بازدید 7924
مدیر عامل بانک رفاه در مراسم رونمایی از سامانه کارگزاری شعب:

تنوع‌خدمات‌و دسترسی‌آسان،رضایت‌مشتریان‌را به‌همراه‌دارد

با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مورد نیاز، رضایت آن ها افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۸۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 23 June 2020

تنوع‌خدمات و دسترسی‌آسان،رضایت‌مشتریان را به‌همراه دارد

با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات مورد نیاز، رضایت آن ها افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه گانی مدیر عامل این بانک در مراسم رونمایی از سامانه کارگزاری شعب که با حضور دکتر فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، رئیس و اعضای هیات مدیره بانک برگزار شد با بیان این مطلب گفت: در شرایطی که ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، گسترش خدمات غیر حضوری و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مورد نظر بدون مراجعه یا کمترین مراجعه به مراکز دولتی، وظیفه نظام بانکی است.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: با آزاد سازی سهام عدالت شاهد انقلابی بزرگ هستیم که تمامی اقشار جامعه در ردیف مشتریان سازمان بورس اوراق بهادار کشور قرار گرفته اند و از طریق بازار سرمایه می توانیم شاهد رشد و رونق بخش تولید باشیم.
للـه گانی تصریح کرد: سهام دار شدن شهروندان و ورود آن ها به بازار سرمایه می تواند برای کشور منشأ اثر مثبتی باشد. جمع آوری سرمایه های سرگردان و ساماندهی و سوق دادن آن به سمت واحدهای تولیدی می‌تواند از ورود این سرمایه به بازارهای موازی و تخریبی، جلوگیری و به جهش تولید کمک کند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: ارائه سهام شرکت های بزرگ به بورس، استفاده از ظرفیت های صندوق های سرمایه گذاری، توسعه این صندوق ها و سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بازار سرمایه، می تواند به عمق بخشی این بازار کمک کند.
للـه گانی بیان داشت: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی که با قشر زحمتکش کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی تعامل دارد با طراحی و اجرای سامانه کارگزاری شعب، زمینه ارائه خدمات مالی و بازار سرمایه را به گونه ای برای شهروندان فراهم کرده است که آن ها با یک بار حضور بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه مکرر آن ها به بخش های مختلف خودداری شود.
مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، دسترسی آسان به خدمات، امنیت بالا، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان را به همراه دارد که امیدواریم با این سامانه و تقویت آن بتوانیم خدمات دیگری نیز همچون احراز هویت غیر حضوری و امضای دیجیتال را نیز به مشتریان ارائه دهیم.
للـه گانی تصریح کرد: یکی از مشکلات دریافت تسهیلات توسط شهروندان به ویژه قشر زحمتکش کارگر، نداشتن وثیقه است که با سهام عدالت می توان این موضوع را مدیریت کرد تا با پرداخت تسهیلات، سهام عدالت آن ها به عنوان وثیقه مورد قبول قرار گیرد.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: با ایجاد سوپر مارکت مالی و ارائه خدمات متنوع به مشتریان می توانیم نقش خود را هم در مدیریت وجوه مشتریان ایفا و هم با ارائه خدمات مناسب، امن و آسان در بستر الکترونیکی رضایت مشتریان را جلب کنیم.
در ادامه مراسم، آقای دکتر فهیمی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، ضمن قدردانی از تلاش های نظام بانکی به ویژه بانک رفاه گفت: رونمایی از سامانه کارگزاری شعب بانک رفاه نشان از نگاه توسعه ای مدیر عامل و هیات مدیره این بانک دارد که تلاش می کند به شهروندان از جمله قشر محترم کارگران خدمات مطلوبی ارائه دهد.
وی افزود: همکاری بین بخشی نتایج مثبتی دارد. سال هاست که این امر مهم مغفول واقع شده و اکنون با آزادسازی سهام عدالت و استقبال خوب مردم از بورس و بازار سرمایه، این همکاری بیش از پیش اهمیت یافته است.
دکتر فهیمی تصریح کرد: در آزادسازی سهام عدالت اگر همکاری، همدلی و همراهی نظام بانکی در شناسایی مشتریان و فراهم کردن زمینه فروش سهام میسر نمی شد، ما با مشکلات زیادی روبرو بودیم و نمی توانستیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.
مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اظهار داشت: همکاری بین این شرکت و بانک رفاه تجربه موفقی بود و افق جدیدی به سمت بازار سرمایه باز شده که مشتریان بازار سرمایه را به بانک رفاه نزدیک تر کرده است.
دکتر فهیمی ضمن قدردانی از بانک رفاه، از پیشنهاد مدیر عامل این بانک در بازپرداخت تسهیلات با وثیقه سهام عدالت گفت: ارائه خدمات مطلوب و دسترسی آسان مشتریان به این امکانات، منجر به افزایش انگیزه فعالیت در بازار سرمایه برای مشتریان می شود و زمینه همکاری های متقابل را فراهم می کند.
گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین بانک رفاه کارگران و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه منعقد شد و به طور نمادین از سامانه کارگزاری شعب، در شعبه مستقل مرکزی بانک رفاه رونمایی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر