بازدید 19795
۲

ابتلای شرکت‌کنندگان یک مراسم تشییع جنازه به کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ابتلای ۲۲ نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم تشییع جنازه به کرونا در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲ 22 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، پرویز یزدان پناه شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به روند صعودی ابتلاء به کرونا در استان، در حال حاضر شهرستان چرام در وضعیت قرمز قرار داشته و شهرستان‌های بویراحمد و گچساران نیز در حالت هشدار هستند.

یزدان‌پناه عدم رعایت فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی را یکی از عوامل مؤثر در رشد مبتلایان به کرونا در استان دانست و عنوان کرد: توصیه اصلی ما به مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه به جز موارد ضروری و شستن مکرر دست‌ها است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بهبودی ۸۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۲۶ نفر از افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند.

یزدان پناه با بیان اینکه از مجموعه ۲۳۶ نمونه ارسالی روز یکشنبه توسط آزمایشگاه مولکولی یاسوج تعداد موارد مثبت روند صعودی چشمگیری نسبت به روزهای قبل داشته است، اظهار کرد: شهرستان‌های چرام و گچساران بیشترین موارد مثبت از این آزمایشات را داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نوش جونشون. حقشونه وقتی دولت نداریم. مردم باید خودشون به فکر سلامت خودشون باشن. از
به هیچ عنوان نباید درمان این افراد بی منطق رایگان انجام شود. دلیلی برای صرف هزینه بیت المال برای این انسانهای لا ابالی وجود ندارد. به نظرم عنوان واضح و آشکار این مطلب که درمان بسیار پرهزینه است و همچنین نشان دادن صحنه هایی از بیماران مبتلا در آی سییو بسیار در تغییر رفتار مردم تاثیرگذار خواهد بود.
لطفا بیلبوردهای تبلیغاتی شهرها رو به تاکید و نشان دادن ابعاد واقعی خطری که همه افراد و مشاغل رو تهدید می کنه اختصاص بدین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر