بازدید 18314
۷

کوهنورد مصدوم در مهار آتش جنگل‌های دیل جان باخت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن کوهنوردی که در جریان آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران به شدت دچار سوختگی شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 19 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وحید محمدی تبار ضمن تسلیت در گذشت این کوهنورد جوان افزود: البرز زارعی کوهسرک ۳۸ ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود عصر روز جمعه ۳۰ خردادماه، جان باخت.

به گزارش ایسنا، زارعی بعد از مصدومیت ابتدا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد، اما بعد از عیادت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهت ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شده بود.

به گزارش ایسنا، البرز زارعی که به عنوان نیروی داوطلب برای مهار آتش‌سوزی رفته بود در هنگام خاموش کردن آتش دچار سوختگی شدید شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
خداوند رحمتش کنه نیک جوانی بود عاشق کوهستان وطبیعت . و نام با مسمای او (البرز) گویی البرز آمد تا آتش زاگرس را خاموش کند ولی خود در آتش حماقتی که دست نا اهلان بر دامنش کشیدند ققنوس وار آتش گرفت و پرگشود.
روحش شاد
الان حقش نیست شهید اعلام بشه؟
ارزش کارش کمتر از آتش نشانان و مدافعان سلامت نیست
به نیت شادی روح البرز قهرمان صلوات می فرستیم.

ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ.
خدا رحمتش کنه.روحش شاد. چرا هیچ نهادی درمورداین اتش سوزیهاکه به نظر عمدی میرسه گزارشی نمیده؟ چرا همه. فقط نظاره گر شده اند؟!
روحش شاد و در آرامش
راستی از هواپیمای آتش نشان که با اون همه پوشش خبری رونمائی شد چه خبر؟ چرا نیروهای داوطلب ما باید با بیل برن آتش خاموش کنن و اینطور مظلومانه از بین برن؟!
روحش شاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار