احتمال عرضه اولیه کدام نمادها در تیرماه 99 وجود دارد؟

تنها یک روز کاری دیگر برای بورس باقی مانده است تا روزهای کاری خود در خرداد ماه سال جاری را به پایان برساند و از روز یکشنبه بورس روزهای کاری خود در تیرماه و فصل تابستان را آغاز خواهد کرد. بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می کنند که در تیرماه کدام نمادها شانس عرضه اولیه سهام خود را خواهند داشت؟
کد خبر: ۹۸۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 18 June 2020

در روزهای اخیر خبرهای زیادی از عرضه اولیه ها مخابره شده است. در حالی که به روزهای پایانی خرداد ماه سال جاری نزدیک می شویم و نفس های آغاز فصل تابستان به گوش می رسد، پرسش بسیاری این است که در تیرماه سال جاری احتمال عرضه اولیه کدام نمادها وجود دارد؟

به گزارش بورس تابناک، پاسخ به این پرسش نیازمند مرور مصاحبه های اخیر در مورد عرضه اولیه ها است. در ادامه به بررسی این مصاحبه ها خواهیم پرداخت.

Avalon Mining Rig Maker Canaan Files for $400M IPO on Nasdaq ...

غزر، شانس اول عرضه اولیه در تیرماه

شاید شانس اول عرضه اولیه در تیرماه سال جاری، عرضه اولیه سهام شرکت زر ماکارون باشد. سهام این شرکت که قرار بود در روز چهارشنبه مورخه 7 خرداد ماه سال جاری انجام شود به یکباره شب قبل از آن لغو شد. آخرین اظهار نظر در مورد عرضه اولیه شرکت زر ماکارون با نماد غزر به مصاحبه محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس تهران در مورخه 19 خرداد ماه سال جاری باز می گردد. وی در این باره گفت: برنامه ریزی برای انجام این رویداد در چهارشنبه جاری به نتیجه نرسید و هنوز مراحل نهایی این شرکت 160 میلیارد تومانی به اتمام نرسیده است. وی ادامه داد: بنابراین تلاش می شود عرضه اولیه "غزر" هفته آینده (هفته جاری) و با 12 درصد انجام شود.

این هفته هم به پایان رسید و عرضه اولیه غزر انجام نشد تا احتمال عرضه اولیه این نماد در تیرماه سال جاری قوت گیرد.

یک پتروشیمی در مسیر عرضه اولیه

در مورخه 13 خرداد ماه 1399 رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت پترول طی مصاحبه ای گفت: پتروشیمی ارومیه به زودی بورسی می‌شود و برنامه داریم حداکثر تا آخر خرداد ماه سال جاری پتروشیمی ارومیه عرضه شود.

عرضه اولیه این نماد نیز در خرداد ماه انجام نشد تا این عرضه اولیه هم احتمالا به تیرماه سال جاری موکول شود.

وپویا، شانس دیگر عرضه اولیه در تیرماه

در مورخه 16 خرداد ماه 1399 افسانه اروجی معاون بازار فرابورس ایران طی مصاحبه ای گفت: هیات پذیرش شرکت ها را مکلف به ثبت افزایش سرمایه پیش از عرضه اولیه، کرده و پویا نیز همچنان درگیر مسائل افزایش است و هنوز به عرضه نرسیده است. اروجی گفت: فعلا تنها شرکت درج شده برای عرضه اولیه در فرابورس، پویا است و نماد درج شده دیگری نداریم. امیدواریم تا پایان خرداد بتوانیم عرضه اولیه دیگری داشته باشیم.

عرضه اولیه این نماد نیز به خرداد ماه سال جاری نرسید و به احتمال فراوان وپویا نیز یکی از نمادهایی باشد که سهام آن در تیرماه عرضه اولیه خواهد شد.

سه نماد بالا مطابق با مصاحبه های انجام شده از شانس بیشتری برای عرضه اولیه در تیرماه سال جاری برخوردارند و باید با توجه به مصاحبه های انجام شده منتظر یک تابستان داغ برای عرضه اولیه ها بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این عرضه های اولیه ی دوزاری دیگه جذابیتی نداره ولی من نمیدونم واقعا ۳ میلیون دله تو کشور وجود داره که مثلا غگیلای ۵۰ هزار تومانی رو ریختن سرش .شواهدی وجود داره که کارگزاری مفید و فارابی عرضه ها رو با کد مردم میخرند و پولشان را پسشان میدهند و سهمشان را بلوکه میکنند !!
شرکت ابوشهر عرضه نمیشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر