بازدید 17392
سعادتمند اعلام کرد

۲طرح‌ جدیداستقلال؛ از پفک آبی تا فروش کاشی

کد خبر: ۹۸۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 19 June 2020

احمد سعادتمند درباره طرح های جدیدش برای درآمدزایی این باشگاه در پروژه توسعه کمپ مرحوم حجازی توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل استقلال گفت؛ در این طرح قرار شده دیوار دور تا دور کمپ را در قالب کاشی‌های ۲۰*۳۰ به هواداران واگذار کنیم که برف و باران هم آن را خراب نمی کند و در عوض هوادار می‌تواند عکس و کدملی را روی کاشی حک کند. آن مبلغ برای ساخت کاشی و مابقی برای ساخت هتلینگ، سیستم اداری، ترمیم چمن و ... صرف خواهد شد. هواداران می‌توانند دیواری را به صورت خانوادگی خریداری کنند. این کاشی ها یادبود هر شخصی است و به باشگاه کمک می‌کنند.

سعادتمند درباره بدهی‌های این باشگاه خاطرنشان کرد: باشگاهی که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه داشته باشد، بدهی ۲۰، ۳۰ میلیارد تومانی برایش رقمی نخواهد بود. وی درباره درآمد پایدار این باشگاه نیز گفت: ما تلاش کردیم استقلال را ارزان نفروشیم. به همین دلیل با تاخیر دو، سه ماهه، توانستیم شرکتی را پیدا کنیم که تضمین‌های لازم را به ما می‌دهد و از این طریق درآمد خوبی را داشته باشیم.

سعادتمند درباره همکاری باشگاه‌ها با کارگزاری‌ها گفت: اگر تا یک، دو ماه دیگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید. ما در حال تولید محصولات استقلال هستیم. با پوزش از همه عزیزانی که از نام استقلال استفاده می‌کنند، برند استقلال را به صورت مجانی به کسی نمی‌دهیم. متاسفانه بعضی هم در این بین سوء استفاده کردند. بیش از ۷۰ درصد کارهای حقوقی انجام شده و تولیدات خودمان را به زودی آغاز خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل