بازدید 46677
سوژه

استقلال قیمت فروش قائدی را اعلام‌کرد؛ ۹۰میلیاردتومان

کد خبر: ۹۸۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 19 June 2020

مدیرعامل استقلال می‌گوید محصولات مختلف با برند استقلال از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد سعادتمند با حضور در برنامه «ورزش و مردم» درباره دشواری‌های کار در استقلال گفت: استقلال از گذشته در بخش‌های مختلفی مشکلات عدیده‌ای داشته اما امیدوار هستیم با کمک هواداران و با آرامش بتوانیم نقاط منفی و آزار دهنده باشگاه را برطرف کنیم و به نقطه صفر برسیم و برای توسعه و سایر اقدامات موثر گام برداریم. فکر می‌کنم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مدیرعامل استقلال درباره واگذاری این تیم در بورس اظهار کرد: تا به حال چنین اراده‌ای برای واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس وجود نداشته است. ما اراده خودمان را روی افزایش سرمایه گذاشتیم. خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های مسئولان فعلی و سابق، گواهی کمپ حجازی را به نام استقلال بگیریم. حدود ۱۴ هزار متر از کمپ توسط پارک ارم تصرف شده بود که این موضوع هم با گفت و گو حل شده است. این کمپ ۳۷ هزار متر مربع است.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه در روزهای آینده مشکل این باشگاه با کارگزار قبلی حل خواهد شد، افزود: شرکت آریا برتر از قرارداد سال گذشته حدود ۹ میلیارد تومان به ما داده است که برخی می‌گویند ما باید این مبلغ را برگردانیم اما شرکت آریا برتر تاکنون آورده‌ای برای ما نداشته و این مبلغ حق ما بوده است. با این حال کارگزار فعلی در بدو قرارداد حدود ۱۰ میلیارد تومان به ما پرداخت کرده است. با رجوع به بند فسخ قرارداد در صورت شیوع بیماری واگیردار، در حال فسخ قرارداد هستیم. دادگاه دفاعیه ما را پذیرفته و با همکاری وزارت ورزش در حال حل و فصل این موضوع هستیم.

وی همچنین اعلام کرد: باید طلب حدود هفت میلیاردی موسوی، عضو سابق هیات مدیره این تیم تعیین تکلیف و بازگردانده شود.
سعادتمند در ادامه گفت: باید به سمتی برویم که درآمد پایدار داشتیه باشیم و پولی را قرض نگیریم. ما در دو ماه اخیر ده میلیارد تومان گرفتیم و اگر بحث شکایت آریا برتر مطرح نبود، ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم به دست می‌آوردیم.
مدیرعامل استقلال با بیان اینکه از چند تیم مختلف اروپایی برای مهدی قائدی پیشنهاد دارند، گفت: نه قائدی و نه هیچ بازیکن دیگری فروشی نیستند و می‌خواهیم برای فصل بعد محکم‌تر و قوی‌تر عمل کنیم. کسی از تیم ما نمی‌رود و بازیکنی را ارزان نمی‌فروشیم. می‌گویند قائدی پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری دارد اما ما برای قائدی پیشنهاد دو میلیون دلاری دریافت کردیم. این را می‌گویم که قائدی را با کمتر از پنج میلیون دلار نمی‌فروشیم. فروش بازیکن با یک یا دو میلیون دلار منطقی نیست.

استقلال قیمت فروش قائدی را اعلام‌کرد؛ ۹۰میلیاردتومان

سعادتمند در واکنش به اینکه کارکنان این باشگاه ماه‌ها است حقوق و دستمزد خود را نگرفته‌اند، اظهار کرد: کارکنان باشگاه حقوق دو ماه گذشته را گرفتند و شنبه و یک شنبه هم حقوق‌ خود را دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می شود برای انتخاب اسپانسر مزایده‌ای برگزار نشده است، تصریح کرد: باشگاه‌های در حال واگذاری به بخش خصوصی نمی‌توانند روی مزایده کار کنند. ما با هشت شرکت وارد مذاکره شدیم و چندین آیتم را مطابق قانون انجام دادیم.
وی با اشاره به مطالبات این باشگاه گفت: مذاکرات خوبی با ایرانسل داشتیم و فکر می‌کنم بتوانیم بخشی از مراودات فی مابین را در قالب مساعدت مالی با این اپراتور انجام دهیم. قطعا ایرانسل به ما کمک خواهد کرد. فکر می‌کنم در روزهای آتی مبالغ خوبی را از این شرکت بگیریم. مطالباتی هم از بانک کوثر داشتیم و امیدوارم بتوانیم در این هفته به نتایج خوبی برسیم. در بحث همراه اول هم مطالباتی داریم. امیدواریم این مطالبات را هر چه سریعتر برای باشگاه نقد کنیم و مشکلات عدیده را در بخش ارزی و ریالی حل کنیم.
سعادتمند درباره بدهی استقلال به بازیکنان خارجی اظهار کرد: برای پرونده بویان در مهرماه ۹۸ رای قطعی در حدود ۲۳۹ هزار دلار علیه باشگاه استقلال صادر شده است. ضرب العجل پرداخت هم رعایت نشده است و با دیرکرد و جریمه‌ها، حدود ۳۲۸ هزار دلار به این بازیکن بدهکار هستیم. تلاش می کنیم بخشی از مطالبات این بازیکن را از محل ذخایرمان در فیفا که خیلی هم نمانده، پرداخت کنیم.
مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: انضباط مالی در استقلال وجود نداشته است. وقتی می‌توانستیم مطالبات پروپئیچ را با حدود ۱۲۰ میلیون تومان حل کنیم، در عوض ۴.۵ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چی ۹۰ میلیارد؟ این بابا ۹۰ میلیون هم نمی ارزه !!!
شتر در خواب بیند پنبه دانه ....
اخه یک چیزی بگو نخندن بهت
آقا تخفیف هم داره؟
قسطی چی..؟ قسطی هم میدید؟
پایین تر، ارزونتر هم میداد!!
90میلیارد مگه چه خبره مگه مسی هستش
چرا مسی و رونالدو اینجوری مدل موی نمیزارن
کل باشگاهشون رو 90 میلیارد نخریدین اصلن باشگاهشون مشتری نداشت حالا این بچه 90 میلیارد!!!
لنگی ها نسوزند. حتماعلیپور شما نه میلیارد میرزه با اون چیپش به حامد لک اگه علیپور نه میلیارد میرزه قائدی نه صد میلیارد میرزه توی یه دربی 4 تا تونل زد یادتون رفته
خیلی خوبم می ارزه
مهدی قائدی عزیز من عاشقتم و من هم با تو هم نظر هستم مدیران استقلال باید به شما ۹۰ میلیارد بدن چون شما بهترین بازی کن این تیم هستید من عاشق شما و استقلال هستم تا ابد...
90 میلیارد که چیزی نیست بالا تر ایکر اینا میارزه پرسپولیس تونل بشار، سیامک، کنعانی و لک را فراموش کردند. خخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها