بازدید 19315

جان باختگان کرونا در بوشهر به ۵۵ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ثبت هفت مورد جدید فوت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه شمار جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه دوم تیرماه به ۵۵ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۸۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ 23 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس از بوشهر، سعید کشمیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش هشت مورد در بخش‌های مراقبت ویژه افزود: در حال حاضر ۲۸ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند که از این تعداد ۸ مورد مبتلا به کرونا هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد از موارد بستری در بیمارستان‌های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند که ۱۷ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا بوده‌اند.

کشمیری اضافه کرد: ۲۰۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۹۸ مورد آن‌ها مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند افزود: یک آقای ۴۴ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و یک خانم ۷۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای هر دو ساکن شهرستان دیر، دو خانم ۷۶ و ۶۳ ساله و دو آقای ۳ و ۶۵ ساله ساکن شهرستان بوشهر و یک خانم ۶۱ ساله ساکن شهرستان دشتستان که هر پنج مورد سابقه بیماری زمینه‌ای داشتند، فوت کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه پنج متغیر می‌تواند علائم، پیشرفت و نتیجه بیماری کووید ۱۹ را تحت تاثیر قرار دهد افزود: مقدار ویروس، ژنتیک افراد، راه عبور عفونت به بدن، قدرت ویروس، وضع ایمنی و سابقه افراد در مواجهه با سایر عفونت‌ها پاسخ به کووید۱۹ را در بدن مشخص می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر