بازدید 44952

آخرین آمار کرونا در ایران تا سی ام خرداد/ شمار مبتلایان از ۲۰۰ هزار تن گذشت

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۶۱۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۹۸۶ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 19 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۰۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۹ هزار و ۳۹۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۲۸۳۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی و جنوب سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۶ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۹.۱ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۹
قوانین اقتصادی و قوانین بهداشتی در تمام جهان یکی است و سلیقه بردار هم نیست بی توجهی به قوانین مصیبت بار خواهد بود
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
بابا تو رو خدا رعایت کنید دولت کلا اهمیت نمیده مردم چرا رعایت نمیکنن، آخه مسافرت، مهمونی، رستوران، قهوه خانه چرا میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
البته در مورد ایران قانون خاصی وجود نداره بیشتر توصیه ستکه کمتر کسی بهش عمل میکنه.اگه قانون وجود داشت مجبور بودن همه بهش عمل کنن.
دولت تدبیر و امید خسته نباشی. وقتی می بینی مردم رعایت نمی کنن و البته وقتی تعطیل کردی همه می رن مسافرت و فرصت طلبی از این ضرب المثل استفاده کن. تا نباشد چوب تر فرمان نبرد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
در تمام دنیا تعطیلی و منع رفت و امد اجباری بوده که رعایت شد مردم ما هم متفاوت از مردم سایر کشورها نیستند نظر دولت متفاوت از سایر دولتها بود و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
وقتی نخبگان میگن قرنطینه مربوط به جنگ جهانی اول است از مردم چه انتظاری دارید
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
مسئولین دولت تدبیرو امید و کلید داران محترم!
سه روز پیش خانم مرکل محدودیت هر گونه فعالیت مذهبی و مراسم دعا در کلیساهارا تا پایان اکتبر تمدید کرد، لطفا" از سفیرمون در آلمان سوال بفرمائید چرا؟
آیا بازگشت به ایام پیک در اسفند و این فضاحت مدیریتی وضعیتی امید بخش است؟امروز ایران در آژانس انرژی اتمی هم محکوم شد. باید هم میشد. چگونه دولتی که به جان مردم خودش اهمیت نمیدهد میتواند قابل اعتماد باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اگر امار اینها امیدبخشه پس امار اسپانیا چیه که دو ماه پیش روزی ۸۰۰ تا کشته داشت الان دو هفته است آمار تلفاتش صفره
لطفا از ان ارائه قلیان در رستوران شاندیز گالریای ولنجک و مجوز آنها در این شرایط گزارش تهیه کنید!
مسخره است
یه متن را برداشتی هر روز کپی میکنی.
تمام علائم بیماری عوض شده.
الان شش نفر در خانواده ما گرفتن که همه علائم گوارشی دلرن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
حالم بهم میخوره از اینکه هرروز شاهد تغییر چندتا عدد و رقم دروغ در یک کلیشه ایم. درهریک از آن عدد مربوط به آمار مرگ و میر جان یک انسان با یکدنیا امیدو آرزو که ناکام از این دنیا میرود دفن شده است وبدنبال آنها ویران شدن خانه و کاشانه ای که نان آور ، همسر و فرزندش را از دست داده.خیلی غم انگیزه، .
با تمهیدات سخت گیرانه تر در مراکز تجمع و همچنین بیمار یابی فعال می توان تا زمان کشف واکسن بدون تعطیلی مراکز مهم و کاهش رشد اقتصادی ،با بیماری زندگی کرد
وضعیت طوریه که تو همین امار من دراوردیم وضع بده
11 نفر سن بالا تو شهرستان کوچک ما تو کمتر از 2 روز فوت شدن
هر 11 نفر کرونا داشتن متاسفانه
وضعیت تا این حد وخیمه
نکته ی عجیب اما اینه که با وجود اینکه اعلام شده اینا کرونا داشتن تو امار رسمی شهرستان لحاظ نشدن و همون 28 موند امار شهر
تا کی میخواد
کرونا تاخت و تاز کنه
و قربانیان آن مردم عادی باشن
و آقایون فقط بیانیه صادر کنن
و در خلوتگاهشان نظاره گر بوده
و منفعل باشن ...
عجب الاکلنگیه این آمار؟؟؟؟
واقعا مرگ مردم برای مسئولان اهمیتی نداره...واقعا حیف شهیدانی که برای این مسئولان خونشان ریخته شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
خونشونو واسه خاک وطن دادن مسئولین به نام خودشون این خاکو درو کردن!!!!
فاصله محسوس همچنان وجود دارد؟ اما آمار مرگ و بستری بدحال چیزی دیگر میگوید.
بهبهان (خوزستان)کلا ترکید ....شهر همه دارن مبتلا میشن....سر درد و بدن درد شدید داره (منم گرفتم و الان تو قرنطینه خونگیم)... مسخره کردید خودتون رو با این امارا ... امار مرگ و میر و مبتلا تو شهر ما رو اگ تعمیم بدید به استانها و شهرهای قرمز مسخره بودن امار مشخص میشه...
هموطنان عزیزتنها راه حل موجود مواظبت شخصی از خودتان یعنی ماسک زدن در مکان های عمومی نرفتن در مجالس عروسی و عزا و مسافرت نکردن باعث میشود از پخش ویروس جلوگیری شود. ربطی به دولت اصلاحگر یا اصولگرا یا حجاب ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
من رعایت نمی کنم
اگر کرونا گرفتم تقصیر دولته!
همونطوری که دولت ماهم برنامه نداره
و همش تقصیر دولت قبله
ادارات رو بازکردین گفتین باید فعالیتهای اداری ادامه پیدا کنه و کار تعطیل نشه درست مرکز خریدها و کارخانه ها وتولیدی ها رو باز کردین گفتین چرخ اقتصاد باید بچرخه درست رستورانها و سینماها و باشگاههی ورزشی و آرایشگرها رو باز کردین گفتین هم مردم احتیاج دارن هم صاحبان این صنوف بدبخت دارن می شن درست اما خدایی باز کردن مراکز تفریحی مثل بوستانها اونم از نوع چیتگر و امثالهمش یا دریاچه خلیج فارس و بازگشایی موزه ها و نظایر اینها هم برای چرخ اقتصادی مملکت یا کار و کاسبی مردم بود؟؟؟؟ یا اجازه مسافرت به یه عده آدم بی ملاحظه دادن واقعا جزو ضروریات مملکتی بود؟؟؟؟ حالا این خانم سخنگوی جدید رو با فن بیان بسیار ضعیف کجای دلمون بذاریم!!!!
بازم دروغگویی ها و آمارهای خطی و الاکلنگی شروع شد!!!
برادر من ۴ ماهه که تو انگلیس داره دورکاری میکنه و هیچ اتفاق بدی هم نیوفتاد!!
اینجا ۱ ماه دورکاری کرد دولت داشتن دق میکردن مسئولین از ندیدن روی مببرک کارمندا!!!
بابا به پير به پيغبر لجاجت نكنيد همين اخبار خودمان امروز گفت كشور شيلي براي رعايت نكردن مقررات بهداشتي 5 سال زندان تعيين ميكن همه كشورها ماسك را اجباري كرده اند غير ازما واما مردم ما ديگر چرا با خودمان دشمني بكنيم اگر كسي برابش ديگران وخانواده خودش مهم است حد اقل ماسك بزند
هر روز تعداد مبتلا شده در حال افزايش است در حاليكه امار جهاني نشان از كاهش مبتلايان بصورت روزانه دارد امار ايران روند افزايشي داشته ومسؤلان همچنان اعلام ميكنند نرخ مرگ در ايران نسبت به نرخ جهاني خوب است . نرخ آمار جهاني مرگ حدوداً ٢٠ درصد بوده اما امروز به ٩ رسيده در حاليكه عليرغم افزايش تعداد فوتي ها در ٢٠ روز اخير همچنان درصد فوتي ٥/٦ باقي مانده است . ظاهراً دولت مردان با اين امار مرگ ومير روزانه هپي هستند .
ببخشيد هم رعايت نميكنيم هم نق ميزنيم اگر به مسولين دلخوش هستيد واقعا كه دل خوش هستيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
همه ما مردم هم مسئول هستیم و نسبت به خیلی چیزها مسئولیت داریم ولی بی کفایتی می کنیم نسبت به دین نسبت به همسایه ها، بستگان، محیط زیست و خیلی چیزهای دیگه.
خودمون هم رعایت نمیکنیم ماسک نمیزنیم رفت و آمد بیهوده و غیر ضروری داریم واقعا خودمون باید رعیت کنیم فاصله گزاری کنیم و ماسک بزنیم و مرتب دست بشوریم و الکی نگیم ویروس ضعیف شده رفت و آمد و مهمونی های الکی رو حذف کنیم مگه چی میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها