بازدید 67087
همزمان با ناکامی برنامه میثاقی در جذب بیننده‌ برنامه‌ی تعطیل‌شده نود

فردوسی‌پور با آغاز مجدد لیگ به اجرا برمی‌گردد / برنامه جدید عادل؛ چالش تازه ریزش مخاطب در تلویزیون / مردم شاگرد فردوسی‌پور را می‌بینند یا خودش را؟

گفته می‌شود، مجری برتر و رانده شده صداوسیما نمی‌خواهد بیش از این برای بازگشت به قاب اجرا صبر کند و در حالی که تلاش شبکه سه برای جایگزین کردن یک برنامه با نود و فردوسی پور موفقیت آمیز نبوده است، حالا عادل می‌خواهد با یک برنامه جدید هفتگی، به این جدایی از شغل محبوبش پایان دهد. او پیش از این پیشنهاد‌ها درباره بازگشت به گزارشگری بدون اجرا را رد کرده بود
کد خبر: ۹۸۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ 18 June 2020

عادل فردوسی پور و بازگشتش به اجرا، خبری است که از زمان جدایی او از شبکه سه و تعطیلی برنامه نود چندین بار توسط سایت ها به آن پرداخته شده؛ اما محبوب‌ترین مجری تلویزیون تا امروز هیچ گاه به قاب تصویر تلویزیون بازنگشته است.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ پس از گذشت بیش از یک سال از تعطیلی برنامه «نود» فردوسی‌پور، او با صداوسیما تنها در شبکه ورزش و تحت عنوان تهیه کنندگی فوتبال ۱۲۰ همکاری داشته و شایعات بازگشتش به شبکه ۳ بار‌ها به واقعیت تبدیل نشده است؛ یکی از مهمترین موارد در این باره جملاتی بود که رضا جاودانی تلویحا درباره بازگشت همکار سابقش مطرح کرده بود و به شدت در جامعه به آشتی مدیران شبکه با عادل تعبیر شد، اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاد. حتی رضا رشیدپور، محمدرضا احمدی، علی ضیا و احسان علیخانی نیز در این مورد جملاتی را به زبان آوردند، اما گویا قرار به رفع این اختلاف از سوی مدیر شبکه نبود و هیچ یک منجر به توفیق در پادرمیانی و میانجی‌گری بین دو طرف نشد.

فردوسی‌پور با آغاز مجدد لیگ ، به اجرا برمی‌گردد / برنامه جدید عادل؛ چالش تازه ریزش مخاطب درتلویزیون

اما حالا شنیده می‌شود این گزارشگر برتر و مجری برگزیده مردم می‌خواهد با یک برنامه اینترنتی به عرصه اجرا برگردد. مشابه این تلاش را مهران مدیری بعد از اختلاف با صداوسیما و جدایی طولانی اش داشت و با تولید سریال در شبکه خانگی و رسانه ویدیویی، موفقیت نسبی هم به دست آورد، اما بستر اینترنتی، فرصت تازه‌ای است که تا امروز چهره‌ای در حد فردوسی پور به خود ندیده بود و از این لحاظ یک تجربه و آزمون بزرگ برای تولید در این حوزه هم محسوب می‌شود تا ظرفیت‌های خودش را مقابل رسانه رسمی تصویری کشور روی کفه ترازو قرار دهد. یک وزن کشی کلیدی برای تلویزیون دولتی ایران که می‌تواند آغاز عصر جدیدی برای رقبای این رسانه فراگیر باشد.

گفته می‌شود تهیه کنندگی این برنامه جدید برعهده شخص فردوسی پور خواهد بود و به شیوه همان برنامه نود و هفتگی پخش می‌شود. به نظر می‌رسد، فردوسی پور به سکوت و انتظار طولانی اش برای حل معضل پیش آمده توسط فروغی پایان دهد.

گزارشگران و مجریان زیادی در طول چهار دهه گذشته از رسانه ملی به دلایل مختلف خط خورده و یا مجبور به حاشیه نشینی یا در برخی موارد ناچار به مهاجرت و حضور در کانال‌های ماهواره‌ای شدند، چهره‌هایی همچون مجید وارث، جهانگیر کوثری، مزدک میرزایی، شهریاری و حتی مهران مدیری در برهه‌ای، که بعضا بعد از جدایی در رسانه‌های مجازی، شبکه خانگی یا کانال‌های فارسی زبان ماهواره فرصت حضور مجدد پیدا کردند، اما فردوسی‌پور بدون تردید با همه آن‌ها تفاوت‌های پررنگی داشته که جدایی‌اش آسیب‌های جدی به جذب مخاطب توسط سیمای جمهوری اسلامی وارد کرد و ریزش شدید بیننده را به همراه داشت. از این منظر، هیچ یک از هم‌صنفی‌های سابق عادل قابل مقایسه با او نیستند و نام فردوسی‌پور هنوز هم برای مسئولان صداوسیما با چالش‌هایی همراه است که در برخی موارد میزان اختیارات و قدرت تصمیم گیری آن‌ها را با تردید جدی مواجه کرده و می‌کند.

به طور مثال ناتوانی علی عسکری، رییس سازمان عریض و طویل صداوسیما در حل و فصل این اختلاف شدید بین دو نیروی میانی این مجموعه است که به رغم اظهار تمایل چندباره وی در این باره، هیچ تغییری حاصل نشد و استقلال رای رییس رسانه ملی را با ابهام‌هایی مواجه کرد.

فردوسی پور پس از تعطیل شدن برنامه «نود»، و تخریب استودیوی معروف تولید این برنامه ـ که با انتشار تصاویر انتقال دکور آن به یک هندوانه فروشی در حاشیه شهر تهران خبرساز شده بود ـ یک بار هم ویژه‌برنامه «کلاسیکو» را با اجرای پژمان جمشیدی در بستر سامانه‌های VOD تهیه کرد که با استقبال مخاطبان فوتبالی اش در اشل رسانه مواجه شد، اما طبیعی است که با تک برنامه نشود به تماشاگر ثابت برنامه نود رسید.

بازگشت عادل به عرصه اجرا پس از اتفاقات برنامه «نود» می‌تواند خبر مهمی برای دوستداران پرتعداد فردوسی پور و پایان انتظارشان باشد و البته چالش بزرگی برای تلویزیون و شبکه سوم سیما که یکی از برگ‌های برنده خود را با تصمیم سلیقه‌ای یک فرد جوان از دست داده است.

این بازگشت احتمالا با آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر ایران و هفته‌های پایانی آن همزمان خواهد شد. خبر بازگشت فردوسی پور به اجرا در روز‌هایی سر زبان‌ها می‌افتد که محمدحسین میثاقی با وجود همه تلاش خودش و شبکه سه نتوانست موفقیت برنامه نود را تکرار کرده یا حتی به تعداد مخاطب آن نزدیک شود. مناظره چالشی اخیر میثاقی با مهدی تاج نشان داد، این مجری جوان با استاندارد‌های حرفه‌ای فاصله زیادی دارد؛ هرچند بهترین گزینه موجود برای جایگزین شدن عادل در رسانه ملی بود. 

نویسنده: بهنام شریفی

فردوسی‌پور با آغاز مجدد لیگ ، به اجرا برمی‌گردد / برنامه جدید عادل؛ چالش تازه ریزش مخاطب درتلویزیون

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۴
کنار گذاشتن فردوسی پور هم یکی از همان کار های خودخواهانه یک فرد بود که به جای جاذبه ، دافعه داشت.
بودن یا نبودن آقای فردوسی پور در رسانه ملی (!) مسئله ای حیاتی نیست، چون امروزه با گسترش فضای مجازی اینگونه رفتارها با هنرمندان محبوب مردم عملا بی فایده است. مسئله حیاتی این است که چرا به خواست و علاقه مردم کوچکترین بهایی داده نمیشود.
داشتن تو لیاقت میخواست که مدیر بی تجربه وفرمایشی شبکه 3 نداشت !
میثاقی نمونه بارز نمک نشناسی و نارفیق هست
پاسخ ها
کشاورز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
میثاقی موقع اجرا فقط حواسش به تیپ و ابرو و لبشه، مجری گری به این نیومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
متنفرم از میثاقی عادل نمونه ی بارز صداقت بود
هیچکس به عادلیه عادل تو صدا سیما نواهد بود
میثاقی هم بزودی جواب کارهاشو خواهد گرفت
محتوا (پخش فوتبال های داخلی)هنوز در اختیار صدا و سیما است. و از آن به عنوان اهرم فشار استفاده خواهد کرد و اجازه پخش صحنه های فوتبالی را نخواهد داد.
مگر اینکه فردوسی پور یک خبرگزاری تاسیس کند و اجازه استقرار دوربین اختصاصی خود در ورزشگاه ها را داشته باشد.

افسوس برای صدا و سیما برای این خودزنی!!!
عادل واقعا عادل نبود. یکبار پلاسکو آتش گرفت و قالیباف وسط آتش کار میکرد و رئیس جمهور از دور نظارت میکرد. عادل حرف از استعفای قالیباف میزد . اما دنیایی از فساد و ناکار آمدی اصلاح طلبان را که خرخره ملت را دریدند را نمیدی . عادل نا عادل بود و خوشحالیم که نیست. دو روز دنیا حیف است آزاده نباشیم
این کجا و آن کجا
فقط دنبال یک خبر در مورد فردوسی پور بودی تا تیتر یک کنی؟
هنوز نمی دونی یک برنامه اینترنتی نمی تواند با یک برنامه تلویزیونی رقابت کند؟
هنوز نمی دونی ان زمانی که فردوسی پور بود باز برنامه هایی مثل دورهمی و یا خندوانه پر بیننده ترین برنامه های سال بودن و یا خودت را به خواب می خواهی بزنی؟
فردوسی پور دیگر مثل قبل نخواهد شد و اینقدر هم به این مسائل نپرداز
پاسخ ها
شیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
حالا شما صبر کن. مثل همون شب الکلاسیکو همه سایتهای پخش کننده برنامه پهنای بلند کم میارند. می گی نه صبر کن ببین که ایندفعه این برنامه استانداردهای پهنای باند سایتهای پخش کننده زنده رو تغییر می ده.
تو یه زمینی خشک و خالی درخت بکاری، با خون دل تبدیلش کنی به باغ، وقتی شروع به محصول دادن کرد بیان از باغ خودت بیرونت کنن. خیلی دردناکه
دردناکتر اینکه عرضه نداشته باشن از همونم استفاده کنن و درختای باغت یکی یکی خشک بشه
کامیون سازی کاوه،کارخانه ارج، کفش ملی، برنامه نود و ....
متاسفانه علی فروغی جایگاهش استواری بوده از نظر چارت سازمانی فرض نظامی ولی گذاشته اندش جایگاه امیر تمامی.
ایشان در حد مدیریت یک شبکه صدای رادیویی ایا بوده؟که مدیریت شبکه ۳ را به او داده اند؟؟
لج و لج بازی او با فردوسی پور و بالاخص رای مردمی پارسال خود صدا و سیما که فردوسی پور را برترین مجری انتخاب کردند زشت تر از همه و به پاس رای مردم در انتخاب مجری برتر صدا و سما فروغی او را بچه گانه کنار گذاشت و به جای او میثاقی را گذاشته
اجرای برنامه هایی مشابه نود روح بزرگی میخواهد و مسلط به اعصاب و روان مجری نه اینکه هفته میش اقای تاج به میثاقی طعنه بیاندازد و او این هفته تماما میخواست جواب ان حرفهای اقای تاج را بدهد از جیب مردم و انتن پخش مستقیم.
خودتونم می دونید نه برنامه میثاقیان شکست خورده گه برنامه اینترنتی مهران مدیری موفقیتش به یک صدم مخاطبین صدا وسیما هم نرسیده .عادل هم برنامه ش مثل بقیه برنامه های اینترنتی خواهد بود مگه رامبد نبود رشیدپور نبود اینم مثل اونا می شه
فردوسی پور اگر حالیش می بود همان چند سال پیش که میخواستند بگذارنش کنار می رفت و معلوم بود اخرش خواهد رفت ولی اینقدر این صندلی را دوست داشت و هر کسی را واسطه می کرد تا بماند اما اخرش رفت
در ضمن اولین سال هایی که فردوسی پور امده بود یادمون هست حتی نوع حرف زدنش که مظلوم بود و با تجربه بیست ساله را یک شخص تازه امده مقایسه می کنی؟ برو عمو
در ضمن برنامه دوشنبه یکی از بهترین برنامه ورزشی بود که دیدم و من که حتی در زمان فردوسی پور هم کامل برنامه اش را نمی دیدم ولی کاملا من رو میخکوب کرده بود که حتی در دوران فردوسی پور هم تا حالا ندیده بودم و ما مردم کاری با شما نداریم برنامه خوب باشد می بینیم و کاری به یک شخص یا ان شخص هم نداریم و جنگ رسانه های خودتان را برای خودتان نگه دارید نه ما مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما از جانب خودتون صحبت کنین خیلی ها برنامه میثاقیو نمی بینن و دیدن این برنامه رو توهین به شعورشون می دونن
عادل فردوسی پور حتی یک برنامه نود را نگذاشت
مجری دیگری اجرا کند
همین طور احسان علیخانی اگر بگذارد ایمان در برنامه عصر جدید اجرا کند عصر جدبد جالب تر می شود
همچنین باید مسابقه ای جذاب برای جذب و استفاده از استعداد های ایران آغاز کرد
و جوایز آن باز کردن راه و رقابت با افراد سرشناس در آن زمینه باشد
تا مردم انتخاب کنند بهترین ها را و هم تنوع وجود داشته باشد
فضای تمام زمینه ها باید رقابتی باشد
فضاهای رقابتی صد در صد به نفع مردم است
امثال فروغی که با رانت و پارتی بازی به مناسب مهم میرسن اینطوری منابع و اعتبار رو به باد میدن.
تصمیم سلیقه ای یک فرد جوان برای یک ملت . آن هم بعد از انتخاب شدن برنامه نود به عنوان پربیننده ترین برنامه. یک نوع دهن کجی به رای و انتخاب مردم.
همه جای این کشور همین است
ماجرای فردوسی پور و میثاقی یک چالش بزرگ برای شاگرد پروری یا انتقال تجربیات به دیگران را پیش رو گذاشت. الان بوضوح متوجه شدیم که چرا در ایران کسی حاضر نیست به راحتی تجربه و اندوخته خودش را در اختیار شاگرد یا کارآموز یا دیگران بگذارد. اینکه ظرفیت شخصیتی اکثریت ما به گونه ای هست که با دو روز شاگردی فکر میکنیم استاد شدیم و سریع باید جای استاد خودمون یا کسی که ازش کار یاد گرفتیم را بگیریم. این مشکل در مقیاس وسیع در کشور وجود داره و حالا به رخ کشیده شد با این ماجرا .
بابا چرا اینقدر حب و بغض دارید شما!
کسی همه مینداخت بجون هم و مخاطب جذب میکرد نتیجش شد قراردادهای الان، اتفاقا من الان میبینم برنامه رو خیلی شفاف با تاج صحبت کرد
اون موقع که تاج خراب میکرد وقتی میومد تو نود اینگار نه اینگار این اقا رییس فدراسیونه باید جواب بده! همه چی ماسمال می شد، حالا که قرارداد های کذایی معلوم شد بجای اینکه دنبال حقیقت باشید به طرفی که خوشتون نمیاد ایراد میگیرید
همون بهتر که امثال تاج سرمون تو برنامه نود کلاه بزاره،
شما فردوسی پور 15 سال پیش باید با میثاقی مقایسه کنید
امان از بی انصافی!
عزت دست کسی دیگست!!
اتفاقا برنامه محمدحسین میثاقی خیلی هم خوبه
فردوسی پور هم خیلی مجری توانمند و بزرگیه ولی ۲۰ سال بود بسشه دیگه
بهترین جایگزین برای آقای فردوسی پور همین آقای میثاقبه
تا وقتی صداوسیما از خارج چارت خودش اداره بشه وعملا رییس ا ان هیچکاره باشه .همینه .
اينقدر از فردوسي پور شاخ درست نكنيد ،مگه امثال ايشان درمملكت وجود ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
بی دلیل نیست این همه ادم نخبه مهاجرت کرد،وقتی افراد بدون فکری همچون شما وجود دارد در ایران
لجبازي هاي تندروها درصدا وسيما براي فرار مخاطبان وسوق دادن انها به ماهواره حد حسابي ندارد
به نظرم آقای فروغی باید جوابگوی هشتاد میلیون ایرانی باشد ..هیچ کجای دنیا با مردم اینطور بازی نمی کنند!!!
نتیجه این فساد گسترده، برنامه نود هم هست
همش تو حاشیه
همش دعوای بی نتیجه
میثاقی بلد نیست، حرفای سیاسی بزنه میشه بهترین مجری
دقیقا فاصله فردوسی پور با شاگردش مثل فاصله آقامحمدخان قاجار است با فتحعلی شاه
چه خبر مهمی!!!
با این صدا و سیمای انحصار طلب که با راه های مختلف همیشه پخش ایترنتی و شبکه نمایش خانگی را تحت فشار قرار میده و این ضعف اینترنت واضحه که فضای مجازی توان رقابت با این رسانه ی میلی را ندارد
بازگشت فردوسی پور شد مثل سیاست ما ازاول انقلاب تا الان یه عده خاص تصمیم میگیرند. فردوسی پور قوی ،درست ، بره یه برنامه دیگر یایه موضوع دیگر..... الیته بیاد وکیروش را نقکند خوبه مثل مربی های داخلی را نقد میکرد. اتفاقا به نفعش شد کیروش با اون کارنامه با اون هم پول ازایران رفت . امان ازحتی یه نقد ساده ازعادل خان فردوسی پور.
کسی که دستور تعطیلی 90 رو داده بود رو زد!
حالا اون دستور دهنده تعطیلی 90 از رو درماندگی کم کم سروکله اش پیدا میشه
و معلوم میشه کار کی بوده
سلام.هیچکی عادل فردوسی پور نمیشه
بسیار عالی
صداوسیما شکست بدی خورد
لطفا درباره برنامه عادل عزیز، اطلاع رسانی کنید. بی ضبرانه منتظر دیدن برنامه هستم.
من جای فردوسی پور بودم مهاجرت میکردم
عملکرد میثاقی در برنامه ای که مقابل تاج داشت به او دیکته شده بود و بنابراین با این برنامه نمی توان توانایی او را سنجید. البته می توان استدلال کرد که او در مقایسه با فردوسی پور از استقلال رأی و عقیده بی بهره است و به سادگی شأنش از یک کارشناس به یک بوق رسانه ای کاهش می یابد.
این برنامه خاص تلاشی بود برای ایجاد یک فضای چالشی در برنامه فوتبال برتر، ولی با کم تجربگی میثاقی و تهیه کنندگان و مشاوران برنامه از یکسو و واکنش های خاص تاج از سوی دیگر، عملا برنامه را به سمتی برد که میثاقی از فضای کارشناسی خارج شد و به جبهه گیری شخصی و جناجی علیه تاج پرداخت
جالب اینجاست که کارشناسان حقوقی درباره موضوع مورد مناقشه اظهار نظر نمی کنند و مثلا اینکه یک مطلب داخل پرانتز باشد یا نباشد ظاهرا در قرارداد هیچ اثری ندارد. در قرارداد ویلتموس مبلغ خسارت مشخص شده و بعد داخل پرانتز مطلبی قرار گرفته است. چرا باید این بخش داخل پرانتز باشد و اصلا مورد استفاده پرانتز در متون حقوقی و قراردادها (و حتی در متن های خبری و علمی) چیست؟ اگر در این برنامه و برنامه بعد با حضور آقای قاضی زاده هاشمی به کاربرد پرانتز در متون و دستور زبان پرداخته می شد شاید نگاه به این بخش از قرارداد خیلی راحت تر میشد
فردوسی پور خیلی ورزش با سیاست قاطی میکرد...همین تلویزیون بزرگش کرده بود ولی براش شاخه و شونه میکشید...تو این کشور استعداد فراوانه ...نچسبید به یه نفر که اون یه نفر هر قری خواست سرتون بیاره...
فردوسی پور را دست ها قدرت مطرح کرده و می کنند.
همین فردا اگر در انتخابات از کاندیدای اصلاح طلبان حمایت نکند او را به زمین می زنند.
فوتبال بدون تماشاچی و گزارشگر
تا فروغی هست عادل دعوت نمیشود و تا.این رییس صدا و سیما هست فروغی هم هست.
با سلام
بنده شخصا آقای فردوسی پور را نه بخاطر فوتبال که بخاطر روحیه مطالبه گرانه جدی ایشان که در بستر قانون پیش میبرند دوست دارم.
شاید الان از من بپرسند قهرمان فصل قبل کدام تیم بود جوابم درست نباشد اما این مجری توانمند حدود 10 سال خاطرات خوبی را از فوتبال در دوشنبه شب ها برایمان رقم زد و اتفاقا شخصا معتقدم اگر ایشان خبط و خطایی انجام داده باشند و مثلا در سطح ملی به ما ضربه زده باشند قطعا پس از صدور حکم اعدام ایشان بنده بسیار مشتاق خواهم بود صندلی اعدام را از زیر پای ایشان بکشم اما اما اما حالا که هیچ اتهامی به ایشان وارد نشده و یکی از بهترین های صدا و سیما در یک دهه گذشته بوده اند این خودزنی و فرار مخاطبین را چگونه میتوانیم بسنجیم!! اگر به نماینده یا به وزیری حرف حق ایشان برخورده؛ گناه 80 میلیون بیننده چیست که نباید از حضور ایشان بهره مند.
استایل اجرای ایشان ، توانمندی و ارتباطات ایشان با بزرگان فوتبال جهان ، توانایی ایشان در زبان انگلیسی (استاد زبان) و هزار و یک توانمندی دیگر ایشان را به اعجوبه مجری گری فوتبال رسانده اند . پس بیایید ضمن اجتناب از خودزنی، مادامی که آقای فردوسی پور پایبند اصول این انقلاب هستند ایشان را حلوا حلوا کرده و بالای سرمان بگذاریم.
با تشکر.
واقعا اگر مردم مهم هستند که باید فردوسی پور با برنامه 90 برگردد . ولی اگه رئیس صدا سیما و یا مدیر شبکه سه مهمترند که باید سلیقه شخصی این افراد بر نظر مردم ارجح باشه. به هر حال در این جا مردم هیچ . به جای جذب مخاطب در مقابله با شبکه هایی مثل من و تو ایران اینترنشنال که مجریان ایران رو جذب میکنه این رفتار شبکه 3 معنی نداره. وقتی از آدم غیر متخصص توی مدیریت استفاده میشه همینه. مدیر شبکه 3 هم آخرش مثل قاضی منصوری میشه
با رفتن عادل، صدا و سیما تقریبا ۸۰ درصد بیننده‌هایش را از دست داد.
عادل منتظریم...
عدالت را فقط از عادل جستجو کنید
درسته
در این روزهای سخت از لحاظ اقتصادی ، شنیدن این خبر حالم را خیلی خوب کرد
ان شالله که سنگ اندازی نکنند
کاش این خبر را منتشر نمیکردید بخاطر اینکه عوامل اقای فروغی شبانه روز در صدد عدم فعالیت این بر خواهند آمد و اگر بتونند به نماینده هاییکه این دوره از یاران آقای فروغی هستند متوسل خواهند شد تا از طریق قانون و مجلس فعالیت های تصویری ایشان را مانع بشوند . چون هیچ ایراد اخلاقی مالی و.... برای ایشان نتونستند پیدا کنند ولذا فقط سکوت اختیار کردند . به نظرم اگر اینها بتوانند این کار را خواهند کرد . لذا باید اجازه میدادید بعد از برگزاری یک جلسه بدون حاشیه و سر وصدا برگزار بشه و جناب فروغ خان در مقابل عمل انجام شده قرار میگرفت ولی الان شما هشیار کردید . البته من در کف این مانده ام که منیّت و منفعت طلبی فردی اقای فروغی تا چه میزان است که به خواست مردم پشیزی ارزش قایل نیست . و به کجای قدرت وصل است که حتی رئیس صدا و سیما قادر به تذکر بر ایشان نیست . و معلوم نیست که ساختار فکری و ذهنی ایشان با چه ادبیات فرهنگی ، اعتقادی ، سیاسی و اجتماعی قرین است که اینگونه با مردم به تقابل برخواسته . الله اعلم
ای بابا توی ورزش هم دارن همان کارهایی رامیکنندکه درسیاست کردند الان فردوسی پوربرمیگرده وملت گرسنگی وبدبختی تامدتی یادشون میره شایدم بریزن توخیابون برقصن!
بی صبرانه منتظرشیم
بی صبرانه منتظر شروع برنامه مجری توانا و بی رقیب آقای فردوسی پور هستم
قضاوت با سایت تابناک و کاربران سایت .. وقتی همیشه با مدیریت بنام انقلابی با اندیشه جهادی گاهی مخالفت میکنم به همین خاطر هست . فروختن دکور برنامه نود با چند میلیون ببیننده به یک هندوانه فروش . یعنی توهین به مخاطبان و شهروندان رسانه . اشکال دوم این هست که گفتمان ارمانی یعنی رفتار مدیریت خود سر و خود رای . جوانگرایی بدون تجربه . بدون تخصص رسانه .
ماه صدها هزار هموطن درحد آقای فردوسی پور داریم.
صدا و سیما بهتره یکسری مسابقه برای انتخاب گزارشگران ورزشی از بین داوطلبانی که در مراحل اولیه در آزمون گزارشگری قبول شده اند برگزار نماید تا بعد ببینید ما چقدر توی این مملکت افراد توانمندتر از آقای فردوسی پور داریم.
اگه به لطف صدا و سیما نبود آقای فردوسی‌پور هم در بهترین حالت الان یک روزه بگیر مثل بنده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
احسنت. هر کسی هم بجای این آقا بود بعد از 20 سال مطمئنا مجری خوبی از آب درمیامد . تازه برنامه اش جهت دار بود و دوست داشت تو نظرسنجی هاش علایق خودش را تحمیل کند. حمایتش از از امثال کی روش که بعد 8 سال هیچ جامی نیاورد شبه انگیز بود
به جای باجناق زاده طرف ، خودش رو بیارین نود اجرا کنه .
عملکرد با فردوسی پور، نمونه کوچکی از برخورد با نخبگان مملکت بود که هر روز داره در جای جای مملکت رخ می دهد. الآن شاید فردوسی پور برگرده، ولی خیلی ها بر نمی گردند. درسته که کسانی که قدرت در دست دارند، برایشان مهم نیست و حتی مهاجرت این افراد را مفید می دانند برای خودشان و برای مدینه فاضله ای که متصورند، ولی واقعیت این است که این روش راندن نیروهای خلاق و حرفه ای، فقط بذر بی اعتمادی و کینه را گسترش می دهد و این بذر سرانجام به بار خواهد نشست که البته آن اتفاق، مطلوب هیچ کس نخواهد بود و لذا می بایست دلسوزان مملکت که دارای نفوذ و قدرت هستند، بیشتر مراقب عزل و نصب های نورچشمی های تازه به دوران رسیده باشند.
فردوسی پور اگر غیرت داشته باشد، هرگز به این صدا و سیمای میلی باز نمی گردد
چرا فکر می کنید این قضیه برای مردم مهمه؟ مردم هزار گرفتاری دارند. اگه منم نمکی سر کوچه بیاد گزارش کنه.
توی این کشور صدها هزار جوان با استعداد تر و با توان تر از آقای فردوسی پور برای گزارشگری فوتبال وجود داره. بهتره که صدا و سیما یه سری مسابقه و برنامه استعدادیابی گزارشگری ورزشی برگزار کنه و آنجا خواهیم دید که این توانایی محدود به چند نفر از جمله آقای فردوسی پور نیست
زمانی شبکه 3 پرمخاطب ترین شبکه رسانه ملی بود. االا خیلی ها اصلا این شبکه را نگاه نمی کنند.
اعتقاد دارم کسانیکه در صداسیما روحیه مردمی دارند و مستقل عمل می‌کنند و وابسته ب نهادهای قدرت نیستند،مورد غضب مدیران فرمایشی هستند، عادل هم از دسته مغضوب شدگان است، برخلاف نظر تابناک عقیده دارم عسگری اصلا تمایلی ب بازگشت عادل ندارد و عادل با دستور عسگری حذف شده،مخالفین عادل دوست داشتند وی از ایران برود و ب شبکه های مخالف بپیوندد، تا هرچ می‌توانند برعلیه این شخصیت عزیز ورزشی بگویند،عادل از نظر کاری و شخصیتی تواناست، عاشق مردم است مخالف زنده باد و مرده باد است، اگر عادل ب شبکه های بیگانه میرفت مخالفانش میگفتند ضدانقلاب ضددین و... با میگفتند ما میدانستیم ایشان ضدانقلاب است و او را تحت نظر داشتیم، این سطر نمیگنجد تا بنده از خدمات عادل ب ورزش و رسانه سخن بگویم همچنین ک نمیگنجد از ضررهای فروغی ها بگویم، ب نظرم رئیس جمهور میبایست خواهان بازگشت عادل شود
خیانت کاران ممکن است فرصت را به دست بگیرند ولی هیچ وقت در دلها جایی ندارند
میثاقی واقعا بجه است و بی تجربه. البته یک نارفیق
ولی میثاقی نباید جا پای استادش می‌گذاشت آخه بعضی از چیزها هستند که مکمل کار می‌کنند مانند کره با مربا یا گردو با پنیر، ولی همین الان عادل بیاد حتما رکورد پیامک و بیننده رو میزنه، چون عادل جدای از مجری ورزشی بودنش انسانیت رو هم به طور کامل دارد، اصلا وقتی اسم عادل میاد باید صلوات فرستاد
چرا سیستم اجازه میده یه جوون خودرای برای ۸۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیر بدون اینکه نظر اکثریت مردم مهم باشه؟
این خبر شایعه است ایا خود فردوسی پور این خبرو تایید کرده ؟
اشتباه علی فروغی در از دست دادن سرمایه های صداوسیما واضح هست، ولی مشکل اینجاست چرا این جوان خام متوجه اشتباهاتش نمیشود؟ آیا هیچ مشاوری ندارد؟! مدیران رده بالای او هیچ اختیاری ندارند؟! یا علی فروغی به سبب نسبت فامیلی که دارد خودمختار شده و دچار غرور کاذب شده است؟! تا کی باید سرمایه هایی مثل مزدک میرزایی و فردوسی پور را از دست بدهیم؟! کدام برنامه تلوزیون به غیر از برنامه میلیونی نود توان رقابت با شیکه های رنگارنگ و متنوع آن ور آب را دارد؟! نابودی سرمایه هامون به چه قیمت؟!!!
درود بر عادل خان
ممنون از تابناک .
امیدواریم هر چه زودتر عادل عزیز و دوست داشتنی برگرده .... و مطمین باشید اگر در هفته چند گیگ هم نیاز باشه برای نمایش این برنامه خیالی نیست .

درسته اینترنت مثل تلویزیون نیست . اما وقتی قدر عادل رو نمی دونن . اینترنت بهترین جایگزین هست ...........
تابناک لطفا پیگیر ماجرا باشید و پوشش بدید .
ممنون
کاشکی عادل برمی گشت
آقای میًساقی داره تلاش خودشو میکنه ولی هر کسی جایگاه خودشو داره آقای فردوسی پور کجا میثاقی کجا
س کنید. به نظر مردم احترام بذارید با اینکه همیشه مخالف تیمه محبوبم حرف میزد اما واقعا حیفه بخدا ... چرا قدر نمیدونید ... اگه خدایی نکرده ی اتفاقی واسش بیفته اونوقت میزنیم تو سرمون که چرا بیشتر معلوماتش استفاده نکردیم... اقا عادل اینترنتی بزنی هم ما پایه ایم ... دیگه خیلی اذیت کردن برو اروپا نهایتش ی ماهواره میخریم دیگه
بسیارساده انگارانه است دوستانی که فکر می‌کنند حذف عادل کارفروغیه. او فقط دستور رو اجرا کرده. کسی که یکباره و با قدرت دکور برنامه رو نابود میکنه با پشتوانه بسیار قوی جرات این کار رو داشته.
عادل برگرد.اگه از صدا و سیما دلخوری چرا از مردم جدا میشی بی انصاف؟مردم که دوستت دارن.دلمون برا اون (چقدخوبیم ما) گفتنات تنگ شده.توروخدا برگرد
ما عادل ر دوست داریم برنامه اش خیلی زنده و پویا بود.هیچکس عادل نمیشه!!
جانم
عادل بایدبرگرده سران کشورادعادارن توایران حرف حرف مردمه عادل ۸۰میلیون جمعیت میخواستن فقط یک نفرمخالف بودفروغی بخاطریک جوان بی تجربه پاگذاشتن رو۸۰میلیون جمعیت اگه برای نظام مردم مهم هستن عادل بایدبیادبرنامه ۹۰
ب نظر من شما به این صداسیما برنگردد...
با بازگشت عادل نظر اکثریت مردم راجع به خیلی چیزای که اشتباه فکر میکنن عوض میشه
صد هزار نفر مثل فردوسی پور داریم!!!!!!!!!چشاتو توهم زندگی می کنید....فعلا که دو ساله یه نفر هم نتونستن جایگزین کنند!!!بعضی ها تو رویا زندگی می کنن...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان