد را بییند!!! شرمندگی غرضی و میرسلیم در اینصورت به فراموشی سپرده خواهد شد!!!
دلیلش مشاوران خارجی که از صندوق بین المللی پول بوده که باید با شوک قیمت بنزین در کشور اشوب ایجاد شود
میگم این مشایی اینهمه مریضی داره وچپ وراست ایران را می گردد؟اگر سالم‌بود چکار می کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
بقایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
ایشان که همه اش بیرون از زندان در حال ایرانگردی هستند ؟
پس چرا وکلا و معلمین و کارشناسان محیط زیست که در زندان هستند را مرخص نمی کنید؟؟
علم الهدی باید دلش برای زائران بسوزد یه وقت یه موازسرشان کم نشه وبیماری کرونا بگیرن وفقط بفکر جیب مبارک وپول زوارباشن تاسلامتی زوار
اقای رسایی مزاح میفرمایید؟؟؟ اینکه کسی در گذشته چکاره بوده و چه کرده انقدری اهمیت ندارد که بپرسیم الان چه میکند؟اینهمه تخلف در دورانی طولانی و زمان تصدی همشهریشان اقای املی اتفاق افتاده و اقایی میگوید چیزی برایشان احراز نشده بود!!! اینجاست که مشکل ایجاد میشود
عجب پس جناب علم الهدی این طور صحبت کردن را هم بلد هستند.تا اینجا من فکر میکردم ایشان همیشه با تحکم و از رییس به مرئوس با دیگران صحبت میکنند. انشالله که مشکل بازاریان مشهد هم مثل بقیه مردم کشور حل شود و هرچه زودتر شر این دو ویروس از کشورمان کم شود.بشخصه نذر میکنم به مناسب رفتن کرونا و ترامپ موکب بزنم و شیرینی و شربت بدهم
نماینده رشت محترم رشت از یکسو توجه نکردند که ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ریاست آقای جنتی است و سالیانه میلیاردها تومان بودجه دریافت میکند . حالا چرا باید وزیر کشور جوابگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر باشد . از سوی دیگر دو تا تار موی یک زن دین و مملکت را بخطر نمی اندازد انچیزی که کشور را به خطر انداخته و می اندازد رفتارهای خام و حرفهای ناپخته شما عزیزان است که در جایگاه نمایندگی ایستاده اید و عوض رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در فکر دو تای تار موی چند تا خانم هستید . در ضمن چرا چشمهای تیز بین شما ان چند تا تاری مو را می بیند ولی فلاکت عمومی مردم را نمی بیند . لطفا بس کنید . مردم را سر کار نذارید . البته از این مجلس غیر از این انتظاری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
انتقاد از جنتی؟ایشان گفتند از سرنوشت نمایندگان رد صلاحیت شده دوره قبلی درس بگیرند و مواظب حرف زدنشان باشند.پس جیزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مسئله آقای نماینده دو تار مو نیست! مسئله ایشان آقای (خفاش شبهای گیلان) و امثال اوست که ناموس گیلان را ... کشیده اند و تازه پس از حداقل هفت مورد قتل و جنایت بر میت به دام می افتند.
بنده از همین جا از تمام نیرو‌های امنیتی و انتظامی که در صحنه بودند تشکر می‌کنم. دلیل آن اتفاقات نیز به دلایل خاصی باز می‌گردد که اینجا جای گفتن آن نیست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی نوبره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
پس جای گفتنش کجا و چه زمانی است ؟
آقای زاکانی و توکلی لطفا پاسخ بدهند چطور با این همه مدرک ادعایی چهار بار آقای تاج گردون در شورای نگهبان و در همین مجلس در تمام کمیسیونهای مختلف و تحقیق تایید شدند ، دیگر مشخص شد شما دنبال پرونده سازی و کشتن وقت و نیز ایجاد جو زشت سیاسی بودید تا به هدف اصلیتان و آن عدم حضور ایشان در هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برسید . خوب به هدفتان رسیدید مشکلتان باز چیست .
بیشتر از این باعث خجالت خود و هم قطارانتان نشوید و وقت مجلس را بیش از این نگیرید.
قاضی منصوری که در کلیپ ها مشخص هست زنده هست . یک روحانی خود کشی نمیکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
اینا همش سیاسته زنده هست داره برای خودش خوش گذرونی میکنه پول ملت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
یک ادم با این همه پول خودکشی نخواهد کرد یه مدت دیکه مثل مدیرانقلابی خاوری عکسش توی بار و کازینو در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
یک روحانی رشوه 500 000000 یورویی میگیرد عایا؟
ناشناس
| France |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
چرا سفارت ایران جسد را بازید شناسایی نمی کند تا ابهامات مرتفع شود؟
اقای علم الهدا فرمودن که درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه‌ای نگاه کنید، اقای من . اقای علم الهدا ترا به زهرا قسم . ترا به وحدانیت خدا قسم حرفی نزن که مردم را از امام رضا جدا کنی . من که 1000 کیلومتر از مرقد منور و مطهر امام رضا به دورم هر روز سلام میدم و انگار خودمو در حرم رضوی ایشان حس میکنم . چرا که اعتقاد دارم که روح منور ایشان بر دل همه شیعان و دوستارانش می تاید ..من که یک شیعه اثنا عشری و دوستار اهل بیتم . از حرف های شما بوی سیاست زدگی را اسشتمام میکنم . مهمتر از همه ، شما کی و په زمانی یک موضوع را مطرح کردید که اکثریت مردم به ان نظر مثبت داده اند . شاید دیدگاه شما اکثرهم لایقلون است ولی برادر بزرگوار اگر اینگونه فکر میکنی سخت در اشتباه هستی . این خظای تو ضررش به شما نیست بلکه به مملکت و اسلام است
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
چرا شما متوجه نیستی ؟! میفرمایند اقتصاد خوابیده ، کاری به خود امام رضا ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مشکلش زیارت نیست غبار روبیه
میشود کم حجاب بود ولی به خدا اعتقاد داشت . مگر برای خداوند ۷ میلیارد جمعیت دنیا با یک میلیارد جمعیت دیگر فرق دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
برخی خدا رو فقط برای خودشون می دونند. از نظر اونا خدا کس دیگه ای رو دوست نداره. بهشون اجازه هر کاری رو هم داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
میشودتسبیح به دست گرفت جای مهر روی پیشانی باشد چفیه به گردن وتظاهر کرد به مومن وانقلابی بودن وبعد بیت المال را هاپولی کردن ....تا وقتی انتخاب مسئولین بر اساس ظاهر باشد و شایسته سالاری مبنایش ظاهر غلط انداز باشد هیچ کاری درست پیش نخواهد رفت....وقتی به خداوقران اعتقاد داشته باشی انهم از صمیم قلب هرگز به خلاف حتی فکر نخواهی کرد
اگر قیمت دلار را کنترل نکنید انوقت مجبور میشوید یا حقوق ها را افزایش دهید یا دوباره بنزین را گران کنید چون تفاوت ارزش دلار با سوخت و کالاها خیلی تفاوت وجود دارد
با ابن نماینده هاو دولت بی تدبیر و‌مردم بی خیال، خدا آخر و‌عاقبت این مملکت را به خیر کنه!!!
علم الهدی . به دلایلی که شهر مشهد زیارتی هست و اقتصاد این شهر به زیارت بستگی دارد جا دارد وزرات بهداشت نگاه ویژه به مشهد داشته باشند ....... ایا واقعا فاصله اجتماعی در حرم امکانش هست ؟ مگر اینکه از یک در وارد و از درب دیگر فورا خارج شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مشهد ایا بالاتر از مکه وکعبه است ....خوبه ایشون متولی خانه خدا نیست
اتفاقا کمیسیون تحقیق نمره بیست گرفت.ایییییییییول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
خوش بحالت که تاج استخدام بر سر تو هم گذاشته حاج غلام
کنایه سنگین شمخانی به اروپا و آمریکا!!
همشون له شدند از بس سنگین بود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
پدر آمریکا و اروپا را درآورد با این کنایه اش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
خخخخخخ
عارف جان یکم تخم کفتر بخور حرف زدن یادت نره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
سیب زمینی گاهی گرونه و گاهی ارزان میشه دلیلش چیه ؟
مشکل اساسی این است که اصولگرایان به خصوص جریانات تندرو نمی‌خواهند بپذیرند که نارضایتی وجود دارد و زمانیکه این نارضایتی خودش را در قالب اعتصاب و اعتراض‌های صنفی نشان می‌دهد تندرو‌ها دو پاسخ بیشتر ندارند، نخست اینکه خارجی‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان را متهم می‌کنند و پای فتنه را وسط می‌کشند؛ و دوم، انگشت اتهام به سمت بخش انتخابی نظام یعنی دولت ومجلس می‌گیرند که باید پاسخگو باشند، این گروه نمی‌خواهد به عمق نارضایتی مردم نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشد. به هیچ وجه در پی تبرئه اصلاح طلبان نیستم، اما واقع مطلب این است که اگر قرار بر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات متهمانی که موجب نارضایتی مردم شدند باشد به طور قطع اصلاح طلبان متهم ردیف اول این دادگاه نخواهند بود.
مرگ منصوری احتیاج به رمزگشائی نداره. این آقا رو احتمالا مافیای اروپائی کشته که حسابهای بانکی افراد تو دستشونه. وقتی فهمیدند که جناب، پونصد هزار یوروی بی زبون رو گذاشته تو بانک و تحت تعقیب هم هست احتمالا حق حسابشونو می خواستند و ایشون هم که همیشه گرفته بود، نم پس نداد و جونشو تقدیم کرد. دادستانی رومانی گفته مرگ با خشونت بوده!! خوب کشتنش دیگه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
کار روسیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
مافیای اروپایی؟!!!!!!!!!!!!!!!! رومانی فقیرترین و فاسدترین کشور اروپاست که مافیای داخلی می تواند برای از بین بردن بزرگترین شاهد فساد از مزدوران آنها استفاده کند.
شمخانی اصلا چه کاره است بخواد کنایه بزنه که کنایه اش سنگین باشه یا سبک ؟!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
کاندید ریاست جمهوری 1400
راستی آقای رییسی عزیز داماد شمخانی یادت نره. می تونی در مورد لواسان کلی ازش سوال بپرسی
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
عزیزم چیزی که زیاددر مملکتمون داریم داماد وآقا زادست به کدوم یکی رسیدگی کنن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
هر جا سخن از فساد است نام نزدیکان مسئولان میدرخشد
جناب آقای رحمانی فضلی جای بیان اتفاقات آبان گذشته دقیقا بفرمایید کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
از نظر این ها اتفاق مهمی نبوده پس اصلا هیچ جای صحبت ندارد
دلیل اتفاقات آبان ماه رو شاید کسی ندونه ولی نتیجه اون کار دولت رو همه میدونن اون هم تورم افسار گسیخته وافزایش قیمت خودرو. وسکه ودلار وطلا و....... البته قرار بود که افزایش قیمت بنزین موجب افزایش تورم نشه که موجب افزایش‌ شدید تورم شد
به قول گفتنی نشد که بشه
ما مردم ایران از جناب شمخانی تقاضا داریم روزانه چندتا کنایه سنگین حواله آمریکا و غرب کنه که زودتر زیر بار این سنگینی نابود بشن و ما نجات پیدا کنیم. با تشکر
حالا بنزین رو گرون کردن که نباید میکردن چرا هر روز سهمیه بنزین خودروهای عمومی رو کم میکنن من که راننده وانتم سهمیه بنزین رو از 300 لیتر به 150 لیتر کاهش دادن آخه 150 لیتر برا یک سوم ماه هم کافی نیست من چطور بقیه ماه رو کار کنم و کرایه هم رو افزایش ندم
من ابتدا با کسانی که آبان گذشته اعتراض کردند موافق نبودم ولی الان که نتیجه اون کار نسنجیده رو میبینم بهشون حق میدم که اعتراض کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
حقت ه
سردار شمخانی شما دیگه چرا؟ مگه قرار بوده که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان روابطشون با ایران رو بر اساس مطالب کتاب آقای بولتون تنظیم بکنند؟! خب همین حرفها رو می زنید که حرفهای مسئولان ما از طرف خارجی ها جدی گرفته نمیشه
ناطق و صادق را به دادگاه بیاورید. چون شاکی دارند. رسایی. مدعی است آنها شریکند
به نظرمن قاضی منصوری زندست به جان ترامپ قسم
حسابی خود کوشونده شده.
از کی تا حالا بی بی سی شد منبع موثق
وقتی که به ضرر باشه بی‌بی سی بنگاه شایعه پراکنی و وقتی که به نفع باشه منبع موثقه واقعا در شگفتم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
بی بی سی فارسی و من و تو و ایران اینترنشنال همه از داخل مدیریت می شوند برادر!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
از قبل از انقلاب و در حین انقلاب و بعد از انقلاب منبع خبری هست . تو سنت کمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
بی بی سی یکی از بیشرف ترین خبرنگاری هاست
نمیدونم چرا وقتی آقای رسائی اظهار فضل میکنه خندم میگیره!
آقای نماینده ملایر ! رئیستون که اقای قالیباف باشن فرمودن میخان فضای مجازی رو هم مثل صنعت خودرو مدیریت کنن. بالاخره مدیریت صنعت خودرو با محصولش یعنی پراید 80 میلیونی خوبه یا بد؟ دارید ما رو کجا میبرید حضرات؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
شما را دارن اونجایی که حضرات تدبیر چی و اصلاحاتچی گیر انداختن در میارن
پس از بررسی چند باره کمیسیون ها و اعتراضات و بررسی مدارک، بنظر می رسد،اقای اکانی مورد شخصی با اقای تاجگردون دارد،وگرنه حرف همکاران و نمایندگان و سازمانهای بررسی کننده را می پذیرفت.خدا کند بغض و کینه نباشد
فیلم جدیدی ازگذاشتن جسددرآمبولانس درآمده که بعدازبستن درآمبولانس یکی میادودرب ماشین روبازمیکنه که بره تو!یک لحظه بوضوح دیده میشه که کفنی که خوابانده بودن سرپاست!!
تاج گردون اگه خلاف کرده که ظاهرا کرده، باید اعتبارش رد می شدو ملاحظه چیزی نمی شد و مجلس از لوث وجود چنین اشخاصی پاک می شد.و اگه خلاف نکرده چرا مجلس تشویش اذهان درست می کنه.
بدبختر از کارگران کشورنیروهای قراردادی دستگاههای دولتی هستند که نوبخت با این کارش آنها را کلاً بدبخت کرد
قای شمخانی

مساله مالی نوه و داماد گرامی چی بوده
قيمت مسكن كي درست ميشود
نزد مردم همه شما رفوزه اید.
کنایه سنگین شمخانی به اروپا و امریکا...!!!!
اوه اوه چقدر سنگین بود...دیگه بعید می دونم اروپا و آمریکا کمر راست کنن!
شما را به خدا یه خرده ملاحظه کنید اینقدر سنگین هم اذیت میشه آدم!
ستاد پیگیری شهادت چقدر بودجه داره ؟؟؟؟
جناب مطهری چرا فرار به جلو قاتل این زنان سیاست بازهایی هستند که برای گرفتن چند رای با شعار های توخالی ازادی به سبک غرب ویا اشاعه فساد به شکل های مختلف اعتقادات یه عده را مخدوش کردند اقای مطهری شما در این مدت چرا بفکر برجسته کردن حق وحقوق اعضا خاواده نسبت به هم نبودید اقای مطهری چرا در خصوص احترام به حق اعضا خانواده به هم دیگه در فرهنگشون صحبت نکردید ققط برای مطرح کردن خود حامی زنان بعد از چنین اتفاقات نا گواری می شوید
وکیل بقایی میگه موکلم انواع و اقسام مریضی ها رو داره که اومده استعلاجی!
این چه مرضیه که طرف با مرخصی استعلاجی پا میشه میره مسافرت غرب کشور؟!
اگه رفت لب مرز و فرار کرد چی؟
تازه میگه برگشتنش بسته به نظر پزشکی داره...یعنی برو تا اطلاع ثانوی که مدت زندانتم تموم شه! البته تا وقتی که تابلو نکنی و مردم نفهمن!!
پلیس امنیت!!! لطفاً ذره بینتو بچرخون سمت قشر ضعیف کارگر و جماعت طمعکار اختلاسگر ...
امنیت رو توی چی میبینید شماها؟!؟!؟!؟!؟!؟
فرض کنید که منصوری زنده باشد و طبری محاکمه و محکوم شد پولها کجاست؟ اون پولهایی که رشوه دادند و گرفتن کجاست؟ و از کی پس گرفتید و به کجا بردید ؟این سوال خیلیهاست که پولها کو؟
اسم اعضای کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس لطفا منتشر کنید ما هم بشناسیم نماینده های بی کفایت دوباره تکرار شدند.
اعتبار نامه تاجگردون که معلوم بود مصوب میشه

فقط میمونه اعتبار شورای نگهبان که تو این جریان ساکت موند و چیزی در خصوص مدرک جعلی ایشون بر زبان نیاورد. بالاخره آدم های فهمیده هستند و می بینند. حالا چیزی نمی گویند چون می دانند که امیدی به تغییر وضعیت نیست. همین است که هست.
از انهای که کاسه داغ تر از اش هستند باید ترسید
نمرده بابا
اینقدر بیخود خودتونو خسته نکنید
راحت و آسوده رفت دنبال زندگی با هویت جدیدش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل